Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2004, 18:59
Mara
Mara is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 20-10-2004 @ 19:51 :
Dat is nogal weinig als je het mij vraagt. In vakanties heb ik juist de neiging om heel veel te gaan eten (vooral snoepen). Pff verdorie.. ik heb deze week ook al bijna geen les dus het gaat lekker
Wat ik wel heb gemerkt is, hoeveel ik ook gegeten heb ik kán altijd eten. Net na het eten kan ik zo weer zin hebben in een boterham oid. Daarom eet ik verspreid over de dag steeds maar kleine beetjes met als uitzondering het avondeten..
Ik heb ook veel gesnoept. Ik kan bij dat koekjes beter 'veel' koekjes neerzetten. Maar ze zijn zelfgebakken en zó lekker..
Oud 20-10-2004, 20:15
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 20-10-2004 @ 19:59 :
Ik heb ook veel gesnoept. Ik kan bij dat koekjes beter 'veel' koekjes neerzetten. Maar ze zijn zelfgebakken en zó lekker..
is geen vrijbrief om dan maar geen brood te eten... zo doet mijn vader dat, eet hij taart ipv brood en al heel snel ga je zo denken, "het kan wel, want ik eet minder brood"...
Oud 20-10-2004, 20:21
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 20-10-2004 @ 21:15 :
is geen vrijbrief om dan maar geen brood te eten... zo doet mijn vader dat, eet hij taart ipv brood en al heel snel ga je zo denken, "het kan wel, want ik eet minder brood"...
Klopt, dat bedoelde ik ook niet. Ik heb 't vandaag gewoon flink verpest, klaar. Alles wat je verkeerd kán doen heb ik ook verkeerd gedaan.

Morgen een nieuwe dag denk ik maar, hier kan ik toch niks meer aan doen.
Oud 21-10-2004, 09:27
PrimRose
PrimRose is offline
Gisteren naar een concert geweest. Geen bier of wijn oid gedronken, alleen spa rood. Thuisgekomen heeft m'n vriend nog toastjes met rode pesto gegeten. Maar ik meteen naar bed gegaan, dus niet gesnackt 's avonds. Ik begin nu eindelijk een beetje regelmaat te krijgen. Vind het ook niet meer zo moeilijk om lekkere dingen te laten staan. Als ik dit zo kan volhouden, zal ik straks weer eens wat gaan sporten. Ben daar nu 's avonds nog te moe voor, maar het gaat steeds beter. Doel is maandag toch maar eens te proberen wat te sporten, thuis.
Oud 21-10-2004, 09:38
Verwijderd
pfff, nou, leuk hoor. mn moeder net: goh, wat eet je veel vanmorgen. zoveel zie ik je nooit eten zo vroeg. sorry hoor.
Oud 21-10-2004, 09:48
--anarchy--
--anarchy-- is offline
heeft iemand enig idee hoeveel Kcal er in zoethout-thee zit? (op de verpakking staat nix)
vroeg k me gewoon ff af
Oud 21-10-2004, 10:00
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
--anarchy-- schreef op 21-10-2004 @ 10:48 :
heeft iemand enig idee hoeveel Kcal er in zoethout-thee zit? (op de verpakking staat nix)
vroeg k me gewoon ff af
volgens mij zitten er geen calorieen in thee, ook niet in thee met een smaakje
Oud 21-10-2004, 13:21
Mara
Mara is offline
Citaat:
PrimRose schreef op 21-10-2004 @ 11:00 :
volgens mij zitten er geen calorieen in thee, ook niet in thee met een smaakje
Klopt.
Oud 21-10-2004, 13:27
Mara
Mara is offline
Tot nu toe vandaag (na die stomme dag gisteren):

Stond om 10.00 pas op trouwens.

10:15 +/- 175g kwark, glas grapefruitsap
Joggen
11:00 Mandarijntje
12:00 2 Eieren
13:30 Bruine boterham met rookvlees
Met de hond gewandeld

Neem zo nog een boterham, en vanmiddag nog 2 denk ik. 'Voordeel' van een schransdag is dat ik de volgende dag totaal geen honger heb.
Avondeten is eigenlijk boerenkool met koevet. Koevet ja, gewoon een homp, die smelt je, krijg je vloeibaar vet en dat doe je erover. Daarna mag je niet drinken want dan smelt 't in je maag. Welke idioot ooit bedacht heeft om koevet te gebruiken
Anyway, ik eet geen boerenkool omdat ik dan weer 3 dagen last heb van m'n darmen. Ik krijg dus aardappelen met groente uit een potje, ik mag zelf weten wat. Een tartaartje als vlees erbij.

Vanavond in 2 porties de rest van de kwark, dat is dan in totaal (met die van vanochtend) 500gram. Ook nog een kleine beker magere melk.
Oud 21-10-2004, 14:00
MightyDuck
MightyDuck is offline
Uiteraard heb je vandaag geen honger, glycogeendepots zijn gisteren weer vol geladen. Vandaar dat ik ook geen commentaar ga geven op jou wel érg lage kcal dag.

Ik vind dat je wel iets meer mag eten, koolhydraten kun je zo laag houden als je nu doet, maar vul het verschil dan wel aan met wat meer proteďne, dit is wel erg laag in totaliteit.

Morgen wel weer wat energierijker eten, dit is niets voor langere perioden
Oud 21-10-2004, 15:30
Mara
Mara is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 21-10-2004 @ 15:00 :
Uiteraard heb je vandaag geen honger, glycogeendepots zijn gisteren weer vol geladen. Vandaar dat ik ook geen commentaar ga geven op jou wel érg lage kcal dag.

Ik vind dat je wel iets meer mag eten, koolhydraten kun je zo laag houden als je nu doet, maar vul het verschil dan wel aan met wat meer proteďne, dit is wel erg laag in totaliteit.

Morgen wel weer wat energierijker eten, dit is niets voor langere perioden
Ik weet dat dit érg weinig is, en ben ook niet van plan om dit morgen weer te doen, maar ik heb dus echt nergens zin in. Ik zal kijken of ik vanavond nog een stukje vis naar binnen krijg.
Oud 21-10-2004, 16:14
*oma*
*oma* is offline
dieet is slecht!

Als je weer gewoon gaat eten, kom je weer op je oude gewicht of zelfs zwaarder, dus niet doen.
En dan moet je je hele leven op dieet!!! Dus het is niet een kwestie van even lijnen, maar je moet dan je hele levenstijl veranderen...
Oud 21-10-2004, 16:30
Mara
Mara is offline
Citaat:
deftoontje schreef op 21-10-2004 @ 17:14 :
dieet is slecht!

Als je weer gewoon gaat eten, kom je weer op je oude gewicht of zelfs zwaarder, dus niet doen.
En dan moet je je hele leven op dieet!!! Dus het is niet een kwestie van even lijnen, maar je moet dan je hele levenstijl veranderen...
Dit is niet waar. Dieten is niet slecht een 'dieet' is eigenlijk alleen maar een gebalanceerd eetpatroon. Dat kan verschillende doelen hebben, aankomen, afvallen, leven met bijv. suikerziekte.

Hier gaat 't over 't algemeen over een dieet om af te vallen. Een dieet betekent niet minder eten, het betekent anders en gezonder eten. Als jij dus gewoon gezonder gaat eten, en dus lager in je kcal gaat, maar niet té laag, dan gaat er niks mis. Je valt dan rustig af.

Ja, en dan moet je je hele leven op dieet. Dat moet ik waarschijnlijk ook. Dat zou eigenlijk iedereen moeten doen, want tegenwoordig betekent 'dieet' gewoon en gezond eten en betekent 'niet op dieet' dat je allemaal rotzooi eet. Dat is nooit goed.

Als ik dan weer normaal ga eten zoals jij 't noemt, dus als ik genoeg ben afgevallen, dan eet ik de hoeveelheid kcal die mijn lichaam nodig heeft om op gewicht te blijven. Op een gezonde manier.

Dus als jij normaal lijnt, zonder bijv. op een blaadje sla te leven dan kom je niet meteen weer keihard aan als je normaal eet.
Oud 21-10-2004, 17:42
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
deftoontje schreef op 21-10-2004 @ 17:14 :
dieet is slecht!

Schreeuwlelijk, bezint voor ge iets roept...
Oud 21-10-2004, 20:03
Mara
Mara is offline
Vandaag (tijden weet ik niet meer goed)

2 Bruine boterhammen, 1 met rookvlees, 1 met kipfilet
2 eieren
250g kwark
Mandarijn
1 Roggebrood met 20+ kaas
Aardappelen, sla en een hamburger. Wat vla na.
Mok magere melk.

Al met al toch nog zo'n 1400 kcal, alhoewel ik niet denk dat dat klopt, bij calorietabel.nl gaan ze bij 'hamburger' denk ik uit van een mac ding, terwijl ik een van de slager had. Daar zit ook groente doorheen. Volgens mijn moeder is dat mager, omdat mijn vader dat wel mag hebben met z'n te hoge cholesterol. Als dat lager zou uitpakken zou ik nog wel boven de 1200kcal uitkomen.
Oud 22-10-2004, 09:50
PrimRose
PrimRose is offline
vandaag ga ik eten:

ontbijt:
1 bruine boterham met light boter en rookvlees

tussendoor:
1/2 tomaat
1/2 gele paprika

lunch:
1 bruine boterham zonder boter met 1 appel
1 portie sla met rauwkost
1 cup-a-soup

tussendoor:
1/2 gele paprika

avondeten:
100gr gebakken kabeljauwfilet
200gr tagliattelle
300gr stoomgroenten (bloemkool, peultjes, wortelen, courgette)
150gr magere yoghurt met aardbei
Oud 22-10-2004, 10:10
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
PrimRose schreef op 22-10-2004 @ 10:50 :
vandaag ga ik eten:

ontbijt:
1 bruine boterham met light boter en rookvlees

tussendoor:
1/2 tomaat
1/2 gele paprika

lunch:
1 bruine boterham zonder boter met 1 appel
1 portie sla met rauwkost
1 cup-a-soup

tussendoor:
1/2 gele paprika

avondeten:
100gr gebakken kabeljauwfilet
200gr tagliattelle
300gr stoomgroenten (bloemkool, peultjes, wortelen, courgette)
150gr magere yoghurt met aardbei
lijkt me wat weinig
Oud 22-10-2004, 10:11
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 21-10-2004 @ 21:03 :
Vandaag (tijden weet ik niet meer goed)

2 Bruine boterhammen, 1 met rookvlees, 1 met kipfilet
2 eieren
250g kwark
Mandarijn
1 Roggebrood met 20+ kaas
Aardappelen, sla en een hamburger. Wat vla na.
Mok magere melk.

Al met al toch nog zo'n 1400 kcal, alhoewel ik niet denk dat dat klopt, bij calorietabel.nl gaan ze bij 'hamburger' denk ik uit van een mac ding, terwijl ik een van de slager had. Daar zit ook groente doorheen. Volgens mijn moeder is dat mager, omdat mijn vader dat wel mag hebben met z'n te hoge cholesterol. Als dat lager zou uitpakken zou ik nog wel boven de 1200kcal uitkomen.
ja en dat is dus 1000 te weinig... ik vind dit ook veel te weinig wat je eet...
Oud 22-10-2004, 10:22
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-10-2004 @ 11:10 :
lijkt me wat weinig
wat kan ik verder nog eten? 's avonds, ik zit nu op mijn werk, en het enige andere wat hier voor handen is, is snoep...en dat vind ik ook weer jammer
Oud 22-10-2004, 10:42
Verwijderd
Citaat:
PrimRose schreef op 22-10-2004 @ 11:22 :
wat kan ik verder nog eten? 's avonds, ik zit nu op mijn werk, en het enige andere wat hier voor handen is, is snoep...en dat vind ik ook weer jammer
Neem dan (voortaan) wat mee.

Paar daagjes ziekenhuis zijn goed voor de lijn. Ik woog net een kilo minder dan daarvoor...zal alleen wel niet zo blijven, maar ja.
Oud 22-10-2004, 10:57
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-10-2004 @ 11:42 :
Neem dan (voortaan) wat mee.

