Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2004, 12:50
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 23-12-2004 @ 13:46 :
Dit topic blijkt nogal wat los te maken bij mensen!
Ja dat is me ook opgevallen, ik heb alleen geen idee waarom...
Oud 23-12-2004, 12:55
Verwijderd
Ja idd..

Nou ja, om nog even op de TS in te gaan: kies voor degene voor wie je echt gevoelens hebt. Dat je zo twijfelt zegt misschien al dat je niet voor een van de twee sterkere gevoelens hebt, dus misschien kun je dan beter voor niemand kiezen.

Je kunt in de liefde niet met je verstand gaan kiezen van "wat is nou beter, knap of lief?" want het is gewoon een gevoel dat je bij iemand hebt, of je dat nou wil of niet.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 13:02
Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 19-12-2004 @ 10:41 :
maar mooi is ook subjectief.....
Idd, mooi is echt wel subjectief !

Als je iemand echt ziet, dan vind je hem/haar wel mooi (ook al vinden anderen hem/haar nu niet zo mooi), gewoon omdat je veel meer ziet dan enkel wat er langs de buitenkant te zien is.

Als je je schaamt om met iemand over straat te lopen, dan denk ik niet echt dat je echt van hem/haar houdt!
Oud 23-12-2004, 13:02
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Je kunt in de liefde niet met je verstand gaan kiezen van "wat is nou beter, knap of lief?" want het is gewoon een gevoel dat je bij iemand hebt, of je dat nou wil of niet.
Yep!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 13:04
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Zoals een cabaratier zei (tegen zichzelf) : "nee, je vind haar NIET leuk, want anders heb je straks een lelijke vriendin."

Helaas... love is stronger!
Hhaahaahahah.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-12-2004 @ 10:07 :
Wil jij niet je vriendin met trots kunnen showen dan? Ipv dat je elke keer tegen iedereen moet zeggen: ik weet het, ze is lelijk, maar ze is wel heel lief...

Daarnaast moet er ook lichamelijke aantrekkingskracht zijn. Dat is vaak zo met iemand die 'jouw type' is..

Ik kan iemand nog zo leuk vinden en weet ik wat als ik met hem spreek, maar als ie dan niet knap (in mijn ogen dus) blijkt te zijn, dan is dat allemaal een stuk minder hoor..
jeetje, ik ben het een keertje met je eens
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 10:26
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 23-12-2004 @ 14:04 :
Zoals een cabaratier zei (tegen zichzelf) : "nee, je vind haar NIET leuk, want anders heb je straks een lelijke vriendin."

Helaas... love is stronger!
Hhaahaahahah.
Is het niet gewoon waar dat je iemand knap vindt als je op die persoon verliefd bent/van hem/haar houdt? Dan is diegene in jouw ogen toch mooi? Innerlijk en uiterlijk...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 16:56
Droyd
Droyd is offline
Ik ben het op zich wel met je eens hhendrikxx, maar iemand laag bij de grond noemen omwille dat diegene de voorkeur heeft voor een mooier persoon vind ik misplaatst.

Ik zie eigenlijk niet in waarom je zou moeten vechten tegen je instincten. Mensen vinden mooiere mensen over het algemeen gewoon aantrekkelijk uit nature, en dat kan je niemand kwalijk nemen.

Een mooi uiterijk maakt jammergenoeg een te goeie indruk na, so be it
Oud 26-12-2004, 15:49
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
pubergirl schreef op 17-12-2004 @ 20:07 :
Hoi,
ik zit dus al een paar weken met n probleem.
Ik vrijde al meer dan n jaar met iemand die ik echt graag zag. Hij was lief, wist veel van mij, zn familie accepteerde me, ons leventje was goed. Alleen: soms schaamde ik me om met hem over straat te lopen, hij is namelijk nt echt knap .
Tot ik die andere ontdekte, de knappen .
Maar ik zal moeten een keuze maken. Dit is toch niet zo makkelijk als ik had gedacht.
Wat zouden jullie doen? (voor alle duidelijkheid, ik heb voor allebei gevoelens!)
de lieve
Oud 26-12-2004, 16:27
Dawntje
Dawntje is offline
Citaat:
scrooping~paper schreef op 19-12-2004 @ 10:48 :
De meeste knappe jongens weten dat ze knap zijn en zo gauw ze n mooier meisje voorbij zien lopen zijn ze weg, want ze denken dat ze toch iedereen kunnen krijgen. Ik heb ook geen fotomodel als vriend en ben dolgelukkig. En schaam me totaal niet. Dat is zo onbenullig. mn ex schaamde me voor me en je wilt niet weten wat voor kutgevoel je daardoor krijgt. En hij deed dat alleen omdat zn vrienden me niet moesten... Dus... Als je n zerieuze relatie wilt, waarin je wordt geaccepteerd, kun je t beste met n blinddoek rondlopen.... Sorry, maar kvind t echt idioot als je een goede relatie laat varen voor een goodlooking klootzak....
Precies, ik vind het echt belachelijk dat je het uitmaakt met een vriend waar jij om geeft, en hij ook veel om jou omdat je iemand die KNAPPER is ontmoet hebt.

Ik zou het nooooit uitmaken met mijn vriend al kwam Keanu Reeves langs..
Oud 27-12-2004, 15:25
NoDoubt
NoDoubt is offline
hmm..
mijn vriend is mooi en lief maareh, als mijn vriend niet zo supermooi was ofzo, dan zou ik nog trots op hem zijn omdat hij zo superlief is en omdat we zo gelukkig samen zijn!
ik kan niet voor jou kiezen, want ik weet niet hoe jou gevoelens zijn voor allebei, maar kies niet op uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:04
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
NoDoubt schreef op 27-12-2004 @ 16:25 :
hmm..
mijn vriend is mooi en lief maareh, als mijn vriend niet zo supermooi was ofzo, dan zou ik nog trots op hem zijn omdat hij zo superlief is en omdat we zo gelukkig samen zijn!
ik kan niet voor jou kiezen, want ik weet niet hoe jou gevoelens zijn voor allebei, maar kies niet op uiterlijk

Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:05
RanC
RanC is offline
Knapste om te neuken.
Liefste om een diepgaande relatie te hebben.

Combinatie van beide is het beste.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 18:33
Blaatkop
Blaatkop is offline
zoek gewoon iemand zoals ik.. knap en lief...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 00:10
U're Princes..
U're Princes.. is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 19-12-2004 @ 06:16 :
Hoe sneu kun je zijn? Wat geef je nou om de reactie van anderen? Misschien vinden zijn vrienden jou wel helemaal niks!

Idd. Hoe sneu kun je zijn?

Maar met iemand die je eigenlijk minder leuk vind dan die minder knappe dan wel?

BertBart: heb je ervaring?
En volgens mij gaan je vrienden echt niet zeggen: wat moet je met hem/haar?
En als ze dat doen: **** them!

Ik ben ook wel met meisjes geweest die objectief gezien (kan dat?) niet zo knap waren. Nou en? IK vond ze toch leuk?
Maak er allemaal niet zo'n drama van joh....

Stel je vrienden houden niet van negers. Laat je dan Kevin Lyttle schieten? Om maar wat te noemen....

Wat een onzin zeg. Je moet toch zelf weten wat je doet.

Ik niet. Want als je ergens eerlijk over bent, wil dat nog niet zeggen dat dat gedrag GOED is.

Eerlijkheid en rechtvaardigheid is niet hetzelfde.
Velen van ons zouden misschien best de belasting ontduiken als dat zou kunnen (zeker als het zonder gevolgen is). Maar dat maakt het nog niet 'goed'.

Ik denk/hoop eerder dat die jongen haar aan de kant gaat zetten. Wat een puber! (inderdaad)

Maar je HOEFT je helemaal niet te schamen!!

Dus op vakantie gelden andere regels? Vreemd??

Een pubergirl, denk maar er maar eens overna, wat je zou doen, als je knappe vriend (mocht je voor hem kiezen) een ongeluk krijgt. Of enge ziekte. SCHAAM JE JE DAN OOK VOOR HEM?

Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Met dit allemaal Ofja misschien niet met alles maar iniedergeval met bijna alles
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 15:35
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-12-2004 @ 20:14 :
Geen van beiden.
Ik wil met m over straat kunnen lopen en denken: hij hoort bij mij, is ie niet mooi? etc..
En ik wil ook dat ie lief is..

Precies!
Oud 10-02-2005, 16:12
Lorelei
Lorelei is offline
TS: Voor wie heb je nou uiteindelijk gekozen? Ik ga ervanuit dat je na anderhalve maand wel een keuze hebt gemaakt...
Oud 10-02-2005, 17:26
Lintjuh
Lintjuh is offline
Ik vind dit moeilijk om hier iets over te zeggen. Iedereen zegt wel altijd je moet naar innerlijk kijken ,maar het eerste wat je ziet is het uiterlijk . En als ik een jongen niet mooi of 'hij heeft iets ' vind. Dan hoeft het van mij eigenlijk niet.

Ik heb liever een vriend die beide vind dan die mij alleen lief vind zou ik me niet fijn bij voelen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 09:16
Zup
Zup is offline
Als je je voor hem schaamt waarom vrij je dan in godsnaam met hem wie weet wat die jongen ervan denkt, als je hem nu opeens gaat "dumpen".

En zoals al vaker gezegd, als je niet op je gevoel kan kiezen maar kiest om wat anderen van jouw en hem vinden.. Kies dan niks..

Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 09:18
phi
phi is offline
ja, ik ben er niet aan uit geraakt. wat heb ik gedaan? ik zit nu lief)loos. en kvoel me er goed bij! zo leer je tenminste ook eens andere jongens kennen!!
Oud 14-02-2005, 12:01
alanis
alanis is offline
Kies iemand die lief én knap is, zoals mijn vriendje.

Maar helaas voor jou, hij is al van mij....
Oud 14-02-2005, 13:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 19-12-2004 @ 06:16 :
*blaaa*
Jeetje, hoeveel commentaar kun je op hoeveel mensen tegelijk hebben

Ik zou als ik jou was nagaan of je relatie van nu nog wel zin heeft. Of je nog wel écht gek op hem bent. Als dat niet zo is: maak het dan uit. Als het wel zo is: vergeet bij voorbaat die ander, je hebt nu een relatie. Die jongen is waarschijnlijk toch niet zo bijzonder.

Verder: vergeet die knappe sowieso. Je ziet geen toekomst met hem en je hebt nu een vriend. Ook al zou dat uitgaan: genoeg andere jongens op de wereld. Je hoeft je niet aan de eerste de beste die knap is te vergrijpen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 14:24
Verwijderd
liefste is belangrijker maar als iemand lief maar erg lelijk is vind ik em toch niet echt interessant. dus eigenlijk een combinatie van beide. maar als je twijfelt zou ik het geen van beide doen, je bent niet verplicht om een vriendje te hebben ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 15:18
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Sitia schreef op 19-12-2004 @ 18:26 :
Had je het tegen mij of tegen haar?
Niet tegen jouw tegen de topic starter.
No hard felings verder
Oud 21-02-2005, 01:45
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Chloe Siere,

Waar ben je het dan niet mee eens?

Sorry, maar ik vind het sneu als je je iets aantrekt van commentaar van anderen?
En als mijn vrienden commentaar hebben op het uiterlijk van mijn huidige, niet zo knappe love subject: #*)#() them!

En je schamen voor een niet zo mooie jongen/meisje? Hoe zielig kun je zijn? Schaamt iemand zich ook voor zijn/haar vriend/vriendin als die neger blijkt te zijn?

Hou toch eens op met die fixatie op uiterlijk!

En vooral met je aantrekken wat anderen over je eigen gedrag of keuzes zeggen.

Get a life!

PS: dit bovenstaande is NIET gericht tegen Chloe Siere!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 01:51
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Even nagekomen bericht:

Wat ik wel heb is dat ik echt af kan knappen op haar en kleren enzo. Zeg maar wat iemand met zijn of haar uiterlijk DOET. Zo kwam ik onlangs heel leuk meisje tegen. Was supervrolijk. Blij me te zien blijkbaar. Maar dat haar en kleren: nee!

(ik zeg niet wat ze aan had en zo, want dat doet er niet toe. Smaken verschillen nou eenmaal)

Kijk, maar daar kiest dat overigens hele leuke meisje ZELF voor. Ik zou nooit zeggen: je bent lelijk, rot maar op! Maar hoe iemand zich kleedt en zo, ja dat vind ik wel belangrijk. Tot op zekere hoogte dan...

Sorry voor deze semi-off-topic
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 05:06
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 21-02-2005 @ 02:45 :
En je schamen voor een niet zo mooie jongen/meisje? Hoe zielig kun je zijn? Schaamt iemand zich ook voor zijn/haar vriend/vriendin als die neger blijkt te zijn?
negers zijn juist cool, lelijke mensen niet
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 06:15
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-12-2004 @ 20:14 :
Geen van beiden.
Ik wil met m over straat kunnen lopen en denken: hij hoort bij mij, is ie niet mooi? etc..
En ik wil ook dat ie lief is..
Juist, kinderachtig gedoe, je wilt toch iemand om trots op te zijn?! Bovendien leer je in de toekomst hopelijk nog wel dat uiterlijk ook niet alles is.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 07:18
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Vrouwen moeten consequent voor de lelijkste jongen gaan, dan is er minder leed in deze wereld
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 08:22
Verwijderd
Wow al 3 bladzijdes vol bijna over dit dillema, dan moet ik ook maar reageren

Zoals al heel veel mensen hebben gezegd, kies voor degene waar jij bij denkt, yes dat is m. Lees: waar jij het meeste gevoel voor hebt. Als jij je niet prettig voelt bij de mindergoeduitziende, puur om het feit dat jij je voor hem schaamd, dan schiet dat ook niet op. En als jij jewel goed voelt bij een knappe, dan moet je daar voor gaan.
Een combinatie van beiden is natuurlijk altijd nog het beste, en je kan ook overdrijven met hoe knap je ze wil hebben. Maar jij moet je erbij op je gemak voelen, dat is erg belangrijk!.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 08:32
Verwijderd
oud topic hoeft niet geupped te worden
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 09:47
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
devilious schreef op 21-02-2005 @ 09:32 :
oud topic hoeft niet geupped te worden
Mmm zo oud is het topic toch ook weer niet

Maar goed, ik heb niet heel het verhaal gelezen ben op de helft van bladzijde 2 blijven steken, het begon een beetje te vervelen, zelfde reacties steeds, maar heb je al een keuze gemaakt...?

Ik zou het wel weten.. Ik ga niet met een "in mijn ogen" lelijk meisje lopen, waar ik niet trots op kan zijn.. Maar het is ook heel moeilijk om te zeggen of iemand knap is of niet.. De één vindt Brad Pitt een hunk de ander totaal niet.. Je moet gaan voor hetgene wat jij knap vind, je kan niet op een jongen vallen die lelijk is, dan zijn je gevoelens die je erbij hebt ook niet goed.. Wat wel zo is en wat ik hierboven ook al hebbie uitgelegd, is dat jij de persoon heel knap kan vinden maar dat de omgeving er dus niks aan vind, het gaat dus om jouw kijk naar de jongen toe en niet die van een ander..

Tja nog een kleine raad, kies een mix, lief en knap, dan heb je ook geen gezeik
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 13:27
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Tja nog een kleine raad, kies een mix, lief en knap, dan heb je ook geen gezeik
Maar dan moet die persoon jou ook nog willen Hahahahahha...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 13:30
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
negers zijn juist cool, lelijke mensen niet
SOMMIGE negers zijn cool, ja. En SOMMIGE niet-knappe mensen zijn juist un-cool...

Generaliseren is ook een kunst. Je beheerst 'em goed.

Enne: voor je zo stellig reageert: pas maar op dat je zelf door een ongeluk of ziekte niet in de categorie 'niet-knap' komt. Of ga je dan door de stad lopen en roepen: mensen, ik ben niet cool!

Voor de rest: nogmaals, trek je niks van anderen aan. Het laatste meisje met wie ik activiteiten ontlpooide op de dansvloer (was eigenlijk beetje fout) vond ik echt niet knap. Maar ja, ik voelde me wel tot haar aangetrokken. En daar gaat het om. Wat boeit de reactie van mijn vrienden dan. (die er trouwens niks negatiefs over zeiden)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 14:27
annetjuh
annetjuh is offline
Als je zelf niet kunt kiezen gebaseerd op je gevoelens.. geen van beiden
Oud 21-02-2005, 14:55
MoonFairy
MoonFairy is offline
Citaat:
stout! schreef op 18-12-2004 @ 12:54 :
Je bent niet verliefd.

Als ik verliefd ben op een jongen, denk ik er niet eens meer over na of anderen hem wel of niet knap vinden. Dan vind ìk hem geweldig en de leukste en de aantrekkelijkste. Dan ben ik als ik met hem over straat loop niet eens bezig met wat mensen van ons vinden, maar meer aan het proberen hem diep in zijn ogen aan te kijken en toch niet te struikelen . Dan voelt zijn hand in de mijne zó perfect dat ik me niet kan voorstellen dat niet iedereen er hetzelfde over denkt.

Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 22:05
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik ga voor de liefste, die knappe kan een ontiegelijke eikel zijn en ik hou toch meer van iemand die ook van mijn houdt.

pubergirl, wat jij doet slaat nergens op, bang om je imago te schaven? triest hoor...
Oud 21-02-2005, 22:31
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 21-02-2005 @ 14:30 :
SOMMIGE negers zijn cool, ja. En SOMMIGE niet-knappe mensen zijn juist un-cool...

Generaliseren is ook een kunst. Je beheerst 'em goed.

Enne: voor je zo stellig reageert: pas maar op dat je zelf door een ongeluk of ziekte niet in de categorie 'niet-knap' komt. Of ga je dan door de stad lopen en roepen: mensen, ik ben niet cool!

Voor de rest: nogmaals, trek je niks van anderen aan. Het laatste meisje met wie ik activiteiten ontlpooide op de dansvloer (was eigenlijk beetje fout) vond ik echt niet knap. Maar ja, ik voelde me wel tot haar aangetrokken. En daar gaat het om. Wat boeit de reactie van mijn vrienden dan. (die er trouwens niks negatiefs over zeiden)
ik vraag me echt af wat voor persoon jij in het echt bent
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 23:54
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
ik vraag me echt af wat voor persoon jij in het echt bent
Hoezo? Ik ben gewoon iemand die heel principieel is. En niet alleen van anderen verwacht dat ze hun principes naleven, maar het zelf (juist) ook doet.

Verder ben ik het 'doe wat je zegt, en zeg wat je doet' type.

En verder erg gelullig en happy.

En ik ontplooide dus activiteiten op de dansvloer met een niet-beauty. En dacht geen seconde: o, wat zullen mijn vrienden nou zeggen...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 10:51
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Citaat:
pubergirl schreef op 17-12-2004 @ 20:07 :
Hoi,
ik zit dus al een paar weken met n probleem.
Ik vrijde al meer dan n jaar met iemand die ik echt graag zag. Hij was lief, wist veel van mij, zn familie accepteerde me, ons leventje was goed. Alleen: soms schaamde ik me om met hem over straat te lopen, hij is namelijk nt echt knap .
Tot ik die andere ontdekte, de knappen .
Maar ik zal moeten een keuze maken. Dit is toch niet zo makkelijk als ik had gedacht.
Wat zouden jullie doen? (voor alle duidelijkheid, ik heb voor allebei gevoelens!)
Het gaat toch om jullie en niet om wat andere er van vinden? Doe wat je zelf wilt, en niet hoe je wilt overkomen op anderen. En wat de één knap vindt, vindt de ander weer niet knap.
Oud 03-03-2005, 18:20
Roodkopje
Roodkopje is offline
Ik snap je probleem niet..
Je vriend is lief, doet alles voor je, je houdt van hem..
Als die gevoelens echt zo diep zijn schaam je je niet voor hem lijkt me.
Al zou hij nog zo lelijk zijn.

Maarja, dit zei iemand die dan ook niet echt op uiterlijk valt.
Ik ga voor de mannetjes die ECHT iets voorstellen..
Oud 04-03-2005, 12:15
blupp
blupp is offline
Uhh...topic is al een beetje oud en ze postte al dat ze 'liefloos' is, maar dat zal nu wel weer veranderd zijn..maargoed
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 18:31
phi
phi is offline
nee, nog steeds liefloos. en ben er best happy mee. ik krijg nu meer aandacht dan toen ik liefhebbend was like it!
Oud 04-03-2005, 20:27
Apomes
Apomes is offline
Je bent jong, geniet er van...dus dumpen die handel want ik ben er wel zeker van dat het toppunt van jou liefde over is , anders schaam je je niet voor je vriend!

Zelf heb ik een gekke smaak, ik val namelijk op de jongens die andere lelijk vinden...boeit me niet...zolang ik hem maar mooi vind moet ik niet zeggen: "ik weet dat hij lelijk is, maar hij is lief".
Je moet je nix aantrekken van anderen hun mening, als je hem zelf knap & leuk vind is het toch allemaal in de pocket.

Maar jijzelf vind hem duidelijk niet knap, en dus zal je je nooit 100% goed voelen...
Oud 05-03-2005, 00:48
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Apomes,

Ik denk dat wij een beetje op een lijn zitten. Ik heb wel met meisjes gezoend die ik echt niet knap kan noemen. Maar ik heb dan wel iets van... WOW. Dus dat is dan misschien ... 'mooi'.

En idd, trek je niks aan van een ander!
Doe je eigen ding
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten