Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2002, 17:00
SolaR
SolaR is offline
Denk dat je het beste je stoute schoenen aan moet doen verstand op 0 zetten en alleen op haar afstappen en gewoon beginnen te praten enz enz.
Niet patserig over gaan komen want dat zal ze niet kewl vinden en is al wat je vertelde over je vriendengroep zorg dat die er niet bij staan want je zei dat je het onwijs gaaf vinden als jij weer eens een keer FAALT.
Dus mijn advies:
Er alleen op af stappen en gewoon gaan praten onderwerp komt van zelf wel

I wish you luck

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2002, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Ik weet niet of dat nou wel zo goed was geweest. Als ze geen tijd voor gesprek heeft (en ik zag her verderlopen met niet geirriteerd maar ahw bezet gezicht) dan heeft ze er geen tijd voor en dan lijkt het me niet goed om het te forceren...
no offence, maar misschien had ze jou gezien en werd ze verlegen ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 16:10
Gleipnur
Gleipnur is offline
Aaahh! Hoe herkenbaar allemaal! Heb net hetzelfde probleem als jij, alleen ben ik een meid en hij een hij dus:-) En hij zit ook in m'n klas...aarrrg, maar hij is stil en verlegen (alhoewel hij dat niet alleen is, ik weet dat hij ook socialer kan zijn, maar dan vooral met goeie vrienden van em) en ik ook, dus er gaat toch niets van komen, alhoewel, de laatste tijd hebben we zo af en toe wel es een "woordje" gewisseld, maar het gaat echt pokketraaaaag en ik weet nooit wat ik kan zeggen tegen em...pfff...mensen zitten toch complex in elkaar!!

In elk geval, vele succes nog!
Oud 06-06-2002, 19:15
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
SolaR schreef:
Denk dat je het beste je stoute schoenen aan moet doen verstand op 0 zetten en alleen op haar afstappen en gewoon beginnen te praten enz enz.
Niet patserig over gaan komen want dat zal ze niet kewl vinden en is al wat je vertelde over je vriendengroep zorg dat die er niet bij staan want je zei dat je het onwijs gaaf vinden als jij weer eens een keer FAALT.
Dus mijn advies:
Er alleen op af stappen en gewoon gaan praten onderwerp komt van zelf wel

I wish you luck

Ja, als ik er rationeel over na denk dan is dit inderdaad precies wat ik moet doen... een paar problemen (als er een vuurtje achter staat mag je me erom flamen).
1) Veel momenten zijn op de gangen... maar dan is """"""""""vriendengroepje"""""""""" ook altijd in de buurt.
2) Mijn fysieke afstand tot haar is recht evenredig met mijn twijfels over gesprek.

En.. ik ben al wel zover (om innerlijke fragiele wapenstilstand tussen emoties en bewustzijn te behouden) dat ik niet meer met haar wil (mag wel ) - ik wil gewoon een goed niet-emotioneel ingegeven antwoord.

Momenten worden ook schaarser nu repetitieweek is... daarna nog erger.... zij gaat naar 4HAVO en ik naar 5 VWO
Oud 06-06-2002, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
- ik maak ut erg erg ja...

mja, maybe kan ik vanavond met een vriendin van haar chatten en dan verkrijg ik wel wat bruikbare info. - ohnee, dat was niet nodig

Maar zijn er volgens jullie ook situaties dat je GEEN gesprek moet beginnen?
Ja. als er een gesprek aan de gang is waar je niets van weet. want als je uit je nek begint te lullen kom je behoorlijk dom over.

Als je haar een keer uit wil vragen begin gewoon een gesprek over een film. vraag gewoon of ze die met jouw wil gaan kijken.
Ik weet het. klinkt onmogelijk. maar ik heb ook altijd zoiets van AAAHHH dat doe ik niet! dat doe ik niet! want dat durf ik niet!
en als puntje bij paaltje komt durf ik het toch.
liever een blauwtje lopen dan een groentje blijven toch?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 19:51
Squall
Squall is offline
Zo en nu ga ik me effe met dit topic bemoeien! Aangezien je van Phoenix mag flamen en tegen hem flamen zal ik is wat over hem zegge. How Dare you to use that name phoenix. Je bent te zielig om die coole naam te mogen gebruiken en die meid zul je nooit krijgen. je Durft volgens mij niet eens wc papier aan je moeder te vragen als het weer is op is. Damn you!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 06:32
Rerisen Phoenix
Citaat:
Squall schreef:
Zo en nu ga ik me effe met dit topic bemoeien! Aangezien je van Phoenix mag flamen en tegen hem flamen zal ik is wat over hem zegge. How Dare you to use that name phoenix. Je bent te zielig om die coole naam te mogen gebruiken en die meid zul je nooit krijgen. je Durft volgens mij niet eens wc papier aan je moeder te vragen als het weer is op is. Damn you!
For some reason that didn't hit me hard enough to push me to it... - volgende keer misschien zonder de

Rationeel kan ik het, en zolang ik neit te dichtbij ben... - maar ik denk dat ik het eindelijk onder controle krijg.
Oud 10-06-2002, 12:12
Rerisen Phoenix
Mislukt... ok sprak haar op goed moment aan... en ze keek ff beetje verveeld naar me en keek toen weg en deed alsof ik er neit was.... als het duidelijker kan zeg het dan ff

en de eerdere tekenen waren eigenlijk ook niet zo positief... - maar ik voel ergens iets vreemds... ik had gehoord dat zo'n afwijzing erg pijnlijk enzo is... maar ik voelde bijna niks (emo-onderdrukking werpt vruchten af?) - alleen iets zwaks dat ik nooit eerder heb gevoeld... - maar ik kan er niet eens pijn in onderscheiden... - mja, doesn't matter... nu w88 op de volgende die mijn onderbewuste uitzoekt.

Oud 10-06-2002, 15:04
Lowman
Lowman is offline
Misschien een gekke gedachte, maar kun je dat gevoel niet omschrijven als een soort opluchting? Eindelijk weet je waar je aan toe bent (wat je al die tijd misschien onbewust al wist). Vandaar dat de klap niet zo hard aankomt? Je sluit de periode "miss 4havo" af en je hebt er vast wel iets van geleerd!

BTW. Misschien een tip voor het volgende slachtoffer: MSN sux, maar email rocks! Okok, tis wel weer via de computer. Maar het zou nog best wel eens een goed hulpmiddel kunnen zijn. Met MSN kun je netzogoed hakkelig en nietszeggend overkomen. Maar met een mail kun je nadenken over je zinnen! Oftewel de ideale loveletter produceren, ookal doe je er een week over :-) First contact in real life kan daarna altijd nog! En zodoende kun je een redelijke basis leggen voor gespreksstof.

En wat heet een computernerd-imago? Tegenwoordig heeft elke schone jonkvrouw toch wel een emailadres?
Oud 10-06-2002, 19:27
Rerisen Phoenix
Citaat:
Lowman schreef:
Misschien een gekke gedachte, maar kun je dat gevoel niet omschrijven als een soort opluchting? Eindelijk weet je waar je aan toe bent (wat je al die tijd misschien onbewust al wist). Vandaar dat de klap niet zo hard aankomt? Je sluit de periode "miss 4havo" af en je hebt er vast wel iets van geleerd!

BTW. Misschien een tip voor het volgende slachtoffer: MSN sux, maar email rocks! Okok, tis wel weer via de computer. Maar het zou nog best wel eens een goed hulpmiddel kunnen zijn. Met MSN kun je netzogoed hakkelig en nietszeggend overkomen. Maar met een mail kun je nadenken over je zinnen! Oftewel de ideale loveletter produceren, ookal doe je er een week over :-) First contact in real life kan daarna altijd nog! En zodoende kun je een redelijke basis leggen voor gespreksstof.

En wat heet een computernerd-imago? Tegenwoordig heeft elke schone jonkvrouw toch wel een emailadres?
Misschien wel ja... ik .. een erg vreemde mix (die me niet toestaat me op wiskunde te concentreren....). Ik weet niet hoe ik me voel... ik zou denken een mengsel van verdriet (maak ik ook bijna nooit mee... - deze onderdruk ik), - en ja, opluchting denk ik. Ik had al eerder op willen geven denk ik... opluchting ja... tis voorbij. En... het voelt ook alsof de verliefdheid uit me weg stroomt... eindelijk bevrijd? - opluchting is er idd door gemengd ja...

Ik heb geen MSN gebruikt misschien ook om die reden. EN ik heb er idd veel van geleerd en bereikt. Ik heb denk ik ook mijn onzekerheid verslagen... ik sprak haar rustig aan... - zonder heartbeat 140. Das dus een hele prestatie... - ik heb DUS TOCH ECHT VOOR DE EERSTE KEER OP EEN GOEDE MANIER IEMAND WAAR IK VERLIEFD OP BEN BENADERD! - ahum... als dit een RPG was dan ging ik nu level-up - en ik ben nu experienced . Wohahaha, wat ben ik toch goed.

computernerd imago = al zijn hobbies bevinden zich achter zijn computer
Reageren

Regels voor berichten