Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen allemaal hetzelfde onderwerp en niet zoenen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jojojo respect ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
met een kettingzaag op je harses zaag ik je door als een twix op dat moment lig je niet bepaald in een scheur van een grap waarschijnlijk liggen je ingewanden op straat als 1 grote drap ik verkoop je ingewanden voor een prikkie aan een kanibaal niet een al te erende dood als het hoofdgerecht van een avondmaal misschien is het maar beter voor je om te stoppen met rijmen je bent beter af bij de belastingdienst enveloppen aan het dicht lijmen luister maar gewoon naar mijn advies anders rijgt Ielsch je reet aan een spies word out
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mits het goed gebeurd, en jij beheerst de kunst duidelijk niet, je bent gewoon een nulletje/ Ik rijt je open met mijn rijms zo scherp als een kettingzaag/ je zou willen dat je nooit geboren was,want als ik met je klaar ben ligt je dat zwaar op de maag/ Ik ga je zwaar middeleeuws behandelen op water en brood, je zou smeken om je dood/ Geen kaviaar en champagne, je kan mij niks verplichten/ Ik maak hier de dienst uit, als je pech hebt laat ik je nogeens goed in je kont neuken door wat lifestyle nichten/ En wat zit je te ijlen over een typcursus achterlijk ei/ de gemiddelde eerste generatie marokkaan dropt nog betere shit dan jij. peace out
|
![]() |
Je creatie houd je niet meer in de hand, het voelt je aan je tand en neemt je mee aan zijn eigen hand. De hand van een moeder, de persoon die het je nog leren moet, loeder. Battle'en doe je als een quasi-poser, wat voor niets meer staat dan een loser. Een sukkel, een eitje, je rijm is geijl, zo ill dat het je van sickness laat grijpen naar je teil. Zeker niet positief, ik ze eerder als een negatief. Monochroom, zwart wit, grijstinten zijn de kleuren, die staan voor je kleurloze zeuren. En kom nu maar met je dis over het woord ziek, voor mij geen paniek. Klein kind, gespannen door de illusie van een sint. Ga terug in je luier, rollen in je eigen drollen en houd het beslist voor je, je loze grappen en grollen. Slechts met deze loze grollen en woorden, zul je niemand bekoren.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: