Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Net als de dominantie van McLaren in de jaren daarvoor... Al was dat iets minder erg.
||
Citaat:
En de iets grotere teams leggen zich zeer gemakkelijk niet bij het feit dat ze Ferrari niet bij kunnen houden. Ze nemen naar mijn mening te makkelijk genoegen met een plek achter de rooien. En Ferrari is gewoon een geweldig goed team, met een super coureur. Knap dat ze zo domineren. Maar door die dominantie is de sport wel saaier geworden. Dat kan niemand ontkennen. (En dan zeg ik niet dat het hun 'schuld' is)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
di 01/02/05 - Narain Karthikeyan is de nieuwe rijder bij Jordan. Opvallend: voor het eerst rijdt er een Indiër mee in de Formule 1. Een tweede rijder voor Jordan is nog niet bekend.
Voor het eerst in de geschiedenis zal er een Indiër aan de start komen van het wereldkampioenschap Formule 1. De 28-jarige Narain Karthikeyan wordt immers een van de rijders bij Jordan. Karthikeyan deed de voorbije jaren al wat testwerk voor Jordan, Jaguar en Minardi. In 2003 was hij kanshebber op een zitje bij Minardi, maar toen slaagde de Indiër er niet in om het nodige geld te verzamelen. Nu lukte het wel. "Jordan heeft Narain een zitje aangeboden en hij heeft dat aanvaard", zegt zijn manager. Jordan moet ook nog zijn tweede rijder voor dit seizoen voorstellen. (bron: Sporza ) En zo worden alle plaatsjes langzaam maar zeker ingevuld.
||
Citaat:
Die indier wordt dan wel het lachertje van het F1 veld. Hij is vergelijkbaar met een Young en Marques. Maar hij zal wel heel veel centjes meebrengen. En hij heeft vroeger in de F3 bij het team van de huidige teambaas van Jordan-Midland gereden. Tja, hopen dat Doornbos nog dat 2e zitje kan bemachtigen. Maar volgens de geruchten gaat dat nog moeilijk worden. Een van de andere nieuwe hoge bazen van Jordan-Midland is vriendjes met de Mexicaan Dominquez. Hij zou hem dan ook het 2e zitje willen geven.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed, ik heb er nog wel vertrouwen in dat het goed komt. Doornbos geeft al op verschillende sites aan dat hij voor maandag duidelijkheid verwacht. Hij heeft het financiele plaatje rond, en hij heeft er een goed gevoel over (voor wat dat waard is). Ook spreken diverse sites van een deadline die Jordan haaft gesteld voor Doornbos. Als hij alles financieel rond heeft voor die deadline (deze maandag) dan zou hij verzekerd zijn van een stoeltje... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is en blijft een van de matigste rijders-bezetting van Williams ooit.
||
Citaat:
![]() Who the **** zijn Monteiro (ken alleen zo'n naam van eerste divisie voetbalclub Dordrecht '90 ![]() ![]()
||
Citaat:
Nu hoop ik wel dat Doornbos of 3e rijder wordt, of 2e rijder bij Minardi. Mocht hij 3e rijder bij Jordan-Midland worden rijdt hij die 2 kneuzen elke vrijdag helemaal zoek. Als hij dit elk weekend doet kunnen ze uiteindelijk niet om hem heen... ![]()
||
Citaat:
Dan maar hopen op testcoureur. Ik zie die 2 rijders die er nu gaan rijden echt niet allebei het seizoen uitrijden. De enige teams waar Doornbos nog als tweede rijder naar toe kan zijn Minardi en Red Bull. Maja Red Bull heeft Klien en Liuzzi al voor de tweede rijder, alleen laten ze nog niet uit wie van die twee nou precies gaat rijden. Al heb ik eerder hier in dit topic gelezen dat Klien de eerste helft van het seizoen als tweede coureur gaat rijden en Liuzzi dat de tweede helft van het seizoen zo gaat doen.
||
Citaat:
![]() Ik verwacht trouwens dat Jordan-Midland heel erg gaat tegenvallen. En ik zie Albers in de Minardi nog wel voor ze eindigen in verschillende races.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Patrick Friesacher is de nieuwe teamgenoot van Christijan Albers bij Minardi. Vandaag is aangekondigt dat Friesacher de 2e wagen van Minardi gaat besturen dit seizoen.
Citaat:
||
Citaat:
Hij zegt alleen dat het werken bij de mindere teams anders is als bij Renault bijvoorbeeld. Dat noemen ik niet zeuren, maar eerder realistisch. Dat JacV zijn rijstijl moet aanpassen aan de wagen, kan ik ook niet als 'zeuren' benoemen. |
![]() |
|
Veel nieuws ineens:
- Klien is 2e coureur bij Red Bull. Liuzzi wordt automatisch 3e coureur. - Nicky Pastorelli (NL) is 3e coureur bij Jordan. Het lijkt er dus op dat Doornbos heeft bedankt voor deze rol bij Jordan. Hij gaf eerder al aan dat hij die rol niet zou gaan vervullen als hij veel sponsorgeld mee zou moeten brengen. - Doornbos heeft aangegeven eventueel naar Amerika te willen gaan om daar in de Champ Car klasse uit te komen. - Pizzonia is niet blij met de keuze van Williams. Hij heeft eigenlijk geen zin om nog een jaar te testen bij Williams en bekijkt dus mogelijkheden in Amerika. Het is nog maar de vraag of Williams hem zomaar laat gaan...
||
Citaat:
LINK: www.f1manager.info
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] Nieuwtjes Sandersss | 479 | 02-04-2007 15:28 | |
Vrije tijd |
NHL Ijshockey Verwijderd | 75 | 30-11-2006 21:25 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Amerika Sandersss | 25 | 04-07-2006 11:20 | |
Vrije tijd |
Doornbos vanaf GP Monaco in tweede Red Bull Verwijderd | 1 | 11-05-2006 21:26 | |
Vrije tijd |
[F1] Grand Prix van Australie Mr.Oizo | 17 | 04-04-2006 17:53 | |
Vrije tijd |
RTL Motorsport komt eraan! Brain-Damage | 4 | 21-02-2005 14:37 |