![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat uit de vervuiling alleen maar gemuteerde beesten ontstaan die niets dan monsters zijn. volgens mij heb jij grootheidswaanzin en denk je daarom dat je alles maar mag doen. niet dus. Alles mag, zolang je anderen, en je omgeving, geen schade aanbrengt is mijn visie. En natuurbeschermers denken niet dat ze 'de natuur fundamenteel, dus zowel naar intensiteit als, vooral, duur van de verandering gemeten, kan veranderen', maar natuurbeschermers willen de natuur behouden ! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind dat de mens maar lekker uit moet sterven, want dan is de aarde verlost van ons. Ik vind dat wij nooit hadden moeten bestaan. Dat lijkt mij niet echt grootheidswaanzin, maar juist het tegenovergestelde. Natuurlijk tellen individuen, zelfs meer dan groepen. Maar je zei zelf dat je meer naar het geheel moet kijken. Dat lijkt me niet echt iets met individueel te maken hebben he... Kijk, de mens heeft ervoor gezorgd dat het nu zo slecht gaat, dat is gewoon feitelijk bewezen. Dus moeten we onze eigen troep opruimen en voortaan beter opletten. Dus moeten we alle dieren + planten proberen te helpen (goed we moeten natuurlijk wel wat eten maar geen vlees kan natuurlijk ook wel) en zorgen dat we wat verstandiger worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wil je aub niet een of andere troll gooien en een topic welke redelijk serieus was? Wacht, ik lees nu pas dat je verwijst naar de statenvertaling. Nou, ik vind de christelijke manier van over de natuur denken ook belachelijk maar ik vind de spot die je daar me drijft eigenlijk niet zo goed gelukt.
||
![]() |
Citaat:
hehe. Nee, in ernst, ik ben wel benieuwd naar jouw aanmerkingen op mijn visie. Heel goed mogelijk dat je gelijk hebt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
help greenpeace door 1 mailtje te sturen ! bowrider | 3 | 18-10-2008 01:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 11-01-2007 14:18 | |
De Kantine |
Collecteurs die in de stad staan ( greenpeace, novib etc) Optima | 60 | 05-04-2004 10:55 | |
Rainbow Warrior aan de ketting niceman1984 | 140 | 09-08-2003 09:21 | |
Greenpeace blokkeert oorlogsschepen naar de golf Insane Juggalo | 59 | 22-02-2003 18:41 |