Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2004, 18:49
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-10-2004 @ 11:58 :
Als mijn dochter dat zou doen en ik kwam het te weten... Oei oei oei!
Wat ben ik toch blij dat Nederland van die vrij-denkende mensen heeft. Heerlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2004, 12:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-10-2004 @ 19:49 :
Wat ben ik toch blij dat Nederland van die vrij-denkende mensen heeft. Heerlijk.
Heerlijk, sarcasme. Ik zou het simpelweg "niet leuk" (understatement) vinden als ik erachter kom dat mijn dochter van 14 zich als een slet gedraagt.

Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 13:16.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:50
ware man
ware man is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-10-2004 @ 13:40 :
Heerlijk, sarcasme. Ik zou het simpelweg "niet leuk" (understatement) vinden als ik erachter kom dat mij dochter van 14 zich als een slet gedraagt.
Dat moet ze toch ergens opgepikt hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 14:01
metallica
metallica is offline
Ik heb nooit met m'n ouders over mn problemen gepraat, met niemand eigenlijk. Dat is zo gegroeid in de jaren toen ik klein was en ik kwam thuis omdat iemand me weer een gepest had kreeg ik toch alleen maar een preek dat ik van me af moest bijten enz enz. Dus ben ikop een gegeven momet gestopt met dingen vertellen. Alleen de goede dingen kregen ze nog te horen, als er iets te doen was of als ik goeie punten had. Vandaar dat niemnad in de gaten had dat ik al een jaar of vijf met suicidale gedachten rondliep, tot alles eruit kwam. Ik ben eerst met andere mensne gaan praten. bijv. een nieuwe leraar op schoole n iemand die nog niet zolang op school zat en dezelfde problemen bleek te hebben en later mn beste vriendin geworden is. Zij heeft me later overgehaald het ook aan mn ouders te vertellen. ik zat toen der tijd al een aantal maanden aan de anti depressiva zonder dat ze het wisten en had al een aantal gesprekken met een psycholoog gehad....
Maarja toen ze het eenmaal wisten, kreeg ik te horen dat ik ze alles kon vertellen bla bla. Maar ik kon dat niet ik bleef me terug trekken niets zeggen. Dat is volgens mij ook een van de redenen geweest dat het nu niet meer loopt. Ik kon ze na al die jaren niet meer toelaten. zij bleven proberen en hebben het op een gegevne moment maar opgegeven. Naja
Reageren

Regels voor berichten