Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er zijn zoveel mensen die anderen hebben genaaid, of pijn hebben gedaan of weet ik veel wat, en die dienen absoluut niet met respect behandelt te worden ! en met "dit getier" zoals jij het noemt schiet ze misschien wel wat mee op, ze is het kwijt, dat kan een enorme opluchting zijn. dat kan jij niet zomaar voor haar beoordelen. |
![]() |
|
![]() |
Als die oom zijn hele leven met de nek aangekeken wordt door de hele wereld en sociaal geisoleerd raakt, dan zal ie wel nooit door frustraties en eenzaamheid de neiging krijgen om weer zulke dingen uit te halen.
Dus gewoon al je haat en onwetendheid op die man projecteren, dan gaat het met hem van kwaad tot erger waardoor er nog veel meer misbruikt gaat worden. Het is misschien moeilijk, maar juist door menselijkheid en redelijkheid zorg je ervoor dat zulke mensen zich beter gaan gedragen. En waarschijnlijk is die oom geeneens pedo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat is het probleem? Die oom Welke oplossing word gegeven in de tekst? Sterf.... [qoute] Maar als het je lukt win je in ieder geval bij mij heel veel respect. [/quote] Nee, dat kreeg ze toch al omdat ze een mens was? Kijk ik weet wat je bedoeld, maar jij ben nu echt zo'n typische Nederlander waar ik tegen ben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jezus hee! ik vind het al hartstikke moeilijk als iemand mij gewoon belazerd, mij pijn doet of over mij lult, daar word ik al hartstikke kwaad om, nee dan word ik G*dverdomme sexueel misbruikt door me oom op 7 jarige leeftijd en dan moet ik hem doodleuk respect gaan lopen uitdelen! krijg de shit van onder en van boven, das toch gelul wat je je niet kan voorstellen, het is heel mensenlijk dat ik zo bedorven, verrot en kwaad ben na wat mij is aangedaan hoor! het woordje respect en oom gaat voor mij absoluut niet meer samen, en als er mensen zijn die vinden dat het wél zo is, dan mogen die mij nu uitgebreid gaan vertellen waarom dan wel!! En ik neem dit keer geen genoegen met 'het is een mens, ieder mens verdient respect'. want ik ben dus ook een mens en ik verdien dus ook respect, want me ouders zeiden wel doodleuk voor dat geberud was 'heb respect he voor je oom' natuurlijk, ik als 7jarige doodleuk respect tonene, wat krijg ik ervoor terug!!!!!Wat hij mij heeft aangedaan daar vind ik geen enkel stukje respect in terug, en volgens mij is de zin 'respect moet je verdienen' wel bekend. Dat houdt dus in dat ook hij het moet verdienen, naar mijns inziens doet hij dat absoluut niet. Aan iemand zitten terwijl die verdomme meer dan honderd keer NEE! zegt, iemand dwingen iets te doen, iemand slaan, meesleuren, laten janken, schreeuwen, pijn doen, helemaal verrot maken, tijden lang laten vrezen en trillen op de grond uit angst....domweg seksueel misbruiken!!!! respect? hoevaak moet ik het nog zeggen; respect moet je verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmm .. er zijn verscheidene vormen van (sexueel) misbruik, of beter gezegd: verschillende soorten daders.
Je hebt degenen die een sterke sexuele oerdrift hebben en daardoor worden beheerst .. en anderen die genieten van het machtsgevoel. Tevens kun je nog onderscheiden tussen alle vormen van de menselijke psyche; in die zin dat er daders zijn die zich aan een kind vergrijpen door het vertrouwen ervan te winnen .. zonder dat het kind zelf onderworpen wordt aan hevig geweld. Anderzijds heb je weer de machtsbelusten, die het gewoon 'gebruiken' .. met of zonder geweld, het boeit ze niet, of erger: ze kicken er zelfs op. Wat dit betreft zien we bepaalde dingen hier een beetje zwart / wit geloof ik. Unexplained's vader zal wel niet dermate met geweld hebben gehandeld, anders zou vergiffenis onmogelijk zijn in mijn optiek. Als ik dan de tekst van ons 'slachtoffer' hier lees: "Aan iemand zitten terwijl die verdomme meer dan honderd keer NEE! zegt, iemand dwingen iets te doen, iemand slaan, meesleuren, laten janken, schreeuwen, pijn doen, helemaal verrot maken, tijden lang laten vrezen en trillen op de grond uit angst....domweg seksueel misbruiken!!!" Dat is dus duidelijk meer machtsbelust en gewelddadig .. waardoor de opgelopen schade van een heel andere graad is. Na ja, iets om over na te denken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze was nog een *kind* en ze werd *verkracht* door haar oom!! stel je voor: jij bent een jaar of tien, en iemand schopt je half dood. ben jij dan de dader of het slachtoffer?? oetlul *blue* |
![]() |
|
![]() |
Wat je oom met je heeft gedaan is echt te verschrikkelijk voor woorden! Goed dat je doorhebt dat jij er helemaal nix aan kunt doen. Zulke gore klootzakken als jouw oom moesten ze allemaal opknopen!
Nog heel veel sterkte! ~xXx~
||
![]() |
Citaat:
Ok, maar je kan ook te ver gaan met je begrip. Want weet je, als je iedereen maar probeert te begrijpen ga je er zelf aan onderdoor. In het geval van (sorry nou ben ik je naam al kwijt) de schrijfster van dit gedicht vind ik dit een logische reactie.
||
Citaat:
[/B][/QUOTE] Als je het niet eens bent met de huidige strafmaten, stem dan op een partij zoals de Christen Unie die de strafmaten wil verhogen. Passen jouw ideëen bij geen enkele partij? Begin je eigen partij! Als je ideëen genoeg aanhang hebben, zal het zo zijn als jij wilt. DAT is democratie. DAT is onze samenleving. Het is een cliché, maar de samenleving dat ben jij. Dus kom alsjeblieft tot inkeer. [/B][/QUOTE] dit vind ik allemaal n btje overdreven om te beginnen over een politieke partij, leef je eens in man! voor zover dat mogelijk is dan [/B][/QUOTE] Het feit dat jij iemand wilt gaan vermoorden, verontrust mij. En die verontrusting mag ik best uitspreken als ik daar zin in heb. Dat je boos bent is jouw probleem, niet die van mij. [/B][/QUOTE] kun jij je nou echt niet voorstellen dat zij gewoon zoveel woede in zich heeft dat ze die oom van haar wel wat zou kunnen aandoen? voor haar is dit de juiste manier om haar gevoel te kunnen uitdrukken, ik vind haar reactie niet meer dan logisch! [/B][/QUOTE]Nee, ik vind het heel begrijplijk. Maar verstandig is het niet. Je bent jezelf ontzettend in de slachtofferrol aan het plaatsen. Alleen je nickname "HelpMePlease" al. [/B][/QUOTE] en daar heeft ze wel het volste recht toe! je komt ook echt geen steek verder door er maar niet over te praten en er koeltjes over te doen, ze IS gewoon een slachtoffer dus mag ze? [/B][/QUOTE]Op deze manier zul je er echt nooit overheen komen hoor. Dat kan pas als je jezelf boven de situatie plaatst. Je zit nu in een negatieve spiraal van 'zielig zijn'. En ik weet wel degelijk waar ik over praat, want zo'n periode heb ik ook gehad in mijn leven. Totdat ik erachter kwam dat het 'zielig zijn' mij geen stap verder bracht in mijn leven. Ik heb heel bewust ervoor gekozen om daarmee op te houden en de situaties waar ik in zat te accepteren en verder te gaan met het leven. Het verleden is niet terug te veranderen, maar jouw belevingen van het verleden zijn WEL te veranderen. [/B][/QUOTE] niet mee eens! zo'n ervaring blijft je in het geheugen gegrift, die beleef je echt nooit meer anders hoor! [/B][/QUOTE]Je draaft een beetje door. Hij is zeker zielig, en behoeft ook psychische hulp. En ieder mens verdient respect puur omdat het een mens is. Hem vergeven en eventueel zelfs liefde geven is natuurlijk bijna onmogelijk. Maar als het je lukt win je in ieder geval bij mij heel veel respect. [/B][/QUOTE] als jij van dit alles slachtoffer zou zijn geworden, kan ik het me echt niet voorstellen dat je nog enig respect kunt tonen voor zo iemand! je bent toch zeker volledig onteerd, vernederd en misbruikt? dan ga je echt niet denken van ohw ja hij is ook maar een mens he....alsjeblieft zeg [/B][/QUOTE]Je blijft verantwoordelijk voor jezelf. Jij hebt haat en bederf in je eigen ziel laten vloeien. Is uiteraard wel begrijpelijk, maar als je alles op anderen blijft afschuiven heb je nog een lange weg te gaan naar volwassenheid. [/B][/QUOTE] dit heeft niets, maar dan ook NIETS met volwassenheid te maken!! bah wat een kortzichtige opmerking! iedereen verwerkt zijn problemen op hun eigen manier. op wie moet ze het anders afschuiven? er is niemand anders schuldig hieraan! [/B][/QUOTE]Luister nou eens naar jezelf.. Het vermoorden van iemand IS ook volledig belachelijk. Mensen die eigen rechter willen spelen moeten worden opgesloten omdat ze een gevaar voor de democratie zijn. [/B][/QUOTE] blablabla wijze praat wat nergens op slaat, het lijkt alsof je echt nauwelijks begrip kunt tonen voor haar gevoelens en de situatie waar ze inzit, terwijl jij zelf ook beter weet.... [/B][/QUOTE]Hoe je het ook bekijkt, het is en blijft een mens van vlees en bloed. Die verdienen, hoe moeilijk dat ook is, het kleine beetje basisrespect. Dat overigens is vastgelegd in 'het verdrag van de rechten van de mens', voor de duidelijkheid. [/B][/QUOTE] nee daar ga je dan ook echt even rekening meehouden zeg! belachelijk! ohw hij heeft ook recht op respect, want dat staat in dat stomme verdrag! ja dat verdrag geldt voor normale mensen ja, niet mafkezen die zoiets doen! [/B][/QUOTE]Ooit van zelfbeheersing gehoord? Kennelijk niet. [/B][/QUOTE] he ja ga maar lekker met modder smijten, DAT is nog es VOLWASSEN zeg, poepoe.... hierdoor wordt je nou niet bepaald serieuzer genomen, erg jammer. [/B][/QUOTE]Maar ik kan het je niet kwalijk nemen, aangezien je emotioneel nogal labiel bent op dit moment. Ik hoop dat je wel kunt onderschrijven dat dit een serieus probleem is bij je, en hier ook een oplossing voor gaat zoeken. Want op deze manier red je het niet in deze maatschappij. [/B][/QUOTE] zoals het nu op mij overkomt, lijkt het erop dat jij iedereen die even zijn emoties in het geheel laat gaan, omdat diegene het simpelweg kwijtmoet. en wat heeft haar manier van reageren nou te maken met de maatschappij? zoveel goeds is die hele maatschappij hier niet hoor, al doet men het wel zo lijken in krant, radio en TV! [/B][/QUOTE]Overigens net als jij het mij niet kwalijk zou moeten nemen dat ik geen inlevingsvermogen heb, ben namelijk licht autistisch. [/B][/QUOTE] ik snap best dat het voor jou moeilijker zal zijn om je in te leven, maar het lijkt er verdomd veel op dat je het nou hierop afschuift, zo van ja ik ben een beetje grof en neutraal hierover, maar dat is logisch verklaarbaar, want ik ben licht autistisch. nou probeer je jezelf gewoon in een beter daglicht te stellen! (heel direct opgeschreven misschien, maar zo zie ik het) [/B][/QUOTE]Nogmaals: dat is gebeurd. En ik 'piep' niet, ben geen muis namelijk. [/B][/QUOTE] weer zo'n uitvlucht: lekker bijdehante opmerking omdat je toch niet uit het veld geslagen wilt lijken, DAT is pas zwak en ONvolwassen. jongen op dit gebied heb jij ook nog een hele tocht te gaan naar volwassenheid hoor! meid ik wens je alle sterkte, en let niet teveel op andermans kritieken! Grtz & more, K.G. |
![]() |
|
![]() |
even aan Unexplained:
oke je hebt het dus ook meegemaakt met je vader, maar je bent zelf niet verkracht geweest of wel? heb je enig idee wat dat eigenlijk betekent voor een meisje van die leeftijd? heb je ooit al beseft dat ze misschien voor de rest van haar leven nachtmerries zal hebben of nooit meer zal kunnen genieten van seks, dat ze heel onzeker zal worden over haar uiterlijk, zichzelf "vies" zal vinden, nooit meer mannen zal vertrouwen, dat dat soort dingen in je geheugen blijven en niet zelden zelfmoord als gevolg hebben? kijk, imo is kinderen verkrachten het ergste dat je kan doen. je kwetst en vernedert een weerloos en onschuldig persoon op de ergste manier die je je kan inbeelden, en laat hem/haar dan ook nog eens leven, zodat hun hele leven een knoeiboel wordt. kom mij dan gvd nie af met "we moeten respect hebben voor zo iemand", ja natuurlijk moeten we er respect voor hebben, maar die persoon moet maar beseffen dat hij een leven kapot heeft gemaakt, en dan moet hij daar ook voor boeten. ik zeg niet dat pedofielen klootzakken zijn, maar volwassen mannen die kleine meisjes misbruiken zijn klootzakken. en als die dan achteraf toch nog het licht zien en hun leven beteren is dat ongelooflijk fijn voor de klootzak, maar je hebt er weinig aan als slachtoffer. jij zit daar met zelfmoordneigingen en komt je verkrachter daar gezellig vertellen wat voor een fatsoenlijk mens hij geworden is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #46 deel 2 Lethe | 500 | 21-04-2008 22:40 | |
Seksualiteit |
Probleem: ik word niet geil!??? HelpMePlease | 36 | 08-07-2002 07:22 |