Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2004, 17:10
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Mijn dag was echt wel gaaaaaaf

Paar uurtjes school gehad en toen kortingsbonnetjes geslijmd bij de manager van de maccie !
Verder niks gedaan, morgen mee met vriendinnetje die lippiercing gaat zetten.. Ai.
Advertentie
Oud 23-11-2004, 17:12
Verwijderd
ik ben naar school gefietst, ik heb op school gezeten. Daarna moest ik nog 2 coordinatoren interviewen op het andere gebouw van onze school en heb ik daarbij nog even met wat Cypryoten gepraat en toen ging ik naar huis, met de fiets en kwam ik een wielrenner tegen die zijn duim opstak naar mij zo van 'goedzo meid!'

en thuis gekomen heb ik met de koetjes & katjes gespeeld
Oud 23-11-2004, 17:31
Verwijderd
hoi toenet kwam onze computermaakman langs die onze pc een paar weken terug had gemaakt en hij sprak de magische woorden: "oh dit vond ik thuis,ik dacht da tik ze al gegeven had" en drukte me 3 dvds met daarop alle mp3's die op mijn pc voor het leeghalen stonden in mijn handen en nu ben ik blij en alles aan het ordenen,want ook al is het bij mij overal een troep,ik wil een net georganiseerde mp3 collectie
Oud 23-11-2004, 17:40
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 23-11-2004 @ 18:31 :
hoi toenet kwam onze computermaakman langs die onze pc een paar weken terug had gemaakt en hij sprak de magische woorden: "oh dit vond ik thuis,ik dacht da tik ze al gegeven had" en drukte me 3 dvds met daarop alle mp3's die op mijn pc voor het leeghalen stonden in mijn handen en nu ben ik blij en alles aan het ordenen,want ook al is het bij mij overal een troep,ik wil een net georganiseerde mp3 collectie

Oud 23-11-2004, 22:10
Glory
Glory is offline
ik heb eindelijk internet in mijn huis
Oud 23-11-2004, 22:17
Verwijderd
sex & the city kijken en heel veel huilen natuurlijk
Oud 23-11-2004, 22:26
Snuitermans
Snuitermans is offline
y0, rosé drinken.
Oud 23-11-2004, 22:27
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
poorleno schreef op 23-11-2004 @ 23:17 :
Oud 23-11-2004, 22:35
monolo
monolo is offline
Citaat:
poorleno schreef op 23-11-2004 @ 23:17 :
Oud 23-11-2004, 22:35
Teun
Teun is offline
Ja, geldt voor mij ook.
Oud 23-11-2004, 22:59
Verwijderd
^?

anyway kom ik vanavond bij dork bleek ie jarig te zijn raoul was er ook en we hebben een beetje nutteloos lol zitten hebben en twee hertogjes gedronken. thuis met raoul nog een jointje gerookt en een briljante aflevering simpsons gekeken. nu 1984 verder gaan lezen in bed en snel maffen
Oud 23-11-2004, 23:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
een date gehad, een enorm suffe film gezien waar we achteraf toch best om konden lachen. Wat gedronken en daarna per ongeluk op d'r mond gezoend. En wat had ik toch een lol om dat laatste
Oud 23-11-2004, 23:12
Drez
Drez is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 24-11-2004 @ 00:10 :
een date gehad, een enorm suffe film gezien waar we achteraf toch best om konden lachen. Wat gedronken en daarna per ongeluk op d'r mond gezoend. En wat had ik toch een lol om dat laatste
per ongeluk?
Oud 23-11-2004, 23:13
Blenderhead
Blenderhead is offline
haha, jah, allebei op de verkeerde wang gemikt
Oud 24-11-2004, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 23-11-2004 @ 23:35 :
Ja, geldt voor mij ook.
mooie emo avatar homie
Oud 24-11-2004, 00:21
vixen
vixen is offline
Ik heb ook nog satc zitten kijken maar ik was bij een jongen dus ik kon natuurlijk niet huilen. daarna hebben we snoepjes gehaald en naar tmf gesmst en toen bleek dat we voor 92% bij elkaar pasten. Whoe. Toen ben ik daar nog even gebleven en toen ben ik naar huis gelopen, heel leuk Utrecht om precies 12 uur. Toen kwam ik thuis en ging ik de hond uitlaten en toen had ik last van schoonmaakwoede en heb ik de rattenkooien schoongemaakt. En nu ben ik nog niet moe.
Oud 24-11-2004, 04:04
Konstantine
Konstantine is offline
Nou ik had een cocktailfeestje met als thema sprookjes maar eerst had ik geen zin dus was ik gaan slapen maar uit eindelijk ben ik toch maar gegaan en het was leuk want er was een leuk joch die in hetzelfde gebouw als ik bleek te wonen. Nu ga ik toch maar slapen.
Oud 24-11-2004, 07:29
RockaholiC
RockaholiC is offline
vroeg op want naar school en een presentatie houden die ik niet voorbereid heb en in de avond ga ik naar een vriend van me want ik ben daar zaterdag m'n portemonnee vergeten en dan gaan we gelijk samen gezellig doen.
Oud 24-11-2004, 09:42
nps
nps is offline
gister eerst naar school daarna naar shop met nuchtere klasgenoten
Oud 24-11-2004, 11:25
schimmel
schimmel is offline
krabben en naar de dokter, ik ben tering allergisch voor antibiotica dus.
nou kon ik vandaag niet naar school en dat zuigt, dus net ff een mailtje naar mn mentrix gestuurd om te vragen of ik morgen (als ik vrij ben) een aantal dingen kan komen maken op school bij haar in de les.
Oud 24-11-2004, 11:27
Verwijderd
heeeeeerlijk geslapen
nu werken
Oud 24-11-2004, 12:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
ZerO schreef op 22-11-2004 @ 14:29 :
Hai ja ik ben jarig maar ik voel me niet echt een birthday girl !
gefeliciteerd.

ik heb vandaag sjek gekocht, mn hond uitgelaten, aanrecht opgeruimd en vaatwasser geleegd en gevuld. en nu wacht ik tot mn moeder thuiskomt dan kunnen we boodschappen gaan halen voor het eten dat ik vanavond ga koken.

edit; ohh ik ga ook vertellen over gister want ik ging sushi eten en sapporo-bier drinken in de sushi-bar in eindhoven met een schoolgenoot. en vanille-cigarillos roken.
Oud 24-11-2004, 12:36
Verwijderd
verdomme, stufi hoort toch vandaag op je rekening te staan?
Oud 24-11-2004, 12:37
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Roxane schreef op 24-11-2004 @ 13:36 :
ja dat probleem heb ik ook al
Oud 24-11-2004, 12:40
vixen
vixen is offline
Citaat:
Misschien wat later op de middag. Hoop ik dan. Anders eet ik vanavond brood
Oud 24-11-2004, 13:05
MikeyMo
MikeyMo is offline
Snachts fucking misselijk van 2 liter melk en een hawaipizza. Toen hoorde ik allemaal creapyass geluiden beneden. Maargoed. Toen om acht uur wakker gebelt door mn vader, hoelaat ik naar school moest. Nu heb ik een toets week, en hoefde ik pas om elf uur op. Maar goed, nog even tijd om Engels toch even door te nemen. Toen ik naar school ging en bij een stoplicht stond te wachten kwam er een vet geile chick naast me staan die tegen me begon te praten . Engels toets gemaakt mn hand opm een ijzere punt gespiest en daarna naar huis gegaan.
Oud 24-11-2004, 13:14
.Renate
.Renate is offline
Oew, drie uur les gehad, zometeen werken, en dan vriend ophalen bij metrostation die uit amsterdam komt.. kickee
Oud 24-11-2004, 13:24
Babette
Babette is offline
Nou, ik werd wakker om half9...veel te vroeg, toen ff muziekje geluisterd en tv gekeken, toen ff op msn geweest, ff sigaretje gedaan, toen gedoucht, toen aangekleed en toen weer ff sigaretje gedaan, toen weer op msn, toen ff naar buiten en nu weer achter de pc.....yeah en zo komt er een vriendin en gaan we ff wat drinken in de stad
Oud 24-11-2004, 14:04
zus
zus is offline
Nou ik werd wakker om half 11, had de wekker op half 9 staan maar waarschijnlijk uitgedrukt ofzo. Toen gedouched en iets voor school gedaan. Toen gegeten en weer wat voor school gedaan (ondetussen op forum geweest), daarna naar dorp geweest om kadootjes te kopen voor de moeder van mijn vriend. Daarna fiets opgehaald van de fietsenmaker en nu zit ik op het forum.
Oud 24-11-2004, 14:41
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
het staat erop
Oud 24-11-2004, 14:49
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 24-11-2004 @ 15:41 :
het staat erop
de mijne niet
Oud 24-11-2004, 15:02
Sjoerd
Sjoerd is offline
scene's spelen, naar school gaan, computeren.
Oud 24-11-2004, 15:51
transfattyacid
transfattyacid is offline
Gisteren weer bloedtransfusie gehad en het was minder eng dan de vorige keer . Verder de hele dag voor de tv gehangen en niks gedaan.

Vandaag even naar school gegaan om wat boeken te halen, geluncht met vriendje en geslapen.
Oud 24-11-2004, 16:39
Verwijderd
school, onder biologie met de leraar en 3 jongens pijltjes door de klas geschoten met pvc buizen, en dat werden later ook papierbakken, bommetjes op elkaar en pijltjes met naalden en beeldjes was wel cool, lekker kloten onder biologie, mn leraar is cool
en verder nog de hele dag naar een pvc bui gezocht en van een stagejongetje gekregen en toen de hele tijd pijltjes zitten draaien en op random mensen geschoten, toen nog grijnzig zitten doen en dat was t zon beetje.
Oud 24-11-2004, 16:46
Luna
Luna is offline
Ik kwam er gister achter dat ik met de antenne van mn tv ook kabeltv kon ontvangen en daarom heb ik maar een chiil avondje op de bank gehangen met zelfgemaakte popcorn en ijstee.
Vandaag paar uurtjes school. Nu bij mn ouders om te eten en dan met een vriendinnetje afgesproken.
Oud 24-11-2004, 16:49
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben vanochtend heel vroeg naar school gegaan om toch maar weer eens naar die ene les te gaan, bleek de leraar ziek dus anderhalf uur gewacht en een suffe presentatie gehouden.
ow en ik heb ook nog aan m'n portfolio gewerkt en m'n foto's opgehaald en vanavond ga ik gezellig doen bij een vriend van me
Oud 24-11-2004, 16:56
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Roxane schreef op 24-11-2004 @ 15:49 :
de mijne niet

misschien doet de ib-groep extra aardig tegen me omdat ik ze in één week 3x heb moeten mailen en 2x heb moeten bellen omdat ze opeens niet snapten dat ik 3 maanden geleden mn adres had gewijzigd en dus wilden ze me een paar honderd euro minder stufi geven zz
Oud 24-11-2004, 17:30
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Vandaag h0000mie liedjes opgenomen en nix gedaan op school , nu lekker sporttee.. fijn
Oud 24-11-2004, 17:49
Hagel
Hagel is offline
Vanochtend lang in bed liggen smoren met mijn luvah daarna toen de stufi er was naar utrecht gegaan, op zoek naar een broek maar niet kunnen vinden. Naar huis getreind, boodschappen gedaan en nu verveel ik me
Oud 24-11-2004, 18:16
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
vandaag had ik eindelijk een dagje vrij, dus ben ik laat (nouja half10, is laat als je altijd om half7 op moet) opgestaan, de net5-avond van gister gekeken, gedouched, naar de ortho gegaan, langsgegaan bij mn soort-van-chick, met een vriendinnetje bijgekletst en pizzabol gegeten en weer naar huis gegaan. GGD gebeld, afspraak gemaakt voor nog meer prikken en vanavond lekker op de bank hangen.
lui
Oud 24-11-2004, 18:24
11568
11568 is offline
Ruw gewekt door mijn stereo om half 8, half 9 naar school gefietst. Daar werd mij verteld dat we na 2 uur uit waren dus daar was ik erg blij mee. In de les een beetje muziek liggen luisteren met mijn hoofd op de tafel want ik was doodmoe. Toen met een vriendinnetje naar huis gefietst. Aan de andere kant van het spoor zag ik een klasgenoot + een vriendin staan die blijkabaar had geskipt en nu pas naar school kwam. Dus die fietste maar weer gelijk terug met mij naar huis. Thuis ging ik eten en lezen en om half 1 terug naar mijn bed. Om vervolgens om half 5 weer hysterisch wakker te worden zoals altijd: aaah aaah SCHOOOOOOOOOOL! Maar gelukkig kwam ike r vrij snel achter dat dat pas morgen was. Toen ging ik mijn hond uitlaten & de vuilnisbak binnenzetten en folders lezen en douchen en weer eten omdat ik een ontbijtgevoel had. Uurtje later gingen we eten en dat was smerig dus heb ik een kaassoufle gemaakt. Zo en toen kwam mijn vader met het Digitale Televisie Pakket en dat gaat zo aangesloten worden op mijn kamer waardoor ik nu nog meer afstandsbedieningen heb. En een soort modem en een hele rare antenne. Zo en nu ga ik oppassen & geld verdienen om morgen mijn schulden op school weer af te kunnen betalen.
Oud 24-11-2004, 20:04
Verwijderd
ik was de heeeeele dag op school waar ik koffie dronk met Noé en waarna ik met Bertbart de stad in ben gegaan voor koffie wijn en een wietproeverij in de Melkweg

Hoe forumverantwoord kun je zijn>?
Oud 24-11-2004, 20:26
Drez
Drez is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 24-11-2004 @ 00:13 :
haha, jah, allebei op de verkeerde wang gemikt
haha okee

Ik ben laat opgestaan, wat gelezen voor mn presentatie, extra´s van dvd gekeken voor presentatie, gecomputerd, tv gekeken, gehuild alweer, naar werkcollege gegaan, eten gekocht, gekookt, gebeld met mn moederrr en nu ben ik eindelijk weer bezig met mn presentatie. Argh.
Oud 24-11-2004, 20:28
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik moest gisteren huilen om the osbournes, want ik zapte er heen en toen gingen ze trouwen en sharon zei iets heel liefs tegen die halfdode mongool en dat vond ik wel zo lief en ik ben ziek, vandaar
Oud 24-11-2004, 20:50
June bug
June bug is offline
Vanochtend stond ik om 8 uur op en was ik om 9 uur opschool. 1 les gehad, en om half 11 was ik alweer uit. Toen naar huis, waar ik lam gehangen heb, een stukje van de Beugelbekkie mini-marathon gekeken heb , en later op de middag kwam een vriend van me langs. Toen werd ik opgehaald door de vriendin van m'n vader, en we ontmoetten mijn vader in de stad, waar we met z'n drieeen wat aten om vervolgens naar mijn balletles te gaan want het was open les. Dus geballet, en weer naar huis.. Nu pijn in m'n tenen van spitzen en beetje msnen nog..
Oud 24-11-2004, 21:49
Verwijderd
y0

ik heb vandaag 9 uur lang gewerkt ik wou oorspronkelijk vanavond mn kamer vast opruimen maar dat doe ik morgen na mijn werk wel ik ga zo mijn brood maken voor morgen vast. dan een dikke J roken en vervolgens waarschijnlijk een filmpie ofzo tjekken en vroeg maffen en daarvoor nog ff in 1984 lezen
Oud 24-11-2004, 21:52
Drez
Drez is offline
heb je em nou nog niet uit?
Oud 24-11-2004, 21:56
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 24-11-2004 @ 22:52 :
heb je em nou nog niet uit?
ehm nou ik lees er niet al te vaak in eigenlijk.op mijn werk vandaag wel 20 paginas verder gekomen maar die kanker klanten bleven me de hele tijd maar lastigvallen
Oud 24-11-2004, 22:25
Drez
Drez is offline
oh ik las een paar keer achter elkaar dat je er in bezig was dus vandaar.
Oud 24-11-2004, 22:26
Verwijderd
omg ik hoor net Collin Powel op het nieuws schande spreken van de verkiezingsfraude in de Oekraïne... de neger verwijt ff de pot dat ie zwart ziet hé
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten