Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
van school ofzow..? zoja dan begin je daar een gesprekje over..... als zij jou ook leuk vindt dan vindt ze het vast niet erg als je verlegen bent, das juist wel lief. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jouw grootste probleem is dat je jezelf niet de moeite waard vind. Zij schijnt te denken dat jij dat wel bent. Dus begin gewoon een gesprek ergens over. tip: ga naar lichaamstaal.nl (want lichaamstaal zegt heel wat over je!) Daar vind je goede tips over hoe je je eigen houding kan verbeteren en hoe je (via lichaamstaal) kunt zien of ze jou ook leuk vind. |
![]() |
|
Verwijderd
|
p.s. je klinkt als een van de slimmere gozers op deze planeet.
duss ookal heb je een beugel, steunzolen, drie brillen en een acnekop, je bent nog altijd interessanter dan die eikel aan de overkant die 4 uur in de spiegel staat te turen en niet eens weet wat een Phoenix is.. ![]() |
![]() |
|
Ze zit bij mij in de klas...
Maar bij de eerste gelegenheid gewoon beginnen te praten ookal tril ik zo dat je geen scherpe foto meer kunt maken ![]() en wat is een Phoenix? ![]() hehe, nee... Bedankt voor jullie advies... misschien dat ik vandaag iets bereik.
|
zo ben ik niet, zo is zij niet.... - maar goed idee
![]() Had vandaag bijna zoiets gedaan (je mag me echt verrot schelden). Ze kwam in lokaal met speciale stoelopstelling naast me zitten met 1 tafel ertussen, haar vriendinnen zouden 10 minuten later komen en daar konden ze er dus niet meer tussen. allebei iig niet. Die eerste 15 minuten zei ik niks, ik had geen idee wat te zeggen tweede 15 minuten had ik iets stoms bedacht... laatste 15 minuten iets beters... maar toen zat die vriendin af en toe met haar te praten.... maar zoals ik al zei, frie me with your replies (ow w8, sig zegt dat dat niet kan ![]()
|
![]() mja, maybe kan ik vanavond met een vriendin van haar chatten en dan verkrijg ik wel wat bruikbare info. - ohnee, dat was niet nodig Maar zijn er volgens jullie ook situaties dat je GEEN gesprek moet beginnen?
|
Ffies denken,...ik denk dat je het beste kunt beginnen met interesse tonen..vraag haar wat ze leuk vind, etc...Doe dat subtiel..dus zo van.."wat ik me nou al de Hele Tijd afvraag he..wat vind jij nou van.....(vul maar in)"..
Dan kun je daar verder op ingaan. Als ze hier positief op reageert, kun je er de volgende keer wat meer eigen inbreng inleggen..iets als.."vind jij nou ook dat...." hihi...succes =) Kus, Mai
|
thanks bmblebee... ik was zelf ook al zovergekomen dat ik voornamelijk voor mezelf zo'n zin moest hebben maar ik kon maar niet op de zin zelf komen...
I'm ready (denk ik -> morgen verknal ik het wel weer ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Je moet ALTIJD met 'r praten... elke gelegenheid is goed, als ze er down uitziet gewoon "wat is er met je?" en dan verder lullen over van alles. Als ze er blij uitziet "WOW wat zie jij er xtreem blij uit dan, leg es uit (zet SMILE op
![]() Maar als zij op de wc is kan je misschien beter nix zeggen |
![]() |
|
Hmm... het is echt ongezond HOE VAAK ik deze topic check... - Guess I'm just really desperate...
ok, maaaaar zoals ik al zei morgen (toch? - ja, nog maar 2304 uur), morgen verknal ik het denk ik wel weer ![]() ![]()
|
ik ga ook zeker geen first-contact via chat leggen.. hoe kom je daar eigenlijk op?
Het was vandaag bijna gelukt... ik wilde haar net aanspreken op de gang loopt ze heel plots (ze wist btw niet dat ik daar liep, zeker) naar de toilet die ze net passeerde en bleef daar zo'n 5 minuten (das de tijd dat ze later dan ik in lokaal kwam...) -
|
![]() |
Hoe leg je contact??
![]() ![]() ![]() Heb er een hele topic over gemaakt...namelijk: Ik heb er alles voor over om haar te vergeten!!! Dus als iemand nog wat oplossingen weet om contact te krijgen met een bepaald persoon...ze zijn welkom bij de topic wat ik net gaf!! GreetzZz Uly p.s. Nog heel veel suc6 |
Advertentie |
|
![]() |
|
[het lijkt misschien alsof deze reply door verwart persoon is getypy... nou guess what, ik ben nu erg verward
![]() Ik wilde har meerdere keren aanspreken maar dan kwam er heel plotseling iets tussen ![]() ![]() Maar nu zoiets vaags... eerst ff iets anders omdat ik weet hoe ontzettend emoties je kunnen beinvloeden bedenk ik dingen om dat tegen te gaan. Om te beginnen let ik heel goed op mezelf of ik rationeel denk maar dat is niet genoeg, emoties kunnen je in sterke mate beinvloeden zonder dat je het door hebt. Daarom verklaar ik mezelf ahw beinvloed als ik in bepaalde emotionele staat verkeer/kan verkeren. Ik voel me 100% rationeel... maar heb mezelf vanwege verliefdheid wel onder beïnvloed verklaart. Maar gisteren 1 keer toen we elkaar aankeken en vandaag 3 keer keek ze mij duidelijk terug aan en glimlachte. 1 van de keren keken we naar PO van klasgenoot (staande) en stonden we tegenover elkaar 50 cm ofzow (zegmaar 2x breedte A4'tje). En toen keek ik haar dus aan, zij mij, glimlachte... ik keek opnieuw, weer........ . . . . . . . . . - ik hoop zo dat ik dit echt heb gezien en datut echt was - glimlach was btw echt van lief, niet zo'n domme geforceerde glimlach. - wa... the fuck... neestom... ehm, heeft iemanddittoevalligookgezienenkanditbevestigen ![]() ![]() ![]() [edit]vooral na het typen maar ook tijdens het typen was ik niet 100% rationeel ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 19:25. |
![]() |
|
![]() |
Why Onopvallend?? Gewoon er op afgaan en praten ermee, niks heb je alles kan je krijgen. en waarschijnlijk als ze zo veel gelegenheid geeft om ermee te kunnen praten, zit je allang niet meer in de nobody status. Je denkt van wel maar das je onzekerheid, een bijwerking van verliefd wezen. Maar kan je een paar tups geven, wees jezelf en denk niet van dat ze je niet wilt, das het domste wat je kan doen. Als jij zoiets uitstraalt van het lukt me toch niet, dan zal het je zeker niet lukken, maar als jij uitstraalt dat het je wel lukt , dan lukt het je zeker.
heel veel succes the conquer
|
MSN werkt dus niet, - dit contact moet in realiteit gebeuren omdat ze al weet dat ik donders verlegen ben en ik denk dat als ze ook op me is eigenlijk eist dat ik dat overwin.
Owja, en ik ben net van pc-nerd imago af (was overigens onterecht) en dat wil ik niet terug. Ok... ik doe morgen weer mijn best... - en ... gewoon... aanspreken... op .... iets...? - is echt alles goed? (van normale gespreksonderwerpen, niks goors ofzow)... - whatever... - ik probeer morgen weer... het was btw laatste 3 dagen dat ik haar telkens op gang aan wou spreken en ze plots in wc dook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en juist wel over iets anders dan normaals praten. Geeft je aanzicht |
![]() |
|
Aah, wat lief hoe jij je zo druk maakt. Tis wel duidelijk dat je dr echt leuk vind
![]() Ik denk dat het oogcontact tussen jullie en dat ze dan lief glimlacht, wel een goed teken is. Probeer als je met haar praat, ook eens een complimentje te maken (ook al is ie nog zo stom). Ze vind het vast leuk (wie niet?) en merkt dan ook dat jij haarb leuk vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Boor me gerust de grond in; doe ik ook
![]() Dat hoeft idd niet een betrouwbaar teken te zijn; ik kan het verkeerd hebben gezien, zij deed dat onwillekeurig, of whatever... - maar ik heb nu ook van betrouwbare bron iets gehoord. overigens niet noodzakelijk goede info... maar hij heeft een beetje met haar gepraat en er kwam met 95% zekerheid uit dat ze op een jongen in de klas verliefd is... - ik zie 2 mogelijkheden... mijzelf en een goede vriend van me (die al een vriendin heeft) - ik denk wel eens dat ze naar hem kijkt (niet dat ik zo helder ben als ze MIJN kant op kijkt)... mja, qua ontstaan verliefdheid (ik weet welke factoren daarvoor van belang zijn) win ik... - mja... - ik moet gewoon praten... Ow... vandaag wilde ik haar na school dus aanspreken, ze bleef wat langer op school hangen en... 1 keer deed ik bijna mee met groepsgesprek, maar dat liep toevallig net op einde... en daarnaast heb ik een keer bijna aangesproken... - fuckzooi IK HEB ZO'N VERWARDE VERLEGEN INDRUK GEMAAKT De enige manier hoe ik dit denk ik goed kan maken is dus dit overwinnen... en ongedaan maken misschien. Ik weet niet hoe goed (ik zeik) - smalltalk wil do, anything.... - owja jullie mogen me wel ff flamen hoor. Omdat het telkens zo mislukt wordt ik eerst depressief, dan aggressief en heel erg pissed op mezelf waardoor ik bij volgende ontmoeting verder kom (tijdje geleden haakte ik af bij bedenken gespreksonderwerp; vandaag pas in 2-meter zone). dus FLAME ME (op overtuigende manier)
|
Verwijderd
|
Misschien een keer naast haar gaan zitten bij het begin van een saaie les?
Kruisje-nulletje spelen ofzo? ![]() Of in de pauze naar haar toe gaan ![]() Nu het mooi weer is zitten 'ze' waarschijnlijk wel buiten. Maar het staat wel vreemd imo wanneer je opeens naar haar toe gaat (o-ooh... ik ontmoedig je ![]() Tijdens een groepsopdracht bij haar in de groep gaan? |
![]() |
|
dat naast gaan zitten enzo vind ik te overduidelijke stappen... MAAR ik weet nog niet wat er zo slecht zou zijn aan overduidelijke stappen
![]() maar toch gaat mijn voorkeur uit naar normale stappen - btw tenzij ze superstom is snapt ze al wat doel is als ik haar aanspreek. In de pauzes en op de gangen probeer ik haar te benaderen. Met mooi weer zit ze ergens buiten emt vriendinnen en 'k weet niet of ik zo in conversatie kan springen. - mja, ... moet desnoods wel. Ik heb geen advies meer nodig, ik weet wat ik moet doen... - nu ben ik dus aan zet ik kan echter wel aanmoedigingen gebruiken - nja, goede PUSHES - owja, en toch advies om onrustigheid te verminderen. Als ik op punt sta om haar aan te spreken tel ik zo'n 10 hartslagen in 5 seconden... - (echte meting) en ik tril letterlijk op mijn benen
||
![]() |
Citaat:
Ik denk inderdaad dat je (zoals je zelf btw laatst ookal zei) gewoon op iemand af moet stappen - onvoorbereid- en een lul verhaaltje houden over weetikhet.... (nou spreek ik helaas niet uit ervaring ![]() Mjah, en verder.... Kop op... Gewoon jezelf zijn ![]() En als het morgen niet lukt: daarna is er weer een dag.. en elke domme actie wordt ooit vergeten....
|
Ok, ik sprak haar vandaag aan op de gang... - ze liep vrij plotseling achter me en ik besloot snel te handelen... - als ik ff goed had gekeken en geanaliseert dan had ik gezien dat ze al een vrije duidelijke bestemming had qua lopen en dat ik niks had kunnen zeggen. Want ik had mijn zin nauwelijks af of ze ging daarnaartoe en zei iets wat onder categorie niks valt.
Is het nu bij dezen mislukt (ze had duidelijk iets aan haar hoofd), ze reageerde namelijk niet geinteresseerd - toen ze antwoordde was ze al wel voor 90% door een deur waar ik niet door ging... - ehm. tja wat>?
|
Ik weet niet of dat nou wel zo goed was geweest. Als ze geen tijd voor gesprek heeft (en ik zag her verderlopen met niet geirriteerd maar ahw bezet gezicht) dan heeft ze er geen tijd voor en dan lijkt het me niet goed om het te forceren...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe kan ik contact leggen? bastanu | 12 | 29-11-2010 19:13 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zouden jullie dit aanpakken? skraalkip | 19 | 07-02-2010 21:34 | |
Liefde & Relatie |
Hoe leg je contact met iemand die je leuk vind? Aapiee | 51 | 08-08-2005 12:03 | |
Psychologie |
De emmer loopt over Steleto | 6 | 16-09-2003 23:18 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zou jij contact leggen met iemand die je een tijd niet heb gesproken? tijgje | 13 | 19-07-2003 14:45 | |
Psychologie |
Heb spoedcursus "sociale contacten leggen" nodig Rerisen Phoenix | 54 | 09-10-2002 23:26 |