Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jo dikke slet, noem je dit menis? Die rijms van jou lijken wel op de voorhuid van mijn penis. Al dat gemekker als een schaap Koud en kalm treed je niet kordaat op, stop. Je solliciteert duidelijk naar een klap voor je kanus Of naar een dikke tarzanlul in je stoma-anus. Komop vieze, ongerepte, smerige teef, erken je verlies En doe niet alsof je neus bloedt, erken dat je kontmaagdenvlies verloren is als de titanic voor de rotsen. Je bent een nul, een kutslet, ik moet van je kotsen. Hell muthafuck yeah!!! Eat my ass out with a spoon, I'll be back...sooner then soon.
||
Ik vraag me af hoe vaak jij t rijmwoordenboek hebt opengeslagen
en voor één keer zal ik mijn niveau naar de jouwe verlagen Deze dope lijns die ik drop, jij voelt je verslagen Met mijn verbale punches 'neergeslagen' Het 'regent' 'flooders', hij kan niet wachten blijkbaar wacht ie op iemand die m verbaal komt slachten Eenmaal mn shit gedropt, en je kan 't niet met mij verge'lijken' Ik hou t maar kort om jou respond te vergemakkelijken Een tip, ga niet te ver, ken je 'grenzen' in je lijnen met andere woorden act niet als 'joden en palstijnen' effe voor degene die denken waar slaan die ' ' op, dat wat tussen quotes staat moet je effe bij doordenken ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 17-11-2004 om 14:31. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|