Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2009, 12:10
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Faded: ik zou neusdruppels halen als je een beetje in staat bent naar buiten te gaan. Zo'n spray heeft bij mij nog nooit geholpen. Ik gebruik die druppels vooral 's nachts zodat ik tenminste een goede nachtrust heb.

OT: hoe kom ik binnen nu en een uur van die zenuwen af?
Morgen de screening van het uitzendbureau voor de inboundfunctie. 2 uur En daarna moet ik ook nog gewoon werken. Heb echt geen idee wat ik kan verwachten, ja, het is via de pc, maar wat gaan ze testen? Iemand ervaring met zo'n callcenterintake?
Advertentie
Oud 04-02-2009, 12:18
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
En ik maar denken dat m'n hondjes zo zielig zijn als ze de hele dag in de bench moeten zitten, als ik aan het werk ben. Zelfs als ik wél thuis ben gaan ze er vrijwillig in liggen slapen...
Oud 04-02-2009, 12:20
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
ik pas
wel gaaf hoor! en drie locaties scheelt ook wel...
Op een dag voel je je een echte juf, dat had ik ook ineens tijdens mijn stage in groep zeven Zo gaaf!
Oud 04-02-2009, 12:35
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Faded-Away: stomen helpt! En een doorgesneden ui naast je kussen leggen ook . Beterschap iig.

OT: ojee ik weet niet wat ik moet kiezen voor dit weekend. Ik had 3 leuke opties, C is al afgevallen (te ver weg), toen had ik voor A gekozen maar nu trekt dat me niet meer zo aan en ik voel me schuldig dat ik bij B wegblijf. En er is ook nog een optie D eigenlijk *-). Bah, bah. En voor optie A heb ik al wat geregeld en moet ik me vandaag nog opgeven. Ik weet gewoon niet wat goed voelt!
Maar mijn vriendje is ongelofelijk en ik heb lekker gezongen en gedanst en gister door de stad gewandeld .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 04-02-2009, 12:51
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
OMG, hoezo SOG. Ik probeer al een uur te beginnen (vanaf 13.00), omdat ik deze keer níet vlak voor mijn tentamen bedenk van fuck, ik moet achttien hoofdstukken (o.i.d.). Dus ik wilde nu al beginnen. Gisterenavond heb ik het ook al geprobeerd, maar op de één of andere manier raak ik steeds afgeleid. Oja, ik moet die nog mailen, oja studieadviseur ook nog, oja oja, laat ik dat allemaal maar doen. Maar what the fuck heb ik daar aan als ik dit blok niet haal? Volgens mij heb ik het vorige blok ook niet gehaald (ik háát het dat dat 2-3 weken op zich laat wachten).. Hier wil ik gewoon een dik punt voor .
LEREN! NU!
Oud 04-02-2009, 13:49
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Nienna: ik weet niet of je je computer nodig hebt bij het leren? Ik zet hem vaak gewoon uit en als ik dan dingen wil doen op de computer, schrijf ik het allemaal op een briefje en dan doe ik dat in een pauze ofzo. Want het werkt zo irritant als je dat allemaal moet onthouden tijdens het leren.
@rare kwast: mooie cijfers . ZIe je wel dat je je helemaal niet zo druk hoeft te maken? Is dat rekenvaardigheid die toets waar alle 1e-jaars steeds op zakken? En waarom ben je eigenlijk Pabo gaan doen? *is nieuwsgierig*

OT: ooohhh keuzes keuzes. Ik heb nu wel een soort van compromis bedacht, dat ik vrijdag en zaterdag naar A ga en dan zaterdagavond weer terug of naar vriendje. Moet even kijken of ik dat kan regelen, maar dat zou misschien wel een goede optie zijn. En morgen weer beginnen met uni! Ben benieuwd.
Ik hoop ZOOO hard dat ik mijn tentamen heb gehaald, anders mag ik me (nog) niet inschrijven voor mijn master. Wie helpt me duimen?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 04-02-2009, 14:26
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Ik voel niet. Ik voel niets meer. Niet blij, niet verdrietig, gewoon niets. Maar voel me ook niet rot. Raar gedoe hoor.. Winterdip ofzo..

Maar goed. Ik weet het niet. Kan hier niet zo heel goed tegen.
Halve dingen maken dingen altijd anders dan ze echt zijn.

Verder.. Druk druk druk op t werk, heb er echt geen zin meer in.. En tegelijkertijd weet ik dat ik nog maar anderhalve week moet en dan een weekje centerparcs met de fam.. Heerlijk

Life is weird
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 04-02-2009, 14:29
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
I can't stop asking myself 'why?' and 'what if?'. En ja, t blijft een zwak punt bij me. Dat blijft t ook nog wel tot.....tja, tot wanneer?
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 04-02-2009, 15:02
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Dith: Als je als statistiekboek Gravetter hebt, kan je die van mij wel even lenen als het te lang gaat duren, zo ga je niet achterlopen en ik woon namelijk ook op het IBB. Zie maar...
@Yana: Natuurlijk verdien jij een lieve vriend, je hebt misschien meer dan wie dan ook iemand nodig die onvoorwaardelijk van je houdt en er altijd voor je is, je steunt en voor je zorgt. En natuurlijk zal lastig voor hem zijn dat het niet goed gaat met degene waarvan hij houdt, maar dat wil nog niet zeggen dat je hem niet verdient en dat het niet de moeite waard is om voor te vechten.


Pfff, behoorlijk ziek terwijl ik morgen m'n eerste werkdag heb. Komt alles behalve goed uit, maar ik zal wel moeten gaan als ik werk wil denk ik. *zucht* ik haat dit...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 04-02-2009, 15:53
Verwijderd
Bedankt voor de tips Missy en Indigo! Met mijn neus gaat het al wat beter geloof ik, dus ik vind het zonde om nu neusdruppels te halen, terwijl ik gister pas die spray had gekocht. Ben benieuwd hoe het morgenvroeg gaat, want dan is het altijd het ergste. Ik baal er wel van dat het tijdens stage is, in mijn 2e week notabene. Gelukkig kan ik iig met carnaval extra komen, wat ik helemaal niet erg vind.<3

Werd net opgebeld en herinnert aan een presentatie... Crap... Die ook nog maar snel in elkaar flansen en dan mag 1 groepsgenootje meer vertellen tijdens die presentatie, want volgensmij heeft die echt geen fuck gedaan. Had ik eigenlijk ook wel wat meer van mogen zeggen... Maarja, dat is dan een leerpunt voor de volgende keer.

Mijn vriendje gaat allerlei spulletjes voor me halen.<3 Ben blij als hij er weer is. Oja en hij gaat mee douchen, ook al heeft hij vanochtend al gedoucht.<3 Leek me wat veiliger, aangezien ik me niet lekker voel en niet in de douche wil neerpleuren of iets. En het is natuurlijk gezelliger.(A)

*duimt alvast voor Indigo*
Oud 04-02-2009, 15:59
Verwijderd
@rare kwast: Je hebt je dus weer zorgen gemaakt voor niets. Schrijf dit anders eens op en kijk er volgende keer naar als je je weer zo'n zorgen maakt, wie weet helpt het.

@Stefanie: Gefeliciteerd! (Ik heb eens stagegelopen op zo'n grote school (destijds de grootste van Nederland, geen idee of dat nog steeds zo is), maar ik vond dat je er weinig van merkte door de verschillende locaties. )
Oud 04-02-2009, 16:04
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vorige week is dat meisje opgenomen.
en maandag is een man hier weggegaan.
en maandag is hier iemand weer opgenomen.
en vandaag zijn er weer 2 weggegaan.
en een aantal zijn bij de ikea nieuwe spullen voor de afdeling halen.
en een aantal zijn er met weekend.
dus het is best wel lekker rustig hier nou .
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-02-2009, 16:23
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
@Yana: Natuurlijk verdien jij een lieve vriend, je hebt misschien meer dan wie dan ook iemand nodig die onvoorwaardelijk van je houdt en er altijd voor je is, je steunt en voor je zorgt. En natuurlijk zal lastig voor hem zijn dat het niet goed gaat met degene waarvan hij houdt, maar dat wil nog niet zeggen dat je hem niet verdient en dat het niet de moeite waard is om voor te vechten.
Dankjewel Daar heb je natuurlijk ook wel gelijk in. Ik heb het er gisteren ook nog even met hem over gehad, en hij verzekerde me nogmaals dat hij een bewuste keuze heeft gemaakt om te blijven. Hij wist dat het niet makkelijk zou zijn, maar het is het hem nog steeds waard. En daar verdient hij, volgens hem dan, geen dankbaar voor , omdat hij dat uit liefde doet en er ook veel voor terug krijgt. Hij ziet het gelukkig niet net zo als die stomme mensen die iedereen die enigszins met zichzelf in de knoop zitten voor de rest van hun leven afschrijven.

