![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je iemand echt ziet, dan vind je hem/haar wel mooi (ook al vinden anderen hem/haar nu niet zo mooi), gewoon omdat je veel meer ziet dan enkel wat er langs de buitenkant te zien is. Als je je schaamt om met iemand over straat te lopen, dan denk ik niet echt dat je echt van hem/haar houdt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik zou het nooooit uitmaken met mijn vriend al kwam Keanu Reeves langs.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Precies!
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou als ik jou was nagaan of je relatie van nu nog wel zin heeft. Of je nog wel écht gek op hem bent. Als dat niet zo is: maak het dan uit. Als het wel zo is: vergeet bij voorbaat die ander, je hebt nu een relatie. Die jongen is waarschijnlijk toch niet zo bijzonder. Verder: vergeet die knappe sowieso. Je ziet geen toekomst met hem en je hebt nu een vriend. Ook al zou dat uitgaan: genoeg andere jongens op de wereld. Je hoeft je niet aan de eerste de beste die knap is te vergrijpen. |
![]() |
||
Citaat:
No hard felings verder ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik heb niet heel het verhaal gelezen ben op de helft van bladzijde 2 blijven steken, het begon een beetje te vervelen, zelfde reacties steeds, maar heb je al een keuze gemaakt...? Ik zou het wel weten.. Ik ga niet met een "in mijn ogen" lelijk meisje lopen, waar ik niet trots op kan zijn.. Maar het is ook heel moeilijk om te zeggen of iemand knap is of niet.. De één vindt Brad Pitt een hunk de ander totaal niet.. Je moet gaan voor hetgene wat jij knap vind, je kan niet op een jongen vallen die lelijk is, dan zijn je gevoelens die je erbij hebt ook niet goed.. Wat wel zo is en wat ik hierboven ook al hebbie uitgelegd, is dat jij de persoon heel knap kan vinden maar dat de omgeving er dus niks aan vind, het gaat dus om jouw kijk naar de jongen toe en niet die van een ander.. Tja nog een kleine raad, kies een mix, lief en knap, dan heb je ook geen gezeik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder ben ik het 'doe wat je zegt, en zeg wat je doet' type. En verder erg gelullig en happy. En ik ontplooide dus activiteiten op de dansvloer met een niet-beauty. En dacht geen seconde: o, wat zullen mijn vrienden nou zeggen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik snap je probleem niet..
![]() Je vriend is lief, doet alles voor je, je houdt van hem.. Als die gevoelens echt zo diep zijn schaam je je niet voor hem lijkt me. Al zou hij nog zo lelijk zijn. Maarja, dit zei iemand die dan ook niet echt op uiterlijk valt. Ik ga voor de mannetjes die ECHT iets voorstellen..
|
Je bent jong, geniet er van...dus dumpen die handel want ik ben er wel zeker van dat het toppunt van jou liefde over is
![]() Zelf heb ik een gekke smaak, ik val namelijk op de jongens die andere lelijk vinden...boeit me niet...zolang ik hem maar mooi vind moet ik niet zeggen: "ik weet dat hij lelijk is, maar hij is lief". Je moet je nix aantrekken van anderen hun mening, als je hem zelf knap & leuk vind is het toch allemaal in de pocket. Maar jijzelf vind hem duidelijk niet knap, en dus zal je je nooit 100% goed voelen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het uitmaken? Wanhopigejongen | 9 | 12-04-2016 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-Poll: Thema "de fluitende blokeend" Halogeen | 170 | 02-07-2005 08:30 | |
Liefde & Relatie |
relatieproblemen freakzor1987 | 52 | 26-01-2005 14:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
verkrachting en schuld aan het slachtoffer never mind | 58 | 01-06-2003 16:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kut-Marokkanen Miss_Maroc | 254 | 23-11-2002 00:57 | |
Lifestyle |
*Lifestylers Verkiezing, the New Edition* - Es&Biertje - | 345 | 16-08-2002 16:49 |