Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik zit in t andere vak dan jij, denk ik ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Terrorisme bestrijd je niet door massa's onschuldige mensen en een handjevol terroristen uit te moorden. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 21:36. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Bovendien waren er, bijvoorbeeld in de tijd van Rabin, maar ook Netanjahu (hoe spel je dat?), minder aanslagen.[/B][/QUOTE] Dat zou kunnen maar ik betwijfel het. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Door praten zijn er nog nooit kinderen gedoodt. Zoals ik al zei, de Israelische leiders willen op dit moment geen vrede, ze ruiken een overwinning. Ze gaan net zo lang uit tot ze niet meer te hoven onderhandelen maar gewoon hun wil aan de palestijnen op kan leggen. Er is ook nooit een redelijk vredesplan van Israel geweest. Kijk maar eens naar de reconstructies van 'the generous offer'. We zitten nu in een situatie waarin Israel een denkbeeldige 85% bezit, de Palestijnen een 65% situatie wil. Als je kijkt naar de voorstellen zie je dat ze steeds minder worden. Dus vroeger heeft Israel 70% geboden, nu zullen ze niet verder dan 75% gaan. Ze gaan door tot de Palestijnen niets anders kunnen dan 80% accpteren. Wanneer de muur helemaal af is zit Israel in een 90% situatie. Als het terrorisme helemaal stops en de apartheid compleet is kunnen we spreken van een 100% situatie.
Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 22:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Eigenlijk zouden we het dan op de Engelsen en Fransen moeten schuiven... Als die de Duitsers niet als enigen zo hard hadden genaaid bij de Vrede van Versailles, was het in Weimar nooit zo'n zooitje geworden dat Hitler de macht kon grijpen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou dan
||
Citaat:
deze: (1)Palestijnen vallen Joden aan (2)Palestijnen plus alle bondgenoten in de pan gehakt (3)palestijnen verliezen zelfbegonnen conflict. en dat was de schuld van de joden? dacht het niet, de palestijen wilden als eersten een oorlog, kregen die, en achteraf maar zeiken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die moet je er dan nog wel even bijzetten ![]() Over het ontstaan kun je discussies voeren tot je erbij neervalt, ik blijf een anti-zionistisch op dat vlak, maar daar heb je al tientallen jaren niets meer aan aangezien er een staat is. Waar het om draait is dat er een bevredigende oplossing moet worden gevonden, en daarover zijn blijkbaar twee opvattingen: - De voedingsbodem van het terrorisme ontnemen. - Het terrorisme uitmoorden, waarbij massa slachtoffers vallen Ik kies dan voor het eerste. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
de historische claims ook niet? en het gevoel 'daar thuis te zijn' ook niet? je hebt het welop die mensen gemunt zeg, niks wat zij willen keur jij als geldige redenen. De gemiddelde Israeli wil ook niks anders dan een fatsoenlijk leven, ik sta eigenlijk te kijken dat je dat de mensen niet gunt, puur omdat er toevallig een halve eeuw terug een oorlog verloren is. koeien van 50 jaar oud smaken zo taai weet je?
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
goh, dat krijg je, he, als je niets accepteert en oorlog verkiest. Dan kan het wel eens zo zijn that the winner takes it all ![]() Citaat:
da's zooooo D66
|||
Citaat:
![]() Sinds wanneer kozen de palestijnse burgers zelf voor een oorlog? Zelf kan ik best voorstellen dat ik de wapens op zou nemen als de VN verklaard dat Nederland tot aan de Rijn vanaf nu behoort tot een nieuw te vormen keltische staat. Citaat:
![]()
|||
Citaat:
wanneer was het in palestijnse handen dan? ![]() ze kregen notabene een stuk land! Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Krijg ik ook nog een serieus antwoord?
|||
Citaat:
en als je uit je eigen land geschopt en vermoord wordt en je vlucht naar landen en koopt een stuk land, dan mag je dat toch ook houden? nou dan. Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
houden? kijk, als je land afgepikt wordt en je daarom moet vluchten dat is een big ![]() maar als er een staat gesticht wordt,.. al heet Nederland over 40 jaar Frankrijk, dat boeit me op zich geen fuck zolang we maar geen pate a fois of hoe heet dat moeten eten.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze hadden na de oorlog gewoon terug kunnen gaan als ze gevlucht waren aangezien al die wetten toen waren afgeschaft, verder zou je dan ook kunnen stellen dat het onwettige wetten zijn geweest en dat ze daardoor nooit het staatsburgerschap hadden mogen verliezen om het maar even kort door de bocht te formuleren. De niet gevluchten hadden nog steeds hun staatsburgerschap en waren nog duitsers. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar eerst naar geweld grijpen, en als ze vervolgens zwaar verliezen gaan lopen zeiken dat het oneerlijk is.... nee, daar verspelen ze hun krediet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Joodse Defensie Liga (JDL) actief in Nederland!!!!!! Sweet_Hadar | 189 | 15-05-2003 21:03 |