![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 't maakt mij verder sowieso niet echt uit wat iemand in z'n lijf pompt, zolang die persoon 't maar in de hand weet te houden. ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik gebruik zelf ook wel eens wat en ik vind het alleen maar interessant en het is voor mij een ervaring waar ik een hoop van leer, het hoeft helemaal niet negatief te zijn. Met mn vorige vriend heb ik voor het eerst xtc gebruikt en dat was geweldig. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
niet zo slijmen man...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou het ook zeker aanraden voor stelletjes waar het niet zo lekker mee loopt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je als stelletje harddrugs nodig hebt om je problemen op te kunnen lossen, beetje jammer. "Schat, ik voel me niet zo lekker in de relatie" "Nou, dan gaan we toch even aan de mdma?" |
![]() |
||
Citaat:
Dan gebruik je teveel en te vaak.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En harddrugs helemaal niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand die HD gebruikt heeft een grotere kans om in de problemen te komen, zowel of financieel of emotioneel gebied, het kan ook spanning geven in contacten met vrienden/familie. Ik veroordeel niet iedereen die HD gebruikt, maar ik zal er onder geen beding een relatie mee willen omdat ik de risico´s van een vaste relatie onder die omstandigheden onaanvaardbaar vind. Problemen waar je heel makkelijk zelf in komt, maar heel moeilijk zelf uit terwijl je met simpel gezond verstand die problemen kunt vermijden. De reden dat ik mijn relatie dan zou verbreken is omdat mijn partner dan risico´s durft te nemen waar ik zelf voor pas. Geweldig of niet, soms is een bepaalde visie zo sluitend dat ik geen compromis ken, net zoals vreemdgaan. Je laatste vergelijking met een vette hap slaat natuurlijk als kut op Dirk. Ik spreek uiteraard voor mezelf, maar ik heb een vermoeden dat menigeen het met me eens is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog anders gezegd: het is lulkoek dat niet alle drugsgebruikers het zelfde zijn. Ze hebben wel degelijk een gemeenschappelijke eigenschap: namelijk, ze gebruiken drugs. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fijn dat je me met Bush vergelijkt, maar jij doet hetzelfde vriend. Laten we voorop stellen, ik pretendeer niet de wijsheid in pacht te hebben, ik gaf mijn mening over wat ik belangrijk vind in andere mensen. Mijn respect voor iemand die regelmatig HD gebruikt daalt snel omdat ik naast de media ook persoonlijke ervaringen heb. Familie met drankproblemen en vrienden die drugsproblemen hadden. Voor jij iemand tot een dergelijke vergelijking met Bush veroordeelt moet jij ff goed nadenken wat je zegt en vooral tegen wie. Een grote bek maakt nauwelijks indruk met als uitzondering dat ik je niet meer serieus neem. Hou die grote muil liever dicht tot je weet over wie en tegen wie je het hebt. Als jij mij het tegendeel kunt bewijzen dat HD niet slecht voor je is op termijn, of fastfood, als je dat liever hebt (let wel, op termijn in overdaad) hoor ik het graag. Lees je eerste post door, vervolgend die van mij tot je hier bent en schreeuw dan opnieuw, want naar mijn post toe raakte je kant noch wal. Op dit moment vind ik je met je relaas over niets niet meer dan sneu en je vergelijkingen zwaar over de top. Relativeren is ook een kunst. Jij zet geen stappen, je draagt zeven-mijls-laarzen. @ Envy. Als ze dat doet tijdens onze relatie verbreek ik het idd, omdat het bekend moet zijn hoe ik erover denk. Wat ik al zei, het zijn risico´s waar ik niet mee geconfronteerd wil worden. heeft ze het ooit ver voor mij gedaan, wil ik weten hoe de stand van zaken is, omdat ik er net zo goed recht op heb dat te weten als zij dat van mij zou hebben. Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 18:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
SOA test, of niet? meisje16jaar | 21 | 07-11-2009 22:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #63 rare kwast | 484 | 09-07-2006 18:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |