Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2004, 16:11
roman
roman is offline
druk druk druk met allemaal leuke series,

19:30 Friends
20:00 Sex and the city
20:30 Gilmore Girls
21:30 Sex and the city
22:05 The O.C.

kijken jullie alles?
Oud 16-10-2004, 16:11
Verwijderd
Ja

helaas moet ik het altijd opnemen, want ik heb dan altijd 'vriendinnenavond' en niet iedereen wil dat allemaal zien
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 16:15
Briseïs
Briseïs is offline
Ik wel. Alleen heb van 8 tot half 9 zangles, dus dan moet ik sowieso gg opnemen. Die herhalingen kijk ik alleen als ik niks te doen heb.
Oud 16-10-2004, 16:17
Verwijderd
wijf

Sex and the city is echt zo ongelofelijk kut

Friends, GG, OC echter..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 16:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Integendeel, niets.
Oud 16-10-2004, 16:19
roman
roman is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 16-10-2004 @ 17:17 :
Homo

Friends, GG, OC echter..
IK ik ben een fucking babe magnet
nee euhm, ik weet niet,ik vind het wel een grappige serie
Oud 16-10-2004, 16:27
Verwijderd
alleen the oc altijd, gg soms
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
roman schreef op 16-10-2004 @ 17:11 :

kijken jullie alles?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
roman schreef op 16-10-2004 @ 17:19 :
IK ik ben een fucking babe magnet
nee euhm, ik weet niet,ik vind het wel een grappige serie
tis vrouwenavond he
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 16:36
Blubje
Blubje is offline
Ja. Maar kun je niet gewoon reageren in alle topics die speciaal voor die programma's gemaakt zijn? Dit lijkt me nogal zinloos namelijk.

En mannen moeten niet zeuren over SatC. Ze kunnen er gewoon niet tegen dat mannen daarin eens worden gezien als lustobjecten en niet andersom, zoals altijd is. Weten jullie ook eens hoe het is om zo behandeld te worden.

Oud 16-10-2004, 16:37
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik kijk Friends, Sex and the City en The OC... behoorlijk 'fan' van de dinsdagavond van Net5 dus
Oud 16-10-2004, 16:46
Freshh~
Freshh~ is offline
alleen friends en sex and the city, alleen friends vergeet ik altijd..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 16:56
Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 16-10-2004 @ 17:17 :
Integendeel, niets.
a) ik ben pas om 21.30 thuis
b) ik uhm... hou niet zo van the O.C
Oud 16-10-2004, 17:35
Pla
Pla is offline

Dit kijk ik zoiezo, soms komt Sex and the City of Friends erbij, soms allebei.. Maar die twee eerste kijk ik niet altijd erbij.
Oud 16-10-2004, 18:16
PV
PV is offline
je vergeet Charmed en Ellen

- ja ik kijk dus Net5 -
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 18:21
Yolcu
Yolcu is offline
Ik kijk Gilmore Girls en The O.C. en doordat SatC daar tussenin komt, staat dat meestal ook aan.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 19:18
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 16-10-2004 @ 19:16 :
je vergeet Charmed en Ellen

- ja ik kijk dus Net5 -
Beide dieptepunten in de geschiedenis der televisie. Als je dat leuk vind en dan vooral Charmed, heb je echt een onderontwikkelde smaak.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 19:41
The Stranger
The Stranger is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 16-10-2004 @ 20:18 :
Beide dieptepunten in de geschiedenis der televisie. Als je dat leuk vind en dan vooral Charmed, heb je echt een onderontwikkelde smaak.
Zegt de persoon die beweert dat Sex and the City "ongelofelijk kut" is. Ik denk niet dat jij de juiste persoon bent om kritiek te geven op de smaak van iemand anders.
Oud 16-10-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
The Stranger schreef op 16-10-2004 @ 20:41 :
Zegt de persoon die beweert dat Sex and the City "ongelofelijk kut" is. Ik denk niet dat jij de juiste persoon bent om kritiek te geven op de smaak van iemand anders.
Haha, omdat ik zeg dat SatC kut is? Jij impliceert dus dat dat raar is, omdat dat programma zwaar goed en hoogstaand is? SatC ligt in dezelfde categorie, leip gezwets van een aantal lelijke verlepte vrouwen over pijpen/neuken/beffen. Genieten geblazen....

Ik denk dat ik juist de persoon ben om kritiek te geven, aangezien ik schijnbaar hier een van de weinigen ben die nog een beetje kritisch is mbt wat hij kijkt....

arrogant als het zal klinken, dit is mijn oprechte mening...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 21:43
Verwijderd
Mwah. Ik ben een vrouw en ik vind SatC ook niet altijd even geweldig. Soms is het hilarisch, maar soms is het weeeer zoveel van hetzelfde. Het gaat snel irriteren.

The O.C. en Gilmore Girls daarentegen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 22:29
Verwijderd
Citaat:
daarvoor neem ik de tijd, de rest mag me gestolen worden
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 22:32
Verwijderd
GG is eigenlijk ook een vrouwenserie, maar dat is wel weer goed
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 22:36
PV
PV is offline
Citaat:
Maar ik vind ál die programma's leuk die dinsdagavond komen.. wat voor smaak heb ik dan
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 22:37
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 16-10-2004 @ 23:36 :
Maar ik vind ál die programma's leuk die dinsdagavond komen.. wat voor smaak heb ik dan
gevarieerd...
of gewoon afgestompt en je vind alles wel best
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 09:06
the tourist
the tourist is offline
Friends kijk ik af en toe. SatC heb ik nog nooit gezien, ik neem me echt al 3 jaar voor om er een keer naar te kijken, maar het komt er nooit van. Gilmore Girls kijk ik altijd, the OC meestal ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 09:48
Auntie M
Auntie M is offline
Law & Order: Criminal Intent komt dus niet meer
Oud 17-10-2004, 09:56
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 16-10-2004 @ 20:47 :
Haha, omdat ik zeg dat SatC kut is? Jij impliceert dus dat dat raar is, omdat dat programma zwaar goed en hoogstaand is? SatC ligt in dezelfde categorie, leip gezwets van een aantal lelijke verlepte vrouwen over pijpen/neuken/beffen. Genieten geblazen....

Ik denk dat ik juist de persoon ben om kritiek te geven, aangezien ik schijnbaar hier een van de weinigen ben die nog een beetje kritisch is mbt wat hij kijkt....

arrogant als het zal klinken, dit is mijn oprechte mening...
Ben het wel een beetje met je eens, de godganse aflevering zeiken over pijpen/neuken/beffen, tis gewoon teveel van het goede en dus niet meer funny.
Oud 17-10-2004, 11:03
Sasz
Sasz is offline
ik kijk vanaf half 9, soms als ik tijd heb vanaf 8 uur.
en ik kijk af en toe de herhalingen van charmed, wat wel een leuke serie is
Oud 17-10-2004, 15:16
innogen
innogen is offline
ik kijk Gilmore Girls, Sex and the city en The O.C.

die oude afleveringen hoef ik niet zo nodig te zien.

Charmed vond ik eerst leuk, maar nu ik soms zon oude aflevering half kijk vind ik er niks meer aan
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 15:38
Sasz
Sasz is offline
die oude afl. vallen nu wel een beetje tegen ja, tis nu al weer een aantal jaren oud, beetje amateuristisch nog... maar t nieuwe seizoen gaat top worden!
Oud 17-10-2004, 17:38
Breg
Breg is offline
Citaat:

kijken jullie alles?
ja . Alleen als ik het druk heb kijk ik de herhalingen van Friends en SatC niet, maar die andere 3 dingen zijn toch wel programma's die ik 'moet' zien.
Oud 17-10-2004, 17:58
Shadina
Shadina is offline
Ik kijk alleen Gilmore Girls en The OC. En als ik het niet vergeet kijk ik ook nog naar Friends. Sex and the City vind ik niks aan.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:06
Mara
Mara is offline
GG en the OC altijd. Als ik zin heb SatC
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:47
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 16-10-2004 @ 17:17 :
wijf

haha klopt, maar als je dat tegen vrouwen zegt beweren ze altijd dat je geintimideerd bent door het feit dat verlepte vrouwen het over pijpen/neuken/beffen hebben....

OC keek ik nooit en leek me kut, maar ik heb het nu een paar keer gezien en begin het wel leuk te vinden.
Oud 17-10-2004, 20:02
Haligh
Haligh is offline
the oc
Oud 17-10-2004, 20:06
Verwijderd
ik doe sex & the city, CSI, sex & the city
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:10
o0luna0o
o0luna0o is offline
Citaat:
Blubje schreef op 16-10-2004 @ 17:36 :
Ja. Maar kun je niet gewoon reageren in alle topics die speciaal voor die programma's gemaakt zijn? Dit lijkt me nogal zinloos namelijk.

En mannen moeten niet zeuren over SatC. Ze kunnen er gewoon niet tegen dat mannen daarin eens worden gezien als lustobjecten en niet andersom, zoals altijd is. Weten jullie ook eens hoe het is om zo behandeld te worden.

Oud 17-10-2004, 23:09
Verwijderd
Ik kijk ook alles, net 5 is sowieso de beste zender die er is (qua series)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 10:35
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
OMG hoe onderontwikkeld ben ik dan wel?? Ik ben verslaafd en heb een Charmed obsessie. Hm, misschien moet ik maar eens bij een psychiater langsgaan?

Wat voor enorm intellectuele en hoogontwikkelde programma's kijk jij dan allemaal?
Oud 18-10-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 18-10-2004 @ 11:35 :
OMG hoe onderontwikkeld ben ik dan wel?? Ik ben verslaafd en heb een Charmed obsessie. Hm, misschien moet ik maar eens bij een psychiater langsgaan?

Wat voor enorm intellectuele en hoogontwikkelde programma's kijk jij dan allemaal?
Nou, ik beweer dus helemaal niet van mezelf dat ik zwaar intellectuele programma's kijk (ook al zijn die er dan ook nauwelijks), ik betrap me er ook vaak genoeg op puur uit verveling de grootste meuk te kijken, maar zoiets als Charmed gaat gewoon te ver.

Ik zal het proberen te beredeneren.
Waarom ik GG bijv. wél leuk vind, is vanwege dingen als de geweldige dialogen, het niet over the top gaan en de leuke, grappige personages.

Op al deze punten valt Charmed IMO zwaar door de mand. Het is echt zo´n serie die inspeelt op het commerciele succes van iets als Buffy, het is zwaar over de top, elke aflevering gebeurt hetzelfde, het is haast kinderachtig met hun toverboekjes en monstertjes, en het acteerwerk is ook om te huilen. Charmed is een simpele formule, waar mensen nog intrappen ook.

Nog een persoonlijke noot, die ´Prue´, wat een irritant wijf pathetisch wijf is dat...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:03
Sasz
Sasz is offline
ja prue is heel vervelend, maar die gaat er bijna uit. dan breken de goede tijden aan
nu trouwens ook met the source...
Oud 18-10-2004, 20:51
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 18-10-2004 @ 15:31 :
Nou, ik beweer dus helemaal niet van mezelf dat ik zwaar intellectuele programma's kijk (ook al zijn die er dan ook nauwelijks), ik betrap me er ook vaak genoeg op puur uit verveling de grootste meuk te kijken, maar zoiets als Charmed gaat gewoon te ver.

Ik zal het proberen te beredeneren.
Waarom ik GG bijv. wél leuk vind, is vanwege dingen als de geweldige dialogen, het niet over the top gaan en de leuke, grappige personages.

Op al deze punten valt Charmed IMO zwaar door de mand. Het is echt zo´n serie die inspeelt op het commerciele succes van iets als Buffy, het is zwaar over de top, elke aflevering gebeurt hetzelfde, het is haast kinderachtig met hun toverboekjes en monstertjes, en het acteerwerk is ook om te huilen. Charmed is een simpele formule, waar mensen nog intrappen ook.

Nog een persoonlijke noot, die ´Prue´, wat een irritant wijf pathetisch wijf is dat...
Kijk, nu zeg je tenminste iets. Nu geef je argumenten en je zegt vooral dat JIJ dat VINDT.
Nu kan ik alleen maar zeggen, ok, dat vind jij en dat moet je helemaal zelf weten
Maar doe dat voortaan eerder, voordat je uitspraken doet als "Beide dieptepunten in de geschiedenis der televisie. Als je dat leuk vind en dan vooral Charmed, heb je echt een onderontwikkelde smaak."
Is erg negatief naar mensen toe, die het wel leuk vinden.

Om ff op je argumenten in te gaan.
- GG vind ik juist wel over the top (desondanks geweldig ), alsof mensen ooit zo met elkaar om kunnen gaan en zo met elkaar zouden praten. maar goed dat terzijde.
- Charmed heeft m.i ook goede dialogen en zeker geen slecht acteerwerk. Ook heeft het grappige personages en is de humor hilarisch. Maar goed, het is maar net wat je smaak is.
- Een simpele formule hoeft niet perse te betekenen dat je te maken hebt met iets slechts. Wat ik dus in t geval van Charmed op vind gaan.
- Een serie als Charmed speelt niet in op t succes van Buffy. Ok, Buffy sloeg aan en men kwam erachter dat mensen zulk soort series leuk vinden. Maar na al een aantal afleveringen is Charmed een totaal op zichzelf staande serie geworden en zelfs nu Buffy is afgelopen, houdt het zich staande. Daarbij zal Charmed waarschijnlijk meer seizoenen gaan maken dan Buffy, omdat er al getekend is voor een 8e (mits de kijkcijfers goed blijven)
- Je kijkt de serie niet (neem ik aan, wany je vindt het 'meuk') dus of het altijd hetzelfde is, kun je niet weten (maar iemand die dat wel weet, zal zeggen dat dat totaal niet zo is, ik dus).
- Wat jij kinderachtig vindt, kan iemand anders juist leuk vinden. Blijkbaar interesseert al dat heksengedoe je niet zo. Prima, jij bent meer van de comedy ofzo. Ik niet.
- En Prue is idd een stom mens (hoewel ze zeker wel een goede bijdrage levert aan de serie en ik haar wel leuk vind, lekker logisch ). Maar dat komt meer omdat ze wordt gespeeld door Shannen 'the bitch' Doherty. Ze gaat er na 3 seizoenen uit en op dit moment gaat Rose McGowan (als Paige) alweer haar 4e seizoen in, ter vervanging van Shannen.

Nu hou ik al op.
Zijn we nou weer vriendjes?
Oud 18-10-2004, 21:14
Verwijderd
Het blijft altijd uiteindelijk een kwestie van meningen. Ik maak echter altijd onderscheid tussen 2 categorieën:
- Ik vind het niet zo, iemand anders wel, á la, niks aan te doen, ieder z'n eigen ding
-Dit gaat echt te ver/is beneden alle peil, als je dit goed vindt heb ik daar weinig respect/begrijp voor...

In het laatste geval wil ik mensen daar dus van overtuigen, maar idd, ook dan blijft het een mening...

Ik heb het iig geprobeerd

edit: en idd, ken ik Charmed ook niet erg goed, maar is het o.a. het thema al wat me tegen staat. Ms zal ik mezelf nog eens dwingen een HELE episode te kijken, al vrees ik dat mijn mening ongewijzigd zal blijven.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 22:30
wup
wup is offline
Citaat:

kijken jullie alles?

ja ik kijk alles... alleen friends wil er nog wel eens bij in schieten omdat ik dan oppas. en de kids om kwart voor 8 naar bed gaan..
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 09:48
Verwijderd
Alleen the OC kijk ik niet, en charmed komt er toch nog voor?

Oeh en ik vind Prue ook maar een trut, eigenlijk
Mijn vriend kijkt ook Charmed maar da's meer om Piper en Paige, dus deze series wil hij niet kijken
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 12:32
Drez
Drez is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 17-10-2004 @ 19:47 :
haha klopt, maar als je dat tegen vrouwen zegt beweren ze altijd dat je geintimideerd bent door het feit dat verlepte vrouwen het over pijpen/neuken/beffen hebben....
je hebt het dus duidelijk nog nooit gekeken.
iedereen die 1 aflevering kijkt denkt meteen dat het alleen daarover gaat.
Oud 19-10-2004, 12:33
Verwijderd
Jaaa ik ga vanavond alles kijken Gg en SatC met mams + vriendin. de rest just with vriendin...Mjammie Mannen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 12:43
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
voetbal
Oud 19-10-2004, 12:45
Roxy
Roxy is offline
mjah de komende drie weken ben ik pas om 10 uur thuis na stage en ik ga vanavond the oc eens proberen, heb dat nog nooit echt gekeken. Normaal gesproken ben ik ook weg 's avonds maar kan ik nog wel satc kijken <3
Oud 19-10-2004, 13:25
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
dReZ schreef op 19-10-2004 @ 13:32 :
je hebt het dus duidelijk nog nooit gekeken.
iedereen die 1 aflevering kijkt denkt meteen dat het alleen daarover gaat.
ik heb het duidelijk te vaak gekeken, altijd even slecht. Ok het gaat meer over relaties dan over pijpen/neuken/beffen maar verlepte vrouwen blijven het.
Reageren

Regels voor berichten