Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Wat ik niet snap is dat mensen het zonodig van de daken moeten schreeuwen als ze een partner hebben.
Hij weet het, zij weet het [1], klaar toch? Ik snap echt niet waarom de hele wereld dat perse moet weten. Vaak lijkt het meer op een sterke vorm van onzekerheid. 'Als hij het niet van de daken schreeuwt is hij vast niet echt verliefd' 1] of hij en hij, of zij en hij, etc
|
Verwijderd
|
Als je onwijs verliefd bent, en je zet dat in je MSN-name, so what? Dat doe je heus niet om anderen de ogen mee uit te steken hoor..
Kinderachtig en jaloers als je denkt dat mensen dat juist wél doen om die reden. Wat ben je dan ongelofelijk zielig zeg... Ga lekker in je MSN-naam zetten dat je zo zielig bent omdat je geen vriend(in) hebt, christus.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aanvullend:
- Wanneer iemand moet nadenken of de naam kwetsend is, terwijl het is wordt als 'Kusje voor [vriend(in]' dan denk je 'Nee, daar kwets ik niemand mee!' - Wanneer je als naam hebt 'Moenbase is een [enorm scheldwoord]' ja, okay, erger je daar maar aan... Punt: ga niet zielig zitten janken omdat je zo zielig alleen bent, gun andere mensen gewoon het geluk van een vriend(in) ga dat niet voor ze verzieken. |
![]() |
||
Citaat:
Kinderachtig, neen dat heeft hier niets mee te maken, jaloerzie, dat zou kunnen, maar wat is daar mis mee? Is het zo erg om jaloers te zijn? Je laatste opmerking vind ik niet gepast in een discussie zoals deze, daar zal ik dan verder ook niet op in gaan.
|
Verwijderd
|
Haha
![]() Allereerst: laat iedereen zelf uitmaken wat voor een naam hij/zij wil gebruiken op MSN. Ik ben verzot op mijn vriend, heb dat als MSN-naam gebruikt hoewel hij nooit op MSN komt, het was meer voor mijzelf bedoeld dan voor hem (vond het fijn hem bij me te dragen op zo'n manier). Niemand die zich eraan heeft gestoord. Wanneer je je er wél aan stoort, moet je eerst beter uitleggen wat je er zo erg aan vindt. Erger jij je aan andermans geluk? Ben je jaloers en zie je vanuit je jaloerse standpunt niet langer de realiteit? Of vind je het gewoon irritant wanneer mensen zo'n lange en drukke MSN-naam gebruiken? Dat laatste vind ik zelf wél erg vervelend, daarom beperk ik mijn eigen naam vaak tot 1 woord. Geen irritante kriebels ervoor of erachter, want tja.. dat vind ik gewoon niet mooi. Maar wanneer iemand anders wel een enorm lange naam heeft, met allemaal kriebels en HoOfDlEtTeRs zoals ik daarnet deed... Hmmm... ach ja, ik erger me er wel aan, maar zo vervelend dat ik mensen ga blokeren niet. (Overigens was mijn naam op MSN die op mijn vriend sloeg: Darwoj. Niemand zal dat begrijpen, omdat het een woordje van ons beide is.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() En moenbase LAAT ME asjeblieft..jezus als ik geen zin meer heb in deze discussie dan heb ik er geen zin meer in. Punt.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zal me er ok es ff mee gaan bemoeien
![]() Eerst ff ik en mijn vriendje hebben nooit van die namen, ten eerste omdat wij daar beide geen behoefte aan hebben om dat ze te gaan verkondigen en ten tweede omdat ik me er ana kan ergeren als anders ALTIJD zo'n naam hebben (I (L) ...) Maar ik vind ook da het wel moet kunnen, niet altijd natuurlijk want dan vind ik diemensen irritant klef... Maar als jij ff iedereen wil laten weten da je een vriendje hebt zonder iedereen het persoonlijk te moeten gaan vertellen, is het de ideale manier.... En dat doet dan niemand om iemand jaloers te maken of om iemand te kwetsen.... Ik vind da je er als vrijgezel ook tegen moet kunnen, je kunt nie iemand verplichten omzijn mond over zijn liefde te houden. Je wordt er vaak mee geconfronteerd (met het vrijgezel zijn) en daar moet je tegen kunnen of je moet heel hard je best gaan doe om iemand te ontmoeten!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik stoor me, in zoverre, aan het feit, dat sommige mensen het leuk vinden om iedereen maar te laten weten hoe ontzettend gelukkig zij wel niet zijn. Niet dat ik hen het geluk niet toewens, of niet gun, maar moeten zij dit meteen aan de grote klok hangen? Kunnen zij niet verliefd op elkaar zijn zonder dat zij de ogen uitsteken van mensen die het geluk niet hebben gevonden. Misschien is het een teken van jaloerzie, maar is dit zo erg? Dat zij van elkaar houden zou toch voldoende moeten zijn. Ok dat je het je vrienden/innen verteld is vrij normaal, maar dat je daarbij ook nog eens je MSN-naam moet veranderen, waar is dat goed voor, om je eigen een nog beter gevoel te geven? [dit lijkt wel verdraaid veel op een egoïstische gedachten]
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
gelukkig, heel gelukkig, zijn er mensen die het toch beseffen gaan. Dankjewel
|
Mijn MSN naam is gewoon:
ƒ}ƒ‹ƒR / Moi Oiy Neya Yin (l) / Kijk als je geen japans of chinees kunt lezen kwets ik je niet ![]() Het eerste zijn japanse karakters voor mijn naam. (Marco) en het 2e is Chinees (kantonees) voor "Ik hou van je Yin" Yin is dus de naam van mijn vriendin.
||
Citaat:
|
![]() |
ja ben ik het wel mee eens...daar kan ik me soms echt dood aan ergeren...maar soms is het ook wel weer heel lief
![]() en bij mij is het vooral zo dat ik het leuk vindt voor die personen als het bij mij zelf in de *liefde* ook goed zit zeg maar, en als dat niet het geval is..dan ben ik zo vervelend om veel anderen dat niet te gunnen.. (goh, ik geef t toe ![]() ![]() maar die namen kunnen dus wel superirritant zijn ja..volledig mee eens!
||
Citaat:
dat toch zeer zeker niet...
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Bloem: doe eens niet zo ongelooflijk zielig..
![]() Voor de rest erger ik mij ook kapot aan zulke namen..Bah..Slijmerig gedoe..Gelijk deleten die hap..Ik bedoel..Toen ik een vriendje had ging ik ook niet als msn-naam nemen..." .... ik hou van je en je bent zo knap en lief" Ik vind het vanzelfsprekend dat je rekening houdt met de mensen die jou in je msn-lijst hebben bij het kiezen van je nick..Tja..Zal de opvoeding wel zijn he.. Ik ken ook zo'n geval hoor..De ene keer houdt hij van z'n vriendin, de andere keer is ze weer een slet, dan doet hij net of hij met iemand anders heeft, vijf minuten later heeft hij weer met die 1e en is ze weer opeens het allerliefste en knapste meisje van de wereld..Snap ik niet hoor..Je hoeft toch niet het hele wel een wee van je relatie op msn neer te kwakken?? Ach ja, je kunt er geen peil op trekken..Zielig geval qua msn..In het echt is hij heel aardig hoor enzo, daarom moet hij ook in m'n msn-lijst blijven..Anders had ik hem allang gedeleted.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het echt zeer triest dat mensen zich zo ergeren aan iemands nickname. Idd een beetje aanstellerij zoals kizzy zei. En dat heeft nix te maken met de persoon in kwestie want die ken ik niet eens. En hou volgende keer je zinloze commentaar op mijn replies voor je asjeblieft ![]() Niet iedereen heeft jouw mening namelijk.
|||
Citaat:
Maar je wilt dus zeggen dat deze reply op Moenbase wel zinvol is.. ![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik geef via msn bijna altijd mijn 'gemoedstoestand' aan ofzo, of anders als er niks speciaals met mijn leven aan de hand is, gewoon "Darkzone".
Maar nu ben ik "Darkzone (L) Angela (K) I wanna hold you in my arms and kiss you, my love! ![]() Prille liefde hè? ![]() Geldt ook voor haar, dat ze haar msn-naam aanpast, want daarin staat o.a. (L)Darkie. We hebben elkaar dan nog niet ontmoet, en zelfs gisteravond voor het eerst met elkaar gebeld, maar we zijn wel degelijk verliefd op elkaar geworden, en laten dat zo blijken. Maar het is niet om anderen daarmee te pesten ofzo......
|
Ik vind het eigelijk een beetje flauwekul.
Waarom zou iemand niet als MSN naam kunnen/mogen hebben: <Naam> wil <Naam> nooit meer kwijt! Ik stoor me er echt niet aan. En nu wordt het hier gezegd: Daar kunnen andere mensen mee gekwetst worden. Dat vind ik een beetje flauwekul, zo zou je ook niet meer hand in hand op straat mogen lopen of elkaar in het openbaar een zoen mogen geven. Ik ben het er dus niet mee eens. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
MSN zinnen Verwijderd | 7 | 13-05-2012 17:02 | |
De Kantine |
MSN-ergernissen Remqo | 211 | 12-10-2004 20:26 | |
Liefde & Relatie |
Help !! Verwijderd | 19 | 04-01-2004 17:17 | |
Software & Hardware |