@Rare Kwast: Druktemakertje! Leonoor zei het je van te voren nog, hehe. Ik herken het wel hoor..toch steeds opnieuw denken dat je deze keer wél echt gefaald hebt, maarrrr de resultaten bewijzen het tegenovergestelde he! Je hebt het goed gedaan.

@Topic:
Mijn hoofd zit vol. Ga ik écht volgende week al zo intensief "aan mezelf werken"? Het is vaag, niet tastbaar, onrealistisch.. en tegelijkertijd waarheid. En dan mag ik echt niet meer afvallen. Vindiknietleuk.

I want to be weightless
flying through the air
I want to drop all these limitations
and return to who I was meant to be
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows

Laatst gewijzigd op 04-02-2009 om 16:31.
Oud 04-02-2009, 17:24
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat leuk als een klootzak van onzin je berichten uit dit topic.
op onzin plaatst .
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-02-2009, 17:51
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Great. M'n moeder is weer opgenomen. En dat terwijl ik net voor mezelf besloten had dat ik even niets meer met die hele situatie te maken wilde hebben, omdat ik al mijn energie nodig heb voor stage en school... Nu weet ik niet meer wat ik wil. Want m'n vader gaat haar dus niet meer bezoeken, hij is er klaar mee, als ze wil dat hij op bezoek komt moet ze hem zelf uitnodigen, en dat zie ik niet snel gebeuren. Maar goed, ze wil mij en m'n broer de eerste tijd ook niet zien of spreken. Dus ik heb even tijd om te besluiten wat ik eigenlijk wil hiermee.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 04-02-2009, 18:03
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
@Stefanie: Gefeliciteerd! (Ik heb eens stagegelopen op zo'n grote school (destijds de grootste van Nederland, geen idee of dat nog steeds zo is), maar ik vond dat je er weinig van merkte door de verschillende locaties. )
Je merkt dat het groot is door lerarenkamer, en druk met personeel Maar verder zijn de kinderen erg leuk. Weinig verschil met een kleinere school, moet ik zeggen.
Oud 04-02-2009, 18:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Yana: Alanis! En ik weet van welke cd het is en ik zing het zo mee in mijn hoofd, maar ik weet even niet welk liedje het is. *zoekt op* So-called chaos, natuurlijk En heel veel succes voor volgende week gewenst.

OT: Vandaag was het werken alweer leuk. En mijn studie ligt een beetje stil, ik heb nauwelijks informatie en ik kan niet kopieëren en we moeten onze boeken via bol.com bestellen Dus dit zou nu echt een goed moment zijn om na te denken over een scriptieonderwerp, maar ik ben echt blanco, ik heb géén idee en ik weet gewoon niet hoe ik het aan moet pakken
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 04-02-2009, 20:00
Verwijderd
hmm slapen, en ondertussen dirty dancing kijken.
beetje heerlijk weg kwijlen.
Morgen hopelijk naar school gaan met een fit gevoel.
En ja hoor het gesprek gaat niet door het zal ook wel niet.
Gaat het nog langer duren...
Oud 04-02-2009, 20:10
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Yarr heerlijk, ik houd van High School Musical. En vandaag was sowieso wel oké; mijn univak van deze periode is leuk, ik kon uitslapen en ik ging met m'n vriendje frietjes eten. <3 Morgen begint de derde intro, ik heb er echt zin in. En over een week en twee dagen gaan we al op kamp! Jaa!

Edit: z0mfg ik ben ook zo'n huppelkutje. Maar de hele wereld ligt voor me open dus waarom zou ik niet?
En nu douchen! Komkom!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 04-02-2009 om 20:52.
Oud 04-02-2009, 20:13
Verwijderd
Sjit, het ging een paar dagen hartstikke goed en dan verveel ik me en hoppaaaa eten. Bah. Dus nu doet mijn buik pijn. Eigen schuld. Maar morgen weer een nieuwe dag. Helemaal naar de fucking Uithof. Bah. En natuurlijk heb ik mijn spullen nog niet compleet. Waarom woon ik ook niet dichterbij Utrecht grmbl. Oh ja. Geldkwestie. Grmbl.
Oud 04-02-2009, 20:24
Verwijderd
Ik post hier echt veel de laatste tijd Maar goed. Het gaat wel en niet goed. Het blok is nog steeds wazig, probeer het goed te maken dit weekend. Maar het goede nieuws is dat ik morgen wat leuks ga doen... waarvan het dus weer slecht is dat ik dan niet studeer. Ik sluit nu af, ga werken tot +/- 22.30; keuken schoonmaken; slapen. Strrrong.
Oud 04-02-2009, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Je merkt dat het groot is door lerarenkamer, en druk met personeel
Die zaten daar ook verspreid over de locaties, dus dat merkte je niet zo.

Drukke dag gehad vandaag...'k ga zo maar eens naar bed, want morgen weer vroeg op.
Oud 04-02-2009, 20:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo, wat een dag Drie keer 150 samples extra voor een kwaliteitsrondzending, wie dat verzonnen heeft Hele dag hard gewerkt en alles is echt langs me heen gegaan, wist op een gegeven moment echt niet meer wat wat nou was. Morgen nog een dagje werken maar vrijdag gelukkig vrij Dan naar de longarts en hopen dat die een oplossing weet voor meer dan vier weken lang hoesten want ik word er gek van. M'n collega's zijn tof, bellen zelfs op hun vrije dag nog om te vragen hoe het gaat en om een beetje bij te kletsen (en om te zeggen dat ik het echt niet slecht doe en dat anderen soms ongelijk hebben, haha).

Gisteren fijne avond met m'n vriend gehad. Hij is echt lief en aanhankelijk en toch heb ik het gevoel dat hem iets dwars zit. Doordat z'n blok nu te overvol is en hij moet schuiven met z'n vakken kan ie waarschijnlijk niet een half jaar naar Zweden wat hij graag wilde. Eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg omdat ik het niet heel tof vind dat ie zo'n lange tijd weg gaat maar op zich is het misschien ook wel goed voor ons en voor mij en ik zie aan hem dat hij het echt wel graag wil dus vind het lastig om daar op te reageren.

Ben wel echt kapot. Wilde weer eens gaan sporten maar was echt doodop, ben bijna om half acht al naar bed gegaan maar toch nog wat nuttige dingen gedaan. Ga zo maar lekker slapen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2009, 21:22
kroot
kroot is offline
He balen. Mijn hoofdvakdocent was neit echt tevreden over me. Hij vond dat ik weer in oude fouten terug viel, en dat ik meer aan mijn basistechniek moet werken. Ik wil dit jaar zo graag halen. Theorie is ook geen probleem, maar ik twijfel over de praktijk...
Oud 04-02-2009, 21:46
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff, dat vrije dagje vandaag had ik wel even nodig, wat ben ik moe zeg, alsof ik in geen nachten meer fatsoenlijk heb geslapen. Gaat nergens over want ik slaap heerlijk, alleen voelt het uren te kort. Heb me vandaag met de grootste moeite door het boek van Cultuurstudies heen moeten worstelen. Heb het nu eindelijk uitgelezen maar jezus, wat een saai en onbegrijpelijk boek! Het college was zo leuk dat ik er heel positief aan begon maar ik kwam er gewoon niet doorheen. Morgen therapie en daarna met R. afgesproken, voor het eerst in zes jaar.. aan de ene kant heb ik er heel veel zin in, aan de andere kant ben ik erg zenuwachtig en weet ik dat het niet volledig leuk gaat worden, want we hebben moeilijke dingen te bespreken. Maar toch, R. <3 mijn grote jeugdliefde! Hmpf en daarna college..
Ik merk dat ik weer echt moet wennen aan mijn nieuwe ritme, hoewel ik wel geloof dat dit me een stuk beter ligt dan mijn vorige rooster. En verder veel negatieve zooi te vertellen, maar laten we ons vooral concentreren op het positieve.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 04-02-2009, 21:56
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik vind mezelf vandaag lelijk, en daarom voel ik me saai en kut. Maar de jbc-vergadering was weer leuk, ik ga dat echt missen als we niet meer elke week gaan vergaderen over een maand...
Oud 04-02-2009, 23:51
Verwijderd
hm ik wil echt graag een vriendinnetje
mmkay
morgen nog een dagje werken en daarna alweer weekend nice
en niemand schijnt te weten dat het honing-producerende-bijenvolk over de hele wereld bijna dood is? wtf? hoe kan dat?
bah soms voel ik me echt heel alleen
Oud 05-02-2009, 03:39
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
en niemand schijnt te weten dat het honing-producerende-bijenvolk over de hele wereld bijna dood is?
Wat?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 05-02-2009, 06:07
Verwijderd
Wow, ik kom er net achter dat mijn lymfeklieren volgensmij zijn opgezwollen.:/ Okay dan. Als het een redelijke tijd is pap maar eens bellen. Lijkt me niet echt gezond. Of kan dat ook gewoon voorkomen als je een griepje hebt? Nee toch?
Oud 05-02-2009, 08:42
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Wow, ik kom er net achter dat mijn lymfeklieren volgensmij zijn opgezwollen.:/ Okay dan. Als het een redelijke tijd is pap maar eens bellen. Lijkt me niet echt gezond. Of kan dat ook gewoon voorkomen als je een griepje hebt? Nee toch?
Jazeker. Bij verminderde weerstand.
Oud 05-02-2009, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Jazeker. Bij verminderde weerstand.
Ow okay, dankjewel. Dat wist ik niet. Is het niet nodig om de huisarts te bellen dan? Ik ben nu al sinds zaterdagavond niet lekker, dusja. Ik weet dat het bij een griep 2 weken kan duren. Ik wil alleen zo graag duidelijkheid ivm stage en mijn werk.

Edit: Ik heb toch maar gebeld en een afspraak gemaakt. Moest ik sowieso een jaar terug al doen(ik stel altijd uit totdat het op z'n ergst is).(A) Heb namelijk vaak neusklachten. Kan ik mooi meteen de rest vragen.

Laatst gewijzigd op 05-02-2009 om 09:52.
Oud 05-02-2009, 11:14
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
@Dith: Als je als statistiekboek Gravetter hebt, kan je die van mij wel even lenen als het te lang gaat duren, zo ga je niet achterlopen en ik woon namelijk ook op het IBB. Zie maar...
Het is een gebundeld boek van Gravetter én Kirkpatrick, echt 800 pagina's ofzo, als het dat boek is dan zou ik het héél graag willen lenen. Als het goed is heb ik het over ongeveer 2 weken binnen (ze konden uiteraard niet precies zeggen wanneer maar ongeveer 10 werkdagen)!

Vannacht bij mijn ouders geslapen en ik heb echt 10x zo lekker geslapen als in Utrecht. Ben echt blij als ik over 3 weken weer ben verhuisd en mijn leven even wat rustiger is.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 05-02-2009, 11:39
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
I am exhausted..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 05-02-2009, 12:27
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Ow okay, dankjewel. Dat wist ik niet. Is het niet nodig om de huisarts te bellen dan? Ik ben nu al sinds zaterdagavond niet lekker, dusja. Ik weet dat het bij een griep 2 weken kan duren. Ik wil alleen zo graag duidelijkheid ivm stage en mijn werk.

Edit: Ik heb toch maar gebeld en een afspraak gemaakt. Moest ik sowieso een jaar terug al doen(ik stel altijd uit totdat het op z'n ergst is).(A) Heb namelijk vaak neusklachten. Kan ik mooi meteen de rest vragen.
Je kunt altijd een afspraak maken natuurlijk. Ik had vorige week ook enorme keelpijn, kon amper slikken. Na vier dagen was het vanzelf over. Maar als je moet werken, dan kan ik me voorstellen dat je er meteen iets voor wil hebben, zodat het nog sneller overgaat...

