Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb vandaag sjek gekocht, mn hond uitgelaten, aanrecht opgeruimd en vaatwasser geleegd en gevuld. en nu wacht ik tot mn moeder thuiskomt dan kunnen we boodschappen gaan halen voor het eten dat ik vanavond ga koken. edit; ohh ik ga ook vertellen over gister want ik ging sushi eten en sapporo-bier drinken in de sushi-bar in eindhoven met een schoolgenoot. en vanille-cigarillos roken. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() misschien doet de ib-groep extra aardig tegen me omdat ik ze in één week 3x heb moeten mailen en 2x heb moeten bellen omdat ze opeens niet snapten dat ik 3 maanden geleden mn adres had gewijzigd en dus wilden ze me een paar honderd euro minder stufi geven zz
||
Citaat:
![]() Ik ben laat opgestaan, wat gelezen voor mn presentatie, extra´s van dvd gekeken voor presentatie, gecomputerd, tv gekeken, gehuild alweer, naar werkcollege gegaan, eten gekocht, gekookt, gebeld met mn moederrr en nu ben ik eindelijk weer bezig met mn presentatie. Argh.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Teveel onzin-topics op Lifestyle? Stem hier! Verwijderd | 52 | 27-11-2004 16:38 |