Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2004, 03:38
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
OFF-TOPIC

Tja, ik zie mezelf dus helemaal niet als moraalridder. Wel probeer ik zo goed en zuiver mogelijk te leven. OOK ALS DAT TEGEN MIJN EIGENBELANG INGAAT!

That's all
Advertentie
Oud 01-11-2004, 04:20
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik vind trouwens dat we als maatschappij een stuk harder zouden moeten zijn tegen dit soort dingen. Je zegt geen $U#)(#)(# neger! tegen iemand. Waarom zou $)*#(##))# punker! dan wel mogen?
Oud 01-11-2004, 06:26
snoodaard
snoodaard is offline
Heel af en toe wordt me eens iets nageroepen. Hetzij door te jonge meisjes die zichzelf niet in de hand hebben hetzij door lokale thugs die hopen dat ik hun gezicht verbouw.

Ik roep alleen onder invloed. Anders maak ik gewoon stilletjes opmerkingen over mensen die verkeerd zijn. Hete meisjes roep ik ook niet na, maar ik kijk wel graag
Oud 01-11-2004, 07:16
Verwijderd
Aangezien ik in de ghetto woon word ik regelmatig nageroepen. Ik besteed er geen aandacht meer aan, ze zijn toch niet do-able.
Oud 01-11-2004, 07:31
kuik
kuik is offline
ik kreeg een keer nageroepen dat ik nou echt een pools meisje was
Oud 01-11-2004, 07:38
11568
11568 is offline
Nooit echt negatieve dingen ofzo, wel word ik de laatste tijd vaak abrupt uit mijn diepe gedachten geschreeuwd met: "HÉEEE, KIJK NIET ZO CHAGERIJNIG!" of "DAT SMOELTJE MAG WEL VROLIJKER!"
Aaah, laat me
Schreeuw zelf nooit wat naar mensen, vind het een beetje loos.
Oud 01-11-2004, 08:27
Samaris
Samaris is offline
Zij: Hippie!
Ik: Wigger.
Zij: wou je vechten ofzow.
Ik: okay.
Zij: euh...laat maar.

Boeiend.
Oud 01-11-2004, 08:35
nps
nps is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-11-2004 @ 01:25 :
Ik had niet in de buurt moeten zijn dan, want dan had je toch een schop in je noten gehad...
huhuhu

Oud 01-11-2004, 12:16
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-11-2004 @ 01:51 :
ff ter duidelijkheid een dronken lepra die in zijn noten wordt geschopt omdat ie een geintje uithaalt reageert meestal niet al te vriendelijk op mensen die hem in de kloten beginnen te schoppen dus denk daar volgende keer ook ff aan

Als jij flink hard in je noten wordt getrapt doe je de eerste 10 minuten helemaal niets meer En geintje is leuk, maar hou het een geintje, dit soort geintjes zijn niet leuk meer.
Oud 01-11-2004, 12:17
Verwijderd
Ik roep nooit mensen na. Ik zeg weleens wat gemeens, ook weleens te hard, zeker als ik wat gedronken heb.
Oud 01-11-2004, 12:28
Roxjuh
Roxjuh is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 31-10-2004 @ 22:45 :
ik hoest wel 's slet als ik een slet zie lopen. waarom? omdat 't een slet is.

Whaha jaah doe ik oowk vaak
Ha-Ha-HATS HOERRR
offe: uche uche uch*slet*

En ik word nageroepen door een paar jongens van me school, van 6-atheneum I like it
Krijg dan meestal wel een dikke rooie kop (zijn namelijk allemaal dondus mooie jongens !!) en dan loop ik altijd snel door

edit: als ik iets gedronken heb dan floept alles er zo uit.. of ik zeg het gewoon te hard ghehe

Laatst gewijzigd op 01-11-2004 om 12:36.
Oud 01-11-2004, 12:29
Verwijderd
dondus ik oowk
Oud 01-11-2004, 12:30
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-11-2004 @ 13:16 :
Als jij flink hard in je noten wordt getrapt doe je de eerste 10 minuten helemaal niets meer En geintje is leuk, maar hou het een geintje, dit soort geintjes zijn niet leuk meer.
Ik zit me nou af te vragen wat ik zou vinden als ik in een bejaardenflat zou wonen en wakker zou worden van een dergelijke actie. Ik geloof dat ik het best leuk zou vinden, en spannend. Heeft de flat weer iets om over te praten.

De volgende dag bij het eten heeft iedereen het erover, het is de gebeurtenis van de week. Volgens mij verveel je je verder namelijk best wel dood.

Zolang ze alleen maar zoiets roepen en niets doen, ach ja. Waarschijnlijk is de helft van die oudjes het er nog mee eens ook.

Ontopic: Neuj, niet vaak nageroepen.
Oud 01-11-2004, 12:36
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 01-11-2004 @ 13:30 :
Ik zit me nou af te vragen wat ik zou vinden als ik in een bejaardenflat zou wonen en wakker zou worden van een dergelijke actie. Ik geloof dat ik het best leuk zou vinden, en spannend. Heeft de flat weer iets om over te praten.

De volgende dag bij het eten heeft iedereen het erover, het is de gebeurtenis van de week. Volgens mij verveel je je verder namelijk best wel dood.

Zolang ze alleen maar zoiets roepen en niets doen, ach ja. Waarschijnlijk is de helft van die oudjes het er nog mee eens ook.

Denk dat er genoeg oudjes tussen zitten die die hele nacht niet meer slapen omdat ze ongerust zijn dat die lui daadwerkelijk iets gaan uitvreten wat ik me goed voor kan stellen. Het mag dan wel een hele happening zijn, maar denk dat ze de sloten op hun deuren nog wel 5 keer controleren. Denk ook dat ze geen behoefte meer hebben aan dit soort sensatie. Iig, de bejaardjes waar ik momenteel mee werk hebben dat absoluut niet.

(en bejaardenflat is niet hetzelfde als verzorgingshuis oid, deze mensen wonen nog zelfstandig neem ik aan)
Oud 01-11-2004, 12:37
Roxjuh
Roxjuh is offline
Citaat:
Roxane schreef op 01-11-2004 @ 13:29 :
dondus ik oowk
zal aan de naam ligge..
Oud 01-11-2004, 13:09
nps
nps is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 01-11-2004 @ 13:30 :

ik denk het niet, men is tegenwoordig bang voor de eigen buurman, laat staan voor mensen die doodsbedreigingen voor een flat roepen.
Oud 01-11-2004, 13:13
Verwijderd
Citaat:
nps schreef op 01-11-2004 @ 14:09 :
ik denk het niet, men is tegenwoordig bang voor de eigen buurman, laat staan voor mensen die doodsbedreigingen voor een flat roepen.
Ja, dat is ook wel weer waar.

Mja, goed, ik heb geloof ik gewoon het type opa en oma dat er de humor wel van zou inzien.. maar dat zal bij velen niet het geval zijn.
Oud 01-11-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
kuik schreef op 01-11-2004 @ 08:31 :
ik kreeg een keer nageroepen dat ik nou echt een pools meisje was
OOSTBLOKHOERRRR!!

of hoe ging dat?
Oud 01-11-2004, 13:26
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 01-11-2004 @ 13:17 :
Ik roep nooit mensen na. Ik zeg weleens wat gemeens, ook weleens te hard, zeker als ik wat gedronken heb.

FB af lijkt mij, niet jongens?
Oud 01-11-2004, 15:16
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-11-2004 @ 01:23 :
OFF-TOPIC:

Sma = vriendin (min of meer, urban term)
haha fag, dat heb je vast net gelezen in zo'n blad van ouders over pubers. Straattaal voor beginners.

ont.