Paar daagjes ziekenhuis zijn goed voor de lijn. Ik woog net een kilo minder dan daarvoor...zal alleen wel niet zo blijven, maar ja.
ik dacht ik al redelijk wat had meegenomen, alleen qua kcal is het 3x niets blijkt nu. (over de hele dag 860 kcal....das veeeeeeeeels te weinig).

Mgoed, visje moest ik toch nog kopen, dus dat verander ik nu:
200 gram viscuisine italiano (260kcal en 16 gram vet, is de helft van een pakje, is nl. voor 2 personen verpakt).

Kom ik op een totaal van 30 gram vet en 1005 kcal. Haal ik bij de boodschappen meteen peperkoek. Heb ik een verantwoorde, vetvrije snack voor bij de thee 's avonds. (dus dan valt het wel mee qua kcal. morgen eet ik goulash, dus dan krijg ik sowieso meer vet en kcal binnen, spaar ik nu alvast een beetje voor morgen)

Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 11:00.
Oud 22-10-2004, 11:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
PrimRose schreef op 22-10-2004 @ 11:22 :
wat dacht je van overdag 4 boterhammen meer eten en/of meenemen?
Oud 22-10-2004, 11:32
PrimRose
PrimRose is offline
normaal eet ik ook 2 a 3 boterhammen meer, maar er was nog heel veel sla over van gisteren. Dus ik dacht dat ik dat wel een keer voor lunch mee.
Oud 22-10-2004, 12:50
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-10-2004 @ 11:11 :
ja en dat is dus 1000 te weinig... ik vind dit ook veel te weinig wat je eet...
Hmz, ik weet niet of je 't gevolgd hebt, maar normaal als ik geen schransdag heb (gehad) eet ik voldoende en gezond.
Ik zat gister op 1400, dat vind jij 1000 te weinig?
Ik heb uitgerekend (nou, ok MD dan ) dat ik zo'n 1900 kcal per dag nodig heb. Met 2200-2400 zou ik dus alleen maar aankomen, iets wat overduidelijk níet de bedoeling is.
Oud 22-10-2004, 13:50
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 22-10-2004 @ 13:50 :
Hmz, ik weet niet of je 't gevolgd hebt, maar normaal als ik geen schransdag heb (gehad) eet ik voldoende en gezond.
Ik zat gister op 1400, dat vind jij 1000 te weinig?
Ik heb uitgerekend (nou, ok MD dan ) dat ik zo'n 1900 kcal per dag nodig heb. Met 2200-2400 zou ik dus alleen maar aankomen, iets wat overduidelijk níet de bedoeling is.
ik ga uit van het gemiddelde (2200)... misschien ben jij kleiner en sport je niet...

tuurlijk als je wilt afvallen moet je minder eten, maar 1400 vind ik erg weinig... misschien dat ik daarom iets overdreef. Er zijn gewoon teveel mensen die gewoon veel te weinig eten. En jij weet ook dat zodra je die kilo's eraf hebt, je gewoon weer aankomt als je normaal gaat eten, tenzij je bent afgevallen door een gezonde hoeveel te eten en dat kunt blijven eten nadat je stopt met het 'afvallen'. Het is gewoon verrekte ongezond om af te vallen als je nog in de groei zit. In de perfecte wereld zou niemand afvallen voor de leeftijd van 21 oid. Nu weet ik dat jij wel degelijk overgewicht hebt, maar er zijn teveel mensen die hieruit misschien concluderen dat ze ook maar zo weinig hoeven te eten.
En er zijn teveel mensen die tot 5 kilo willen afvallen terwijl dat niet nodig is enz enz enz...
Oud 22-10-2004, 14:06
PrimRose
PrimRose is offline
oeps net 2 cafe noirtjes gegeten. maarja das in totaal maar 1 gram vet en 50 kcal....en ze waren kei lekker. Heel erg van genoten (en dat mag ook wel eens gewoon een keertje)
Oud 22-10-2004, 14:29
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
PrimRose schreef op 22-10-2004 @ 15:06 :
oeps net 2 cafe noirtjes gegeten. maarja das in totaal maar 1 gram vet en 50 kcal....en ze waren kei lekker. Heel erg van genoten (en dat mag ook wel eens gewoon een keertje)
probeer eens in boterhammen te denken... 2 koekjes staat gelijk aan een halve boterham. Misschien dat mensen dan wat minder snel 'dramatisch' doen om koekjes. Qua kal valt het ontzettend mee zoals je ziet...
Oud 22-10-2004, 14:34
Verwijderd
Hoe slecht zijn tosti's eigenlijk?

Ik heb net namelijk een tosti gemaakt van twee boterhammen met kaas (zonder boter), maar kan ik dit op overgewicht.nl gewoon invullen als
2 sneetjes brood en 2x kaas??

Ik heb namelijk altijd het idee dat tosti's vetter zijn dan gewoon brood met kaas....
Maar zal wel komen doordat gesmolten kaas vetter lijkt ofzo..
Oud 22-10-2004, 14:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Watermerk schreef op 22-10-2004 @ 15:34 :

Ik heb net namelijk een tosti gemaakt van twee boterhammen met kaas (zonder boter), maar kan ik dit op overgewicht.nl gewoon invullen als

Ik heb namelijk altijd het idee dat tosti's vetter zijn dan gewoon brood met kaas....
het vet komt uit de kaas, dus het is niet vetter dan normaal... het zijn idd gewoon 2 geroosterde boterhammen met 1 (of als je dikker dan normaal doet 2x) kaas...
Oud 22-10-2004, 15:20
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-10-2004 @ 14:50 :
ik ga uit van het gemiddelde (2200)... misschien ben jij kleiner en sport je niet...

tuurlijk als je wilt afvallen moet je minder eten, maar 1400 vind ik erg weinig... misschien dat ik daarom iets overdreef. Er zijn gewoon teveel mensen die gewoon veel te weinig eten. En jij weet ook dat zodra je die kilo's eraf hebt, je gewoon weer aankomt als je normaal gaat eten, tenzij je bent afgevallen door een gezonde hoeveel te eten en dat kunt blijven eten nadat je stopt met het 'afvallen'. Het is gewoon verrekte ongezond om af te vallen als je nog in de groei zit. In de perfecte wereld zou niemand afvallen voor de leeftijd van 21 oid. Nu weet ik dat jij wel degelijk overgewicht hebt, maar er zijn teveel mensen die hieruit misschien concluderen dat ze ook maar zo weinig hoeven te eten.
En er zijn teveel mensen die tot 5 kilo willen afvallen terwijl dat niet nodig is enz enz enz...
Ben idd niet zo lang, 1,66 maar. Sporten kan ik nu idd niet, zie mijn andere topic van 't compartimentssyndroom. 's Ochtends ga ik 20 minuten joggen, waarvan ik misschien 13-15 minuten daadwerkelijk jog, de rest van de tijd sta ik stil om de pijn weg te laten trekken. Hopelijk kan er wat aan gedaan worden na 't bezoek bij 't ziekenhuis
Oud 22-10-2004, 15:22
Mara
Mara is offline
Citaat:
Watermerk schreef op 22-10-2004 @ 15:34 :

Maakt idd niks uit Als je 20+ kaas neemt is 't helemaal niet slecht Ik doe er zelf ook nog achterham op, dat is ook mager. En ik vind 't lekkerder dan 'gewoon' een boterham en 't is een fijne afwisseling
Oud 22-10-2004, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 22-10-2004 @ 15:55 :
het zijn idd gewoon 2 geroosterde boterhammen met 1 (of als je dikker dan normaal doet 2x) kaas...
Ja ik beleg 1 boterham met kaas en die andere leg ik er "kaal" bovenop.. dus gewoon 1 keer kaas eigenlijk ja -> wat gezond

Citaat:
MeelFriek schreef op 22-10-2004 @ 16:22 :
Als je 20+ kaas neemt is 't helemaal niet slecht
Heb 30+ kaas gebruikt, 20+ kaas koop ik nooit omdat ik die niet zo lekker vind. (Heb meestal 20+ smeerkaas en 30+ kaas )

Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 20:58.
Oud 24-10-2004, 13:39
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik heb eergister en gister hele goede dagen gehad! Gewoon drie maaltijden per dag gegeten, en tussendoor 2 mandarijntjes. Gisteravond was mijn zus jarig, ik heb me zeer ingehouden met wijn en ik heb de toast/chips/nootjes NIET AANGERAAKT!

Vanmorgen was mijn ontbijt iets zwaarder dan normaal, maar aangezien ik laat opstond was het eigenlijk ontbijt en lunch inéén. Dus ik ga lekker.
Oud 24-10-2004, 13:47
Miracle
Miracle is offline
Ik heb 25+ klaas van m'n werk. Los een plakje is wel lekker, maar op brood smaakte het nergens naar (was ook geen normaal brood, maar toch).

Met gezond eten gaat het heel goed. Ik snoep wel weer, maar eet ook veel brood etc.

Alleen heb ik geen tijd meer om te sporten. M'n conditie is nu echt slecht, hopelijk kan ik het een keer per week opbrengen om op te hometrainer te fietsen.
Oud 24-10-2004, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 24-10-2004 @ 14:39 :
Gisteravond was mijn zus jarig, ik heb me zeer ingehouden met wijn en ik heb de toast/chips/nootjes NIET AANGERAAKT!
^^

Netjes, netjes!!
Oud 24-10-2004, 16:32
shadorea
shadorea is offline
ik moet voor morgen zoveel mogelijk afvallen, 5 kg ofzo

vanavond heel veel alcohol drinken dat helpt wel ofniej?
Oud 24-10-2004, 16:35
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
shadorea schreef op 24-10-2004 @ 17:32 :
ik moet voor morgen zoveel mogelijk afvallen, 5 kg ofzo

vanavond heel veel alcohol drinken dat helpt wel ofniej?
als je bier of coctails drinkt niet, bevatten veel calorieren... en je kunt niet voor morgen 5 kg afvallen

ik snap trouwens niet waarom ik nog reageer, zal vast niet serieus zijn...
Oud 24-10-2004, 17:00
shadorea
shadorea is offline
jawel toch? als je nou veel drinkt dan verlies je veel vocht dus weeg je morgen lichter
Oud 24-10-2004, 17:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
shadorea schreef op 24-10-2004 @ 18:00 :
jawel toch? als je nou veel drinkt dan verlies je veel vocht dus weeg je morgen lichter
nee, zo val je niet af... helaas. Er is geen mogelijkheid om morgen 5 kilo lichter te zijn, wel een mogelijkheid om 5 kilo zwaarder te zijn als je daarin interesse hebt?

Enig idee hoeveel callorien alcoholische drankjes bevatten? Enig idee waarom mannelijk studenten vaak al een bierbuik opbouwen?
Oud 24-10-2004, 17:33
MightyDuck
MightyDuck is offline
Nah als het puur om het gewicht gaat kan het wel hoor. Vocht afdrijven, maar believe me dat is een linke bezigheid. Niet meer eten, flink bewegen, en aardig wat alcohol drinken.

Misschien haal je de 5kg voor morgenochtend, tis nu te laat om nog diuretica te riselen

Damn, wtf waar is het in godsnaam voor nodig om ineens 5kg lichter te zijn, het kán wel maar je word er echt niet fitter/gezonder op ofzo
Oud 24-10-2004, 17:51
Miracle
Miracle is offline
Misschien moet ze gewogen worden ofzo?
Oud 24-10-2004, 18:29
Mara
Mara is offline
Vandaag dagje A'dam gedaan, op zulk soort dagen loopt 't nooit normaal.

Ontbijt:
250g kwark
1 Bruine boterham appelstroop
1 Glas grapefruitsap

Tussendoor niks, zat in de auto en ben wagenziek. Daarna ook even niks gegeten omdat ik me dus nog zo beroerd voelde.

Lunch
1 baguette mexicano in een brasserie, is zo'n klein stokbroodje, hierop zat kip, bonen, erwten, wortel en sla. Érg lekker moet ik zeggen
1 Mokkachino

Tussendoor
1 Banaan

Terugweg weer niks gegeten en erna ook niks, omdat ik me dus dan weer ziek voel.

