Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2004, 15:31
In_stilte
In_stilte is offline
-Ik val vaak op jongens waarvan ik weet dat het niet echt blijvend is; of ik ben niet helemaal verliefd (vind ze of niet echt knap, of kwa innerlijk passen ze gewoon echt niet bij me).
-Dan ga ik mezelf ervan overtuigen dat ik wel echt verliefd ben en dat ga ik dan geloven.
-Hierna valt de relatie uit elkaar doordat we toch niet echt verliefd zijn (bij elkaar passen).
-Dan ontdek ik dat ik het eigenlijk ook al wel wist dat 't niet zou werken, omdat we gewoon te verschillend waren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2004, 15:50
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Vaj schreef op 14-10-2004 @ 17:27 :
Ik denk dat mijn patroon is dat ik tijdens de relatie steeds onzekerder wordt, wat door de jongen niet begrepen wordt want als ik geen relatie heb ben ik tegenover hem zelfverzekerd, bijna op het arrogante af En dan wordt ik steeds stiller, meegaander etc en dat valt niet goed bij hem, want hij viel juist op de zelfverzekerde, doortastende persoon.
En doordat ik merk dat hij er geen begrip voor heeft voel ik me nog kutter. En dan ga ik aan alles twijfelen, ik kan dan bijna niet meer geloven dat hij om me geeft, en dan gaat het fout.

Ongeveer zo
Same here...

Op het eerste gezicht ben ik de macho met de stoere praatjes. Maar daarna..pff...daarna komt de ware ik naar boven, dat onzekere...en dat heeft wel een aantal relaties gekost...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:35
Verwijderd
hmm ik heb niet heel erg een patroon, geloof ik
gelukkig maar
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 16:47
filia dei
filia dei is offline
Ik heb niet echt 'n patroon denk ik. Tenminste niet in types waar ik op val. Wel in mijn eigen gedrag.
Als ik verlieft op iemand ben wordt ik altijd heel wispelturig de ene keer vet aan hankelijk en de volgende keer weer heel afstandelijk en vooral veel met andere kleffen zodat niet opvalt dat ik hem nu juist zo super leuk vind. Maar goed, sinds ik doorheb dat ik me zo vreemd gedraag af en toe kan ik het wel onderdrukken en er rekening meehouden
Oud 17-10-2004, 18:13
Vaj
Vaj is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 16-10-2004 @ 16:50 :
Same here...

Op het eerste gezicht ben ik de macho met de stoere praatjes. Maar daarna..pff...daarna komt de ware ik naar boven, dat onzekere...en dat heeft wel een aantal relaties gekost...
Hm een lotgenoot, laten we een therapeutisch praatgroepje oprichten
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:43
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Vaj schreef op 17-10-2004 @ 19:13 :
Hm een lotgenoot, laten we een therapeutisch praatgroepje oprichten
Jah misschien helpt dat!

De eerste les is wel bij mij thuis!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:46
Fabel
Fabel is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-10-2004 @ 16:32 :
Ja... ik heb tot nu toe alleen nog gezoend met meisjes die 1m60-1m65 lang waren.
Hoelang ben je zelf dan?
Oud 17-10-2004, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Fabel schreef op 17-10-2004 @ 20:46 :
Hoelang ben je zelf dan?
1m90.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:51
memory
memory is offline
Er zijn twee patronen in mijn liefdesleven: de meisjes waar ik verliefd op word, worden niet verliefd op mij; en ik hou niet van de meisjes die op mij verliefd worden. Verder wordt ik meestal verliefd op intelligente en knappe meisjes.
Oud 17-10-2004, 22:05
innogen
innogen is offline
Citaat:
memory schreef op 17-10-2004 @ 21:51 :
Er zijn twee patronen in mijn liefdesleven: de meisjes waar ik verliefd op word, worden niet verliefd op mij; en ik hou niet van de meisjes die op mij verliefd worden. Verder wordt ik meestal verliefd op intelligente en knappe meisjes.
dat heb ik ook, alleen dan net andersom
ik word verliefd op mensen die gewoon onbereikbaar zijn, maar als iemand mij leuk vind, zie ik hem nooit zo op die manier.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 08:16
Verwijderd
Op een gegeven moment ga ik altijd ruzie zoeken Als het een tijdje goed gaat bijvoorbeeld.. Ruzie om niets, word ik opeens heel boos. En dan daarna voel ik me super schuldig en neem ik me voor nooit meer zomaar zo boos te worden. Maar dat gebeurt dan steeds vaker totdat hij / ik het uitmaakt omdat we te veel ruzies hebben..

Ik val op een beetje licht arrogante, nuchtere jongens. Niet van die super gevoelige jongens, die overal een punt van maken. (Zo ben i knamelijk wel, dus dan is dat natuurlijk mooi in balans )
Maar vaak botst dat dan ook, omdat ik bijvoorbeeld gauw denk dat hij me niet meer leuk vindt. (Als hij bijvoorbeeld niet af kan spreken, odmat hij te moe is, ik noem maar iets)

yeah, ik ben echt een lastig vriendinnetje
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 09:09
Verwijderd
Zolang je dat zelf maar in de gaten houdt
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 09:23
Verwijderd
ik ben er net achter gekomen dat alle jongens die ik leuk vond en mij ook leuk vonden, jonger waren dan ik..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 13:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2004 @ 10:09 :
Zolang je dat zelf maar in de gaten houdt
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 13:57
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-10-2004 @ 17:43 :
12 zei ze, zonder enige aarzeling

Boek.

Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 15:01
Vaj
Vaj is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 17-10-2004 @ 19:43 :
Jah misschien helpt dat!

De eerste les is wel bij mij thuis!
Wie geeft de les, aangezien wij allebei nog wat te leren lijken te hebben?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 18:02
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Vaj schreef op 18-10-2004 @ 16:01 :
Wie geeft de les, aangezien wij allebei nog wat te leren lijken te hebben?
Ik geef de les en jij notulist. Les duurt 15 min. en daarna gaan we gezellig wat drinken om even te evalueren haha!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 22:08
Methuselah
Methuselah is offline
't Patroon is: verliefd worden en afgewezen worden.
Oud 23-10-2004, 06:17
Cinamon
Cinamon is offline
Wat betreft het type waar ik op val?
Lang (min. 185 cm), blond, sterk, lief, grappig en slim.

En wat betreft het eh.. Verneuken van mn liefdesleven.. Want dat is uiteraard mijn patroon.. Tja het gaat ongeveer zo:
jongen vind mij leuk, ik vind jongen leuk
jongen word verliefd, ik word verliefd
dan word ik bang en heel onzeker (lees: zo leuk kan die MIJ toch nooit vinden) sluit ik me af, keer ik in mezelf
jongen in de war, jongen haakt af want: ik ben te moeilijk

zucht..
Oud 24-10-2004, 22:22
Sade
Sade is offline
Oke ik heb wat patroontjes ontdekt. Ik val op gespierde mannen die romantisch zijn en een beetje metroseksueel. Ze sporten veel en zeggen allemaal dezelfde dingen tegen me
Reageren

Regels voor berichten