Roep wel eens iets te hard, kijk een goffik/alto~! oid.
Of voor de gein met wat vrienden nafluiten of oeoeoe roepen.
Oud 01-11-2004, 15:22
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 01-11-2004 @ 16:16 :
haha fag, dat heb je vast net gelezen in zo'n blad van ouders over pubers. Straattaal voor beginners.
bestaat zoiets
Oud 01-11-2004, 15:25
Jules
Jules is offline
In een andertalig land roddel ik altijd (behoorlijk) hardop over voorbijgangers etc, maarja dan vergeet ik weer dat dat echt niet kan als ik in NL ben en dan moet ik me soms wel schamen ja
Oud 01-11-2004, 15:27
Sade
Sade is offline
Ik word weleens nageroepen ja, en ik roep ook weleens mensen (mannen ) na.
Oud 01-11-2004, 15:28
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Alatheia schreef op 01-11-2004 @ 16:22 :
bestaat zoiets
jah, mijn moeder had het blad in haar hand, heb ook geen id wat ze daarmee doet, maar k heb het wel gelezen. Vol met lompe onzin haha.
Oud 01-11-2004, 15:37
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 01-11-2004 @ 16:28 :
jah, mijn moeder had het blad in haar hand, heb ook geen id wat ze daarmee doet, maar k heb het wel gelezen. Vol met lompe onzin haha.
je bent dus onhandelbaar dat ze nu zo'n blad nodig heeft
Oud 01-11-2004, 15:43
MikeyMo
MikeyMo is offline
ghehe neeh, k denket niet. Ze doet nooit zo moeilijk,, en ze moest net zo hard lachen als ik, toen ze het las.
Oud 01-11-2004, 16:15
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
nps schreef op 01-11-2004 @ 14:09 :
bel de AIVD
Oud 01-11-2004, 16:16
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik word in de stad wel eens nageroepen, zowel in cafés als winkels. Ik complimenteer onbekenden wel met hun uiterlijk, kleding (slechts na drank), roepen is voor plebs.
Oud 01-11-2004, 16:18
biep
biep is offline
De bouwvakkers tegenover mijn huis en school zorgen voor mijn dagelijkse egoboost
Zelf roep ik niet zo vaak na, alleen in het weekend als ik wat op heb naar voorbijkomende male-chicks.
Oud 01-11-2004, 16:18
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-11-2004 @ 01:27 :
Nee, als ik BierPunks wil zien, ga ik wel naar Berlijn!
Jawohl, der Chaos Tage im Hannover! Kaput machen! etc.

en, doe 'n ander niet aan wat je zelf ook niet wil... hmmm
ik zou denk ik alleen maar hard lachen als 'r 's nachts 2 dronken bejaarden langs zouden strompelen, al brullend "punkers in rijtjeshuizen moeten doohoood!" .. ik bedoel.. mja...

Laatst gewijzigd op 01-11-2004 om 16:22.
Oud 01-11-2004, 16:19
schimmel
schimmel is offline
@grandmommy, het was niet tegen jou maar in het algemeen.

nouja wat ik laatst wel deed was heel hard lachen, wijzen en roepen dat paars heel erg lelijk is naar iemand in een paarse jurk want ik vind paarse jurken niet zo charmant. maar dat zou ik nuchter nooit doen, persoon in kwestie vond het ook niet zo tof.
Oud 01-11-2004, 16:25
Verwijderd
Omg naroepen is echt kansloos
Oud 01-11-2004, 16:41
Buck
Buck is offline
toen ik een enorme pukkel op me voorhoofd had, ben ik weleens nageroepen...

'jesus die gozer' pukkel heeft bijna een schaduw'

na een zonnebankje was hij gelukkig bijna weg
Oud 01-11-2004, 16:45
Otis
Otis is offline
ik krijg vaak scheve gezichten, domme opmerkingen en complimentjes.
meestal lach ik erom maar laatst waren er van die vervelende thugs en toen riep ik heel hard : ik heb een hele grote glanzende lul!
Oud 01-11-2004, 16:54
Avelon
Avelon is offline
ik praat gewoon over adnere mesnen met de mesnen waar ik naast sta. maar ik vnid het niet nodig dat anderen dat horen. want ik ben lief

als ik dronken ben let ik daar allemaal niet meer zo op.
word niet zo vaak nageroepen ook
Oud 01-11-2004, 17:06
Sitia
Sitia is offline
Citaat:

Heb k ook weleens gedaan..
Oud 01-11-2004, 17:18
Verwijderd
naar random mensen alto of kenkergothic roepen omdat ik me verveel
of anderen die kutalto of kutskater roepen en ik dan zinloos "zelluf" zeg

en jongens die naar mij roepen dat mijn broek te groot is krijgen standaard terug: "die van jou is te klein"

neeh ik heb niet echt veel te doen met mn leven
Oud 01-11-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 01-11-2004 @ 18:18 :
naar random mensen alto of kenkergothic roepen omdat ik me verveel
of anderen die kutalto of kutskater roepen en ik dan zinloos "zelluf" zeg

en jongens die naar mij roepen dat mijn broek te groot is krijgen standaard terug: "die van jou is te klein"

neeh ik heb niet echt veel te doen met mn leven
als ik jou ooit tegenkom roep ik: goh meid,wat ben jij jezelf zeg!
Oud 01-11-2004, 17:22
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
cha0s schreef op 01-11-2004 @ 17:18 :
en, doe 'n ander niet aan wat je zelf ook niet wil... hmmm
ik zou denk ik alleen maar hard lachen als 'r 's nachts 2 dronken bejaarden langs zouden strompelen, al brullend "punkers in rijtjeshuizen moeten doohoood!" .. ik bedoel.. mja...
haha ik moet echt meteen denken aan onze plaatselijke "hangjeugd" van 70. Die lui hebben echt van die nike petten op, de nieuwste scooters, en altijd aussi's aan. Staan altijd voor de wibra en roepen iedereen vanalles na. En dat gewoon in hun laatste jaren. Echt kankergrappig altijd
Oud 01-11-2004, 17:23
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-11-2004 @ 01:00 :
Nou, dan vind ik je knap zielig. En dan maar hopen dat je zelf ook niet dik en lelijk wordt he.... Of vind je het dan wel leuk, als mensen dan zielig. Ik vind je knap sneu!

Nou, is dat niet dom dan. Mensen uitlachen omdat ze dik zijn. Waar ze - neem ik aan - niks aan kunnen doen. JE BENT ZIELIG!

zeg hitsige conjo, vind je me nou zielig omdat ik mensen afreken op hun vraatzucht?
Oud 01-11-2004, 17:27
Otis
Otis is offline
oh ik roep trouwens niet maar ik zeg weleens iets als mensen iets lelijks aanhebben , het is een soort spelletje wat je doet: Fashion nono's spotten
Oud 01-11-2004, 17:28
Sjezzie
Sjezzie is offline
Citaat:

Ik vind mensen die slet of om het even wat roepen irritant, ik zou me een saaie moeial vinden als ik dat zou doen.
Oud 01-11-2004, 17:33
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Sjezzie schreef op 01-11-2004 @ 18:28 :
Ik vind mensen die slet of om het even wat roepen irritant, ik zou me een saaie moeial vinden als ik dat zou doen.
ik doe t niet om t even en ik ben ook saai
Oud 01-11-2004, 18:06
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 01-11-2004 @ 18:22 :
haha ik moet echt meteen denken aan onze plaatselijke "hangjeugd" van 70. Die lui hebben echt van die nike petten op, de nieuwste scooters, en altijd aussi's aan. Staan altijd voor de wibra en roepen iedereen vanalles na. En dat gewoon in hun laatste jaren. Echt kankergrappig altijd
hahaha omg ik wil ze zien
Oud 01-11-2004, 18:08
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
cha0s schreef op 01-11-2004 @ 19:06 :
hahaha omg ik wil ze zien

ghehehe moet meteen aan die DE reclame denken ( ' ben je bitch niet' )
Oud 01-11-2004, 19:25
Caligula
Caligula is offline
ik brul soms wel eens "schurftige kuthoer!" naar mensen die ik niet moet
Oud 01-11-2004, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 01-11-2004 @ 17:45 :
ik krijg vaak scheve gezichten, domme opmerkingen en complimentjes.
meestal lach ik erom maar laatst waren er van die vervelende thugs en toen riep ik heel hard : ik heb een hele grote glanzende lul!
mag ik em voelen
Oud 01-11-2004, 19:34
nps
nps is offline
Citaat:
cha0s schreef op 01-11-2004 @ 17:15 :
bel de AIVD
je buurman is, een terrorist
Oud 01-11-2004, 19:36
Miles
Miles is offline
Ik werd laatst door een [hokje]Pumacasualkakkerbruggo[/hokje] uitgescholden voor gothic.
Oud 01-11-2004, 19:37
nps
nps is offline
ohja vroeger riep men altijd "ben je stoned ofzo" naar me omdat ik altijd schuifelde met mijn haar voor mijn ogen. ik roep zelf nooit mensen na eignelijk.

Regels voor berichten