Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() de drummer van foo fighters was zanger bij nirvana, maar door zijn dood heeft slipknot er nu een nieuwe toetsenist bij. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() als de mening van andere voor mij niet zouden tellen zou ik dit topic niet maken . En alleen de mening van pim back stab telt niet omdat ie alleen maar beledigent kan reageren |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed. De nummers die je weet te waarderen zijn nogal vrij gemakkelijk in het gehoor liggend, vandaar dat ik ernstig twijfel of je mijn bijdrage wel zult appreciëren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat het dus makkelijk in het gehoor ligt. Dus het ligt gewoon makkelijk in het gehoor. Wat valt daar nog meer mee te bedoelen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En @ Juice. Dank je. Gewoon. Dank je. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach ja. Mijn omgeving en ik overleven het al 22 jaar. En Attrib, maak de boel niet nodeloos verwarrend. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
weet je zelf niet wat je ermee bedoeld? Dat je ipv gewoon antwoord te geven 3 x hetzelfde herhaalt (waar ie vervolgens niks aan heeft...) En die sig over stilte na kurts dood: ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sappy is het nummer wat ze al in 89 ofzo opgenomen hebben maar nooit tevreden over waren de laatste keer dat ze het opnamen in '93 tijdens de In Utero sessies kwam die versie op de compilatie "NO ALTERNATIVE", wel onvermeld en zonder credits. Kurt gaf toen aan Sappy de titel Verse Chorus Verse omdat ze dat nummer toch niet meer gebruikten en hij de titel blijkbaar wel goed vond. Duidelijk ? Naja, heb een poging gedaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb niet eens zin om hier een opmerking over te maken of met jouw hier over te ruzien op een forum. Post gewoon en doe niet zo betweterig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wel, het ging over de nummers die jij leuk vind. Weet je de context kun je gewoon in de post lezen, ook de context 'eromheen'.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij bedoelt waarschijnlijk met Sappy de acoustische demo en met Sappy [ No Alternative ] waar ik het over heb. Bottom line is dat dat dezelfde song is.
||
![]() |
Citaat:
2. er is nix mis met hoeren 3. 'zucht' |
![]() |
||
Citaat:
Heb je Nirvana - Pay to Play (Loom666 remix) al gehoord?
||
![]() |
Citaat:
maar ontopic ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nirvana Hardrock girl | 279 | 04-02-2005 19:03 | |
Muziek |
Nirvana nieuws!!! IEMOW-KOR | 76 | 20-03-2004 16:27 | |
Muziek |
Aang:Nirvana/Silverchair/MManson/A.Morisset MyDyingSic | 7 | 28-02-2003 16:37 | |
Muziek |
"Everything Zen is zo Nirvana-esque it broke the Cobain-o-meter" Not for Sale | 9 | 27-11-2002 20:55 | |
Muziek |
Nirvana Top 10 Baxx | 1 | 14-10-2002 15:40 | |
Muziek |
Nieuwe single Nirvana.. Verwijderd | 63 | 08-09-2002 20:30 |