Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 21:26
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Talon schreef:


een denise lijkt op het eerste gezicht schattig, maar achteraf kom je er meer achter dat het iemand is die erg achterbaks en oppervlakkig is..

maar dat is puur de naam hoor, staat los van jou
hm.. lijkt me niet te kloppen. Maar ik ben heel schattig
__________________
(geen signature)
Advertentie
Oud 30-08-2002, 22:47
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Denise84 schreef:


hm.. lijkt me niet te kloppen. Maar ik ben heel schattig
ja dat zei ik toch al
Oud 30-08-2002, 23:05
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
De Jaspers zijn ook altijd van die breezertypes met een scooter en die altijd de popi jopi uit willen hangen.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Oud 31-08-2002, 10:19
Slither
Avatar van Slither
Slither is offline
Citaat:
Ripper schreef:
De echte Johnny (Sjonnie of Djonnie, whatever) is inderdaad een niksnut.
Hoe vaak moet ik 't nou nog zeggen? DIT IS NIET DE ÉCHTE JOHNNY, MAAR DE STEREOTYPE JOHNNY. Mensen als jij zijn vermoeiend.


Citaat:
En ik kan het weten, want alle Johnny's die ik ken zijn zo!
Ik hoop dat je dit als grap bedoeld, want anders ben je echt sim-pol... nooit van drogredenen gehoord zeker.
Oud 31-08-2002, 11:07
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
hoe ziet een anne er dan uit...en hoe gedraagd ze zich dan denken jullie??
Oud 31-08-2002, 11:50
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
En een Shriyati??? Hoe ziet die eruit?Hoe doet die?? *is niet mijn naam hoor, naam van n vriendin *
__________________
Drie.
Oud 31-08-2002, 12:12
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Isobuster schreef:
De Jaspers zijn ook altijd van die breezertypes met een scooter en die altijd de popi jopi uit willen hangen.
dit vind ik echt grote onzin!!

Ik denk dat iedereen bij een bepaalde naam een ander beeld heeft, hele kleine uitzonderingen uitgesloten.

Maar nogmaals

wat denken jullie bij een

rozemarijn?
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Oud 31-08-2002, 12:27
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Roozie schreef:


dit vind ik echt grote onzin!!

Ik denk dat iedereen bij een bepaalde naam een ander beeld heeft, hele kleine uitzonderingen uitgesloten.

Maar nogmaals

wat denken jullie bij een

rozemarijn?
Rozemarijn is een naam waarbij ik denk aan een zachtaardig persoon, rustig, beetje op de achtergrond, lief, behulpzaam, iemand die soms over zich heen laat lopen, maar van zichzelf wel een slim meisje is.

Vraag me niet waarom ik zo denk haha
__________________
(geen signature)
Oud 31-08-2002, 13:49
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Denise84 schreef:


Rozemarijn is een naam waarbij ik denk aan een zachtaardig persoon, rustig, beetje op de achtergrond, lief, behulpzaam, iemand die soms over zich heen laat lopen, maar van zichzelf wel een slim meisje is.

Vraag me niet waarom ik zo denk haha
volgens mij door dat marijn gedeelte..
net als een mandarijn
Oud 02-09-2002, 17:29
Solaire
Avatar van Solaire
Solaire is offline
Sophie

--------------------------------------------------------------------------------
Your first name of Sophie has given you a very friendly, likeable nature, and you could excel in artistic, dramatic, and musical expression.

jaja


With this name, you desire the finer things in life, but you do not always have the resolve and vitality to put forth the effort necessary to fulfil your desires. Your emotional feelings are easily aroused and you will always be involved in other people's problems as a result of your overly sympathetic nature.

You have many disappointments as a result of extending a helping hand to others in need, and then not receiving any acknowledgement or reciprocation for your generosity.

After each experience, you have to guard against feelings of despondency and self-pity. You have lofty goals and high ideals, but must incorporate more practicality, system, and concentration in order to materialize them. In health, this name affects the nervous system and also the fluid functions, giving rise to kidney or bladder weaknesses.

het zal allemaal wel...
__________________
You laugh at me because I am different I laugh at you because you are all the same!
Oud 04-09-2002, 16:07
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
waaraan doet de naam 'Katrien' jullie dan denken?
Oud 04-09-2002, 16:18
Verwijderd
name of Marleen creates an intense desire for association with people and new experiences, many of which have been rather bitter. This name has given you a gregarious personality and a quick-thinking, creative, and versatile nature, but one that is unstable emotionally. You desire change and travel and would enjoy opportunities that allowed you to be creative and to act independently, rather than to conform to system and routine. However, this name does not allow you to complete your undertakings, as farther fields always look greener. Although you may appear confident and positive, you actually lack confidence and feel self-conscious at times. This name spoils patience and depth of thought, and weakens your stand in matters of principle. You are too open to suggestion, and thus you could become involved in detrimental associations which could lead you into by-paths of thrill-seeking or emotional indulgence. Any weakness in your health would appear in the fluid functions as kidney, bladder, or circulatory problems. or in a sensitivity affecting your stomach.
Oud 04-09-2002, 16:20
Verwijderd
Citaat:
debieltje nr 1 schreef:
waaraan doet de naam 'Katrien' jullie dan denken?
aan donald duck
Oud 10-08-2004, 22:49
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Sjied No Clue schreef op 25-08-2002 @ 15:02 :
En bij Sjonnie en Anita ziet ook iedereen wel een beeld.. Of bij Herbert-Jan, Maurits-Kees enz...

Zou je je ook gaan gedragen naar je naam? Stel je voor dat je al tot sjonnie ben veroordeelt omdat je ouders gewoon zo zijn en ze noemen je Herbert-Jan .. Zou dat dan iets veranderen aan de manier waarop je opgroeit?

That happens to be my name

Voldoe ik aan het ingebeelde type?
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Oud 10-08-2004, 22:51
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
omg!

wat een up!

applaus!
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 10-08-2004, 22:52
Verwijderd
Oud 10-08-2004, 22:53
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 10-08-2004 @ 23:51 :
omg!

wat een up!

applaus!
Ja hallo

Herbert-Jan is niet bepaald een veel voorkomende naam dus ik d8, kom ik zoek eens op mijn naam

wat vind ik.....


hoezo mijn naam?
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Oud 10-08-2004, 22:55
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Up van bijna twee jaar is een beetje teveel van het goede.
__________________
Drie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware (PHP)gastenboek
spsup
11 04-05-2003 18:02
Software & Hardware Microsoft Access
Deal
4 26-03-2002 15:29
ARTistiek het maisveldincident
substantial
4 28-02-2002 19:35
Software & Hardware mailformulier maken
micha
12 26-12-2001 19:07
Software & Hardware buttons
Thijs_84
2 12-11-2001 19:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.