Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ik voel me wel oké. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Na een paar maanden geen contact gehad te hebben, mis ik hem nog steeds. Hij zoekt nu weer toenadering (voorzichtig) en ik merk dat ik heel blij ben om hem even weer te spreken en dat er hoop in me opvlamt dat het misschien weer goed kan komen. Maar met de hoop komen ook de angst en de vragen. Kan het nog wel zo worden als het was? Gaat het niet weer pijn doen als ik hem nu niet echt loslaat? Hoe moeten we überhaupt invulling geven aan die nieuwe vriendschap als de onbevangenheid eruit is? Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik hem zó goed ken, en hij mij. Hij is niet iemand die ik wil opgeven. Ik wil hem in mijn leven. Ik weet alleen niet of dat genoeg is en of ik mezelf niet in bescherming moet nemen tegen dat gevoel. Dus verward, hoopvol, bang en blij. Fijne combinatie als je eigenlijk hard moet studeren ![]() ![]()
||
Citaat:
Soms wil ik niet alleen zijn, maar ik weet dat ik het wel kán ![]()
|||
Citaat:
![]() ontopic: ik snap echt niks van hem. de ene keer lijkt-ie ontzettend geinteresseerd, de andere keer negeert-ie me... ![]()
|
Ik kan mezelf even niet meer volgen geloof ik
![]() Het ene moment voel ik me heerlijk alleen en het volgende moment wil ik niets liever dan dicht tegen iemand aankruipen heerlijk verwarrend ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tsja.. best vaag. Ik wantrouw jongens, maar hem ook. Te vaak misgegaan op dat gebied, en ik weet niet waar ik goed aan doe, in hoeverre ik hem het vertrouwen maar moet geven...Ik weiger nog een keertje toe te staan dat iemand me gebruikt, met me kloot,onderdrukt of zelfstandigheid ontneemt. Langzaam aan begin ik hem wel steeds leuker te vinden, maar weegt dat op tegen mijn overige gevoelens? ik heb voorlopig geen idee.
Door verhalen van m'n exvriend deze week, ben ik erg aan mezelf gaan twijfelen... voel me onzeker, misschien is 'kut' een beter woord. Godver ![]() IK WIL HEM.. *rrrr* tsja.. of kan ik dat niet? *scheld*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
raar
![]() IK WIL HEM! ![]() ![]() toen vroeg hij of ik met kerst nog bij hem kwam (logeren 4 dagen ![]() mjah vinden mn ouders nooit goed ![]() & ik moet hem echt een keer gaan bellen, maar ik durf niet.. en hij ook niet.. misschien zaterdagavond als ik wat opheb ![]() en ondertussen beetje aan het sletten met iedereen ![]() ach ik kan gewoon niet verkering nemen met iemand om hem.. ik bedoel: er bestaat dus echt geen leukere jongen dan hem ![]() en zaterdag weer een jongen die hele avond naar me staat te kijken ![]() en mn vriendin: ga dan naar hem toe! ik haat verlegen zijn ![]() blegh ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zie t wel..effe afwachten nog.
||
Citaat:
![]() mja, we zullen wel zien hoe 't gaat als ik m weer zie
||
Citaat:
![]()
|
![]() |