Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Kom eens een keer op de BATS server ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alhoewel de gameplay van UO veel lijkt op die van BF1942 |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Daarom speel ik 'm maar niet in 1 dag uit, vind ik zonde ![]() De multiplayer van CoD vind ik tot nu toe erg wennen. Als ik online speel speel ik dan toch liever Enemy territory, dat kan ik tenminste nog een beetje ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik zit meestal gewoon op de skynet.be server, lekker snel enzo, ping is daar vaak wel redelijk laag en m'n vriend zit daar vaak ook. Maar ik zal 's kijken als ik hem toevallig tegenkom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Geef mij maar Far Cry, one vs one, elkaar opjagen ![]() Tis alleen niet leuk, als iemand anders alles op low heeft staan om het goed te runnen, stond namelijk gewoon bij het water te wachten dat ie boven kwam, ik kon hem wel zien, hij mij niet, water was niet doorschijnend.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar nee, de mijne kijkt gtst en leest de yes. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Voorgaande ruzie: Vriendin: Wat zeur je nu, ik ben beter! Vriend: Nee hoor!!?! Vriending: Nu potje UT! We vechten het uit door het bitterende einde ....! Vriend: ...... LOL Naja, tis wel minder als je eenmaal lekker in bed ligt dat ze ineens op je springt en gaat schreeuwen dat ze je wilt owne met een of andere gare game ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik lees ook de Yes. |
![]() |
||
Citaat:
Zijn er in iedergeval niet veel, die ook gamen en ook star trek leuk vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo was ik vanmiddag beter dan hem, en dat kon hij echt niet hebben ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je zegt net zelf dat je nog niemand bent tegengekomen die iets anders speelt dan de Sims. Dus is dan natuurlijk bs om te zeggen dat als mannen van vrouwen verliezen dat het dan wel ubernoobs moeten zijn, alsof vrouwen niet goed kunnen zijn. En nee, ik ben niet goed,ik speel pas 2 maanden, maar ik was gisteren wel beter dan hem ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heersch met True crime en Freedomfighters |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En vrouwen kunnen wel degelijk goed zijn in games, mijn ex kon best een aardig potje SSX3 spelen. Alleen op de een of andere manier was die kennis toch oppervlakkig, en wist ik haar binnen een week te verslaan. Dus ja, ik denk dat vrouwen gewoon minder aanleg hebben voor games. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Reverend schreef op 23-10-2004 @ 11:48 :
Ik zeg net zelf dat ik vrouwen in alle games own behalve the sims. En je hebt even alle vrouwen afgewerkt?(Niet in die zin) ![]() Ik durf gerust te zeggen dat niemand met verslaat met Freedomfighters ik heb elke jongen tot nu toe helemaal ingemaakt. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben namelijk een ramp in 2 dingen tegelijk doen, als ik aan het gamen ben en m'n vriend zegt wat dan gil ik "mond dicht, je leidt me af!!", kan ik echt niet tegen, als ik game zit ik helemaal in het spel. Dus ik kan me wel degelijk lang concentreren op 1 ding ![]() En niet alle vrouwen zijn dus hetzelfde, dus ook niet alle vrouwen zijn waardeloos in games ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Retorische vragen stellen hm? Natuurlijk heb ik niet elke vrouw afgewerkt (niet in die zin), maarja, ik heb tegen aardig veel vrouwen geprobeerd te gamen. Alles helaas zonder vrouwelijk succes ;p En het kan inderdaad weldegelijk aan het soort spellen liggen wat de vrouw klaarblijkelijk minder interesseert dan de man. Maar toch vrees ik dat de aanleg ondanks de desinteresse een grote rol speelt in de noobheid van de vrouw. Verder ga ik mee met mephidinges over die vrouwenshit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een aanleg! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |