Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2004, 22:25
Warsocket
Warsocket is offline
kdraai altijd wel mooie
tenzie ik er echt zin in heb

dan gebruik ik al weinig shag
en dan nog teveel wiet erin dan wil ie wel eens moeilijk dicht gaan
(en de tip eruit vallen)

maar als dat niet is gaat het gewoon goed
Advertentie
Oud 02-11-2004, 08:26
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Fat_Bastard schreef op 01-11-2004 @ 22:17 :
Ik kan binnen 3 minuten een meestal, naar mijn mening, perfecte joint draaien. Elke minuut die ik er langer aan besteed maakt hem strakker. Als ik er achteraf toch niet tevreden mee ben rol ik er soms nog een vloeitje strak omheen, dan heb je een mooie witte egale joint.
...dat heb ik ook ooit gedaan...bij mn allereerste joint

ohw @ wammus: waarom draai je binnenstebuiten en koop je niet gewoon smoking master??
Oud 02-11-2004, 09:31
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
little nemo schreef op 02-11-2004 @ 09:26 :
...dat heb ik ook ooit gedaan...bij mn allereerste joint

ohw @ wammus: waarom draai je binnenstebuiten en koop je niet gewoon smoking master??
Die vind ik te klein en dat draait niet lekker. Bovendien past er ook veel meer in als je een groter vloeitje neemt .
Oud 02-11-2004, 10:55
A*
A* is offline
Het is een soort van algemeen feit dat ik niet kan draaien, dus elke keer als ik een joint draai is die beroerd, maar ik word er steeds beter in.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 22:41
zeehond23
zeehond23 is offline
oefening baard kunst! (of kinderen)
Oud 02-11-2004, 22:53
Type
Type is offline
Citaat:
Fat_Bastard schreef op 01-11-2004 @ 22:17 :
Ik kan binnen 3 minuten een meestal, naar mijn mening, perfecte joint draaien. Elke minuut die ik er langer aan besteed maakt hem strakker. Als ik er achteraf toch niet tevreden mee ben rol ik er soms nog een vloeitje strak omheen, dan heb je een mooie witte egale joint.
en rook je 2x zoveel papier...
Citaat:
zeehond23 schreef op 02-11-2004 @ 23:41 :
oefening baard kunst! (of kinderen)
baart.

een baard hangt aan je keel...
Oud 02-11-2004, 22:55
zeehond23
zeehond23 is offline
en soms baart het mierenneukers in de vorm van een forumbaas
Oud 03-11-2004, 15:38
Verwijderd
Pcp
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 13:38
Verwijderd
ik draai altijd wel naar behoren, want ik oefen zo'n 5-10 keer per dag
heel soms mislukt er nog wel eens een, maar dan is ie altijd nog wel rookbaar iig
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 15:33
June bug
June bug is offline
Citaat:
wammus schreef op 01-11-2004 @ 22:50 :
En het wil ook nog wel eens gebeuren dat ik er een gaatje in brand omdat ik te veel vloe wegbrand.
Kun je dan niet beter het losse flapje vloei zeg maar terugvouwen en afscheuren ipv wegbranden? aangezien je toch langs die buitenkant likt is dat meestal nog wat nat en scheurt het vrij makkelijk. Wel goed vouwen dan anders scheur je je joint alsnog open. (vrienden van mij doen t iig altijd zo geloof ik)

Zelf kan ik dus niet binnenstebuiten draaien, wel es geprobeerd en t ging wel goed maar t duurt bij mij dan altijd zo lang. Gewoon draaien gaat meestal wel goed. Maar soms gebeurt t nog wel es dat t gewoon ff helemaal niet lukt
Oud 05-11-2004, 15:29
Verwijderd
Ik heb een vraag dat draaien van golden vloei is geen probleem maar als ik bleu binneste buiten moten draaien gaat ie aan het einde altyd los (meestal ben ik te ver weg om nog een egte strakke te draaien) maar IK doe iets fout
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 15:37
Verwijderd
Citaat:
pipo_popihaha schreef op 05-11-2004 @ 16:29 :
Ik heb een vraag dat draaien van golden vloei is geen probleem maar als ik bleu binneste buiten moten draaien gaat ie aan het einde altyd los (meestal ben ik te ver weg om nog een egte strakke te draaien) maar IK doe iets fout
das gewoon kut voor je
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 16:18
Type
Type is offline
Citaat:
pipo_popihaha schreef op 05-11-2004 @ 16:29 :
1. leer typen of leer nederlands
2. Je zegt ons nu niet wat er dan mis gaat. Hij gaat los, ja, maar waarom? Omdat je te ver weg bent? Omdat'ie niet strak genoeg is? Omdat je 'm te nat zevert?

Als je dat nou eens eerst gaat proberen te ontdekken, dan kan je denk ik zelf wel op het antwoord komen.
En het is weer een excuus om een flinke knaap te roken natuurlijk
Oud 05-11-2004, 16:54
Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
wammus schreef op 01-11-2004 @ 22:50 :
Dat is naar mijn mening te veel vloe en dat vind ik niet (meer) lekker. Ik draai ze binnenstebuiten en houd zo min mogelijk over. Het wil alleen nog wel eens gebeuren dat ik m niet goed dichtlik en dat ie dus loslaat bij de plakrand als je m openrolt. Niet leuk als je buiten zit en het net waait... . En het wil ook nog wel eens gebeuren dat ik er een gaatje in brand omdat ik te veel vloe wegbrand. Maar verder gaat het altijd wel redelijk snel redelijk goed .
Wat moet je toch zonder mij...

Ontopic: Mijn joints zijn niet zo zeer vaak verneukt maar meer kleine patsertjes. Ik stamp het altijd te goed aan. Maar hij blijft altijd nog wel makkelijker zuigen dan een sigaret. Verder is de laatste keer dat ik echt een joint verneukt heb op campzone, dat was in Juli.
Oud 05-11-2004, 18:27
Type
Type is offline
Oh, god, nog eentje met Campzoneverhalen...
Daar is de LBL-crew ook naartoe geweest. Ik mocht niet. Verdomme.

Maar ja. Euhm, hard aangestampte joints vind ik niet fijn. Hij moet natuurlijk wel stevig zijn, niet omknappen etc etc, maar het blijft wel zo dat'ie ook nog relaaaaax moet hijsen. Dat je, zelfs met je extreem gare kop, niet moeilijk hoeft te doen om een hijs te nemen...
Wat losjes vind ik persoonlijk dus relaxter.
Oud 08-11-2004, 17:18
hardcore_girl
hardcore_girl is offline
toen ik me eerste joint ging draaien..was egt een drama.. tipje met lijm vastgeplakt. toen vloeitje erom heen met lijm vastgeplakt..en toen nog een vloeitje met lijm vastgeplakt. egt een drama dus!
Oud 08-11-2004, 17:22
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
hardcore_girl schreef op 08-11-2004 @ 18:18 :
toen ik me eerste joint ging draaien..was egt een drama.. tipje met lijm vastgeplakt. toen vloeitje erom heen met lijm vastgeplakt..en toen nog een vloeitje met lijm vastgeplakt. egt een drama dus!
Waarom zou je in godsnaam je tipie vastplakken? en je vloeitje met lijm vastplakken... Daar is die plakrand toch voor...
Oud 08-11-2004, 18:34
Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
Type schreef op 05-11-2004 @ 19:27 :
Oh, god, nog eentje met Campzoneverhalen...
Daar is de LBL-crew ook naartoe geweest. Ik mocht niet. Verdomme.

Maar ja. Euhm, hard aangestampte joints vind ik niet fijn. Hij moet natuurlijk wel stevig zijn, niet omknappen etc etc, maar het blijft wel zo dat'ie ook nog relaaaaax moet hijsen. Dat je, zelfs met je extreem gare kop, niet moeilijk hoeft te doen om een hijs te nemen...
Wat losjes vind ik persoonlijk dus relaxter.
Mijn joints zijn stevig en goed hijsbaar. Wammus kan er over mee praten. Er is eigenlijk nooit wat mis mee.

Afgelopen zaterdag avond was ik te zenuwachtig door omstanidigeheden dat ik echt gewoon 5 vloetjes heb verneukt voor 1 jointje...
Oud 08-11-2004, 18:35
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 08-11-2004 @ 19:34 :
Mijn joints zijn stevig en goed hijsbaar. Wammus kan er over mee praten. Er is eigenlijk nooit wat mis mee.

Afgelopen zaterdag avond was ik te zenuwachtig door omstanidigeheden dat ik echt gewoon 5 vloetjes heb verneukt voor 1 jointje...
Klopt.

Ach veel erger dan Ruben kan je nooit worden
Oud 08-11-2004, 18:52
Flip!
Flip! is offline
de meeste stickies zijn redelijk goed. stevig, niet te slap, goed vol, strak in t pak.

alleen zonder tip draaien doe ik nooit meer. zeker niet op een wc met allemaal brugjes.

daar word je echt nerveus van.
Oud 08-11-2004, 19:13
Verwijderd
zaterdagnacht/zondag ochtend ging het met trillende pephandjes en een verfrommeld vloeitje ook ok
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 20:36
little nemo
little nemo is offline
ik heb al dagen niet meer ontopic op dit topic kunnen reageren...vet record voor mij
Oud 08-11-2004, 20:43
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
June bug schreef op 04-11-2004 @ 16:33 :
Kun je dan niet beter het losse flapje vloei zeg maar terugvouwen en afscheuren ipv wegbranden? aangezien je toch langs die buitenkant likt is dat meestal nog wat nat en scheurt het vrij makkelijk. Wel goed vouwen dan anders scheur je je joint alsnog open. (vrienden van mij doen t iig altijd zo geloof ik)

Zelf kan ik dus niet binnenstebuiten draaien, wel es geprobeerd en t ging wel goed maar t duurt bij mij dan altijd zo lang. Gewoon draaien gaat meestal wel goed. Maar soms gebeurt t nog wel es dat t gewoon ff helemaal niet lukt
Dat heb ik al eens geprobeerd met het door jou genoemde resultaat. Ik ben niet zo'n vouw en scheur expert enzo (oftewel ik heb een hekel aan knutselen en kan dat ook niet ivm motoriek enzo.). Wegbranden gaat (bijna) altijd goed en anders scheur ik een klein stukje van een ander vloeitje af en dat draai ik dan om het stuk waar het fout ging heen zodat het alsnog dichtzit.

Binnenstebuiten draaien duurt inderdaad iets langer maar je rookt dan veel minder papier en dat vind ik een stuk lekkerder.
Oud 08-11-2004, 21:13
Iveauh
Iveauh is offline
je moet idd eerst gewoon likken waar je gaat scheuren
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 21:40
Type
Type is offline
Ik moet wel zeggen dat mijn vriendengroep de keet ØWNT, want op Campzone had Sjoerd de compo voor 'snelst een joint draaien' gewonnen, en de andere Sjoerd de compo voor 'mooiste joint'

Ik heb het dus geleerd van de meesters
Oud 08-11-2004, 22:51
Verwijderd
Ik draai altijd zo dat ie smoke-baar is. Dat is tog het belangrijkste uiteindelijk.
Het kernproduct van een joint is tog altijd stoned worden en dit word alleen behaald wanneer de joint smoke-baar is.
Het werkelijke product, hoe de joint eruit ziet en al die bullshit, is alleen extra.
Zo, das een joint draaien vanuit een marketing-perspectief.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:11
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
ja, en dat is kut.

Ik denk per maand. ofwel, 1/50 is dat dan ofzo?
dat het gewoon even helemaal niet meer lukt, erg irritant, meestal pak ik dan maar een bong/pijpje
Oud 10-11-2004, 17:47
Iveauh
Iveauh is offline
idd, als je te gaar bent om te draaien pak ik een pijpje.
of ik maak er 1
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 12:33
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
het beroemde 'gaatjes brand in vloei' overkwam me te vaak. nu scheur ik het maar gewoon

al dat geplak altijd
Oud 11-11-2004, 13:01
LiNiaaL
LiNiaaL is offline
gister hebben we aan het eind van de avond de meest schraperige joint ooit gedraaid, jammer dat ik er geen foto van heb kunnen maken ofzo
anyway, we hadden vloei met amerikaanse vlag erop, niet eens zo heel lang maar dat was niet erg want we hadden toch niet veel hasj meer. vervolgens kwamen we erachter dat we ook geen shag/sigaretten meer hadden, dus pakten we uiteindelijk toch de emergency shag, met KERSENSMAAK. en dat nog eens binnenstebuiten gedraaid - nou, zo 'beroerd' genoeg?
Oud 11-11-2004, 13:42
Type
Type is offline
die vloei was ook echt teh sucky...
Oud 11-11-2004, 15:57
LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:
Type schreef op 11-11-2004 @ 14:42 :
die vloei was ook echt teh sucky...
how you know?
Oud 11-11-2004, 20:39
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Technamelie schreef op 11-11-2004 @ 13:33 :
het beroemde 'gaatjes brand in vloei' overkwam me te vaak. nu scheur ik het maar gewoon

al dat geplak altijd
Het overkomt mij nu niet meer. Ik lik gewoon de plakrand wat natter en ben niet meer zo heel precies. Verder ga ik me aan dat scheuren niet wagen want ik heb nogal totaal geen aanleg voor dat soort dingen. Kan niet eens een dubbelgevouwen papiertje recht door midden scheuren en als het dan fout gaat met een joint ben ik als ik een beetje pech heb alles kwijt wat erin zit en das toch ook wat minder .
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten