Mijn 1e ex, daar heb ik 19 maanden verkering mee gehad. Hij bleek jaloers te zijn (werd boos toen ik zei met mijn beste vriendin 8 dagen naar Kreta te gaan omdat hij geen vakantie kon nemen), leefde alleen voor zijn werk (haalde mij thuis op, ik ging naar hem.. werd gebeld door zijn werk en ging gewoon!), hield meer van mij dan ik van hem, was bezitterig, droeg me bepaalde dingen op om te doen of juist niet.
Ik maakte het uit met hem omdat ik weer verliefd was op mijn andere ex (komt later..

), en hij heeft me nog lastig gevallen met onder andere beledigende Valentijnskaartjes etc
Mijn 2e ex, heb ik bijna 6 maanden verkering mee gehad. Ik kende hem al 5 jaar, had ooit eerder 1 maandje verkering met hem gehad, en dat ging fout. Nu weer geprobeerd, was stapelverliefd, hij zei ook dat hij dat was. Maar hij loog, dacht dat ik vreemd was gegaan (is niet zo), dronk in combinatie met drugs en ging naar mijn zin te veel met zijn ex om (de reden dat het de 1e keer kapot ging tussen ons).
Toen hij zei dat hij niet meer wist wat hij voor me voelde, maar het niet uit wilde maken, heeft hij me 6 weken aan laten kloten en vervolgens heb ik het uitgemaakt. Toen vertelde meneer dat hij het eigenlijk al 6 weken eerder uit wilde maken..
Maar ik heb enorm veel aan de laatste gehad, ik hou op een bepaalde manier nog wel van hem, denk dat ik eindelijk over hem heen ben. Momenteel is het een (goede) vriend van me, en ik hoop dat dat zo blijft