![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zoek het even op in het woordenboek voor je het gebruikt ![]() Dus als je iets leest of hoort neem je dan gelijk aan dat het waar is ? Wist je trouwens dat niet alle onderzoeken betrouwbaar zijn ? Ik ben roemeens dus weet maar al te goed hoe daar de maatschappij is en hoe mensen met elkaar omgaan en hoe de zigeuners zijn. 80 % steelt/berooft, valt mensen lastig, verkracht, ze werken niet, ze gaan niet naar school, ze zijn analfabeet, ze bedelen en ze zijn ontzettend beledigd als je ze niks geeft dat ze jou net niet een klap verkopen, maar uitschelden. Daardoor zijn ze niet bepaald geliefd en soms worden ze wel aangepakt door de politie, misschien niet helemaal volgens de wet dat is wel verkeerd maar ze vragen er zelf om. Dus zielig zijn ze absoluut niet, ze willen zich niet aanpassen ze willen niet eens naar school, tuurlijk worden ze als belemerend voor de maatschappij gezien. Je hebt niet alleen maar slechte zigenuers je hebt ook mensen die zijn ingeburgerd en daar is niks mis mee. Ik ben wel van mening dat er iets moet gebeuren met de verhouding tussen de roemene en de "slechte"zigeuners maar onderdrukt worden ze niet en zielig kun je ze ook niet noemen, want de meeste roemene zijn bang voor zigeuners en niet andersom.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het ironisch omdat jij het bent die zegt jou nick lijkt nogal op een andere nietsnut hier. En daarbij doelde ik op betrouwbare bronnen en niet volledig uit de lucht gegrepen shit van jou of andere personen En jou beeld over de roma's zegt ook wel iets ![]() Laatst gewijzigd op 18-12-2004 om 08:32. |
![]() |
||
Citaat:
Het lidmaatschap van Oost-Europese landen zou je kunnen gebruiken om te zien of dit ook echt zal gebeuren, ongeveer dezelfde situatie, en ook daar voorspelde men een immigratiegolf. Ik zie nog geen Polen kamperen hier op de stoep, dus het zal allemaal wel meevallen.
||
Citaat:
![]() En wat heeft mijn nick hier mee te maken, ja niks. Leer eens je standpunt onderbouwen want het gaat werkelijk nergens over. Ohja idd geen betrouwbare bronnen jij kent de maatschappij daar beter dan iemand die roemeens is, ohja uiteraard. Ja mijn beeld van hun is uit eigen ervaring en niet uit zogenaamde betrouwbare bronnen, mevrouw hoort ook eens wat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De media en mensenrechtenorganisaties zijn natuurlijk niet zo betrouwbaar als een inwoner van dat land ![]() Niet dat jij overal van op de hoogte bent nietwaar? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
[QUOTE]McCaine schreef op 17-12-2004 @ 17:01 :
Citaat:
Het is gewoon een bijkomend voordeel. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja oeh een reportage stelt ook al niet zoveel voor het is een momentopname en dat geeft niet altijd aan hoe mensen met elkaar omgaan 24/7. Wat de mensenrechtenorganisatie betreft ik weet niet wat voor onderzoeken hun doen maar als ze kwanitatieve onderzoeken doen is dat vooral veel cijferwerk en dat zegt niks over wat mensen werkelijk denken want daarvoor heb je kwalitatieve onderzoeken nodig. Als jij denkt dat de media en dat mensenrechtenorganisatie een beter beeld schetsen van de werkelijkheid dan mensen die Roemenie bezocht hebben en het dagelijks leven daar ervaren hebben en ik heb het niet zomaar over even op vakantie, dan ben je echt naief en hersenloos, maar dat had ik al door. Denk je niet dat er over Nederland veel onzin wordt geschreven en veel buitenlanders een vertekend beeld hebben van Nederland dankzij de oh zo betrouwbare media ![]() Ik laat het bij deze want met jou valt er niet te praten, want nogmaals je bent een doos.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach welnee ik ben tenminste niet blind voor de feiten, dat jij me een doos vind laat me volledig koud na jou opsomming van de roma's heb je wel laten zien dat je een bevooroordeeld bekrompen mens bent die niet verder kijkt dan haar neus lang is. Jammer dat je het hierbij laat want ik vond je naiviteit heel amusant ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
In principe hebben ze daar als lid dan recht op. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Men spreekt nl. ook over een 'volwaardig lidmaatschap'! >> idd, die punten moeten ze echt verder goed opvolgen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Uiteindelijk is het doel van de EU om door samenwerking meer macht te krijgen, en onderweg het liefst nog eens smerig rijk te worden. Op zich is uitbreiding van de EU dus vanuit pragmatisch oogpunt een prima langetermijn investering, immers, meer mensen binnen de EU, meer landen, en daarmee meer geld en hulpbronnen. Het enige waar ik vraagtekens bij plaats is het overmatig nationalisme bij sommige Turken, in de krant valt vandaag te lezen dat een nationalist beweerd dat 'met een telefoontje 50.000 man opgetrommeld kunnen worden', en 'we hebben half Cyprus bezet, we kunnen ook Anatolie heroveren en heel Cyprus nemen'. Dat soort mensen horen thuis in een soort marginale radicale beweging die op z'n best een beschamende vertoning voor de politiek van een land is, niet op plekken waar ze serieuze invloed hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Afrika is economisch over het algemeen nog niet interessant genoeg om er een "oorlog voor de democratie" te gaan voeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik blijf verder wel bij mijn (principiële) standpunt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"EU in veiligheidsraad" ganralph | 16 | 17-09-2010 11:29 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol, seizoen 2010 Signy | 500 | 16-03-2010 11:58 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
'Nieuwe verkiezingen houden bij te weinig steun voor kabinet' Gatara | 76 | 24-06-2005 15:38 | |
Europese Grondwet Verwijderd | 491 | 16-05-2005 16:17 | |
Turkije wel of niet bij de eu?? een dichter | 204 | 04-10-2004 12:13 |