OT: ik heb weer een tentamen gehaald
Oud 05-02-2009, 12:32
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Ik weet t niet meer....
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 05-02-2009, 12:48
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Ik ga vandaag vroeger naar huis, lekker over 10 minuten al weg..
had maandag tot 20.45 gewerkt dus... pff

I am trying.. it is weird.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 05-02-2009, 13:17
Verwijderd
@Stefanie: Ja, want ik heb nu voor de 2e week stage en die 2e week dus volledig gemist. Ik had me op school nog opgegeven voor een assertiviteitscursus, maar die houden ze nátuurlijk op de dagen wanneer ik stage heb.-_- Ik kan echt niet nog meer uren missen. Gemeen.
Oud 05-02-2009, 15:06
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wat moet ik nou met mezelf? Ik stel constant vragen tijdens mijn colleges en mn klasgenootjes blijken het naar te vinden maar wat moet ík nou? ik moet het toch spannend houden voor mezelf?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 05-02-2009, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Wat moet ik nou met mezelf? Ik stel constant vragen tijdens mijn colleges en mn klasgenootjes blijken het naar te vinden maar wat moet ík nou? ik moet het toch spannend houden voor mezelf?
Vraag je zo overdreven veel dan? Misschien kun je vragen of je zelf wat uitgebreider op de stof in kan gaan of dat ze voor jou iets regelen op dat gebied? Of werkt dat niet zo bij jullie op school? Succes ermee iig. Er is niks mis met interesse in wat je doet. Had ik dat maar.
Oud 05-02-2009, 15:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me been is nog steeds ontstoken en me enkel doet er pijn door.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 05-02-2009 om 16:11.
Oud 05-02-2009, 15:36
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nou dat was het dan. Ik ben weer werkzoekende. Vanmiddag de screening van het uitzendbureau gehad. De IQ-test heb ik uitstekend gemaakt (norm: MBO), typetest uitstekend, de standaard callcenter test goed, drijfverentest goed, maar de persoonlijkheidstest onvoldoende. Het uitzendbureau heeft nog met het UWV overlegd, maar ik ben niet geschikt bevonden. Ik denk dat het ook wel moeilijk voor me zou zijn geworden, maar ik had het graag willen proberen. En het outboundwerk is per vandaag ook gestopt, dus nu heb ik niks meer. En bij dat betreffende uitzendbureau hebben ze verder geen werk. Dus ja.
Oud 05-02-2009, 15:45
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Had t verdomme gewoon zelf gezegd, echt....
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 05-02-2009, 15:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Missy1-0: O, wat ontzettend balen zeg

OT: Ja, ik heb dus een heel rustige middag zonder dingen die per se nú moeten en nu verveel ik me een beetje Dus werken hoeft nog zo stom niet te zijn.

En ik wil een scriptieonderwerp. Kregen wij ook gewoon maar een lijst waar je iets uit moet kiezen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 05-02-2009, 16:39
Verwijderd
@ darkfairy beterschap! Lijkt me echt geen fijn gevoel =\
@ Missy Damn, dat is echt balen! Al gekeken bij andere uitzendbureau's?

OT: wow. Alle papieren in mijn kamer geordend, en dat was echt nodig.
Want wat een grote puinzooi was het. Maargoed, ik heb een excuus.
Ben gewoon chaotisch Toch voel het wel lekker, dat alles opgeruimd is,
en dat ik de achterstand met school aan het inhalen ben vanwege concentratiegebrek.
Nu voel ik me even fijn
Oud 05-02-2009, 17:06
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Het is een gebundeld boek van Gravetter én Kirkpatrick, echt 800 pagina's ofzo, als het dat boek is dan zou ik het héél graag willen lenen. Als het goed is heb ik het over ongeveer 2 weken binnen (ze konden uiteraard niet precies zeggen wanneer maar ongeveer 10 werkdagen)!
Eigenlijk zijn het twee aparte boeken, eentje van Gravetter & Wallnau met +/- 800 pag. en een apart boekje voor SPSS van kirkpatrick (ong 110 pag.)
Weet niet waarom ik je zo graag wilde verbeteren maar goed

@ Missy1-0: wat jammer zeg.. en ook vervelend dat ze bij dat uitzendbureau niets anders leuks hebben voor je. Kan je idd niet kijken bij andere bureaus?

OT: Doodmoe. Hele intensieve dag gehad en hij is nog lang niet op zijn einde. Therapie was goed maar weer moeilijk, hoewel het scheelde dat we ook af en toe wat luchtigs konden bespreken, dan ga ik niet met zo'n zwaar gevoel de wijde wereld weer in. Daarna naar R. gegaan die ik al in geen zes jaar meer had gezien, maar het voelde meteen weer goed en vertrouwd. Ik weet dat mijn ouders het niet leuk vinden, maar ik geef zoveel om haar en het is zo fijn om je meteen ergens op je gemak te voelen (ook met haar vriend erbij) en het gevoel te hebben dat iemand je echt begrijpt. Het was echt fijn, maar ook erg intensief, emotionele gesprekken en gevoelens. Soms sta ik er nog steeds van te kijken, hoeveel emoties je kunnen uitputten. Die werkgroep zo laat op de middag was dan ook niet aan mij besteed, vooral niet omdat onze docente zo vreselijk irritant enthousiast en opdringerig stond te doen. Blegh, mijn god mens, krijg een leven.
Zo naar L. toe, het gaat niet goed met haar en ik wil er echt voor haar zijn maar het gaat ook niet goed met mij. Morgen weer de hele dag druk en bezig en ik wil ook gewoon wat tijd voor mezelf hebben en in mijn eigen veilige bedje en omgeving kunnen slapen. Ik snap dat ze het fijn vindt als ik vannacht bij haar blijf en ik voel me zo schuldig als ik dat niet doe, maar ik moet toch ook aan mezelf denken en aan mijn behoeften.. ? Ik wil echt een goede vriendin voor d'r zijn maar ze heeft toch ook niets aan me als ik mezelf niet eens bij elkaar kan houden?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 05-02-2009, 17:24
Verwijderd
Ik ben blut van al die achterlijke studieboeken die ik moest kopen. Hopelijk zijn ze hun geld waard.
Ik kwam vandaag mijn allerliefste docente tegen die ik véél te lang niet meer gesproken had. Door de draaideur heen gebaarde ze me dat ik mee moest lopen. Was erg leuk haar weer gezien te hebben. Eerste collegeweek zit er bijna op, maar ik heb nu al zoveel te doen dat ik het overzicht al bijna kwijt ben.

Nu ben ik één van mijn twee e-readers à 250 pagina's aan het printen..
Vanavond sporten!

Ken je mij? Wie ben ik dan? Weet jij mij beter dan ik?
Oud 05-02-2009, 17:28
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Eigenlijk zijn het twee aparte boeken, eentje van Gravetter & Wallnau met +/- 800 pag. en een apart boekje voor SPSS van kirkpatrick (ong 110 pag.)
Weet niet waarom ik je zo graag wilde verbeteren maar goed
Haha kan ook, ik heb het boek alleen bij anderen op de bank gezien tijdens college. En los zijn ze veel duurder dan gebundeld.

Dadelijk op de bank WieIsDeMol kijken en daarna weer terug naar Utrecht. Beetje rommelen en afwassen en dan morgenmiddag weeeeekend.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 05-02-2009, 17:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik wil echt een goede vriendin voor d'r zijn maar ze heeft toch ook niets aan me als ik mezelf niet eens bij elkaar kan houden?
Nou, precies. En je bent niet ineens een minder goede vriendin als je niet blijft slapen. *knuf*

ot; Ojee, dit vind ik niet leuk. Maar goed, eerst maar eens kijken wat ze in de brief zeggen, en dan zal ik wel zien. Nu nog proberen me van te voren niet (te) druk te maken. Maar eigenlijk vind ik het allemaal doodeng en wil ik niet, ik wil het gewoon zelfzelfzelf doen, ook als dat niet kan.
Oud 05-02-2009, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Wat?
als het zo doorgaat over 2 jaar..ze verdwijnen zomaar, waarschijnlijk een ziekte dat hun oriëntatievermogen aantast, en dat ze niet terug naar het nest kunnen vliegen. het is vreselijk!
Oud 05-02-2009, 18:28
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@ Dith: pm!

Pff, dat was even heftig zeg... Door een voorval gisteren kwam weer heel sterk naar boven hoe slecht met hem te communiceren valt. Als je begint over hekele onderwerpen gaat hij meteen in de verdediging en reageerd zich af op mij. Ik heb hem gezegd dat ik geen zin heb om over een half jaar met hem samen iets te gaan huren en echt huisje, boompje, beestje te beginnen voor zolang hij niet open met mij kan praten (tot op een bepaalde hoogte natuurlijk, ik hoef dingen niet in detail te weten maar wil wel de basis weten van wat hem dwars ligt). Ik heb geen zin om net als zijn of mijn moeder hele dingen uit het leven van hun man niet te weten, ik wil gewoon normaal over dingen kunnen praten en weten wat er in hem omgaat. Maarja, ben wel blij dat ik m'n grens heb getrokken nu ligt het in zijn handen...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.