Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2004, 05:10
Verwijderd
altijd optimistisch blijven hé.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2004, 07:28
zeehond23
zeehond23 is offline
In de goot, met cha0s naast me, net als in dat andere topic over later
Oud 17-11-2004, 07:28
cha0s
cha0s is offline
wel zo gezellig
Oud 17-11-2004, 07:34
zeehond23
zeehond23 is offline
ja, in je eentje in de goot hangen is het net niet
Oud 17-11-2004, 16:18
Verwijderd
in rotterdam ben je nooit alleen in de goot
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 16-11-2004 @ 17:31 :
He ik ben geen commi ja, meer een idealistische marxi .
ja uh... als ze vragen.. wies hier een commi en jij zegt ikke ikke... ja.. dan denk ik niet aan een idealistische marxist...

edit: wanneer gaan we nou es blowen dude...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:06
Luna
Luna is offline
ik word een hippe cokegebruiker.
Oud 17-11-2004, 18:42
Verwijderd
Your Personal Day of Death is...
Sunday, February 14, 2083

wooptie, nog genoeg tijd dus
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 23:44
halveschizo
halveschizo is offline
ik word rijk en beroemd. écht.
Oud 21-11-2004, 15:21
Q
Q is offline
Ik ga wekelijks om met mensen van tussen de 18 en 30 die redelijk stevige gebruikers zijn. Wat ik merk van de mensen die wat ouder zijn en nog steeds dagelijk gebruiken is dat ze helemaal aan de bodem van de samenleving leven. Geen werk en geen visie op de toekomst. Vaak depressief, paranoia en vast in een eigen wereldje.

Misschien hoort het wel bij het muzikantenwereldje, ik weet het niet. Maar na een paar gesprekken wordt zeker wel duidelijk dat verslaving niet zo enorm fijn is en eigenlijk je hele leven beheersd.

Dus wat komt er later van ons terecht, dat weet niemand uiteraard maar er zullen vast en zeker mensen hier zijn die ook later niet meer zonder drugs en drank kunnen en zo ook in een diepe, diepe afgrond zullen storten... langzaam maar zeker.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 15:51
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Q schreef op 21-11-2004 @ 16:21 :
Ik ga wekelijks om met mensen van tussen de 18 en 30 die redelijk stevige gebruikers zijn. Wat ik merk van de mensen die wat ouder zijn en nog steeds dagelijk gebruiken is dat ze helemaal aan de bodem van de samenleving leven. Geen werk en geen visie op de toekomst. Vaak depressief, paranoia en vast in een eigen wereldje.

Misschien hoort het wel bij het muzikantenwereldje, ik weet het niet. Maar na een paar gesprekken wordt zeker wel duidelijk dat verslaving niet zo enorm fijn is en eigenlijk je hele leven beheersd.

Dus wat komt er later van ons terecht, dat weet niemand uiteraard maar er zullen vast en zeker mensen hier zijn die ook later niet meer zonder drugs en drank kunnen en zo ook in een diepe, diepe afgrond zullen storten... langzaam maar zeker.
O god gaan we dat nu WEER krijgen? Wij zijn gewoon normale scholieren die (op een aantal na mischien) af en toe drugs gebruiken. Dat heeft verder weinig met verslaving te maken en ik denk ook niet dat de meeste die hier regelmatig posten verslaafd zijn of ooit gaan worden (nogmaals een aantal uitzonderingen laten we even buiten beschouwing die heb je op alles).
Oud 21-11-2004, 16:00
little nemo
little nemo is offline
Citaat:

nouja alles beter dan predikant zoals jij
Oud 21-11-2004, 16:24
Verwijderd
Of miljonair of de goot in. Ik ben een vrouw van extremen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 16:45
Verwijderd
sowieso wil ik later minimaal 38 heroine gespoten hebben voor ik dood ga
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 18:10
Type
Type is offline
Citaat:
little nemo schreef op 21-11-2004 @ 17:00 :
Oud 21-11-2004, 18:39
Verwijderd
bij verslaafden is er altijd iets aan de hand naast het drugsgebruik en dat zijn er hier maar weinig
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 19:25
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 21-11-2004 @ 19:39 :
bij verslaafden is er altijd iets aan de hand naast het drugsgebruik en dat zijn er hier maar weinig
Er zitten alleen een paar pcpverslaafde ergens
Oud 21-11-2004, 19:29
Verwijderd
ergens wel ja
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 00:10
halveschizo
halveschizo is offline
de bodem is maar hoe je het bekijkt.
Oud 22-11-2004, 12:56
Q
Q is offline
Citaat:
wammus schreef op 21-11-2004 @ 16:51 :
O god gaan we dat nu WEER krijgen? Wij zijn gewoon normale scholieren die (op een aantal na mischien) af en toe drugs gebruiken. Dat heeft verder weinig met verslaving te maken en ik denk ook niet dat de meeste die hier regelmatig posten verslaafd zijn of ooit gaan worden (nogmaals een aantal uitzonderingen laten we even buiten beschouwing die heb je op alles).
Als je er niet tegen kan lees het dan niet. En waar stond ook alweer dat iedereen die hier post verslaafd gaat worden? Misschien moet je toch eens leren begrijpen wat je leest WANT DAT STAAT NIET IN DE TEKST.

Het topic ging over wat komt er later van ons terecht en daar gaf ik mijn mening over, mijn visie en mijn gedachtegang. En dan kom jij ff aan met je "oh god gaan we dat nu weer krijgen". Dat slaat dus totaal nergens op. Dus doe ff normaal ja?

Citaat:
little nemo schreef op 21-11-2004 @ 17:00 :
Amen.

=================

Ik ben hier trouwens niet om te prediken, dat laat ik over aan mensen met een geloof. Maar als iedereen wilt geloven dat het allemaal een groot feest is, ga je gang, maakt mij niets uit, je hebt alleen jezelf ermee.

Gedoe ook altijd als je het niet met iedereen eens bent. Stel je voor zeg, dat iemand een ander opvatting ergens over heeft dat niet overeen komt met iedereen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:20
Type
Type is offline
Citaat:
Q schreef op 22-11-2004 @ 13:56 :
Als je er niet tegen kan lees het dan niet. En waar stond ook alweer dat iedereen die hier post verslaafd gaat worden? Misschien moet je toch eens leren begrijpen wat je leest WANT DAT STAAT NIET IN DE TEKST.

Het topic ging over wat komt er later van ons terecht en daar gaf ik mijn mening over, mijn visie en mijn gedachtegang. En dan kom jij ff aan met je "oh god gaan we dat nu weer krijgen". Dat slaat dus totaal nergens op. Dus doe ff normaal ja?
Hij haakt toch gewoon in op jouw laatste zinnen, of ben ik nu stom?
'Er zullen er hier een paar zijn etc...'

En dat betwijfelt wammus...

Simpel actie-reactie idee toch?
Oud 22-11-2004, 15:58
halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
Maar als iedereen wilt geloven dat het allemaal een groot feest is, ga je gang, maakt mij niets uit, je hebt alleen jezelf ermee.
je loopt achter man. het leven is een groot feest en het wordt het al helemaal. over een jaar of 20/30 hebben we allemaal een 10 urige werkweek en kunnen we 24/7 terecht in onze favorite clubs/café's/coffeshops/disco's en genonderzoek zal er voor zorgen dat we kunnen zijn wat we willen (man of vrouw, blond of brunnette je kan echt alles aan jezelf laten veranderen tegen practisch geen geld want het is makkelijk te doen). het leven wordt een groot feest met steed meer drugs drank en sex. de homo ludens komt er aan. wees blij dat wij ons leven lang kunnen luieren en niksen.
Oud 22-11-2004, 16:31
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
halveschizo schreef op 22-11-2004 @ 16:58 :
je loopt achter man. het leven is een groot feest en het wordt het al helemaal. over een jaar of 20/30 hebben we allemaal een 10 urige werkweek en kunnen we 24/7 terecht in onze favorite clubs/café's/coffeshops/disco's en genonderzoek zal er voor zorgen dat we kunnen zijn wat we willen (man of vrouw, blond of brunnette je kan echt alles aan jezelf laten veranderen tegen practisch geen geld want het is makkelijk te doen). het leven wordt een groot feest met steed meer drugs drank en sex. de homo ludens komt er aan. wees blij dat wij ons leven lang kunnen luieren en niksen.
wat snap jij weinig en wat ben jij dom en naief...
Oud 22-11-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:
slobowicz schreef op 17-11-2004 @ 18:50 :
ja uh... als ze vragen.. wies hier een commi en jij zegt ikke ikke... ja.. dan denk ik niet aan een idealistische marxist...

edit: wanneer gaan we nou es blowen dude...
Ja euh, dat doen we wel na de tentamenweek ja. Om te vieren dat de 2e dan voorbij is .
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 22:10
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik haakte inderdaad in op je laatste paar zinnen. Ik kan er overigens prima tegen dat mensen denken dat het slecht met iemand afloopt als je nu wat drugs gebruikt. Dat vooroordeel hoor ik al jaren en daar ben ik inmiddels wel aan gewend. Ik ben het er alleen niet mee eens en dat zal ik laten merken ook.

Citaat:

Nogmaals ik ben het niet eens met jou mening visie en gedachtegang en dan zeg ik daar dus wat van. En ja je komt op mij inderdaad over als de zoveelste die hier ff komt vertellen dat drugs slecht zijn en dat je in de goot of waar dan ook op het slechte pad eindigd als je gebruikt en daar ben ik het niet mee eens. Dat jij dat niet normaal vind is jou probleem dan lees je het maar niet.

Citaat:

Ik ben hier trouwens niet om te prediken, dat laat ik over aan mensen met een geloof. Maar als iedereen wilt geloven dat het allemaal een groot feest is, ga je gang, maakt mij niets uit, je hebt alleen jezelf ermee.
Hoezo heb ik mezelf ermee door te denken dat het leven een groot feest is? Dat moet je er toch ook van maken of moet je de hele dag maar een beetje op de bank hangen en denken dat het slecht gaat en slecht afloopt als je een feest van je leven probeert te maken? Dat ik of wij dan drugs gebruiken om het feest wat leuker te maken moeten we inderdaad zelf weten.

Citaat:

Gedoe ook altijd als je het niet met iedereen eens bent. Stel je voor zeg, dat iemand een ander opvatting ergens over heeft dat niet overeen komt met iedereen.
Dan ga je er dus over in discussie. Precies wat ik doe dus .
Oud 22-11-2004, 22:13
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
halveschizo schreef op 22-11-2004 @ 16:58 :
Steek jij eens een hele dikke joint op en ga nog eens even heel goed na zitten denken over de toekomst en hoe de mensheid over een jaar of 20 leeft. Mischien dat je dan wat logischer/minder naïef gaat nadenken.
Oud 24-11-2004, 17:43
Verwijderd
ja iok denk nog niet na over mijn toekomst eerst maar eens goed leven
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 00:49
halveschizo
halveschizo is offline
ga eerst maar eens kijken naar de realitijd. we zijn verder dan je denkt.
Oud 25-11-2004, 07:29
Verwijderd
Your Personal Day of Death is...
Tuesday, February 5, 2086

Wooow.. ik word gwoon 98! Weet niet of ik dat wel wil hoor.
Maar BOT, ik denk dat we gewoon later allemaal vreselijk burgerlijke brave vadertjes en moedertjes zullen worden, met wel dan geen kinderen. Met de 60's generatie is het ook goedgekomen toch?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 10:33
Verwijderd
Later? Pfffff. vergeleken met een aantal mensen hier is het voor mij al later. Ik heb een kantoorbaan van 9 tot 5, weliswaar met verantwoordelijkheid en groeimogelijkheden maar toch. "The Man" heeft mij al in zijn greep.

Wat dan wel plezierig is, is het gestorte bedrag aan het einde van iedere maand.

Ahh crap eignenlijk ook:
NIX komt ervan terecht, NIX
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 19:55
halveschizo
halveschizo is offline
'The man' is al z'n grip over mij allang kwijt. dat pakt alleen wellicht helaas verkeerd voor mij uit
Oud 25-11-2004, 21:53
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline

of

ook leuk

volgens die test Wednesday, December 4, 2069(hem wel bij ibm maar wat neergezet(35))

Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 21:58.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 10:19
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
hmm.. later word ik een fijne carrierevrouw met een of twee kindjes en nooit meer drugs.. ben eigenlijk al gestopt.. dus dat is geen probleem meer. hopelijk ben ik nog samen met mn vriend (denk het wel) die dan ook gestopt is en anders heeft ie een probleem.. ow, ik word heel oud: 99 jaar

Thursday, April 27, 2084 (volgens deathclock dan..)
Oud 26-11-2004, 11:35
tsasilNO
tsasilNO is offline
Ik heb alle reden te geloven dat later de wereld niet meer zal bestaan. Door het schaamteloze gedrag van de mens zal god ervoor zorgen dat we geen dieren meer pijn doen. Niets zal dan meer bestaan. Ik maak me dus geen zorgen, ik kan er toch nix aan doen.
Oud 26-11-2004, 13:14
JCG
JCG is offline
Citaat:
tsasilNO schreef op 26-11-2004 @ 12:35 :
Ik heb alle reden te geloven dat later de wereld niet meer zal bestaan. Door het schaamteloze gedrag van de mens zal god ervoor zorgen dat we geen dieren meer pijn doen. Niets zal dan meer bestaan. Ik maak me dus geen zorgen, ik kan er toch nix aan doen.
De Dag Der Oordeels komt eraan. Iedereen bidden!!!
Heb is een keer niet zo kapsones, de mens is niet in staat om de wereld te laten verdwijnen, kijk wat ze allemaal al heeft overleeft.

ik zal waarschijnlijk een 13 in een dozijn persoontje worden
Oud 26-11-2004, 15:58
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ik zal waarschijnlijk een 13 in een dozijn persoontje worden
wat een uitzicht
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:

Don't go there Gurlfriend.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 21:22
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik vraag het me ook af...(oprecht hoor)
Oud 29-11-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Yab-Yum schreef op 29-11-2004 @ 22:22 :
Ik vraag het me ook af...(oprecht hoor)
Mjah, in de tijd dat jij nodig hebt om het je af te vragen, heb ik al godsgruwelijk veel verdiend met mijn kunst, dus ga vooral door met je bezig te houden met dat probleem .
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 22:02
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-11-2004 @ 23:01 :
Mjah, in de tijd dat jij nodig hebt om het je af te vragen, heb ik al godsgruwelijk veel verdiend met mijn kunst, dus ga vooral door met je bezig te houden met dat probleem .
Gelukkig dan maar dat ik het me maar af en toe afvraag.
Ik wacht wel op een of ander onderzoek: hoe brengen vroegere drugsexperimenters het er later vanaf.
Oud 29-11-2004, 22:05
Verwijderd
Zei ik toch al ^^, ik heb een 10 jaar jonger scharreltje, ben eigenaar van de zaak van mijn ouders en heb een eigen huis waarin ik in mijn eigen atelier goed-verkopende kunst maak . En ik heb zelfs voorgangers.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 08:55
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 29-11-2004 @ 23:02 :
hoe brengen vroegere drugsexperimenters het er later vanaf.
Die zin is zo krom dat barbapapa er nog moeite mee zal hebben.
Reageren

Regels voor berichten