Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 15:56
moenbase
moenbase is offline
hoe komt het toch dat sommige mensen zo ontzettend overdreven gelukkig klinken met hun vriendje/vriendinnetje?

gewoon een simpel voorbeeld op de msn noemt iemand zich "Mijn vriendje is echt de liefste jongen die er bestaat"

of tewel: "nje nje, ik heb een vriendje, jij lekker niet!"

tuurlijk is et leuk voor diegene, maar daar kun je andere mensen toch flink mee kwetsen..

dat is toch gewoon om misselijk van te worden [kots kots]

mee eens, of niet mee eens?
Oud 25-01-2002, 16:04
Verwijderd
Zelfde geld voor die rot-topics als 'post hier een foto van jou met je vriend(in)' ofzo.

Dat is ook weer heel interessant voor de mensen die geen vriend(in) hebben.

Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 16:17
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
hey..

Ik zit er persoonlijk niet zo mee.. Ben gelukkig als andere mensen gelukkig zijn, en gun het ze.. al zit het bij mij niet zo mee op dat moment

kuzz
Oud 25-01-2002, 16:31
@pie
@pie is offline
Citaat:
xxx_anouk_xxx schreef:
hey..

Ik zit er persoonlijk niet zo mee.. Ben gelukkig als andere mensen gelukkig zijn, en gun het ze.. al zit het bij mij niet zo mee op dat moment

kuzz
bij mij heeft et alleen nooit zo meegezeten :-P
Oud 25-01-2002, 17:00
MarilynManson
MarilynManson is offline
ik vinnet ook niet leuk als iedereen er altijd zo over heeft dat ie zo onwijs gelukkig izz enzo......ik heb wel een vriend hoow !!!!
ben gewoon heel erg jaloers en hebben veel ruzie enzo...pff
Oud 25-01-2002, 17:22
Piccola
Piccola is offline
Ik vind het leuk voor die mensen!! Maar kan me wel voorstellen dat sommigen niet zo'n zin hebben om er aan herinnerd te worden niemand te hebben ofzo.. Toen ik nog geen vriend had en ik zag zo'n naam als "Oh lieve <naam> ik hou zoveel van je!" dan ging ik dat toch wel heel erg missen!...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Ik vind het leuk voor die mensen!! Maar kan me wel voorstellen dat sommigen niet zo'n zin hebben om er aan herinnerd te worden niemand te hebben ofzo.. Toen ik nog geen vriend had en ik zag zo'n naam als "Oh lieve <naam> ik hou zoveel van je!" dan ging ik dat toch wel heel erg missen!...

Nouja, het gaat me er niet om dat ik er aan herinnerd wordt dat ik niemand heb. Dat is niet de reden dat ik het irritant. Niet dat ik het niet mis een vriendin te hebben, maar die namen stimuleren dat niet. Ik vind het gewoon echt heel vervelend als mensen zich zo noemen omdat ik dat gepronk niet zo nodig vind. Misschien zou ik er echter wel meer begrip voor hebben als ik zelf niet alleen was.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 17:55
Lizz14
Lizz14 is offline
Aan de ene kant vind ik het heel leuk voor die mensies maar aan de andere kant vind ik et zow gemeen (kunnen hun ook niks aan doen).
Ik heb wel een fucking hekel aan die lui op msn met die "ik hopu zoveel van je en blablabla' namen dan spreken ze ook nog af(de stelletjes) om tegelijk online te komen en dat vin ik ech klote dan kin je tegen ze lullen wat je wil ze zeggen toch niks terug!!!! (m'n vrienden zijn in't ech wel aardig hoor!)
Oud 25-01-2002, 19:21
Roosa
Roosa is offline
nja.. ik zou zelf nooit zo'n naam op msn gebruiken, k vind het een beetje stom staan, wie interesseerd het nou, het is alleen maar om reacties mee uittelokken.. tenminste dat is wat je er mee bereikt(blijkt)
Maar ja, jij ergert je er dan misschien aan, maar die persoon zelf heeft er geen problemen mee..

dus ach, waar zou je je druk om maken? Je maakt een probleem van iets dat imo niet ZO erg is..
het zegt meer over die persoon zelf toch..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 20:59
me kip
me kip is offline
Ach....laat ze lekker blij en gelukkig zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 23:40
moenbase
moenbase is offline
tuurlijk mogen die mensen gelukkig zijn, maar daarom hoeven zij toch niet meteen hun naam zo aan te passen, aan de situatie waarin ze verkeren. 'k vind het btw, wel grappig, wneer iemand nu super blij is, en volgende week/maand, wneer et uit is, zo'n depri naam te zien staan, dan moek altijd wel hard lache.
O wel, misschien voelen zij op dat moment dan wel hoe "wij" [wij=de mensen die het irri vinden wneer die nicks worden gebruikt als van: ik hou van je blabla liefst dit liefste dat...] ons zouden voelen wneer ze weer komen aanzakken met die 8erlijke namen... 'k vind het in iedergeval supervervelend wneer der weer iemand online is met zo'n nick...zij vragen idd gewoon om reacties, aandachtrekkers, krijgen ze niet genoeg aand8 van der vriendjes of vriendinnetjes ofzo??? zo nee, dumpen die hap, of praat er over, maar val alsjeblieft anderen er NIET mee lastig...ken mij het nou schelen dat ie "de liefste jongen van de wereld" is..pffff...

k....dat moest er even uit... :/
Oud 26-01-2002, 09:15
punkyfish
punkyfish is offline
hmm, dat voorbeeld vind ik toch wel een heel klein beetje veel overdreven...
Oud 26-01-2002, 09:49
punkyfish
punkyfish is offline
vinden jullie het dan btw ook zo 'storend' of wat dan ook, als iemand in zijn naam '<naam> is lief' heeft, en dan gewoon als vriend(in), niet als uhm, relatie-iets...
Oud 26-01-2002, 10:52
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
hmm, dat voorbeeld vind ik toch wel een heel klein beetje veel overdreven...

nee vind ik niet
Oud 26-01-2002, 10:53
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
vinden jullie het dan btw ook zo 'storend' of wat dan ook, als iemand in zijn naam '<naam> is lief' heeft, en dan gewoon als vriend(in), niet als uhm, relatie-iets...

ja best wel ja
Oud 26-01-2002, 11:21
punkyfish
punkyfish is offline
en in een sig? zelfde idee?
Oud 26-01-2002, 11:33
Verwijderd
Mijn msn-naam:
Krummeltje... Justin ik hou van je!

Issie te erg?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 11:49
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Mijn msn-naam:

Issie te erg?

ik vin van nie maar bepaalde mensen wel mjaaaaaa boeje
Oud 26-01-2002, 11:59
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
en in een sig? zelfde idee?

ja eigenlijk wel ja, wrom zou iedereen mee moeten "genieten" van dat je zo ontzettend verliefd bent is toch nergens voor nodig dacht ik zo... :/
Oud 26-01-2002, 11:59
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Mijn msn-naam:

Issie te erg?

ja, ik neem aan dat hij wel weet daje van em houdt toch :/
Oud 26-01-2002, 13:14
Aurora
Aurora is offline
Ach, zij zijn gewoon blij met hun vriendje, wat heeeeeel normaal is!! En ik denk echt niet dat het bedoeld is om iemand jaloers te maken hoor... en als jij je erdoor gekwetst voelt, ligt dat meer aan jou dan aan degene van de nickname..
Oud 26-01-2002, 13:16
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
hoe komt het toch dat sommige mensen zo ontzettend overdreven gelukkig klinken met hun vriendje/vriendinnetje?

gewoon een simpel voorbeeld op de msn noemt iemand zich "Mijn vriendje is echt de liefste jongen die er bestaat"

tuurlijk is et leuk voor diegene, maar daar kun je andere mensen toch flink mee kwetsen..

ik hou ook heel veel van iemand maar mijn naam is en blijft ( bij msn dan ) pardoes

Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 13:33
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
bloem schreef:
Ach, zij zijn gewoon blij met hun vriendje, wat heeeeeel normaal is!! En ik denk echt niet dat het bedoeld is om iemand jaloers te maken hoor... en als jij je erdoor gekwetst voelt, ligt dat meer aan jou dan aan degene van de nickname..

ja, maar als diegene gewoon een normale nick zou aannemen, dan zou ik me toch ook niet gekwetst kunnen voelen :/ dus ligt et weer niet aan mij :/
Oud 26-01-2002, 13:35
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
moenbase schreef:
ja, maar als diegene gewoon een normale nick zou aannemen, dan zou ik me toch ook niet gekwetst kunnen voelen :/ dus ligt et weer niet aan mij :/
Ow, duz omdat jij je daardoor gekwetst voelt, moet zij maar iets anders nemen? Je kan niet altijd met iedereen rekening houden hoor..
Oud 26-01-2002, 15:29
Piccola
Piccola is offline
Ach, weet je, iedereen doet maar! Ze nemen maar de naam die ze willen! Boeie! Ik wil het niet, dus ik doe het niet! Klaar! En als iemand zoiets in z'n sig heeft vind ik het helemaal niet irritant. Zo'n soort sig heb ik zelf ook! Dusss... Ik ga me er niet [meer] aan irriteren!

Piccola heeft gesproken!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2002, 10:37
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
bloem schreef:
Ow, duz omdat jij je daardoor gekwetst voelt, moet zij maar iets anders nemen? Je kan niet altijd met iedereen rekening houden hoor..

't is toch een kleine moeite om een "normale" nickname aan te houden...
Oud 27-01-2002, 10:47
perfectme
perfectme is offline
Je moet niet op die msn namen letten, diegene die zo een naam heeft, is de eerste met de grootste problemen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 11:35
just.a.girl
just.a.girl is offline
k vind t irritant ja
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 12:11
SuperS
SuperS is offline
Boeie.........
Oud 27-01-2002, 13:18
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Tja ik kan me voorstellen dat als je verliefd bent je het liefst wil dat iedereen weet hoe gelukkig je bent... maar het idd niet leuk als je er iemand anders mee kwetst. Bv. mijn ex die helemaal gelukkig was met z'n nieuwe vriendin.. dat is nie cool om te lezen..

er zitten duz twee kanten aan.. wil niet zeggen dat ik dat nooit doe
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 13:29
eztah
eztah is offline
naja, ik word er echt niet mee gekwetst ofzo. Ik denk 'boeiend', laat ze toch lekker
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 15:57
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
geen zin om de topic te lezen

maar die nickname is ook voor het vriendje zodat ie ziet dat ie word gewaardeerd denk k
Oud 27-01-2002, 15:59
Blitzwing
Blitzwing is offline
Citaat:
moenbase schreef:

HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!

Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 16:11
Verwijderd
Misschien wel..ik heet op msn gewoon stefan lovertje..net als hier..maar goed..is toch heel normaal...ik heb mijn lief van de chat dus ja..zo maak ik hem duidelijk dat ie bij me hoort.. is gewoon iets extra..jah klinkt raar maar ja..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 17:38
]{ing
]{ing is offline
jah als je zelf niemand hebt is het meestal erg frustrerend
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:59
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
geen zin om de topic te lezen

maar die nickname is ook voor het vriendje zodat ie ziet dat ie word gewaardeerd denk k

'k denk dat ie dat ook wel door heeft zonder die nick hoor...

en vriendjes die toch geen msn hebbe, zij hebben er dan zoiezo helemaal nix aan dan toch :/
Oud 27-01-2002, 20:04
luveya
luveya is offline
ik heet (D) (H) CoRa(H) (D)[ i love jeroen]
kots je nu ook van mij hehehehe
in het begin dee ik dat niet omdak wist dat een meisje hellemaal gek van hem was toen heete ik gewoon anders ma na een dikke 4 weke heet ik wel zo
Oud 28-01-2002, 00:54
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
luveya schreef:
ik heet (D) (H) CoRa(H) (D)[ i love jeroen]
kots je nu ook van mij hehehehe
in het begin dee ik dat niet omdak wist dat een meisje hellemaal gek van hem was toen heete ik gewoon anders ma na een dikke 4 weke heet ik wel zo
wrom deeje da int begin nie dan, toen da andere meisje helemaal gek was van jeroen.
alstje toch nietzoveel schele kan, hajeda int begin toch ook gewoon kenne doen :/
niet dak het goed keur btw, maar ja, sinds wneer hedde iemand mijn goedkeuring nodig voor zoiets :/
maja, kvin et zo overdreve allemaal....
Oud 28-01-2002, 10:07
John Sickbock
John Sickbock is offline
laat ze...

