Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2005, 11:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 26-03-2005 @ 17:50 :
als ik in slaap ben aant vallen, heb ik wel eens dat ik opeens zo'n "spastische" beweging krijg (ben vast niet de enige ), maar ik vraag me af hoe dat komt?
Dit heeft te maken met het miniatuuractiepotentiaal. Om je spieren te laten samentrekken moet er een stofje vrijgezet worden wat dan getransporteerd wordt door je zenuwen en wat dan uiteinelijk je spier prikkelt. Dit gebeurt ook wel eens spontaan waardoor een receptor geprikkeld wordt en je dus zo'n soort samentrekking krijgt. Dit is om te zorgen dat die receptoren op hun plaats blijven zitten en niet gaan wandelen.

Ik heb het zelf ook, is heel raar, vooral als je in slaap valt en je ligt niet in bed, dan stoot ik opeens mijn kop of mijn voet ofzo.
Oud 01-04-2005, 11:14
Muchacha
Muchacha is offline
Waarom gaan je ogen tranen als je ergens pijn hebt? Als ik bv. een puistje uitknijp en het doet pijn, dan beginnen mijn ogen te tranen...

En als ik met een wattenstaafje in mijn oor ga, voel ik het soms kriebelen in mijn keel Wat is dit?
Oud 01-04-2005, 11:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 01-04-2005 @ 12:14 :
En als ik met een wattenstaafje in mijn oor ga, voel ik het soms kriebelen in mijn keel Wat is dit?
Dat met die wattenstaafjes heb ik ook. Ik denk dat dat komt door de buis van Eustachius hoewel dat eigenlijk niet kan. Die vertrekt namelijk vanuit je middenoor naar je keel terwijl je met een wattenstaafje alleen in je buitenoor kan komen.
Oud 02-04-2005, 10:03
stuudjah
stuudjah is offline
Kun je flauwvallen door kramp in je voet?
("lange" kramp.. half uur lang steeds terugkomen.. )

Kun je flauwvallen door slaaptekort?

ik viel nl bijna flauw nadat/terwijl ik kramp had en nogal moe was (slaaptekort)
Oud 02-04-2005, 11:24
Roos
Roos is offline
Van slaaptekort wel lijkt me. Je geeft zelf al aan dat je bijna flauwviel.

Door pijn kan je ook flauwvallen, dus ook als die veroorzaakt wordt door heftige krampen.
Oud 02-04-2005, 14:13
Verwijderd
Hoe zat het ook alweer met littekens en in de zon gaan?
Ik kan me herinneren dat ik er iets over gelezen had een tijdje geleden, maar ik weet niet meer precies wat er stond.
Weet iemand of het nou wel of juist niet verstandig is om met (nieuwe) littekens in de zon te gaan?
Oud 02-04-2005, 15:31
stuudjah
stuudjah is offline
Dit zijn iig oude topics.. Maar ik weet het nog niet helemaal
littekens + zonnen
littekens - zonnebank
Je moet sowieso uitkijken dat ze niet verbranden als je in de zon gaat..
Oud 02-04-2005, 22:46
Verwijderd
Thanks.
Nog niet echt duidelijk dus.
Als iemand nog iets weet erover... (A)
Oud 04-04-2005, 17:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
sonho schreef op 02-04-2005 @ 23:46 :
Thanks.
Nog niet echt duidelijk dus.
Als iemand nog iets weet erover... (A)
Over het algemeen verbranden littekens eerder dan de rest van je huid maar als je het goed insmeert met een zonnebrandcreme met een hoge factor kan je er wel mee in de zon.
Oud 04-04-2005, 18:22
stuudjah
stuudjah is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 04-04-2005 @ 18:05 :
Over het algemeen verbranden littekens eerder dan de rest van je huid maar als je het goed insmeert met een zonnebrandcreme met een hoge factor kan je er wel mee in de zon.
Dus.. Zo lang die dingen niet verbranden ga je ze niet in ene super goed zien of er last van krijgen ofzo.. of is dat een beetje gare "gedachtengang" en moet je gewoon goed insmeren omdat verbranden niet goed is.. En al helemaal niet voor littekens..
Oud 07-04-2005, 12:02
dead person
dead person is offline
Hoe komt het dat gapen zo aanstekelijk is?
Oud 08-04-2005, 20:13
Hayden
Hayden is offline
Word je gezicht echt dik van je neus ophalen?
Oud 08-04-2005, 20:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom zijn jongens altijd zo moe na een orgasme?
Oud 08-04-2005, 21:14
Chronocide
Chronocide is offline
Ik wil wel weten waarom je niet zomaar uit elkaar dondert, je bestaat uit allemaal losse atomen, maar hoe in de naam van de grote Chrome blijven die krengen aan elkaar zitten?