Avondeten
Chinees. Stukje gebakken banaan, en wat nasi met kip in zo'n rood sausje Heb er geen verstand van

Avond
2 kopjes Milk&Fruit

Is niet veel, ik weet 't, maar je moet wat als je constant ziek ben van 't autorijden Heb dus ook veel bij 't onbijt gegeten (normaal verdeel ik dat in 3 maaltijden 's ochtends, nu in 1x gegeten) om maar voorvast wat gegeten te hebben. Had expres een banaan meegenomen zodat ik tussendoor iig nog wat had

Heb vrij veel chinees gehad voor mijn doen, maar nadat al die misselijkheid was gezakt had ik best wel trek moet ik zeggen. Had je tussendoor meer moeten eten, denk je dan misschien, maar we gingen musea bekijken en had tussendoor geen tijd om wat te eten, op die banaan na dan.

Als ik zin heb neem ik vanavond nog een stukje vis ofzo.

Laatst gewijzigd op 24-10-2004 om 19:10.
Oud 24-10-2004, 18:37
Miracle
Miracle is offline
Dubbele lunch? Ik hoop dat je diner bedoeld.
Oud 24-10-2004, 19:05
shadorea
shadorea is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 24-10-2004 @ 18:33 :
Nah als het puur om het gewicht gaat kan het wel hoor. Vocht afdrijven, maar believe me dat is een linke bezigheid. Niet meer eten, flink bewegen, en aardig wat alcohol drinken.

Misschien haal je de 5kg voor morgenochtend, tis nu te laat om nog diuretica te riselen

Damn, wtf waar is het in godsnaam voor nodig om ineens 5kg lichter te zijn, het kán wel maar je word er echt niet fitter/gezonder op ofzo
dus het kan als ik vandaag niet gegeten heb en veel alcohol drink (maakt het uit wat voor alcohol?)
Oud 24-10-2004, 19:09
Mara
Mara is offline
Citaat:
dreen schreef op 24-10-2004 @ 19:37 :
Dubbele lunch? Ik hoop dat je diner bedoeld.
Haha, ja, foutje, ik verbeter 't even
Oud 24-10-2004, 21:30
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
shadorea schreef op 24-10-2004 @ 20:05 :
dus het kan als ik vandaag niet gegeten heb en veel alcohol drink (maakt het uit wat voor alcohol?)
Het hoeft niet VEEL alcohol te zijn, hou het binnen de grenzen van het redelijke, een paar glazen scheelt al snel een paar liter vocht. Je hoeft heus geen hele fles te nemen.

Wat betreft het soort alcohol, ja, droge witte wijn drijft in praktijk meer vocht af dan bijv bier.

Hou er wel rekening mee dat je morgen een ontzettend heftige kater hebt en geen zak waard bent en absoluut niet presteren kunt.

Spierkrampen zijn ook een reëel risico.

Waarvoor dient deze noodgreep eigenlijk
Oud 24-10-2004, 21:41
Mara
Mara is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 24-10-2004 @ 22:30 :
Dat vraag ik me nou ook af.
Oud 24-10-2004, 22:13
shadorea
shadorea is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 24-10-2004 @ 22:30 :
Het hoeft niet VEEL alcohol te zijn, hou het binnen de grenzen van het redelijke, een paar glazen scheelt al snel een paar liter vocht. Je hoeft heus geen hele fles te nemen.

Wat betreft het soort alcohol, ja, droge witte wijn drijft in praktijk meer vocht af dan bijv bier.

Hou er wel rekening mee dat je morgen een ontzettend heftige kater hebt en geen zak waard bent en absoluut niet presteren kunt.

Spierkrampen zijn ook een reëel risico.

enn is het uhm erg als je meer hebt als een paar glazen wijn??
Oud 24-10-2004, 22:15
Mara
Mara is offline
Citaat:
shadorea schreef op 24-10-2004 @ 23:13 :
En nóg zeg je niet WAAROM je dit doet.
Oud 24-10-2004, 22:51
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
shadorea schreef op 24-10-2004 @ 23:13 :
Zolang je er niet dood aan gaat...

En nu willen we de REDEN weten !

Regels voor berichten