Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Aaahh! Hoe herkenbaar allemaal! Heb net hetzelfde probleem als jij, alleen ben ik een meid en hij een hij dus:-) En hij zit ook in m'n klas...aarrrg, maar hij is stil en verlegen (alhoewel hij dat niet alleen is, ik weet dat hij ook socialer kan zijn, maar dan vooral met goeie vrienden van em) en ik ook, dus er gaat toch niets van komen, alhoewel, de laatste tijd hebben we zo af en toe wel es een "woordje" gewisseld, maar het gaat echt pokketraaaaag en ik weet nooit wat ik kan zeggen tegen em...pfff...mensen zitten toch complex in elkaar!!
In elk geval, vele succes nog!
||
Citaat:
1) Veel momenten zijn op de gangen... maar dan is """"""""""vriendengroepje"""""""""" ook altijd in de buurt. 2) Mijn fysieke afstand tot haar is recht evenredig met mijn twijfels over gesprek. ![]() En.. ik ben al wel zover (om innerlijke fragiele wapenstilstand tussen emoties en bewustzijn te behouden) dat ik niet meer met haar wil (mag wel ![]() Momenten worden ook schaarser nu repetitieweek is... daarna nog erger.... zij gaat naar 4HAVO en ik naar 5 VWO
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je haar een keer uit wil vragen begin gewoon een gesprek over een film. vraag gewoon of ze die met jouw wil gaan kijken. Ik weet het. klinkt onmogelijk. maar ik heb ook altijd zoiets van AAAHHH dat doe ik niet! dat doe ik niet! want dat durf ik niet! en als puntje bij paaltje komt durf ik het toch. liever een blauwtje lopen dan een groentje blijven toch? ![]() |
![]() |
|
Zo en nu ga ik me effe met dit topic bemoeien! Aangezien je van Phoenix mag flamen en tegen hem flamen zal ik is wat over hem zegge. How Dare you to use that name phoenix. Je bent te zielig om die coole naam te mogen gebruiken en die meid zul je nooit krijgen. je Durft volgens mij niet eens wc papier aan je moeder te vragen als het weer is op is. Damn you!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Rationeel kan ik het, en zolang ik neit te dichtbij ben... - maar ik denk dat ik het eindelijk onder controle krijg.
|
Mislukt... ok sprak haar op goed moment aan... en ze keek ff beetje verveeld naar me en keek toen weg en deed alsof ik er neit was.... als het duidelijker kan zeg het dan ff
![]() en de eerdere tekenen waren eigenlijk ook niet zo positief... - maar ik voel ergens iets vreemds... ik had gehoord dat zo'n afwijzing erg pijnlijk enzo is... maar ik voelde bijna niks (emo-onderdrukking werpt vruchten af?) - alleen iets zwaks dat ik nooit eerder heb gevoeld... - maar ik kan er niet eens pijn in onderscheiden... - mja, doesn't matter... nu w88 op de volgende die mijn onderbewuste uitzoekt. ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Misschien een gekke gedachte, maar kun je dat gevoel niet omschrijven als een soort opluchting? Eindelijk weet je waar je aan toe bent (wat je al die tijd misschien onbewust al wist). Vandaar dat de klap niet zo hard aankomt? Je sluit de periode "miss 4havo" af en je hebt er vast wel iets van geleerd!
BTW. Misschien een tip voor het volgende slachtoffer: MSN sux, maar email rocks! Okok, tis wel weer via de computer. Maar het zou nog best wel eens een goed hulpmiddel kunnen zijn. Met MSN kun je netzogoed hakkelig en nietszeggend overkomen. Maar met een mail kun je nadenken over je zinnen! Oftewel de ideale loveletter produceren, ookal doe je er een week over :-) First contact in real life kan daarna altijd nog! En zodoende kun je een redelijke basis leggen voor gespreksstof. En wat heet een computernerd-imago? Tegenwoordig heeft elke schone jonkvrouw toch wel een emailadres? ![]()
||
Citaat:
Ik heb geen MSN gebruikt misschien ook om die reden. EN ik heb er idd veel van geleerd en bereikt. Ik heb denk ik ook mijn onzekerheid verslagen... ik sprak haar rustig aan... - zonder heartbeat 140. Das dus een hele prestatie... - ik heb DUS TOCH ECHT VOOR DE EERSTE KEER OP EEN GOEDE MANIER IEMAND WAAR IK VERLIEFD OP BEN BENADERD! - ahum... als dit een RPG was dan ging ik nu level-up ![]() ![]() computernerd imago = al zijn hobbies bevinden zich achter zijn computer
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe kan ik contact leggen? bastanu | 12 | 29-11-2010 19:13 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zouden jullie dit aanpakken? skraalkip | 19 | 07-02-2010 21:34 | |
Liefde & Relatie |
Hoe leg je contact met iemand die je leuk vind? Aapiee | 51 | 08-08-2005 12:03 | |
Psychologie |
De emmer loopt over Steleto | 6 | 16-09-2003 23:18 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zou jij contact leggen met iemand die je een tijd niet heb gesproken? tijgje | 13 | 19-07-2003 14:45 | |
Psychologie |
Heb spoedcursus "sociale contacten leggen" nodig Rerisen Phoenix | 54 | 09-10-2002 23:26 |