Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2005, 20:43
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2005, 08:07
Tejay
Tejay is offline
Vind die McLaren er wel uitzien eigenlijk. Die zijpontons zijn ook nogal veranderd met vorig seizoen. Veel gelijkenissen met de Renault op dat vlak als je 't mij vraagt.

Offtopic: Hoe zit dat met het Manager-spel? Wordt er weer een scholieren subleague gemaakt? En ja, kan er mij iemand nog's de link van de website geven? Ben die kwijtgeraakt..
Oud 26-01-2005, 10:23
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Tejay schreef op 26-01-2005 @ 09:07 :
Offtopic: Hoe zit dat met het Manager-spel? Wordt er weer een scholieren subleague gemaakt? En ja, kan er mij iemand nog's de link van de website geven? Ben die kwijtgeraakt..
F1manager
Oud 26-01-2005, 12:01
Tejay
Tejay is offline
thx a lot
Oud 26-01-2005, 23:00
PV
PV is offline
is er weer een scholieren league nu?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 00:02
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Nog niet geloof ik... Maar die komt nog wel. We hebben nog ruim een maand de tijd. En er moeten nog coureurs worden gepresenteerd. Dus ik wacht nog ff met mijn team samenstellen.
Oud 27-01-2005, 16:44
Inferno88
Inferno88 is offline
Citaat:
PV schreef op 27-01-2005 @ 00:00 :
is er weer een scholieren league nu?
er zijn op dit moment helemaal geen subleagues...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 18:06
Sandersss
Sandersss is offline
Wat vinden jullie trouwens van de dominantie van Ferrari de afgelopen jaren?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 18:36
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 27-01-2005 @ 19:06 :
K-U-T

Net als de dominantie van McLaren in de jaren daarvoor... Al was dat iets minder erg.
Oud 27-01-2005, 18:54
Sandersss
Sandersss is offline
Veel mensen vinden dat de sport daardoor saai is geworden, ik vind dit trouwens dom om af te schuiven op Ferrari.

Ferrari is niet te snel, de anderen zijn gewoon te langzaam! Ipv Ferrari steeds te willen dwarsbomen, kunnen ze beter een goede auto bouwen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 19:03
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 27-01-2005 @ 19:54 :
Veel mensen vinden dat de sport daardoor saai is geworden, ik vind dit trouwens dom om af te schuiven op Ferrari.

Ferrari is niet te snel, de anderen zijn gewoon te langzaam! Ipv Ferrari steeds te willen dwarsbomen, kunnen ze beter een goede auto bouwen.
De sport is saai geworden door de grote verschillen in financiele middelen tussen teams... De kleinere teams zijn meer bezig met het niet failliet gaan dan met competatief zijn. Hierdoor blijven verassende resultaten ook uit.

En de iets grotere teams leggen zich zeer gemakkelijk niet bij het feit dat ze Ferrari niet bij kunnen houden. Ze nemen naar mijn mening te makkelijk genoegen met een plek achter de rooien.
En Ferrari is gewoon een geweldig goed team, met een super coureur. Knap dat ze zo domineren. Maar door die dominantie is de sport wel saaier geworden. Dat kan niemand ontkennen. (En dan zeg ik niet dat het hun 'schuld' is)
Oud 28-01-2005, 08:59
Inferno88
Inferno88 is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 27-01-2005 @ 19:06 :
ik heb het laatste seizoen nauwelijks gekeken, mede door de ferrari dominantie (en er rijdt geen nederlander). Ik verwacht dit jaar veel meer te kijken, vooral omdat er minimaal 1 nederlander rijdt.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 00:49
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het wordt duidelijk het seizoen van de vreemde neuzen...
Nu heeft Ferrari weer wat bijzonders gevonden:

Hoe meer vleugel hoe beter geloof ik...
Oud 29-01-2005, 14:50
Sandersss
Sandersss is offline
Op die manier compenseren ze de verhoging van de vleugel enigzins.

Maar ik denk dat het eenmalig is, want zo'n ding rij je zo stuk op de curbs.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 17:11
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 29-01-2005 @ 15:50 :
Op die manier compenseren ze de verhoging van de vleugel enigzins.

Maar ik denk dat het eenmalig is, want zo'n ding rij je zo stuk op de curbs.
Lijkt me niet dat Ferrari zo'n vleugel bedenkt en produceerd, en dat ze hem dan niet meer gaan gebruiken omdat 'je zo'n ding zo stuk rijdt op de curbs'. Daar is gerust over nagedacht. Die extra vleugel hangt toch nog gauw 10 cm van de grond zo te zien... Dat stuk rijden valt echt wel mee.
Oud 30-01-2005, 11:30
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-01-2005 @ 18:11 :
Lijkt me niet dat Ferrari zo'n vleugel bedenkt en produceerd, en dat ze hem dan niet meer gaan gebruiken omdat 'je zo'n ding zo stuk rijdt op de curbs'. Daar is gerust over nagedacht. Die extra vleugel hangt toch nog gauw 10 cm van de grond zo te zien... Dat stuk rijden valt echt wel mee.
10 cm? Yeay right, dan hangt de voorvleugel minstens wel 25 cm boven de grond. Ga maar eens op een circuit rijden waar je veel over de curbs rijdt, 1 klein foutje en hij ligt eraf.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 18:50
Tejay
Tejay is offline
Als je over een curb rijdt, dan gaat zowiezo één van beide kanten van je wagen ook over de curb (en dus omhoog), en blijft de afstand tussen dat nieuwe vleugeltje en de grond dus ongeveer constant.
Denk dus ook niet dat dat er zo snel zal afgereden worden. Ze zouden dat anders wel achterwege laten bij Ferrari..
Oud 30-01-2005, 18:52
Tejay
Tejay is offline
En zelfs als je het per ongeluk zou afrijden bij het iets te enthousiast "curben", wat dan nog? De aerodynamica van de wagen zal echt wel niet verstoord worden door dat extra vleugeltje hoor. Dus heb je't hangen, zoveel te beter. Rij je het eraf, spijtig, maar geen drama toch?
Oud 31-01-2005, 11:36
Tejay
Tejay is offline
Heidfeld tweede rijder bij BMW-Williams

Vanmorgen is Nick Heidfeld in het Spaanse Valencia aan de pers voorgesteld als de tweede rijder van het Williams Formule 1-team. Antonio Pizzonia zal komend seizoen testrijder worden van het Britse team.

(bron: F1racing)

voilŕ, gedaan met speculaties
Oud 31-01-2005, 11:56
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Tejay schreef op 31-01-2005 @ 12:36 :
Heidfeld tweede rijder bij BMW-Williams

Vanmorgen is Nick Heidfeld in het Spaanse Valencia aan de pers voorgesteld als de tweede rijder van het Williams Formule 1-team. Antonio Pizzonia zal komend seizoen testrijder worden van het Britse team.

(bron: F1racing)

voilŕ, gedaan met speculaties
Toch wel een logische keus... Het zijn beiden geen super-coureurs, maar Nick is nog wel het betrouwbaarst en het constantst heb ik het idee.
Oud 31-01-2005, 12:43
Tejay
Tejay is offline
zo deel ik hetzelfde idee
Oud 01-02-2005, 13:09
Tejay
Tejay is offline
di 01/02/05 - Narain Karthikeyan is de nieuwe rijder bij Jordan. Opvallend: voor het eerst rijdt er een Indiër mee in de Formule 1. Een tweede rijder voor Jordan is nog niet bekend.

Voor het eerst in de geschiedenis zal er een Indiër aan de start komen van het wereldkampioenschap Formule 1. De 28-jarige Narain Karthikeyan wordt immers een van de rijders bij Jordan.

Karthikeyan deed de voorbije jaren al wat testwerk voor Jordan, Jaguar en Minardi. In 2003 was hij kanshebber op een zitje bij Minardi, maar toen slaagde de Indiër er niet in om het nodige geld te verzamelen. Nu lukte het wel.

"Jordan heeft Narain een zitje aangeboden en hij heeft dat aanvaard", zegt zijn manager. Jordan moet ook nog zijn tweede rijder voor dit seizoen voorstellen.

(bron: Sporza )

En zo worden alle plaatsjes langzaam maar zeker ingevuld.
Oud 01-02-2005, 13:21
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Tejay schreef op 01-02-2005 @ 14:09 :
di 01/02/05 - Narain Karthikeyan is de nieuwe rijder bij Jordan. Opvallend: voor het eerst rijdt er een Indiër mee in de Formule 1. Een tweede rijder voor Jordan is nog niet bekend.

*knip*
Het is nog niet officieel. Maar de geruchten worden nu wel heel hevig...
Die indier wordt dan wel het lachertje van het F1 veld. Hij is vergelijkbaar met een Young en Marques. Maar hij zal wel heel veel centjes meebrengen. En hij heeft vroeger in de F3 bij het team van de huidige teambaas van Jordan-Midland gereden.

Tja, hopen dat Doornbos nog dat 2e zitje kan bemachtigen. Maar volgens de geruchten gaat dat nog moeilijk worden. Een van de andere nieuwe hoge bazen van Jordan-Midland is vriendjes met de Mexicaan Dominquez. Hij zou hem dan ook het 2e zitje willen geven.
Oud 01-02-2005, 13:35
Tejay
Tejay is offline
Hoezo niet officiëel? Sporza is in België wel dč referentie op het vlak van sportnieuws hoor. Het is een onderdeel van onze staatszender VRT en zie dus niet in waarom ze berichten zouden verspreiden die niet voldoende geverifiëerd zijn.

Nu ja, het kan natuurlijk altijd hoor, maar het zou me wel verbazen..
Oud 01-02-2005, 13:53
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Tejay schreef op 01-02-2005 @ 14:35 :
Hoezo niet officiëel? Sporza is in België wel dč referentie op het vlak van sportnieuws hoor. Het is een onderdeel van onze staatszender VRT en zie dus niet in waarom ze berichten zouden verspreiden die niet voldoende geverifiëerd zijn.

Nu ja, het kan natuurlijk altijd hoor, maar het zou me wel verbazen..
Alleen de manager van de coureur heeft wat geroepen. Het team heeft nog niets bevestigd. Dit bericht zou dus eigenlijk de kop "Narain Karthikeyan is de nieuwe rijder bij Jordan aldus de manager van de rijder" of iets dergelijks moeten hebben.
Oud 01-02-2005, 19:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Oeioei, lijkt Doornbos toch dadelijk naast de pot te piesen.
Oud 02-02-2005, 13:34
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-02-2005 @ 20:23 :
Oeioei, lijkt Doornbos toch dadelijk naast de pot te piesen.
Ik zou Jordan-Midland echt voor gek verklaren als ze die Indier of die Mexicaan (en er is ook nog een Portugees in de race) in plaats van het talent Doornbos nemen...

Maar goed, ik heb er nog wel vertrouwen in dat het goed komt. Doornbos geeft al op verschillende sites aan dat hij voor maandag duidelijkheid verwacht. Hij heeft het financiele plaatje rond, en hij heeft er een goed gevoel over (voor wat dat waard is). Ook spreken diverse sites van een deadline die Jordan haaft gesteld voor Doornbos. Als hij alles financieel rond heeft voor die deadline (deze maandag) dan zou hij verzekerd zijn van een stoeltje...
Oud 02-02-2005, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 31-01-2005 @ 12:56 :
Toch wel een logische keus... Het zijn beiden geen super-coureurs, maar Nick is nog wel het betrouwbaarst en het constantst heb ik het idee.
Wacht maar. Heidfeld gaat echt niet onderdoen voor Webber.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 17:07
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
hppa schreef op 02-02-2005 @ 18:03 :
Wacht maar. Heidfeld gaat echt niet onderdoen voor Webber.
Dat heb ik eerder ook al voorspeld... Webber is een zwaar overschatte coureur naar mijn mening.

Het is en blijft een van de matigste rijders-bezetting van Williams ooit.
Oud 02-02-2005, 18:31
Sandersss
Sandersss is offline
Ik vind dat je daar nu nog niet over kan oordelen, ze hebben immers nog geen wedstrijd gereden voor Williams.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Spannend door Doornbos dus
Ik denk dat Williams het team wordt dat dit jaar terug gaat vallen... kun je natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar kom op hey Webber en Heidfeld... niet echt een topduo. Webber vind ik een hele goede coureur, maar of Heidfeld alles uit deze auto kan halen betwijfel ik. Vorig seizoen vond ik Heidfeld in de Jordan wel eens slecht rijden... oke het was een Jordan, maar van Heidfeld in een Jordan had ik daarin toch iets meer verwacht.
Oud 03-02-2005, 16:03
Sandersss
Sandersss is offline
Het Formule1 team Jordan heeft zojuist officieel naar buiten gebracht dat Tiago Monteiro en Narain Karthikeyan de twee gele Jordan bolides zullen gaan besturen in 2005.

Het is nog niet zeker of hij testrijder o.d. wordt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 18:10
Verwijderd
Ze hebben nog niet eens ervaring in de F1, en Doornbos had dat wel een klein beetje, en een beetje goed ook nog wel.
Ik heb nog nooit van die 2 nieuwe gehoort, gewoon een foute keus om Doornbos niet te nemen

Zou Eddie Jordan wel voor Doornbos gekozen hebben?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 18:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 03-02-2005 @ 17:03 :
Het Formule1 team Jordan heeft zojuist officieel naar buiten gebracht dat Tiago Monteiro en Narain Karthikeyan de twee gele Jordan bolides zullen gaan besturen in 2005.

Het is nog niet zeker of hij testrijder o.d. wordt.
Nee he?!
Who the **** zijn Monteiro (ken alleen zo'n naam van eerste divisie voetbalclub Dordrecht '90 ) en Karthalallledinges? Ik hoop dat een van beiden al snel in het seizoen tegenvalt en dat alsnog Doornbos het seizoen mag afmaken. Want talent heeft-ie!
Oud 03-02-2005, 19:47
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-02-2005 @ 19:38 :
Nee he?!
Who the **** zijn Monteiro (ken alleen zo'n naam van eerste divisie voetbalclub Dordrecht '90 ) en Karthalallledinges? Ik hoop dat een van beiden al snel in het seizoen tegenvalt en dat alsnog Doornbos het seizoen mag afmaken. Want talent heeft-ie!
Dat zijn 2 talentloze coureurs die flink betalen voor hun zitje en daarnaast ook nog goeie vriendjes zijn met een aantal nieuwe hoge bazen bij Jordan-Midland.

Nu hoop ik wel dat Doornbos of 3e rijder wordt, of 2e rijder bij Minardi. Mocht hij 3e rijder bij Jordan-Midland worden rijdt hij die 2 kneuzen elke vrijdag helemaal zoek. Als hij dit elk weekend doet kunnen ze uiteindelijk niet om hem heen...
Oud 04-02-2005, 19:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 03-02-2005 @ 20:47 :
Dat zijn 2 talentloze coureurs die flink betalen voor hun zitje en daarnaast ook nog goeie vriendjes zijn met een aantal nieuwe hoge bazen bij Jordan-Midland.

Nu hoop ik wel dat Doornbos of 3e rijder wordt, of 2e rijder bij Minardi. Mocht hij 3e rijder bij Jordan-Midland worden rijdt hij die 2 kneuzen elke vrijdag helemaal zoek. Als hij dit elk weekend doet kunnen ze uiteindelijk niet om hem heen...
Inderdaad, nu ik meer berichten op i-net heb gelezen denk ik dat het Doornbos vooral slachtoffer is door "vriendjespolitiek". Maja, dat heb je als het over veel geld gaat.
Dan maar hopen op testcoureur. Ik zie die 2 rijders die er nu gaan rijden echt niet allebei het seizoen uitrijden.

De enige teams waar Doornbos nog als tweede rijder naar toe kan zijn Minardi en Red Bull. Maja Red Bull heeft Klien en Liuzzi al voor de tweede rijder, alleen laten ze nog niet uit wie van die twee nou precies gaat rijden.
Al heb ik eerder hier in dit topic gelezen dat Klien de eerste helft van het seizoen als tweede coureur gaat rijden en Liuzzi dat de tweede helft van het seizoen zo gaat doen.
Oud 04-02-2005, 21:43
Verwijderd
Ik heb ook op RTL teletekst gelezen dat Jordan Davidson wilt hebben als 3e rijder.
Maar Davidson blijft voorlopig nog even bij BAR denk ik, dus die zullen ze niet krijgen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 23:36
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 04-02-2005 @ 22:43 :
Ik heb ook op RTL teletekst gelezen dat Jordan Davidson wilt hebben als 3e rijder.
Maar Davidson blijft voorlopig nog even bij BAR denk ik, dus die zullen ze niet krijgen.
Pfff, wat een onzin... Alsof Davidson een 3e zitje bij BAR zou verruilen voor een 3e zitje bij Jordan(-Midland).

Ik verwacht trouwens dat Jordan-Midland heel erg gaat tegenvallen. En ik zie Albers in de Minardi nog wel voor ze eindigen in verschillende races.
Oud 07-02-2005, 09:56
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
De Red Bull bolide is vandaag gepresenteerd:

Toch anders dan verwacht, en ik geloof dat ik m wel mooi vind.
Oud 07-02-2005, 17:51
Verwijderd
De kleurstelling die ze eerst hadden was echt zo lelijk, en dit is zo mooi ...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 18:50
Sandersss
Sandersss is offline
Hmm, ik vind alleen de kleurstelling mooi. De wagen zelf vind ik niet echt supper te "gewoontjes" vergeleken met wat er verder is, zoals de sidepots.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 15:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
bootz schreef op 07-02-2005 @ 18:51 :
De kleurstelling die ze eerst hadden was echt zo lelijk, en dit is zo mooi ...
Ik krijg er een Belgisch gevoel bij
Oud 08-02-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Sandersss schreef op 07-02-2005 @ 19:50 :
Hmm, ik vind alleen de kleurstelling mooi. De wagen zelf vind ik niet echt supper te "gewoontjes" vergeleken met wat er verder is, zoals de sidepots.
Idd alleen de kleurstelling is mooi. Voor de rest een standaard auto. Vind die van Renault wel mooi en de kleurstelling ook.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 11:58
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
McLaren is ook lekker bezig met aerodinamische snufjes...:

Het is nog niet duidelijk of het definitief op de wagen komt.
Oud 10-02-2005, 12:51
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ongelovelijk, het seizoen is nog niet begonnen of Villeneuve loopt alweer te zeuren over zijn team....

Citaat:
Jacques Villeneuve heeft een aanpassingsprobleem

©xpb.cc

Door sommige experts werd het eigenlijk al voorspeld. Jacques Villeneuve heeft het niet zo makkelijk bij Sauber als hij het zou willen. Vele dingen moet hij nog leren over de wagen want blijkbaar is het jaartje dat hij is weggeweest.

Je kon het eigenlijk al zien toen Jacques Villeneuve nog voor Renault reed aan het einde van vorig seizoen. Problemen stapelde zich op voor Jacques Villeneuve. Later in de pers verontschuldigde hij zich tegenover Flavio Briatore over zijn slechte prestaties. Zijn slechte conditie zou de hoofdoorzaak moeten zijn volgens Jacques.

Jacques Villeneuve over Sauber: “De elektronica voor de remmen zien eruit alsof ze anders zijn dan wat ik gewend ben en ik zou mijn rijstijl mijn aanpassen. Ik denk niet dat het team alles aan mij zou kunnen aanpassen. Alles is anders als de Renault 2004 waarin ik vorig jaar reed. Zelfs de wielophanging. Ik heb zelfs de manier waarop ik dingen verander aan de wagen moeten aanpassen”.

Felipe Massa veegt de vloer met Jacques Villeneuve aan tijdens het testen. Al zijn rondetijden zijn een stuk beter dan die van Jacques Villeneuve. De reden waarom dat gebeurd geeft Jacques Villeneuve aan dat wagen Massa’s set-up gekregen heeft.

Jacques Villeneuve: “Waarschijnlijk zal het wel anders zijn bij een rijk team. Hier moet ik blijkbaar veranderen en niet de wagen”.
Oud 15-02-2005, 15:22
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Patrick Friesacher is de nieuwe teamgenoot van Christijan Albers bij Minardi. Vandaag is aangekondigt dat Friesacher de 2e wagen van Minardi gaat besturen dit seizoen.

Citaat:
Patrick Friesacher teamgenoot Albers

Minardi heeft in Oostenrijk Patrick Friesacher als tweede coureur aangekondigd. De 24-jarige Friesacher kwam vorig seizoen uit in de F3000 en testte al eerder voor Minardi. "Het is een droom die uitkomt," aldus de nieuwe teamgenoot van Christijan Albers.

Lang leek Nicolas Kiesa de beste papieren in handen te hebben. De Deen testte onlangs nog voor het team en eigenlijk was het voor de meeste mensen zo goed als zeker dat hij zou tekenen. Maar Zsolt Baumgartner probeerde het ook nog even, waardoor het duidelijk werd dat Kiesa nog niet helemaal zeker was. Nu gaat dus Patrick Friesacher er met de buit vandoor. De jonge Oostenrijker kan zijn geluk niet op.

"Ik ben echt heel erg blij dat ik mijn debuut in de F1 ga maken," vertelde Friesacher. "Ik ken de mensen bij het team en het is echt een grote familie. De sfeer is goed en iedereen weet dat veel grote coureurs hier hun loopbaan zijn begonnen. Het is een eer deel uit te mogen maken van dit team, ik zal alles voor ze doen dit seizoen."

Ook teambaas Paul Stoddart is tevreden. "We zijn erg blij dat we Patrick hebben vastgelegd. Toen hij in november voor ons testte, heeft hij veel indruk gemaakt. Hij is snel en constant. Ook kan Patrick feedback geven aan de engineers. Ik weet zeker dat we met Friesacher en Christijan Albers een heel mooi duo hebben."
Oud 15-02-2005, 18:58
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 10-02-2005 @ 13:51 :
Ongelovelijk, het seizoen is nog niet begonnen of Villeneuve loopt alweer te zeuren over zijn team....
En waar maak jij op dat JacV zeurt over zijn team?

Hij zegt alleen dat het werken bij de mindere teams anders is als bij Renault bijvoorbeeld. Dat noemen ik niet zeuren, maar eerder realistisch.

Dat JacV zijn rijstijl moet aanpassen aan de wagen, kan ik ook niet als 'zeuren' benoemen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 15:08
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Veel nieuws ineens:

- Klien is 2e coureur bij Red Bull. Liuzzi wordt automatisch 3e coureur.

- Nicky Pastorelli (NL) is 3e coureur bij Jordan. Het lijkt er dus op dat Doornbos heeft bedankt voor deze rol bij Jordan. Hij gaf eerder al aan dat hij die rol niet zou gaan vervullen als hij veel sponsorgeld mee zou moeten brengen.

- Doornbos heeft aangegeven eventueel naar Amerika te willen gaan om daar in de Champ Car klasse uit te komen.

- Pizzonia is niet blij met de keuze van Williams. Hij heeft eigenlijk geen zin om nog een jaar te testen bij Williams en bekijkt dus mogelijkheden in Amerika. Het is nog maar de vraag of Williams hem zomaar laat gaan...
Oud 18-02-2005, 15:39
PV
PV is offline
Hoe zit het met die f1manager? Is er al een s.com team of kan er nog steeds geen team aangemaakt worden? *heeft er al een tijdje niet meer gekeken en ik heb de link niet 1-2-3 bij de hand*
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 16:05
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
PV schreef op 18-02-2005 @ 16:39 :
Hoe zit het met die f1manager? Is er al een s.com team of kan er nog steeds geen team aangemaakt worden? *heeft er al een tijdje niet meer gekeken en ik heb de link niet 1-2-3 bij de hand*
Ik heb mijn team al compleet... Maar ik geloof dat er niet veel s.commers zich hebben ingeschreven.

LINK:
www.f1manager.info
Reageren

Regels voor berichten