Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is normaal nu eigenlijk? Niets meer dan wat in de huidige maatschappij de standaard is. Ga 200 jaar terug en jij bent de alto met je kleding van nu. Daarom valt eigenlijk nooit te zeggen of iets normaal is behalve relatief ten opzichte van iets anders. Het is wel erg makkelijk om mensen idioot te vinden omdat ze zich niet zo kleden als ieder ander. Natuurlijk zijn subcultuurtjes iets uit de puberteit en jonge volwassenheid, maar ik vind het erg gevaarlijk als mensen met 'doe eens normaal' ideeen komen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelf geen probleem met die mensen, maar vind het wel schokkend dat er, zo concludeerde ik uit catweazle's post, een toenemend aantal rechts-extremisten rondloopt. Het feit dat ik er niet automatisch van uitgang dat catweazle mogelijkerwijs ook negatief naar gabbers of anderen met kale hoofden verwees, pleit alleen maar voor het feit dat ik geen vooroordelen heb tegen die mensen omdat ik mij dat helemaal niet kan voorstellen dat je over hen negatief zou doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() De grote namen door de eeuwen heen, zijn wel zij die afweken. |
![]() |
||
Citaat:
Dan gaat het om de overtuiging en niet de kleding die je er bij draagt en kan dus iemand die zich modieus kleedt, net zo goed alto zijn.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En trouwens, een voetballer een 'grote' die iets voor de geschiedenis betekend heeft? Whahaha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij, einstein zag er normaal uit wil je zeggen? ![]() En wederom sla je de plank mis, want ik heb niet gezegd dat hij geschiedenis schrijft als "een grote"...hoewel, eigenlijk wel ja, maar dan van de modewereld. Beetje naief om DAT te gaan ontkennen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denkbeelden zijn beter over te brengen via spraak dan via kleding. Een statement maken door je kleding is een heel primitieve manier van communicatie. Daarom vind ik je op latere leeftijd nog zeer 'alto' kleden gewoon kinderachtig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Persoonlijk maak ik gewoon misbruik van die domheid op alle mogelijke manieren. Ik zal niet meegaan in die mening maar ik gebruik de mening wel en zal me bijvoorbeeld inderdaad niet enorm opvallend kleden als ik wat wil bereiken. En je 'alto' kleden om het alto zijn, misschien is dat kinderachtig. Maar is het dan niet mogelijk om je nog zo te kleden omdat je werkelijk die kleding mooier vind? Natuurlijk zal 't in vele gevallen aandachtstrekkerij zijn. Er is ook nog een verschil tussen witte make-up op je gezicht en/of een dikke hanekam, beide dingen die gewoon bij een subcultuur horen en derhalve al geen statement meer maken, of jezelf gewoon net een tintje anders kleden. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarom ziiten altos/skaters altijd op de grond?? Verwijderd | 500 | 25-01-2004 17:09 | |
Lifestyle |
Skaters, Altos en punkers Raijden | 6 | 08-06-2003 19:47 | |
Lifestyle |
geslachtswisseling altos Ninnoc | 27 | 03-06-2003 13:50 | |
Lifestyle |
Bestaan rechtse alto's? Verwijderd | 103 | 07-03-2003 15:09 | |
Lifestyle |
Wie is hier alto (alternatief gekleed)??? Hotboy15 | 104 | 14-10-2002 16:23 | |
Lifestyle |
individualiteit carnival xiii | 47 | 04-08-2002 18:51 |