Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2004, 14:27
niña
niña is offline
Ik kijk vanaf half negen, en zet ik the o.c op de video.

Sex&the city ligt aan de aflevering of ik hem helemaal kijk. Ik heb liever Miranda en Carrie als de andere twee tenslotte
Oud 19-10-2004, 15:55
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 16-10-2004 @ 20:18 :
Beide dieptepunten in de geschiedenis der televisie. Als je dat leuk vind en dan vooral Charmed, heb je echt een onderontwikkelde smaak.
Als jij Charmed NIET leuk vindt, dan betekent dat niet dat de rest van de wereld geen smaak heeft, lieverd.
'Ik vind' staat namelijk in deze dimensie niet gelijk aan 'het is zo'.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-10-2004 @ 16:55 :
Als jij Charmed NIET leuk vindt, dan betekent dat niet dat de rest van de wereld geen smaak heeft, lieverd.
'Ik vind' staat namelijk in deze dimensie niet gelijk aan 'het is zo'.
lieve schat, lees wat ik net zei over dit onderwerp
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 19-10-2004 @ 17:04 :
lieve schat, lees wat ik net zei over dit onderwerp
Je hoeft echt geen medelijden te hebben met mensen die charmed leuk vinden, dat hebben wij namelijk ook niet met de mensen die het niks vinden. Je weet niet wat je mist

Wat vind je er nou precies zo slecht aan? De dialogen, de actrices, of het verhaal?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 16:34
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-10-2004 @ 17:14 :
Je hoeft echt geen medelijden te hebben met mensen die charmed leuk vinden, dat hebben wij namelijk ook niet met de mensen die het niks vinden. Je weet niet wat je mist

Wat vind je er nou precies zo slecht aan? De dialogen, de actrices, of het verhaal?
Ach dat is niet zo lastig om te onderbouwen. Zelf vind ik het wel grappig om soms naar te kijken, maar het is toch triest dat de show bijna alleen maar draait op het steeds korter maken van de kledingstukken. Op een dag doen de zusjes soms wel 3 andere setjes kleren aan om hun navel dan wel borsten er goed uit te laten zien.

Verder wordt de serie bij de aflevering slechter omdat ze steeds weer een nieuwe spreuk of situatie moeten verzinnen die de zusjes in weer precies dezelfde positie brengt als de vorige aflevering. Uiteindelijk komen ze aan het eind met zo'n simpele oplossing waarvan je denkt, hadden ze dit niet in 1 minuut zendtijd kunnen afhandelen.

Ook zijn de personages een karikatuur van zichzelf geworden, door alleen maar achter een ding aan te zitten. Phoebe wil bijvoorbeeld alleen maar een vent en is in de serie al een stuk of 4 keer in dezelfde situaties beland en doet dan gewoon weer hetzelfde.

Kortom: de nieuwe afleveringen herhalen zichzelf eindeloos.
Oud 19-10-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-10-2004 @ 17:14 :

daarvoor verwijs ik je nog een paar posts naar boven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten