![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Morgen een nieuwe dag denk ik maar, hier kan ik toch niks meer aan doen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hier gaat 't over 't algemeen over een dieet om af te vallen. Een dieet betekent niet minder eten, het betekent anders en gezonder eten. Als jij dus gewoon gezonder gaat eten, en dus lager in je kcal gaat, maar niet té laag, dan gaat er niks mis. Je valt dan rustig af. Ja, en dan moet je je hele leven op dieet. Dat moet ik waarschijnlijk ook. Dat zou eigenlijk iedereen moeten doen, want tegenwoordig betekent 'dieet' gewoon en gezond eten en betekent 'niet op dieet' dat je allemaal rotzooi eet. Dat is nooit goed. Als ik dan weer normaal ga eten zoals jij 't noemt, dus als ik genoeg ben afgevallen, dan eet ik de hoeveelheid kcal die mijn lichaam nodig heeft om op gewicht te blijven. Op een gezonde manier. Dus als jij normaal lijnt, zonder bijv. op een blaadje sla te leven dan kom je niet meteen weer keihard aan als je normaal eet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Paar daagjes ziekenhuis zijn goed voor de lijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mgoed, visje moest ik toch nog kopen, dus dat verander ik nu: 200 gram viscuisine italiano (260kcal en 16 gram vet, is de helft van een pakje, is nl. voor 2 personen verpakt). Kom ik op een totaal van 30 gram vet en 1005 kcal. Haal ik bij de boodschappen meteen peperkoek. Heb ik een verantwoorde, vetvrije snack voor bij de thee 's avonds. (dus dan valt het wel mee qua kcal. morgen eet ik goulash, dus dan krijg ik sowieso meer vet en kcal binnen, spaar ik nu alvast een beetje voor morgen)
Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 11:00. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik zat gister op 1400, dat vind jij 1000 te weinig? ![]() Ik heb uitgerekend (nou, ok MD dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
tuurlijk als je wilt afvallen moet je minder eten, maar 1400 vind ik erg weinig... misschien dat ik daarom iets overdreef. Er zijn gewoon teveel mensen die gewoon veel te weinig eten. En jij weet ook dat zodra je die kilo's eraf hebt, je gewoon weer aankomt als je normaal gaat eten, tenzij je bent afgevallen door een gezonde hoeveel te eten en dat kunt blijven eten nadat je stopt met het 'afvallen'. Het is gewoon verrekte ongezond om af te vallen als je nog in de groei zit. In de perfecte wereld zou niemand afvallen voor de leeftijd van 21 oid. Nu weet ik dat jij wel degelijk overgewicht hebt, maar er zijn teveel mensen die hieruit misschien concluderen dat ze ook maar zo weinig hoeven te eten. En er zijn teveel mensen die tot 5 kilo willen afvallen terwijl dat niet nodig is enz enz enz...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 20:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Netjes, netjes!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik snap trouwens niet waarom ik nog reageer, zal vast niet serieus zijn...
||
Citaat:
Enig idee hoeveel callorien alcoholische drankjes bevatten? Enig idee waarom mannelijk studenten vaak al een bierbuik opbouwen?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft het soort alcohol, ja, droge witte wijn drijft in praktijk meer vocht af dan bijv bier. Hou er wel rekening mee dat je morgen een ontzettend heftige kater hebt en geen zak waard bent en absoluut niet presteren kunt. Spierkrampen zijn ook een reëel risico. Waarvoor dient deze noodgreep eigenlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nu willen we de REDEN weten ! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |