Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het leuk voor die mensen!! Maar kan me wel voorstellen dat sommigen niet zo'n zin hebben om er aan herinnerd te worden niemand te hebben ofzo.. Toen ik nog geen vriend had en ik zag zo'n naam als "Oh lieve <naam> ik hou zoveel van je!" dan ging ik dat toch wel heel erg missen!...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Aan de ene kant vind ik het heel leuk voor die mensies maar aan de andere kant vind ik et zow gemeen (kunnen hun ook niks aan doen).
Ik heb wel een fucking hekel aan die lui op msn met die "ik hopu zoveel van je en blablabla' namen dan spreken ze ook nog af(de stelletjes) om tegelijk online te komen en dat vin ik ech klote dan kin je tegen ze lullen wat je wil ze zeggen toch niks terug!!!! ![]()
|
nja.. ik zou zelf nooit zo'n naam op msn gebruiken, k vind het een beetje stom staan, wie interesseerd het nou, het is alleen maar om reacties mee uittelokken.. tenminste dat is wat je er mee bereikt(blijkt)
Maar ja, jij ergert je er dan misschien aan, maar die persoon zelf heeft er geen problemen mee.. dus ach, waar zou je je druk om maken? Je maakt een probleem van iets dat imo niet ZO erg is.. het zegt meer over die persoon zelf toch.. |
![]() |
|
tuurlijk mogen die mensen gelukkig zijn, maar daarom hoeven zij toch niet meteen hun naam zo aan te passen, aan de situatie waarin ze verkeren. 'k vind het btw, wel grappig, wneer iemand nu super blij is, en volgende week/maand, wneer et uit is, zo'n depri naam te zien staan, dan moek altijd wel hard lache.
O wel, misschien voelen zij op dat moment dan wel hoe "wij" [wij=de mensen die het irri vinden wneer die nicks worden gebruikt als van: ik hou van je blabla liefst dit liefste dat...] ons zouden voelen wneer ze weer komen aanzakken met die 8erlijke namen... 'k vind het in iedergeval supervervelend wneer der weer iemand online is met zo'n nick...zij vragen idd gewoon om reacties, aandachtrekkers, krijgen ze niet genoeg aand8 van der vriendjes of vriendinnetjes ofzo??? zo nee, dumpen die hap, of praat er over, maar val alsjeblieft anderen er NIET mee lastig...ken mij het nou schelen dat ie "de liefste jongen van de wereld" is..pffff... k....dat moest er even uit... :/
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ach, zij zijn gewoon blij met hun vriendje, wat heeeeeel normaal is!! En ik denk echt niet dat het bedoeld is om iemand jaloers te maken hoor... en als jij je erdoor gekwetst voelt, ligt dat meer aan jou dan aan degene van de nickname..
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hou ook heel veel van iemand maar mijn naam is en blijft ( bij msn dan ) pardoes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ach, weet je, iedereen doet maar! Ze nemen maar de naam die ze willen! Boeie! Ik wil het niet, dus ik doe het niet! Klaar! En als iemand zoiets in z'n sig heeft vind ik het helemaal niet irritant. Zo'n soort sig heb ik zelf ook! Dusss... Ik ga me er niet [meer] aan irriteren!
Piccola heeft gesproken! ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Tja ik kan me voorstellen dat als je verliefd bent je het liefst wil dat iedereen weet hoe gelukkig je bent... maar het idd niet leuk als je er iemand anders mee kwetst. Bv. mijn ex die helemaal gelukkig was met z'n nieuwe vriendin.. dat is nie cool om te lezen..
er zitten duz twee kanten aan.. wil niet zeggen dat ik dat nooit doe |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en vriendjes die toch geen msn hebbe, zij hebben er dan zoiezo helemaal nix aan dan toch :/
||
Citaat:
alstje toch nietzoveel schele kan, hajeda int begin toch ook gewoon kenne doen :/ niet dak het goed keur btw, maar ja, sinds wneer hedde iemand mijn goedkeuring nodig voor zoiets :/ maja, kvin et zo overdreve allemaal....
|
![]() |
laat ze...
![]() Het heeft soms idd wel iets zieligs ja. Maar als iemand zielig doet is dat geen reden om er juist over te gaan praten, maar meer om er geen aandacht aan te besteden, IMHO John
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb het recht je uit m'n lijst te knikkeren als ik me aan die naam erger.
|
![]() |
hell, ik vind dat mensen dat eiglijk wel zelf moeten bepalen... en als je je eraan ergert dan moet je dat gewoon ff zeggen ofzow denk dat ze hun naam dan wel veranderen, als ze het nie doen... block ze gewoon ofzow
ik zou trouwes nooit zelf zo'n naam nemen.... vinnik zo... gewoon beetje kleuterig
||
Citaat:
|
![]() |
NIET mee eens!!
mensen die dat denken vind ik persoonlijk enorm egoitsisch, alsof je de ander zijn geluk niet gunt, wat is er nou mooier dan aan iedereen in je vriendenlijst te laten weten dat jij gelukkig bent met je vriend!! En als jij dat niet waardeerd dan moet je diegene er maar uitbannen uit je lijst!
|
![]() |
Ja.. jeetje, wat een jaloersie...
![]() << Tijn = GEK van Inez >> en (l)Met mij is het ELKE DAG VALENTIJN'S DAG (alleen voor Inez)(l) Nouw, sorry hoor. Als mensen mijn geluk niet gunnen, dan vind ik dat echt gigantisch egoïstisch want ik zorg met mijn liefde alleen maar voor iets goeds. Denkik dan. |
![]() |
||
Citaat:
Ennuh...moenbase..laat maar, dit wordt een eindeloze discussie.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
MSN zinnen Verwijderd | 7 | 13-05-2012 17:02 | |
De Kantine |
MSN-ergernissen Remqo | 211 | 12-10-2004 20:26 | |
Liefde & Relatie |