Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2004, 09:39
Lover Chickie
Lover Chickie is offline
verveel me nu.... kheb 5 tussenuren achter elkaar, maar kmag nie naar huis,omdat ik dalijk natiuurkunde pw heb ( ut negende uur dus)
Oud 12-11-2004, 09:39
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik ben gister naar de dokter gegaan die fijn concludeerde dat ik volgende week wéér een bloedtransfusie voor mn bloedarmoede krijg en dat ik óók nog eens pfeiffer onder de leden heb . Niet fijn dus.

Gisteravond met vriendje lui in bed gehangen en resevoir dogs en nog een andere film gekeken.

Straks om kwart voor 12 heb ik een lezing van een man uit de wo2.. maar aangezien dat tot half 3 duurt heb ik maar besloten met vriendje ergens te gaan lunchen.

Daarna nog even naar Engels en vanavond weet ik niet wat ik ga doen.
Oud 12-11-2004, 15:56
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Voor de zoveelste keer in de afgelopen weken een dagje ziek thuis. Met de hond gewandeld en boodschappen gedaan omdat mn ouders in Parijs zitten en mn broer naar school is. In de supermarkt bijna knock out gegaan, erg leuk.
Eneuhmm nu wacht ik tot mn broer thuiskomt over 2 uur, want ik heb honger. En ik ga zo denk ik mn temperatuur maar eens opnemen want volgens mij is t niet helemaal goed.
En ik hoop dat het morgen over is want het duurt al veel te lang en morgen heb ik een feestje.
Oud 12-11-2004, 16:22
Tom Violence
Tom Violence is offline
bijna net zo nutteloos als gister
hele dag op school geweest, en ik kreeg te horen dat ik een extra jaar moet volgen op school, omdat je je in het vierde jaar beter kunt ontwikkelen op creatief/mode gebied. en het probleem is dat dat extra geld kost en ik heb nog schulden qua schoolgeld o.a. omdat ik niets heb kunnen sparen het afgelopen half jaar omdat alles op is gegaan aan materiaalkosten. en ik en nu al blut dus het gaat lekker..

en het regent en ik moet zo weg en mijn fiets is stuk olé
Oud 12-11-2004, 16:28
56k
56k is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 12-11-2004 @ 17:22 :
bijna net zo nutteloos als gister
hele dag op school geweest, en ik kreeg te horen dat ik een extra jaar moet volgen op school, omdat je je in het vierde jaar beter kunt ontwikkelen op creatief/mode gebied. en het probleem is dat dat extra geld kost en ik heb nog schulden qua schoolgeld o.a. omdat ik niets heb kunnen sparen het afgelopen half jaar omdat alles op is gegaan aan materiaalkosten. en ik en nu al blut dus het gaat lekker..

en het regent en ik moet zo weg en mijn fiets is stuk olé
Pfff...
Oud 12-11-2004, 16:37
Verwijderd
vanochtend naar de h&m geweest,omdat ik,meeloper als ik ben,toch z'on shirtje moest hebben,daarna naar huis,even geinternet,toen naar riendjes waar we een beetje gexboxt hebben en loos hebben zitten wezen.
toe naar school want ik had een toets wiskunde,maar ik had mijn spullen bij mijn vriendjes laten liggen dus ik kwam en te laat en zonder pen en zonder rekenmahine daar aan,dus dat heb ik niet gehaald.
daarna gedineerd bij de burger king met vriendinnetjes en toen naar huis gefietst en thuis weer gegeten en nu heb ik teveel gegeten.
straks naar de kapper en vanavond niet meer uit,want 2 vriendjes wilden ineens neit meer omdat ze een toetsweek hebben en toen had ik ook niet zon zin meer...
Oud 12-11-2004, 18:08
guess what
guess what is offline
Ik moest woensdag solliciteren en toen werd ik aangenomen (net als de rest vd groep..) en gister ben ik uitgeweest in Groningen en het was best leuk. Maar vanmorgen moest ik helaas om 9 uur opstaan om de trein te halen naar schiphol en daar heb ik mijn liefje uitgezwaaid die 4 maanden gaat reizen. vanavond ga ik niks doen want ik ben te suf voor woorden
Oud 12-11-2004, 18:22
Dith
Dith is offline
Alle lessen braaf gevolgd en 2 proefwerken gemaakt die ik niet had geleerd want gisteren was ik 's middags in het Van AbbeMuseum en 's avonds moest ik werken dus ik had geen tijd.
Ruzie gemaakt met een geschiedenisleraar over een videorecorder en ik kreeg uiteindelijk gelijk
Na school naar de stad gefietst en beetje rondgelopen want ik heb op het moment geen geld, snel naar huis gefietst want ik moest om half 6 alweer hockeyen in de regen.
En dadelijk ga ik Rolf zien dus ik ga nu douchen en dan bij de C1000 wijn kopen.
Oud 12-11-2004, 18:32
vixen
vixen is offline
Ik stond om half 8 op met mn brakke hoofd na 4 uur slaap. Toen ging ik naar school waar 't een drama was omdat een muts in mn groepje niks had gedaan. Daarna dus nog heel lang op school gebleven en gezien dat k een slecht cijfer had voor frans. Maar verder had ik wel 3 zevens dus kunnen mn ouders in ieder geval niet meer mauwen. Toen ging ik naar huis en zag ik dat mn huisgenoot weer terecht was omdat ie eerst kwijt was. En toen ging ik naar Nijmegen en straks lekkah slapen.
Oud 12-11-2004, 18:32
Konstantine
Konstantine is offline
Uitgeslapen, gewinkeld met buurchick, gestudeerd, gewinkeld met mezelf, gekookt, gegeten, gestudeerd en vanavond nog naar de biosss en cruisen door Anverrrs met buurchick.
Oud 12-11-2004, 19:32
Verwijderd
Ik heb de mooiste zwarte laarzen ooit gezien, maar hoe ik het ook probeerde, maat 37 was gewoon te klein. En nu worden alle winkels in NL en België voor me afgebeld om te kijken of ze nog ergens in een 38 zijn, maar ze geven me weinig kans.
Oud 12-11-2004, 21:21
morango
morango is offline
ik ben eerst heel lang naar school geweest, en daarna even gewinkeld. toen heb ik heeel lekker gekookt voor mijn broer en mij, en hebben we wijntjes gedronken.
nu ga ik me uitdossen want n een vriend van m geeft een partyyyy.
Oud 12-11-2004, 21:28
Gadje
Gadje is offline
de meest nutteloze dag van heel de afgelopen 5 jaar
ga je naar school, kom je eerst nog te laat dus briefje halen, ga je daarna naar geschiedenis voor een blokuur. leuk. hoor je na een uur dat ie naar de dokter moet, en na dat blokuut heb ik 2 uur tussenuur, dat werd dus al 3 tussen uren, maarrrr we konden naar nl want dan hoefden we daar later niet meer heen. vergat dus dat ik dan wéér een tussen uur zou hebben.
fijn, in tussen uur naar de nettorama geweest. daarna kwt tekenen en dat was mn andy warhol boek lezen, daarna pauze en tussen uur dus de stad in, daarna tekenen en dat was niks doen en toen was mn schooldag voorbij
hoezee hoe nutteloos
Oud 12-11-2004, 23:41
Verwijderd
Paranoide - [Miauw.] zegt:
ik heb hier
hehehehe
ehee
een boterham met kaas en nog een boterham met kaas en een broodje met kaviaar en pasta en vegetarische worstjes
en ik neem van alles omstebeurt een hapje

hmja mijn dag zit snor
Oud 12-11-2004, 23:43
Verwijderd
ik heb zojuist griesmeelpap gemaakt, maar ik had niet goed gegeroerd en dus allemaal vieze klontjes. Ik had honger en wil fatsoenlijk leren koken, dus oefen ik de hele dag.

Ohja, en ik wacht op de wasmachine tot die klaar is, en ruim mijn kamer op, want een nette kamer is goed.
Oud 12-11-2004, 23:57
Avelon
Avelon is offline
ik was woensdag naar desmet en daar waren allemaal forummers
en donderdag had ik me verslapen voor college maar werd wakker gebeld om taart te eten met wat studiegenootjes, ik ging s avonds naar de cultuuravond van onze studievereniging, en daaraan kon je zien dat wij behoorlijk beneden niveau zijn, maar erna naar paradiso
en zojuist weer verslapen voor college en toen ging ik naar de h&m voor lagerfield maar er hingen alleen nog lelijke dingen en voor de lading van 5 uur was ik alweer weg om te eten in alkmaar, en toen naar en verjaardag daar, en nu ben ik op vrijdag avond aan het internetten
Oud 13-11-2004, 00:04
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 13-11-2004 @ 00:41 :
ik heb hier
hehehehe
ehee
een boterham met kaas en nog een boterham met kaas en een broodje met kaviaar en pasta en vegetarische worstjes
en ik neem van alles omstebeurt een hapje

hmja mijn dag zit snor
Ha ik weet wat daar aan voorafging.

Ik ben naar een feestje geweest van twee vriendjes van mijn buurchick en er was een ge-wel-dig bi-jochje. Daarna ben ik naar de filmmm geweest en hebben we in de auto terug geknipoogd naar mannen voor het stoplicht. Als het goed is belt Mashaparanoide zo dus dat is leuk.
Oud 13-11-2004, 00:20
Glory
Glory is offline
Citaat:
guess what schreef op 12-11-2004 @ 19:08 :
Ik moest woensdag solliciteren en toen werd ik aangenomen (net als de rest vd groep..) en gister ben ik uitgeweest in Groningen en het was best leuk. Maar vanmorgen moest ik helaas om 9 uur opstaan om de trein te halen naar schiphol en daar heb ik mijn liefje uitgezwaaid die 4 maanden gaat reizen. vanavond ga ik niks doen want ik ben te suf voor woorden
hee, i kzag je vorige week en ik ging bij je afrekenen maar ik durfde niks te zeggen en je zei dat pinnen 0,25 cent extra kost
Oud 13-11-2004, 01:23
Verwijderd
ik heb burst gezien
goed dus

die band maakt me gelukkig
Oud 13-11-2004, 01:30
Verwijderd
ik heb al heel de avond lol

http://www.badgerbadgerbadger.com/
Oud 13-11-2004, 08:03
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
cut_off schreef op 13-11-2004 @ 02:23 :
ik heb burst gezien
goed dus

die band maakt me gelukkig
awwwh wat schattig!
Oud 13-11-2004, 09:37
Verwijderd
te laat gaan slapen
en nu heb ik hele erge hoofdpijn
Oud 13-11-2004, 10:46
merels
merels is offline
nou ik ging gister onverwachts naar een kakkerrrfeesje en daar heb ik eigenlijk vooral gedronken en over dingen gepraat.
daarna naar plaatselijke karrrs waar een aantal leuke mensen waren. dat was gezellig en toen heb ik toch toegegeven aan een jongen maar hij is zooo eeeh apart leuk. naja teon heb ik lang ergens in de kou in een steegje gestaan terwijl ik twee weken geleden geopereerd ben aan amandelen en nu ben ik weer niet zo lekker. maar gezellig was het wel
Oud 13-11-2004, 10:48
Maija
Maija is offline
zo ontzettent slecht dat ik 1 uur nadat ik wkker geworden ben, al met een zak doritos achter de pc zit..

(ja ik heb honger en er is niks in huis)

en ik voel me te slecht om het huis uit te gaan..
Oud 13-11-2004, 10:52
Susanne
Susanne is offline
nou woensdag heb ik onderbouwjubileumfeest gehad en weinig slaap
donderdag ook feest gehad wipneus en pim 4-evah, het was weer uitermate flauw maar ik heb me goed vermaakt met de nodige alcohol en foute kleding
gisteren gewoon naar school geweest, maar lag wel om 16:00 uur al in bed tot vanochtend 10 uur
vnvnd ga ik iig ergens anders naar toe want hier in huis is het 1 grote smeerzooi, misschien naar de woo
Oud 13-11-2004, 10:56
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Maar weer 'ns slecht geslapen. En hier de rotzooi een beetje opgeruimd en met de hond gewandeld. Ik WOU DAT IK EEN BAD HAD GODVERDOMME. Want onder de douche is t zo moeilijk tijdschriften lezen. Straks ga ik boodschappen doen en huiswerk maken denk ik en nog wat lezen en dan vriendinnetje bellen over vanavond.
Oud 13-11-2004, 11:04
schimmel
schimmel is offline
gister weinig school gehad, nog een onvoldoende en geen idee hoe dat komt.
donderdag een afspraak op het grafisch want ik wil terug. hbo is te moeilijk voor mij heb ik besloten.
verder vraag ik me af wat ik in godsnaam zo vroeg op doe.
Oud 13-11-2004, 11:55
Poppycock
Poppycock is offline
ik moest vroeg op om te werken
en werk was leuk en heel grappig en we hoefden eigenlijks niets te doen dus ik heb nu heel veel lekekre chocomelk gedronken en dat was heel fijn

En vanavond ga ik lekker uit en met een heel groepje lekkere tsjikkies dus dat word lekker jongens dissen
Oud 13-11-2004, 13:03
Glory
Glory is offline
ik heb geslapen en geslapen en toen ben ik wakker geworden en nu doe ik niks.
Oud 13-11-2004, 13:16
Hakkie
Hakkie is offline
Ik ben ziek en ik dwaal n beetje door huis in mn pyjama. Wat een kutdag en een kutweekend zeg.
Oud 13-11-2004, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 13-11-2004 @ 00:57 :
ik was woensdag naar desmet en daar waren allemaal forummers
Ik heb woensdag en vrijdag bij elkaar zoveel forummers gezien dat het niet op 3 handen te tellen is
Oud 13-11-2004, 14:25
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister was mn feestje, en ik vond het geslaagd. er kwamen gelukkig niet maar 5 mensen dus dat viel weer mee. eerst ging exvriendje voor me koken, wat lekker was en daarna gingen we samen dansen in de kamer, wodkalime drinken en veel praten, wat erg goed is geweest toen kwam de rest en ging exvriendje weg. het werd steeds leuker en er kwamen allemaal mensen binnen die ik niet had uitgenodigd maar die wel leuk waren. en toen deed ik samen met een vriendinnetje in 10minuten de superschoonmaak en daarna gingen we met zn allen naar de kroeg. daar was het ontzettend stom en iedereen was druk en ik was te dronken dus vond ik het niet leuk meer. toen ging ik naar huis om te slapen. totdat mn nicht boos in mn kamer stond met bobbb en zn vriend. daar was ik niet blij mee. toen gingen nicht en ik leren schreeuwen en janken en daarna was het weer goed. toen moest ik met mn jankhoofd gezellig gaan doen met bob en vriend, en ik was blij dat ik om 6uur in mn bed was.

zo dat was boeiend.
Oud 13-11-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 13-11-2004 @ 09:03 :
awwwh wat schattig!

en dit maatk me blij

Zoete wraak

Komt er een manneke van een jaar of 13 de hoerenpoef binnen, met aan een touwtje een dooie kikker die hij achter zich aansleept.

"Ik wil neuken," zegt-ie tegen de hoerenmadam, "en wel met een hoer met een enge, besmettelijke geslachtsziekte."

"Ja maar jongeman, jij bent veel te jong!" zegt de hoerenmadam, waarop het kereltje zo 1000 Euro aan flappen uit zijn broekzak tovert.

"Daar maken wij graag een uitzondering voor!" glimlacht de hoerenmadam. "Trap omhoog, 2e deur links. Daar zit de goorste, meest ranzige en vieze hoer - met enge besmettelijke geslachtziektes - die je je maar kunt voorstellen."

Het kereltje loopt naar boven en keert na een half uurtje voldaan terug. Hij betaalt de hoerenmadam en maakt aanstalten om naar buiten te lopen, nog steeds de dooie kikker achter zich aanslepend.

"Ho, wacht eens even." zegt de hoerenmadam, "Nou wil ik toch wel eens weten waarom je nu persé seks wilde hebben met een hoer met een besmettelijke geslachtsziekte."

"Goed," zegt het manneke, "omdat u mij gematst heeft, zal ik u mijn verhaal vertellen. Vanavond komt de oppas en dat meiske houdt nogal van kleine jongens en zal daarom seks met mij hebben. Dan besmet ik haar met die geslachtsziekte van uw hoer. Vervolgens zal mijn vader haar naar huis brengen, maar niet voordat hij met haar flink van bil gaat op de achterbank van zijn auto. Ook hij zal dan besmet raken met die geslachtsziekte. Als hij dan thuiskomt, heeft hij nog niet genoeg gehad... hij duikt nog een keer met mijn moeder het bed in en besmet haar zo ook. Morgen is het woensdag en dan komt de melkboer. Die maakt altijd een nummertje met mijn moeder op de keukentafel. Hij zal dan ook besmet worden met die geslachtsziekte van uw hoertje.

EN DIE FLIKKER HEEFT MIJN KIKKER DOODGEREDEN!!!"
Oud 13-11-2004, 14:59
Verwijderd
In een nonnenklooster moeten alle nonnen wanneer ze ongesteld zijn op een pot gaan zitten waarin dan al het bloed verzameld wordt. Wanneer één van de nonnen met een man naar bed is geweest, moet zij voor straf een slok uit de pot nemen.

Op een dag is het dus zover: één van de nonnen heeft gezondigd en moet een slok nemen. Ze zet de pot aan haar mond en neemt een slok... en nog één en nog één en nog één en ze klokt zo die hele pot naar binnen.

"Maar je hoefde maar één slok hoor!", zegt de hoofdzuster.
De non: "Dat weet ik, maar er zat een sliert in m'n keel."

BAHHHH

------

Een vrouw komt bij de kraamafdeling omdat ze moet bevallen. Na urenlang zwoegen en hard persen komt dat kind er eindelijk uit. Pakt die dokter dat kind bij z'n voetjes en ramt het keihard met z'n kop tegen de muur!

De vrouw gilt: Maar dokter, wat doet u nu?!?!?!?!?!?!?!?!?! AAAARRRGGGHHHH!!!!"

Antwoord die dokter: "Geintje, hij was toch al dood!"
Oud 13-11-2004, 15:26
Verwijderd
Euuhh
Ik werd vanochtend veel te vroeg wakker gemaakt
Want mijn papa is een moslimman en die heeft gevast enzo
Dus die had suikerfeest
Wij dus. En blah moesten we vroeg wakker worden
Aangezien ik om 6 uur naar bed ging
Was dat best vervelend al zeg ik het zelf
En toen hele tijd niks doen , en mensen begroeten
die langskwamen. En toen had ik er geen zin meer in
Ben ik naar mn kamer gegaan en generd
Daarna fotorolletjes gaan halen
En eten , want ik had honger
Foto's gemaakt en nu zit ik hier weer
Oud 13-11-2004, 15:30
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
cut_off schreef op 13-11-2004 @ 15:59 :
In een nonnenklooster moeten alle nonnen wanneer ze ongesteld zijn op een pot gaan zitten waarin dan al het bloed verzameld wordt. Wanneer één van de nonnen met een man naar bed is geweest, moet zij voor straf een slok uit de pot nemen.

Op een dag is het dus zover: één van de nonnen heeft gezondigd en moet een slok nemen. Ze zet de pot aan haar mond en neemt een slok... en nog één en nog één en nog één en ze klokt zo die hele pot naar binnen.

"Maar je hoefde maar één slok hoor!", zegt de hoofdzuster.
De non: "Dat weet ik, maar er zat een sliert in m'n keel."

BAHHHH
OMG die vertelde mijn dinnie donderdag terwijl ik pasta met tomatensaus aan het maken was

Ik heb vandaag generd en gestudeerd en gekookt en veel nepredbull gekocht en uitgebreid gedouched en nu weet ik niet wat ik aan moet terwijl mijn chick zodadelijk hier is om me mee te nemen naar I <3 technooo
Oud 13-11-2004, 16:19
Verwijderd
ik werd wakker gemaakt door mijn mama met de mededeling dat ze de hele ag en vrijwel de hele nacht weg zouden zijn en toen ben ik opgestaan,gedoucht,gecomputerd
daarna boodschapje gedaan en toen gevoetbalt maar toch ook weer niet want mijn teen is kapot en dat doet zeer
na het voetbal weer gedouct,nog even in de kantine gehangen en nu net thuis gegeten en dadelijk werken en daarna eventueel de stad nog in,en ik wou dat ik wist dat ik alleen thuis zou zijn want dan had ik mn werk afgebeld..
Oud 13-11-2004, 16:21
Verwijderd
Gister hc-show in Den Haag, was cool op internal affairs, mijn val en eh botsing met plankje na. Daarna bij een chickie blijven slapen samen met wat rare Engelsen. Was gezellig, hoor.
Toen ben ik naar huis gegaan, op mijn fiets want ik bedacht me dat die nog op het station stond. En nu moet ik leren/boekverslagen schrijven/discussie voorbereiden maar ik denk dat er niet veel van komt en dat het bij hangen met de chicks blijft. Party.
Oud 13-11-2004, 16:28
11568
11568 is offline
Verschrikkelijk saai want iedereen werkt behalve ik.
Ik werd wakker en moest naar paard, daar een uurtje geweest blablabla, thuis gelunched gezellig met mijn ouders (..) en de libelle en de viva gelezen. Toen gingen de ouders weg & had ik het huis voor mij alleen wat wel fijn was. Toen heb ik een paar uur zitten internetten en msnen en gezellig in mijn eentje een half pak west weggepafd omdat ik er gebruik van moest maken dat er nou eens niet gezeurd zou worden over stank. Daarna hond uitgelaten en weer even terug naar paard en toen thuis bedacht wat ik eens ging eten vandaag. Pizza dus. Ik wacht nu tot de oven warm genoeg is en dan gaat ie erin en dan eet ik m op. En vanavond moet ik oppassen en daar heb ik geen zin in omdat ik totaal geen behoefte heb jengelende kleuters
Oud 13-11-2004, 16:35
RockaholiC
RockaholiC is offline
ben al de hele dag chaggi en ik moest werken en toen sloeg een klant me met een rol watjes
Oud 13-11-2004, 18:11
Verwijderd
Ik heb appeltaart gebakken met mijn Ewan-look-a-like & nu gaan we chinees eten en films kijken en misschien nog uit.
Oud 13-11-2004, 22:37
655321
655321 is offline
Ik had me een beetje verslapen voor de bus, omdat sjoerd me om half 4 s'nachts ging wakker bellen. Toen ging ik met de bus naar 't station om naar wageningen te gaan want daar was dus een punkfeestiets. Toen kwam ik mn ex tegen die daar moest spelen en dat jong leek net n stekelvarken met die huge spikes van em. Verder was suffie muziek en 1 'gevecht' tussen skins en n punker, maar ik heb heel veel chocolademelk gedronken en heel veel lol gehad. En toen was 't 6 uur en toen kwam dr nog een vriendin daarheen en dr broer moest optreden ook maar dat was flut. Toen heeft ze ons naar huis gebracht en toen was ik nog 10,- kwijtgeraakt. En het brood is op.
Oud 13-11-2004, 23:18
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 13-11-2004 @ 19:11 :
Ik heb appeltaart gebakken met mijn Ewan-look-a-like & nu gaan we chinees eten en films kijken en misschien nog uit.
Kut, ik wil ook een Ewan look-a-like
Oud 14-11-2004, 00:05
transfattyacid
transfattyacid is offline
Vanmiddag mn band geplakt en even gewinkelt maar niks gekocht. Vanavond lag toen ik weg wilde mn ketting eraf dus kon ik nog niet weg.. toen maar mn pa's fiets genomen. Inkopen gedaan, want ik ging met 3 mensen pizza maken en ijs eten . Nadat ik me misselijk heb gegeten nog even blijven hangen en iets teveel wijn gedronken.

Daarna met de hele groep cafétje gepakt en vroeg naar huis gegaan want ik moet morgen intensief huiswerken
Oud 14-11-2004, 01:03
Verwijderd
hoi ik heb net gewerkt en daarna bn ik tipsy geworden achter de bar
net heb ik gedoucht en adelijk ga ik slapen..
Oud 14-11-2004, 01:12
Verwijderd
flopsie !
Oud 14-11-2004, 01:32
merels
merels is offline
ik zeg bll
Oud 14-11-2004, 01:44
matt trakker
matt trakker is offline
ik heb geen reet gedaan behalve een degelijke discussie over globalisering en de europese economie en het landbouwbeleid voeren en nu voel ik me slim maar morgenvroeg realiseer ik me weer dat 't door de alcohol kwam
Oud 14-11-2004, 01:49
Verwijderd
ja mwoah mn dag begint straks
kamer inruimen in bredoa

uitgaan net was een beetje rot, maat die ree wilde eerder gaan dan ik en ik had nog wel lekkere wijven gezien

kgaslapen
Oud 14-11-2004, 01:50
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 14-11-2004 @ 02:32 :
ik zeg bll
lekker opvlakkig maar weer
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten