Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben naar een feestje geweest van twee vriendjes van mijn buurchick en er was een ge-wel-dig bi-jochje. Daarna ben ik naar de filmmm geweest en hebben we in de auto terug geknipoogd naar mannen voor het stoplicht. Als het goed is belt Mashaparanoide zo dus dat is leuk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() en dit maatk me blij Zoete wraak Komt er een manneke van een jaar of 13 de hoerenpoef binnen, met aan een touwtje een dooie kikker die hij achter zich aansleept. "Ik wil neuken," zegt-ie tegen de hoerenmadam, "en wel met een hoer met een enge, besmettelijke geslachtsziekte." "Ja maar jongeman, jij bent veel te jong!" zegt de hoerenmadam, waarop het kereltje zo 1000 Euro aan flappen uit zijn broekzak tovert. "Daar maken wij graag een uitzondering voor!" glimlacht de hoerenmadam. "Trap omhoog, 2e deur links. Daar zit de goorste, meest ranzige en vieze hoer - met enge besmettelijke geslachtziektes - die je je maar kunt voorstellen." Het kereltje loopt naar boven en keert na een half uurtje voldaan terug. Hij betaalt de hoerenmadam en maakt aanstalten om naar buiten te lopen, nog steeds de dooie kikker achter zich aanslepend. "Ho, wacht eens even." zegt de hoerenmadam, "Nou wil ik toch wel eens weten waarom je nu persé seks wilde hebben met een hoer met een besmettelijke geslachtsziekte." "Goed," zegt het manneke, "omdat u mij gematst heeft, zal ik u mijn verhaal vertellen. Vanavond komt de oppas en dat meiske houdt nogal van kleine jongens en zal daarom seks met mij hebben. Dan besmet ik haar met die geslachtsziekte van uw hoer. Vervolgens zal mijn vader haar naar huis brengen, maar niet voordat hij met haar flink van bil gaat op de achterbank van zijn auto. Ook hij zal dan besmet raken met die geslachtsziekte. Als hij dan thuiskomt, heeft hij nog niet genoeg gehad... hij duikt nog een keer met mijn moeder het bed in en besmet haar zo ook. Morgen is het woensdag en dan komt de melkboer. Die maakt altijd een nummertje met mijn moeder op de keukentafel. Hij zal dan ook besmet worden met die geslachtsziekte van uw hoertje. EN DIE FLIKKER HEEFT MIJN KIKKER DOODGEREDEN!!!" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik heb vandaag generd en gestudeerd en gekookt en veel nepredbull gekocht en uitgebreid gedouched en nu weet ik niet wat ik aan moet terwijl mijn chick zodadelijk hier is om me mee te nemen naar I <3 technooo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hoe ontwikkel je studiekeuze-skills? Tom Dekker | 7 | 17-01-2013 12:10 | |
De Kantine |
Ranking the scholieren. freezer | 405 | 11-05-2010 17:02 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Verhalen & Gedichten |
sprookje, prinses prullaria deel 2 muckymouse | 3 | 23-12-2005 07:00 | |
De Kantine |
Het raadsel van Scholierië [2] Talon | 15 | 04-05-2002 11:27 | |
ARTistiek |
JOHN!!! (deel 2) An | 19 | 31-08-2001 10:04 |