Het heeft soms idd wel iets zieligs ja. Maar als iemand zielig doet is dat geen reden om er juist over te gaan praten, maar meer om er geen aandacht aan te besteden, IMHO

John
Oud 28-01-2002, 10:18
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik vond die altijd-veranderende etternamen zowieso irritant, en de dag dat ik ontslag nam als forumbaas heb ik het programma met een boog van m'n machine getyft.
Oud 28-01-2002, 10:49
@pie
@pie is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Ik vond die altijd-veranderende etternamen zowieso irritant, en de dag dat ik ontslag nam als forumbaas heb ik het programma met een boog van m'n machine getyft.
hehe :-) ik heb dr alleen maar vrienden en vriendinnen opstaan, en die weten dat ik ze delete als ze irritant doen (kunnen ze wel chatten, maar jij ziet ze niet telkens on-en offline gaan)
Oud 28-01-2002, 14:41
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
moenbase schreef:
't is toch een kleine moeite om een "normale" nickname aan te houden...
Wat voor de een 'normaal' is, is voor de ander niet normaal. En waarom zou je in GODSNAAM niet je eigen nick uit mogen kiezen?!
Oud 28-01-2002, 14:50
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
bloem schreef:
En waarom zou je in GODSNAAM niet je eigen nick uit mogen kiezen?!
Jij hebt het recht je eigen naam te kiezen...

Ik heb het recht je uit m'n lijst te knikkeren als ik me aan die naam erger.
Oud 28-01-2002, 14:52
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, ik vind dat mensen dat eiglijk wel zelf moeten bepalen... en als je je eraan ergert dan moet je dat gewoon ff zeggen ofzow denk dat ze hun naam dan wel veranderen, als ze het nie doen... block ze gewoon ofzow
ik zou trouwes nooit zelf zo'n naam nemen.... vinnik zo... gewoon beetje kleuterig
Oud 28-01-2002, 17:20
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
bloem schreef:
Wat voor de een 'normaal' is, is voor de ander niet normaal. En waarom zou je in GODSNAAM niet je eigen nick uit mogen kiezen?!

Zeg nou zelf....zo'n nick als "mijn vriendje is de allerliefste jongen die er bestaat" das toch wel erg overdreven....tenminste, dat vind ik hoor. 't zou toch gewoon simpel kunnen...zoals jou nick "bloem" helemaal niets mis mee toch :/
Oud 29-01-2002, 11:28
loveyah
loveyah is offline
ik heb ook een vriend al meer dan een jaar, maar dat zou ik echt niet bij mijn msn zetten dat is gewoon overdreven.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 13:03
Aafster
Aafster is offline
haha dat je heb mooi omschreven! haha
na ja ik word r ook wel es ziek van.. maar als ik die geen was die zo heette dan zouk alleen maar blij zijn!
Oud 29-01-2002, 13:06
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
NIET mee eens!!

mensen die dat denken vind ik persoonlijk enorm egoitsisch, alsof je de ander zijn geluk niet gunt, wat is er nou mooier dan aan iedereen in je vriendenlijst te laten weten dat jij gelukkig bent met je vriend!!
En als jij dat niet waardeerd dan moet je diegene er maar uitbannen uit je lijst!
Oud 29-01-2002, 13:10
Tijnnn
Tijnnn is offline
Ja.. jeetje, wat een jaloersie...

ik heet op msn:

<< Tijn = GEK van Inez >>

en

(l)Met mij is het ELKE DAG VALENTIJN'S DAG (alleen voor Inez)(l)

Nouw, sorry hoor. Als mensen mijn geluk niet gunnen, dan vind ik dat echt gigantisch egoïstisch want ik zorg met mijn liefde alleen maar voor iets goeds. Denkik dan.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 13:28
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Jij hebt het recht je eigen naam te kiezen...

Ik heb het recht je uit m'n lijst te knikkeren als ik me aan die naam erger.
Ja..dat vind ik ook

Ennuh...moenbase..laat maar, dit wordt een eindeloze discussie.
Reageren

Regels voor berichten