Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je elkaar net kent, is het wel zo makkelijk eerst het vertrouwen te winnen en niet vreemd te gaan. Als mijn vriend na een half jaar in een dronken bui iemand anders zou zoenen, zou het 'exit' vriend zijn.
||
Citaat:
![]() vertrouwen kan je zowat niet terug winnen btw!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ten tweede: natuurlijk kan ik me wel in een ander verplaatsen, natuurlijk is het niet leuk, maar ik geef aan dat je ook moet kunnen vergeven |
![]() |
||
Citaat:
*just a question*
||
![]() |
Citaat:
ik ben ook bang dat ik zn vertrouwen niet meer terug kan winnen. ben benieuwd hoe lang het dus nog aan blijft. maar nog ff een vraagje: ik zei al dat ik morgenavond op verjaardag moet bij zn vader. dat is de eerstvolgende keer dat ik hem weer zie en het lijkt me dus heel ongemakkelijk. nu twijfel ik of ik zal gaan of niet. Ik wil liever dat we elkaar ff een paar daagjes niet zien en rustig kunnen nadenken en het daarna nog een keer een avond samen proberen. maar is het juist niet dom van me om dat tegen hem te zeggen? want hij nodigde mij ervoor uit, dat is toch een teken dat hij het weer wil proberen. dat wil ik ook, maar dan moeten we daar schijnheilig vrolijk gaan doen alsof alles goed gaat. dat is toch niet goed? wat moet ik doen, gaan of afzeggen (en wel de reden daarvoor vertellen natuurlijk)?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Zet je erover heen en ga gewoon. Anders bel je hem vanavond nog even of stuur je zomaar gewoon een lief smsje.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan DoubleDL | 78 | 02-02-2008 22:00 | |
Liefde & Relatie |
Jongen is met mij vreemdgegaan Verwijderd | 20 | 10-08-2007 10:22 | |
Liefde & Relatie |
Jongens & vreemdgaan.. Fluff-Ball | 23 | 09-12-2004 18:58 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap<=>Menselijkheid Negrotiator | 7 | 20-12-2003 23:45 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |