Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
laat die mensen nou toch zeg, hoe weet je van tevoren dat je 50 jaar bij dezelfde zal blijven? En hoe wil je dat testen (of ze echt bij elkaar passen). Het levert de staat zo alleen een hoop geld op, hen interesseert het geen kut hoor.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom zouden onnadenkende mensen niet mogen trouwen. Maar, geen nood, voor hen bestaat er altijd nog een samenlevingscontract. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door the_conquer (12-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Een huwlijk is meer dan een rationele verstandsverhouding tussen twee mensen. Of is dat wat je wilt? Een relatie met een vrouw waaer je niet van houdt, die je alleen maar trouw omdat je denkt dat je voor de rest van je leven met haar wilt leven? Wat nou als je naar 20 jaar je bedenkt dat zei toch niet de vrouw van leven is? Dat heb je 20 jaar eerder nog niet bedacht. Toen dacht je gewoon dat het de vrouw van je leven was.
|
![]() |
En als het 'probleempje'van iemand niet meer houden, nou eens niet meer op te lossen valt? Moet je dan de rest van je leven verder ongelukkig leven?
En zeg niet dat je na zoveel jaar in eens niet meer van iemand kan houden, want dat kan wel, niet in eens, maar dat kan groeien, en nee dan ben je zelfs hardstikke knetter gek, en echt stom als jij ongelukkig gaat zitten wezen, omdat meneer hier vind dat mensen niet meer mogen scheiden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Busy - K's Choice You think you haven't changed You think I'm being sentimental You finally reached that age Security is fundamental You think you haven't changed You think they are just growing older You wanted to be safe But it turned you into someone colder ... I'm losing all of you To future plans and obligations I guess that's what you do When life's about your next vacation ... You think you haven't changed... Ach, idealen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry maar deze reactie volg ik nie hoor? en trouwens als jij nog een kind bent, kun je nog wel van iemand houden.
||
Citaat:
Het zou raar zijn als het opeens verdwijnt vind je ook niet??
||
![]() |
Citaat:
Maar niet of iemand een échte man of vrouw is. Bovendien gaat het me niet om de vaststelling van de sexe. Het gaat me om de "praktische bruikbaarheid" van iemand inzake het voortbestaan van de mensheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat moet er dan met die mensen gebeuren? Maar volgens mij was dit een ander topic van jou... ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
meestal ligt het niet alleen aan de overgang, bij de overgrote deel v.d. bevolking is dat het echtpaar bij elkaar blijft. Is de relatie al bijzonder slecht dan gaan ze wel uit huis voor een andere.
Maar wat jij weer doet is de overgrote groep de schuld geven wat maar een kleine groep doet. Dus ik zou zeggen: let meer op de verhoudingen. [Dit bericht is aangepast door Darkened Sky (16-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door the_conquer (16-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
2) Ik zou niet kunnen aannemen dat iedereen serieus is als hij/zij gaat trouwen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
spekkoek :) MissBi@tch | 58 | 01-12-2003 17:49 |