Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2004, 08:02
Smartie
Smartie is offline
100
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2004, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 17-11-2004 @ 07:13 :
Dat is schattig!

Gewoon, om over de jongens/meisjes te roddelen die er zijn en te zeggen 'hihih ik vind hem wel leuk hoor' óf 'omg wat voor een outfit heeft zíj nou toch aan'
wat heb jij in de meisjes wc gedaan??
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 06:17
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 17-11-2004 @ 09:30 :
wat heb jij in de meisjes wc gedaan??
weettoch
Oud 18-11-2004, 10:49
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
Misschien is deze verklaring al elders in het topic gegeven, maar het is dus zo dat wij in de damestioletten altijd met z'n allen bespreken hoe wij de wereld gaan overnemen en mannen tot slaven gaan maken.
Oud 18-11-2004, 10:51
RanC
RanC is offline
Citaat:
HypocrieteTeef schreef op 18-11-2004 @ 11:49 :
Misschien is deze verklaring al elders in het topic gegeven, maar het is dus zo dat wij in de damestioletten altijd met z'n allen bespreken hoe wij de wereld gaan overnemen en mannen tot slaven gaan maken.
Gelukkig zijn er genoeg blonde dames in Europa, en worden de vrouwen in de Arabische wereld onderdrukt.

Dus onze heerschappij duurt nog wel effe.

Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:00
Uice
Uice is offline
Citaat:
RanC schreef op 18-11-2004 @ 11:51 :
Gelukkig zijn er genoeg blonde dames in Europa, en worden de vrouwen in de Arabische wereld onderdrukt.

Dus onze heerschappij duurt nog wel effe.

we laten hun plannenbroederij oogluikend toe
Oud 20-11-2004, 15:06
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
een vriendin en ik hebben daar gisteravond een hele nieuwe invulling aan gegeven.

we gingen naar dewc om stiekem de laaste 2 blikjes bier op te drinken
Oud 20-11-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
The Crash Bash schreef op 14-11-2004 @ 18:10 :

Ik denk niet dat ze met 2 ofzo op 1 wc gaan , maar ze gaan meestal toch met 2 naar het toilet.
Dus meiden, waarom doen jullie dat?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 15:26
Verwijderd
Kijk "The Sweetest Thing" en je weet het. Om aan elkaars faketieten te zitten natuurlijk, "Oh my God! So soft!"
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 16:28
Verwijderd
Waarom gaan jongens eigenlijk zo vaak in hun eentje naar het toilet?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 18:36
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-11-2004 @ 17:28 :
Waarom gaan jongens eigenlijk zo vaak in hun eentje naar het toilet?
Omdat ze er over het algemeen alleen naartoe gaan om er te doen waar die ruimte voor bedoeld is. En daar heb je niemand bij nodig.
Oud 20-11-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 20-11-2004 @ 19:36 :
Omdat ze er over het algemeen alleen naartoe gaan om er te doen waar die ruimte voor bedoeld is. En daar heb je niemand bij nodig.
Neu, maar een ander kan net zo goed even mee lopen - anders staat die daar ook maar in zn eentje
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Smartie schreef op 17-11-2004 @ 09:02 :
100
Ik denk niet daarom
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 20-11-2004 @ 19:38 :
Ik denk niet daarom
Bij mij is dat altijd wel de reden
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 18:48
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-11-2004 @ 19:37 :
Neu, maar een ander kan net zo goed even mee lopen - anders staat die daar ook maar in zn eentje
Er zijn verschillende redenen te bedenken waarom die ander liever blijft zitten/staan:

- Als het druk is ben je zo een strategisch handig plaatsje kwijt als de ander meeloopt.
- Die ander heeft geen zin om zich voor de kat z'n viool door die hele menigte te wringen.
- Twee jongens die richting toilet lopen - je wilt niet weten hoe snel de roddels beginnen....
- Die ander heeft even rust aan zijn hoofd.
- Die ander kan in de tussentijd wat bestellen --> levert weer meer 'zuiptijd' op
Oud 20-11-2004, 19:02
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 20-11-2004 @ 19:48 :
Er zijn verschillende redenen te bedenken waarom die ander liever blijft zitten/staan:

- Als het druk is ben je zo een strategisch handig plaatsje kwijt als de ander meeloopt.
- Die ander heeft geen zin om zich voor de kat z'n viool door die hele menigte te wringen.
- Twee jongens die richting toilet lopen - je wilt niet weten hoe snel de roddels beginnen....
- Die ander heeft even rust aan zijn hoofd.
- Die ander kan in de tussentijd wat bestellen --> levert weer meer 'zuiptijd' op
Hmm
Dus eigenlijk hebben jongens daar gewoon dezelfde redenen voor als ik
behalve dan die derde en vijfde
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 19:09
Multilot
Multilot is offline
de meisjes die met zn tweeen naar het toilet gaan zijn vaak ook de meisjes die handtassen bij zich hebben
Oud 20-11-2004, 19:11
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
En serieus; gewoon. Voor de gezelligheid. Waarom apart als je ook samen kunt gaan en gewoon verder kunt kletsen
zit je de hele avond in een kroeg te kletsen, ga je 1 minuut naar de wc, stel dat je dan niet zou kunnen kleppen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 17:25
Optima
Optima is offline
it's a worldwide conspiracy, and the ladysroom is our headquarter. We woman are planning to take over the world, and dominate men. To plan our strategies, we must pauze during our battle, and go into the ladysroom, to regroup. Untill this moment, men, have not yet discovered us...but when they do, it will be to late

MUWAHAHAHAHA HA HA....
Oud 23-11-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 23-11-2004 @ 18:25 :
it's a worldwide conspiracy, and the ladysroom is our headquarter. We woman are planning to take over the world, and dominate men. To plan our strategies, we must pauze during our battle, and go into the ladysroom, to regroup. Untill this moment, men, have not yet discovered us...but when they do, it will be to late

MUWAHAHAHAHA HA HA....
Uhu.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 17:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 20-11-2004 @ 20:11 :
zit je de hele avond in een kroeg te kletsen, ga je 1 minuut naar de wc, stel dat je dan niet zou kunnen kleppen
ja maar jullie hoeven geen 10 minuten in de rij te staan.
Oud 23-11-2004, 17:39
Verwijderd
Daarbij zitten vrouwen gemiddeld twee minuten op de wc, schijnt
ze gaan ook nog eens vaker dan mannen!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 23-11-2004 @ 18:25 :

MUWAHAHAHAHA HA HA....
!fertS
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 17:52
Verwijderd
Ik vind het stom om met z'n tweeën te gaan, en dan ga je zeker tampons van elkaar lenen en tutten? Pff, ik ga liever alleen, 'k kan het heel goed zelf, heb geen hulp of gezelschap nodig.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 23-11-2004 @ 18:52 :
Ik vind het stom om met z'n tweeën te gaan, en dan ga je zeker tampons van elkaar lenen en tutten? Pff, ik ga liever alleen, 'k kan het heel goed zelf, heb geen hulp of gezelschap nodig.
Wat jullie doen met tampons, doen wij met biertjes. Alhoewel 'lenen'? Eerder 'geven'.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:25
gurl19
gurl19 is offline
ik ga ook nie altijd alleen na de wc, maar vaak als ik moet plassen tijdens het uitgaan moet een ander ook!! En gaan we gezellig met zn 2en
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:30
Verwijderd
Citaat:
gurl18 schreef op 23-11-2004 @ 19:25 :
ik ga ook nie altijd alleen na de wc, maar vaak als ik moet plassen tijdens het uitgaan moet een ander ook!! En gaan we gezellig met zn 2en
Jullie steken elkaar dus aan?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:32
MieX
MieX is offline
Citaat:
Solero schreef op 23-11-2004 @ 19:30 :
Jullie steken elkaar dus aan?
Tja als je allebei evenveel breezers drinkt is de kans aanwezig dat je allebei evenveel en na dezelfde tijd moet plassen
Oud 23-11-2004, 18:34
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 23-11-2004 @ 19:32 :
Tja als je allebei evenveel breezers drinkt is de kans aanwezig dat je allebei evenveel en na dezelfde tijd moet plassen
Breezers de rotzooi

Dit slaat overigens nergens op, wat je zegt
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:36
gurl19
gurl19 is offline
als ik alcohol drink (nee geen breezers haha) moet ik gwoon wat vaker plassen!! en dit hebben mn vriendinnen dus ook
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
gurl18 schreef op 23-11-2004 @ 19:36 :
als ik alcohol drink (nee geen breezers haha) moet ik gwoon wat vaker plassen!! en dit hebben mn vriendinnen dus ook
Dat heeft iedereen

Maar het is wel toeval

Volgens mij kicken jullie er gewoon op om met zijn 2en naar de wc te gaan, en ons in onwetenheid te laten
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 19:45
Nyawa
Vond ik ergens:

'Meisjes doen dat omdat het gezellig is, gewoon lekker kletsen zonder gestoord te worden door andere mensen. Dat is echter niet de enige reden: meisjes moeten ook altijd van alles checken. Dat zit in hun aard. Vrouwen moesten vroeger namelijk ook altijd kijken of ze alle babyspullen bij zich hadden. Het is een erfelijke eigenschap geworden dat meisjes zelfs als ze nog jong zijn al van alles checken. De allereerste vrouwen op aarde ontdekten de noodzaak van checken. Die vrouwen hadden toen natuurlijk ook al baby’s (anders zouden wij nu niet bestaan), en daarvoor moesten ze allerlei dingen meenemen en dus moesten ze telkens checken of ze alles wel bij zich hadden. Ze merkten dat het ook handig zou zijn dingen voor zichzelf mee te nemen. We kunnen natuurlijk niet alle schuld aan de baby’s geven, dus leggen we ook schuld op de jongens: zij willen immers dat meisjes er goed uit zien. Omdat ze van alles moeten checken hebben vrouwen en meisjes een PSU (Persoonlijke Standaard Uitrusting). Die hebben ze bij zich om dingen aan hun uiterlijk te verbeteren. Meestal bestaat zo’n PSU uit een kam, een elastiekje, tampons, en natuurlijk de basis make-up: lipstick of gloss en mascara en verder chocola (of geld om het te halen) of in ieder geval eten, tenzij ze aan het afvallen zijn.'
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 10:49
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik kan hier wel een paar smerige verklaringen voor geven....
Maar dat doe ik toch maar niet uit respect voor het andere geslacht.
Maar toch wil ik minister Verdonk geen hand geven.
Oud 24-11-2004, 11:03
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 14-11-2004 @ 19:30 :
Niks tegen Yvonne Kroonenberg Als er iemand rake beschrijvingen heeft over de onhebbelijkheden van mannen en vrouwen is zij het wel

Blablabla met haar "alles went behalve een vent"

Ik neuk nog liever een seropositieve dwerg, dan Yvonne Kronenberg

(c) Theo
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:46
DvoorA
DvoorA is offline
dan kunnen we vanaf het toilet gezellig met elkaar praten over het feest etc. en meestal checken we elkaars kapsel enzo ook meteen even
Oud 24-11-2004, 14:54
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Citaat:
DNMB schreef op 24-11-2004 @ 15:46 :
dan kunnen we vanaf het toilet gezellig met elkaar praten over het feest etc. en meestal checken we elkaars kapsel enzo ook meteen even
want hangt er altijd nog meer in een wc, juist, een spiegel!
Oud 26-11-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Shadyboy-Ray schreef op 24-11-2004 @ 15:54 :
want hangt er altijd nog meer in een wc, juist, een spiegel!
maar dan kun je de achterkant niet zien
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 18:31
Miracle
Miracle is offline
Op school ga ik meestal wel alleen, maar een groepje vind het altijd super gezellig en dan gaan we met meerdere. Eigenlijk vind ik alleen net zo oke want op school zijn de wc's echt smerig.
Op m'n oude school spraken we altijd af op de wc tijdens de les. Lekker ff rustig kletsen. Daar was de wc niet zo vies en je kon gemakkelijker weg komen/iemand ophalen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 18:36
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
bracelance schreef op 14-11-2004 @ 20:25 :
vrouwen zijn gewoon minder zelfstandig dan mannen...
vrouwen zijn gewoon socialer en gezelliger dan mannen

Oud 27-11-2004, 11:03
I love stars
I love stars is offline
waarom zijn jongens drukker en schreeuwen ze veel meer dan vrouwen? Ik kreeg zo'n idee wrm. ze rust aan hun kop willen
Oud 27-11-2004, 12:34
Pholon
Pholon is offline
Citaat:
I love stars schreef op 27-11-2004 @ 12:03 :
waarom zijn jongens drukker en schreeuwen ze veel meer dan vrouwen? Ik kreeg zo'n idee wrm. ze rust aan hun kop willen
En dat is weer waaomr we in ons eentje naar de WC gaan
Reageren

Regels voor berichten