Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2004, 18:02
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-10-2004 @ 18:56 :

Ze zegt dat jij níet mekkert...
haha sorry verkeerd gelezen was beetje opgefokt van andere reactuies...sommige mensen zeggen gewoon maar wat en weten geen fuck van mijn relatie en situatie af....
Oud 26-10-2004, 18:17
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
evanescene schreef op 26-10-2004 @ 19:02 :
sommige mensen zeggen gewoon maar wat en weten geen fuck van mijn relatie en situatie af....
dan moet je het hier ook niet posten maar aan je vrienden vragen die er wel degelijk wat mee te maken hebben ... beetje kansloos om dan zoiets hier nog durven te posten
Oud 26-10-2004, 18:35
RanC
RanC is offline
Citaat:
Sommige mensen zeggen gewoon maar wat en weten geen fuck van mijn relatie en situatie af....
Eindelijk is het zo ver!
Vroem! Vroem! Vroem! Hier komt de....

_______.________|\_
| .The who gives a | ||\___
| __ fuck TRUCK __ l ||__||)
(@)(@)****(@)(@)****(@)

Verder sluit ik mij bij Cootje aan.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:41
evanescence
evanescence is offline
mannen

naja mannen....??!
Oud 26-10-2004, 19:12
Verwijderd
Citaat:
haha sorry verkeerd gelezen was beetje opgefokt van andere reactuies...sommige mensen zeggen gewoon maar wat en weten geen fuck van mijn relatie en situatie af....
Mensen reageren zoals ze zouden doen wanneer het hun situatie/relatie betreft. Je kan hier niet verwachten dat mensen weten hoe jouw relatie in elkaar steekt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 19:41
evanescence
evanescence is offline
mja daarin ben ik misschien een beetje naief geweest hehe....maja tis allemaal goed nu.....ik had me niet zo moeten aanstellen...maar ben nogal onzeker en altijd bang dat hij een mooie/leuker meisje zal vinden...heeft niks met jaloezie te maken wat sommige zeggen, het is gewoon de angst hem kwijt te raken dat ik misschien zo overdreven reageerde en dan beledigd ben als mensen reacties geven die ik niet op die manier wilde....wilde natuurlijk alleenmaar reacties van mensen die met mij eens zijn enzo....maja ik ben er al overheen....
Oud 26-10-2004, 20:01
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
RanC schreef op 26-10-2004 @ 19:35 :

_______.________|\_
| .The who gives a | ||\___
| __ fuck TRUCK __ l ||__||)
(@)(@)****(@)(@)****(@)

.

wahahahaha
die heb ik opgeslagen
Oud 26-10-2004, 20:23
Soullar
Soullar is offline
Wie zoekt naar problemen vind ze ook.

Let eerder op de signalen die je van hem krijgt dan diegene die je met jouw eigen spoken weet te creëren.
Oud 26-10-2004, 21:18
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 26-10-2004 @ 12:16 :
Ik vind dat er niks verkeerd aan is om in de mailbox van je vriend/in te gaan kijken. Je hebt een relatie dus op de een of andere manier is het normaal dat je alles van diegene wil weten.
Maar om even ontopic te komen: een relatie aangaan met iemand die je leert kennen via internet is niet altijd even rooskleurig, want chatters zijn vaak verslaafd aan chatten. Via het net kan je zoveel mensen leren kennen en kan je dan nog eens kiezen qua uiterlijk.
Wat ben ik blij dat mijn vriend bijvoorbeeld geen msn heeft en heel dat chat-gedoe met onbekenden 'haat' en dus ook geen interesse voor heeft. Ik zou het vreselijk vinden dat mijn vriend andere meiden zou opzoeken via chat en er geregeld contact mee zou hebben.
Chatten met andere meiden, dat terwijl je een vriend/in hebt vind ik nogal vrij onvolwassen. Dit betekent dat hij er nooit genoeg van krijgt en dit is dus inderdaad een reden om te twijfelen over je relatie.
De meeste meiden voelen dat denk ik zo, eerder dan jongens.

Ik vind het eigenlijk ook wel een beetje zo.. Miss is het beter om het je vriend gewoon te vragen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten