Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2008, 12:19
Verwijderd
Citaat:
'Wie was dat dan, die je steeds nutteloos enzo noemde?'

Dat was de vraag. En het antwoord was Andijvie. Of jij wel of niet fan van mij bent was op dat moment totaal irrelevant.
't Ging duidelijk over iemand die jij nutteloos enzo noemde maar ondanks dat toch fan van je bleef
Advertentie
Oud 03-07-2008, 12:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Volgens mij niet, als je maar gewoon bij een studie staat ingeschreven. Stufi gaat gewoon door als je het niet stopzet.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 03-07-2008, 12:20
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
ligt er volgens mij ook aan hoeveelste jaar je bent. Maar goed als je ouderejaars bent, of je bent eerstejaars en na februari gestopt heeft het geloof ik wel gevolgen voor je stufi.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 03-07-2008, 12:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
't Ging duidelijk over iemand die jij nutteloos enzo noemde maar ondanks dat toch fan van je bleef
Daar ging het over, totdat Lisaaah haar vraag veranderde naar 'wie noemde jij dan altijd nutteloos?'
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-07-2008, 12:21
Verwijderd
Citaat:
ligt er volgens mij ook aan hoeveelste jaar je bent. Maar goed als je ouderejaars bent, of je bent eerstejaars en na februari gestopt heeft het geloof ik wel gevolgen voor je stufi.
Ik ben in het tweede jaar van mijn studie dan "gestopt".
Oud 03-07-2008, 12:22
Verwijderd
bel naar de ibgroep!
Oud 03-07-2008, 12:23
Verwijderd
Ik lijd aan uitsteldrang en niet eens wb schoolwerk, maar wat betreft spullen inpakken.
Oud 03-07-2008, 12:24
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik ben in het tweede jaar van mijn studie dan "gestopt".
Dan weet ik niet precies hoe het werkt. Volgens mij kun je het door laten lopen, maar de geldkraan word dan dichtgedraaid zodra je af zou studeren voor je eerste studie als je op schema ligt.

Je kunt iig even op de website kijken: www.ib-groep.nl

Als je het daar niet kan vinden kun je het vragen. Uit ervaring weet ik dat ze snel genoeg reageren
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 03-07-2008, 12:26
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Je krijgt gewoon 4 of 5 jaar stufi (ligt aan je opleiding) en zodra je met een studie begint loopt de kraan en die moet je zelf stopzetten, dat kan tussendoor als je er een jaar tussenuit gaat. Zoals jij nu 1 jaar stufi hebt gebruikt en het jaar erna iets anders gaat doen dan loopt stufi gewoon door maar heb je aan het eind van je nieuwe studie gewoon een jaar minder stufi, omdat je dat vorig jaar hebt gebruikt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 03-07-2008, 12:26
Verwijderd
Nutteloze Andijvie is lekker super nuttig aan het studeren Laatste tentamen morgen
Oud 03-07-2008, 12:26
Verwijderd
Ik trek dit warme weer vrij slecht. Ik word vooral benadeeld wanneer het om nachtrust gaat. Die zon is onverbiddelijk en maakt me elke keer rond zes uur wakker, .
Oud 03-07-2008, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Je krijgt gewoon 4 of 5 jaar stufi (ligt aan je opleiding) en zodra je met een studie begint loopt de kraan en die moet je zelf stopzetten, dat kan tussendoor als je er een jaar tussenuit gaat. Zoals jij nu 1 jaar stufi hebt gebruikt en het jaar erna iets anders gaat doen dan loopt stufi gewoon door maar heb je aan het eind van je nieuwe studie gewoon een jaar minder stufi, omdat je dat vorig jaar hebt gebruikt.
Precies, en aan het einde wordt gekeken op hoeveel stufi je recht had en dat krijg je dan als gift (als je dus binnen 10 jaar een diploma haalt)
Oud 03-07-2008, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Dan weet ik niet precies hoe het werkt. Volgens mij kun je het door laten lopen, maar de geldkraan word dan dichtgedraaid zodra je af zou studeren voor je eerste studie als je op schema ligt.

Je kunt iig even op de website kijken: www.ib-groep.nl

Als je het daar niet kan vinden kun je het vragen. Uit ervaring weet ik dat ze snel genoeg reageren
Oh, dat wist ik niet. Dankjewel!
Oud 03-07-2008, 12:31
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik trek dit warme weer vrij slecht. Ik word vooral benadeeld wanneer het om nachtrust gaat. Die zon is onverbiddelijk en maakt me elke keer rond zes uur wakker, .
Als je aan de westkant zit wordt je ook niet vrolijk. Elke avond die zon op m'n raam

Maar goed, op de een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen het hier dragelijk te houden
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 03-07-2008, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Je krijgt gewoon 4 of 5 jaar stufi (ligt aan je opleiding) en zodra je met een studie begint loopt de kraan en die moet je zelf stopzetten, dat kan tussendoor als je er een jaar tussenuit gaat. Zoals jij nu 1 jaar stufi hebt gebruikt en het jaar erna iets anders gaat doen dan loopt stufi gewoon door maar heb je aan het eind van je nieuwe studie gewoon een jaar minder stufi, omdat je dat vorig jaar hebt gebruikt.
Ik hoef dus niks opnieuw aan te vragen?
Oud 03-07-2008, 12:33
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik hoef dus niks opnieuw aan te vragen?
Nope, gaat gewoon door.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 03-07-2008, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Nope, gaat gewoon door.
Okee, thanks!
Oud 03-07-2008, 12:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ga maar eens werken.

Bye bye DK en Nutteloze Andijvie.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-07-2008, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ga maar eens werken.

Bye bye DK en Nutteloze Andijvie.
Succes! :zwaai:
Oud 03-07-2008, 12:36
Verwijderd
Werkze.
Oud 03-07-2008, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Ik trek dit warme weer vrij slecht. Ik word vooral benadeeld wanneer het om nachtrust gaat. Die zon is onverbiddelijk en maakt me elke keer rond zes uur wakker, .
Welke zon Hier is het de hele tijd bewolkt en koeltjes.
Oud 03-07-2008, 12:43
Verwijderd
Hebben we dan al zo'n ov-afhaalbericht gekregen? Ik meende toch echt dat ik een of ander afhaalding kreeg. : sloddervos:
Straks nog maar even kijken of het nog bij mijn vader ligt ofzo.

Ik ben ook zo laat met alles omdat ik misschien BBL wilde gaan doen, maar ik ga nu toch uiteindelijk BOL doen.
Oud 03-07-2008, 12:45
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
OV gaat niet in schooljaren maar in echte jaren, dus niets aan de hand.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 03-07-2008, 12:46
Verwijderd
Citaat:
OV gaat niet in schooljaren maar in echte jaren, dus niets aan de hand.
Okee. Ik ben echt erg.XD Ik vraag me dan wel af hoe ik erbij kom dat ik een of ander afhaalbericht had gekregen.:/ Like wut.
Oud 03-07-2008, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Welke zon Hier is het de hele tijd bewolkt en koeltjes.
Niet om zes uur vanochtend, . Het is hier in huis echt bloedheet, maar ik zit dan ook op de bovenste etage, met een plat dak.
Oud 03-07-2008, 12:55
Verwijderd
Ik ga door een hel met het uitzoeken van een keuzevak Al DAGEN EN DAGEN EN DAGEN. Ze zijn allemaal te stom en saai, of ze beginnen in het tweede semester, of ze conflicteren met m'n rooster en zijn niet boeiend genoeg om te schuiven met de andere dingen, of hebben drieduizend ingangseisen waar ik niet aan voldoe omdat ik een onwetende propedeusestudente ben, of vereisen materiaal van 300 euro, of ze zijn te makkelijk dus dan leer ik daar niks, of ze zitten al vol en hebben een wachtlijst van drieduizend jaar.

Net had ik net een vak gevonden dat én boeiend én lastig genoeg én fijn in het Engels is, waarbij 'ie bovendien geen studieboeken van 120,- heeft, in het eerste semester begint en precies in mijn rooster past.. Blijkt het een vak van een ander instituut te zijn, met een andere inschrijfdatum (die nét verlopen is) en de ingangseis van minimaal een 7 gemiddeld en minstens twee jaar academische ervaring die je moet kunnen aantonen aan de hand van allerhande diploma's. JA HALLO

En het enige vak dat ik eigenlijk heel graag wilde en dat echt ideaal was bestaat sinds dit jaar niet meer dus die kan ik niet volgen.
Oud 03-07-2008, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Niet om zes uur vanochtend, . Het is hier in huis echt bloedheet, maar ik zit dan ook op de bovenste etage, met een plat dak.
Rond zes uur vanochtend zat ik op het balkon een sigaretje te roken en toen was het ook bewolkt. Volgens mij regende het zelfs.

Kijk even uit het raam, misschien hebben ze de Bijlmer 's nachts stiekem in de tropen neergezet.
Oud 03-07-2008, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Kijk even uit het raam, misschien hebben ze de Bijlmer 's nachts stiekem in de tropen neergezet.
Zo voelt het wel, . Nu regent het zeker, precies op het moment dat ik naar mijn werk lopen moet, .

Het zal dan vanochtend wel aan de oplopende temperatuur hebben gelegen dat ik wakker ben geworden. Het gaat al een tijdje zo, en ik zie er steeds vercrackter uit.
Slaaptekort maakt mij erg chagrijnig, en dat ondervonden mijn collega's en klanten gisteren ook. Ik kreeg zelfs bijna ruzie met een vent, omdat hij aan het bellen was, terwijl hij naar spullen die hij wilde hebben aan het wijzen was. Ik reageerde met "ik wacht wel tot u klaar bent met bellen", waarop hij nee schudde, en ging wijzen. Toen zei ik maar dat hij onbeleefd was, en ging ik koffie halen, waarop hij mij boos/verbaasd aankeek.

Een man was al 'zeker vijf minuten aan het wachten', voordat ie bij mij kwam zeuren dat het zo lang duurde. Toen wees ik naar andere mensen, en zei dat zij al langer aan het wachten waren, en wel geduld hadden, waarop hij de winkel uitstormde, .
Oud 03-07-2008, 13:05
Verwijderd
Maar nu ga ik weer werken. Het zal wel weer een dag vol plezier en jolijt worden. Ik moet tot negen uur, .
Oud 03-07-2008, 13:08
Verwijderd
Veel plezier.
Oud 03-07-2008, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Zo voelt het wel, . Nu regent het zeker, precies op het moment dat ik naar mijn werk lopen moet, .

Het zal dan vanochtend wel aan de oplopende temperatuur hebben gelegen dat ik wakker ben geworden. Het gaat al een tijdje zo, en ik zie er steeds vercrackter uit.
Slaaptekort maakt mij erg chagrijnig, en dat ondervonden mijn collega's en klanten gisteren ook. Ik kreeg zelfs bijna ruzie met een vent, omdat hij aan het bellen was, terwijl hij naar spullen die hij wilde hebben aan het wijzen was. Ik reageerde met "ik wacht wel tot u klaar bent met bellen", waarop hij nee schudde, en ging wijzen. Toen zei ik maar dat hij onbeleefd was, en ging ik koffie halen, waarop hij mij boos/verbaasd aankeek.

Een man was al 'zeker vijf minuten aan het wachten', voordat ie bij mij kwam zeuren dat het zo lang duurde. Toen wees ik naar andere mensen, en zei dat zij al langer aan het wachten waren, en wel geduld hadden, waarop hij de winkel uitstormde, .
Haha, wat een paupers allemaal. Ik zou ze in een tapijt rollen en dan van de trap mieteren, als ik jou was
Oud 03-07-2008, 13:35
Verwijderd
Ik zit tegenover een hele onaantrekkelijke mevrouw in de trein. :$ oh en veolia krijgt een boos mailtje want de bustijden op hun site kloppen niet, en toen miste ik om trein.
Oud 03-07-2008, 13:35
Verwijderd
Mn trein dus. :x
Oud 03-07-2008, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Hallo.
yes je bent er weer
Oud 03-07-2008, 14:34
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hihi
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 03-07-2008, 14:35
Verwijderd
Pff, ik haat mijn school. Moet nog een PO maken voordat ik over mag.
Oud 03-07-2008, 14:41
Verwijderd
morgen hoor ik of ik geslaagd ben voor de cursus. het kan bijna niet anders dan dat ik die gehaald heb.
Oud 03-07-2008, 14:43
Verwijderd
Wat voor een cursus?
Oud 03-07-2008, 14:44
Verwijderd
Hallo!
Oud 03-07-2008, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Wat voor een cursus?
helpende, ik moet mensen wassen.
Oud 03-07-2008, 14:47
Verwijderd
Citaat:
helpende, ik moet mensen wassen.
Oh leuk.
Mijn zus studeert Bewegingswetenschappen (Groningen) en die doet als bijbaantje mee aan een onderzoek of elke dag een half uur lopen invloed heeft op de mate van dementie bij ouderen. En toen was er een vrouw die had in d'r broek gepoept, daar moest ik even aan denken.

Citaat:
Dun Hout schreef:
Hallo!
Hoi.
Oud 03-07-2008, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Oh leuk.
Mijn zus studeert Bewegingswetenschappen (Groningen) en die doet als bijbaantje mee aan een onderzoek of elke dag een half uur lopen invloed heeft op de mate van dementie bij ouderen. En toen was er een vrouw die had in d'r broek gepoept, daar moest ik even aan denken.
ik werk af en toe ook met dementen
en poepbroeken zijn dagelijkse kost, niet alleen bij dementen overigens.
Oud 03-07-2008, 14:48
Verwijderd
Zo.
Oud 03-07-2008, 14:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hoe?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 03-07-2008, 14:49
Verwijderd
Zozo.
Oud 03-07-2008, 14:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hoehoe?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 03-07-2008, 14:50
Verwijderd
Ziezo.
Oud 03-07-2008, 14:50
Verwijderd
Citaat:
ik werk af en toe ook met dementen
en poepbroeken zijn dagelijkse kost, niet alleen bij dementen overigens.
Zoo, dan heb ik ook even een beeld van jou.
Oud 03-07-2008, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Zoo, dan heb ik ook even een beeld van jou.
vertel!
Oud 03-07-2008, 14:51
Verwijderd
Citaat:
vertel!
De typische poepbroekenverschoonster!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.