Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Meer woorden dan dit wil ik niet eens vuil maken aan je... |
![]() |
|
om eerlijk te zijn heb ik hier een bietje een dubbele mening over... ik weet nie pcies wak dr over moet denken maar dat komt omdat ik alleen weet 17 en 42 en meer weet ik niet(weet niemand hiero)
want jullie oordelen allemaal wel, maar... -jullie weten niet eens wie die persoon van 42 is -jullie weten niet eens waarom dat huwelijk slecht gaat -jullie weten niet hoe lang dit al speelt -jullie weten dus gewoon niet hoe alles gegaan is. en dit alles speelt zeker wel mee hoor! Want natuurlijk zijn dr mannen van 42 die een jong meisje nemen die in de midlife crisis zitten maar je hebt ook vaak genoeg dat t wel goed gaat! daar zijn genoeg voorbeelden van hoor. Ik hoop in iedergeval voor t meisje dat een goede relatie wordt! ![]() En ze zal er zelf ook wel over aan t nadenken zijn anders is dit topic er ook niet, want daarin werd t al gezegt, hoe erg ze er mee bezig is. En ze is 17 ( bijna 18 ![]() iedergeval, meid veel succes met alles,en ik hoop dat t een mooie relatie wordt. Liefss Gwen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
De Kantine |
Wat is de raarste vraag die iemand je ooit heeft gesteld? Astraea | 328 | 04-06-2005 21:18 | |
Flora & Fauna |
dierenmishandeling, ik ben KWAAD Kaa | 14 | 26-10-2003 19:17 | |
Liefde & Relatie |
Een verhaal. Ik ben verliefd zonder het te willen GRRR | 20 | 24-04-2003 16:52 | |
Liefde & Relatie |
ik ben een lul he?? GRRR | 53 | 17-09-2002 19:25 |