TELL ME!!!
Oud 08-04-2005, 22:07
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Chrome schreef op 08-04-2005 @ 22:14 :
Ik wil wel weten waarom je niet zomaar uit elkaar dondert, je bestaat uit allemaal losse atomen, maar hoe in de naam van de grote Chrome blijven die krengen aan elkaar zitten?

TELL ME!!!
Tussen atomen werken allerlei krachten. Atomen kunnen ook moleculen vormen en ook tussen moleculen werken weer krachten. Voorbeelden van krachten tussen atomen/moleculen zijn "Van der Waals krachten" en "waterstofbruggen" (al is dit laatste volgens mij niet echt een kracht, maar meer een soort binding). Verder bestaan er ook nog ionen, deze trekken elkaar aan door ladingsverschillen. Ook zijn er verschillende soorten roosters tussen moleculen. Zo is er een metaalrooster dat bij elkaar wordt gehouden door vrije elektronen.

Dit hierboven is slecht een korte uitleg. Voor een gedetailleerdere uitleg moet je maar even een topic openen op Exacte Vakken dan willen we je daar wel verder helpen (het wordt anders te scheikundig voor L&G denk ik ).
En als je nog verder terug wilt denken (dus als je wilt weten wat kracht nou echt is) dan kun je misschien beter even rondkijken op Wetenschap en Filosofie.
Oud 09-04-2005, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Hayden schreef op 08-04-2005 @ 21:13 :
Word je gezicht echt dik van je neus ophalen?
Nee, dat snot gaat als het goed is gewoon vanuit je neus rechtstreeks naar je keel waar je het samen met je speeksel zonder het echt te merken doorslikt als je een beetje pech hebt komt het in je voorhoofdsholte terecht, daar kun je dan wel een ontsteking krijgen, daarom kun je beter zachtjes je neus snuiten.
Oud 09-04-2005, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 08-04-2005 @ 21:57 :
Waarom zijn jongens altijd zo moe na een orgasme?
Van een orgasme wordt je ontspannen, als het toch al avond was én je hebt net keihard gewerkt dan is het niet heel vreemd dat tijdstip+lichamelijke moeheid+ontspannenheid samenkomen tot slaperigheid.
Oud 09-04-2005, 22:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-04-2005 @ 20:07 :
Van een orgasme wordt je ontspannen, als het toch al avond was én je hebt net keihard gewerkt dan is het niet heel vreemd dat tijdstip+lichamelijke moeheid+ontspannenheid samenkomen tot slaperigheid.
Maar waarom is het dan 's ochtends ook
Oud 10-04-2005, 10:45
Roos
Roos is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 09-04-2005 @ 23:25 :
Maar waarom is het dan 's ochtends ook
Dat komt door het vrijkomen van bepaalde hormonen. Daar wordt je slaperig van.
Maar als je die jongen een kwartiertje wakker blijft te houden, is het daarna vaak over (dan zakken die hormonen weer vanzelf )
Oud 15-04-2005, 17:22
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-03-2005 @ 12:49 :
Dit heeft te maken met het miniatuuractiepotentiaal. Om je spieren te laten samentrekken moet er een stofje vrijgezet worden wat dan getransporteerd wordt door je zenuwen en wat dan uiteinelijk je spier prikkelt. Dit gebeurt ook wel eens spontaan waardoor een receptor geprikkeld wordt en je dus zo'n soort samentrekking krijgt. Dit is om te zorgen dat die receptoren op hun plaats blijven zitten en niet gaan wandelen.

Ik heb het zelf ook, is heel raar, vooral als je in slaap valt en je ligt niet in bed, dan stoot ik opeens mijn kop of mijn voet ofzo.
jep, zon trekking net voordat je gaat slapen heet trouwens een 'hypnic jerk'
Oud 15-04-2005, 17:55
Mirruh
Mirruh is offline
een vriendin van mij had toen ze klein was zwart haar. Toen ze een peater was viel het eruit en er groeide blond haar voor in de plaats. Hoe kan dit??
Oud 16-04-2005, 15:18
CSN
CSN is offline
Bij hoeveel bloedverlies ga je dood?
Waarom worden blauwe plekken na een tijdje paars en dan groen en dan ook nog eens geel?
Hoe komt het dat sommige mensen pijn in hun gewrichten krijgen als er slecht weer op komst is en is het echt waar dat kinderen dan drukker worden (want mijn moeder zei altijd dat er vast onweer aankwam als ik druk was)?
Hoe kan het dat ik altijd rugpijn in plaats van buikpijn krijg als ik ongesteld ben?
Waarom groeit haar en groeien nagels nog even door na je dood?
Geldt dit ook voor afgehakte hoofden/vingers?
Hoe komt het nou precies dat je lippen zoveel roder zijn?
Ik heb ooit eens gelezen dat je huig geen functie heeft. Is dit zo, en kan het zo zijn dat het ooit wel een functie heeft gehad (een beetje zoals je stuitje ook een overblijfsel is uit de oertijd)?

Laatst gewijzigd op 16-04-2005 om 15:22.
Oud 16-04-2005, 15:24
Verwijderd
Je gaat dood bij het verliezen van ongeveer 2 liter bloed; een normale volwassene heeft 5 liter bloed.

Je lippen zijn zoveel roder, omdat de huid er dunner is en er meer bloedvaatjes zijn. Daardoor schijnt de rode kleur van het bloed duidelijker door je huid.

Nagels en haren groeien na je dood nog even omdat ze in feite ontstaan door het afsterven van huidcellen, en niet zoals andere lichaamsdelen door het ontstaan van nieuwe cellen. Als je hoofd is afgehakt groeit je haar dus ook nog even, en als je vinger is afgehakt groeit je nagel ook nog even.
Oud 16-04-2005, 19:16
Hayden
Hayden is offline
Waarom heelt een wond de ene keer goed, en ontstaat er de andere keer een litteken ? (hoe ontstaat dus een litteken..)

En hoe komt het dat als ik aan mijn navel zit, aan de binnenkant, dan het gevoel krijg dat ik naar de wc moet?

Laatst gewijzigd op 16-04-2005 om 19:32.
Oud 17-04-2005, 16:18
Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
CSN schreef op 16-04-2005 @ 16:18 :

Ik heb ooit eens gelezen dat je huig geen functie heeft. Is dit zo, en kan het zo zijn dat het ooit wel een functie heeft gehad (een beetje zoals je stuitje ook een overblijfsel is uit de oertijd)?
Je huig heeft wel een functie, namelijk het afsluiten van de opening tussen de neusholte en de keelholte tijdens het slikken, zodat het voedsel maar één richting op kan, namelijk de slokdarm in, waar het hoort.
Oud 17-04-2005, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Hayden schreef op 16-04-2005 @ 20:16 :
Waarom heelt een wond de ene keer goed, en ontstaat er de andere keer een litteken ? (hoe ontstaat dus een litteken..)

En hoe komt het dat als ik aan mijn navel zit, aan de binnenkant, dan het gevoel krijg dat ik naar de wc moet?
Een litteken ontstaat doordat de huid niet gauw genoeg kan bijgroeien om de wond te bedekken; om de opening toch beter af te sluiten dan een korstje kan, komt er dan eerst een laagje bindweefsel overheen, want dat groeit makkelijker. Een litteken ontstaat dus als een wond langzaam geneest, bijvoorbeeld doordat het een grote wond is, doordat het ontstoken is of doordat het korstje er steeds af gaat.

Stimulatie van de huid van de onderbuik kan ervoor zorgen dat je darmen je (pre-)ontlasting een stukje verder persen. Hoe dat precies zit weet ik niet.
Oud 18-04-2005, 13:28
CSN
CSN is offline
Ah, bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen .
Oud 18-04-2005, 20:43
Roos
Roos is offline
Citaat:
Sarah schreef op 17-04-2005 @ 18:17 :
Een litteken ontstaat doordat de huid niet gauw genoeg kan bijgroeien om de wond te bedekken; om de opening toch beter af te sluiten dan een korstje kan, komt er dan eerst een laagje bindweefsel overheen, want dat groeit makkelijker. Een litteken ontstaat dus als een wond langzaam geneest, bijvoorbeeld doordat het een grote wond is, doordat het ontstoken is of doordat het korstje er steeds af gaat.
Hoeft niet per se een grote wond te zijn: de diepte is ook van goot belang (bijvoorbeeld een kleine, diepe snee kan wel een litteken veroorzaken, terwijl je bij een grote oppervlakkige wond minder snel een litteken krijgt)
Oud 18-04-2005, 20:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom doet je arm zoveel pijn na een inenting, komt dat door de entstof of door de beschadiging of door iets anders?
Oud 21-04-2005, 17:10
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 18-04-2005 @ 21:47 :
Waarom doet je arm zoveel pijn na een inenting, komt dat door de entstof of door de beschadiging of door iets anders?
de vloeistof kan soms best gemeen zijn
en je prikt in een spier. das ook best ff gevoelig.
Oud 21-04-2005, 17:30
Roos
Roos is offline
Er is eigenlijk helemaal geen ruime voor die vloeistof. Dus de cellen moeten ruimte maken. Daardoor kan mechanische schade ontstaan > dit doet pijn. Dit is vooral zo bij een prik die vlak onder de huid wordt gezet (bijvoorbeeld een mantoux-test voor tbc).
Daarnaast doet het natuurlijk ook gewoon pijn als iemand een naald in jouw spier steekt!
Oud 28-04-2005, 17:15
Verwijderd
ik heb al 2 dagen continu het gevoel dat ik heel nodig naar de wc moet (wat dan dus niet zo is). Gaat het over of ga ik dood?

wilde er geen heel topic over openen
Oud 28-04-2005, 20:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Katje schreef op 28-04-2005 @ 18:15 :
ik heb al 2 dagen continu het gevoel dat ik heel nodig naar de wc moet (wat dan dus niet zo is). Gaat het over of ga ik dood?

wilde er geen heel topic over openen
Blaasontsteking waarschijnlijk.
Oud 02-05-2005, 19:18
Verwijderd
Ik heb twee littekens van ongeveer gelijke grote, zelfde oorzaak. De ene is een half jaar later ontstaan dan de ander en is daardoor ook nog verser en meer zichtbaar. Volgens mij is hij echter zichtbaarder dan die eerste na dezelfde tijd. Bij de eerste heb ik er veel meer littekencreme opgesmeerd. Is het mogelijk dat het tweede daardoor zichtbaarder is? En is deze dan ook gevoeliger voor zon? Hoelang duurt het voordat een litteken (diep, ongeveer 20 cm lang en halve cm breed) ongeveer helemaal verdwenen is?
Oud 06-05-2005, 21:52
bokky
bokky is offline
waarom kun je als je griep hebt of verkouden enzo bent opgezette lymfeklieren krijgen? En dan bedoel ik niet zozeer die bij je hoofd in de buurt zitten, maar bijvoorbeeld aan de binnenkant van je dijen en al die andere lymfeklierknopen of hoe noem je het?
Oud 06-05-2005, 21:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
bokky schreef op 06-05-2005 @ 22:52 :
waarom kun je als je griep hebt of verkouden enzo bent opgezette lymfeklieren krijgen? En dan bedoel ik niet zozeer die bij je hoofd in de buurt zitten, maar bijvoorbeeld aan de binnenkant van je dijen en al die andere lymfeklierknopen of hoe noem je het?
Als je ziek bent (en dus ook bij griep of verkoudheid) maakt je lichaam extra antistoffen aan (lymfocyten), die lymfocyten worden in je lymfeknopen opgeslagen en verdeeld door je bloed. Als je meer lymfocyten hebt moeten die ook ergens blijven, vandaar dat je lymfeklieren dan opzetten.
Oud 07-05-2005, 19:27
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Saarah schreef op 31-12-2004 @ 00:02 :
En wat is de (beste) manier om hem te stoppen?
meerdere mogelijkheden voor:

- 1 theelepeltje suiker innemen (3sec later is het echt wég! )
- heeel langzaam uitademen (daardoor nemen je longen de controle weer goed over)
- langzaam iets drinken (dit heeft ook weer effect op het langzame ademhalen, lees hierboven)

adem inhouden, snel drinken of op je hoofd staan zijn fabeltjes en werken dan ook niet. misschien dat ze bij een enkeling wel werken, dan zeg ik er niets over maar over het algemeen werken die methodes dus niet.

de manieren die ik zelf hierboven heb beschreven werken bij mij iedere x weer om de hik te stoppen, en bij anderen die ik het ook heb aangeraden, ook
dus jij ook suc6 bij deze

Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 19:37.
Oud 07-05-2005, 19:41
XQseMe2
XQseMe2 is offline
ik heb wel een leuk vraagje en ns zien of iemand hier daar het antwoord op weet, en dan bedoel ik niet de praat die in boekjes staan die eigelijk nog niet echt iets vertellen

hoe komt het dat je gedachten (zoals muziek & stemmen e.d) kunt "horen in je hoofd" ?
en dat je beelden kunt "zien in je hoofd" ?

want je hoort en ziet ze niet met je ogen & oren, dus hoe kan het dan dat je ze toch "hoort & ziet" ?

ns zien of iemand een leuk antwoord weet
Oud 08-05-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 07-05-2005 @ 20:41 :
ik heb wel een leuk vraagje en ns zien of iemand hier daar het antwoord op weet, en dan bedoel ik niet de praat die in boekjes staan die eigelijk nog niet echt iets vertellen

hoe komt het dat je gedachten (zoals muziek & stemmen e.d) kunt "horen in je hoofd" ?
en dat je beelden kunt "zien in je hoofd" ?

want je hoort en ziet ze niet met je ogen & oren, dus hoe kan het dan dat je ze toch "hoort & ziet" ?

ns zien of iemand een leuk antwoord weet
bedoel je in een herinnering of fantasie, of in geval van hallucinaties? Het eerste weet ik niet; het tweede wel ongeveer. Als je iets ziet of hoort, merk je dat, doordat je oren of ogen prikkels doorgeven aan de hersenen. Bij een hallucinatie ontstaan die prikkels spontaan in de hersenen, waardoor je iets hoort of ziet wat niet is opgevangen door je ogen of oren. Iemand die last van hallucinaties heeft, kan het onderscheid tussen echt en niet-echt ook niet maken, omdat diegene geen onderscheid merkt; de hersenen worden immers op dezelfde plaats geprikkeld (als iemand dingen ziet of hoort die zeer onrealistisch zijn kan diegene uiteraard wel zelf bedenken dat het niet echt is, maargoed )
Oud 09-05-2005, 13:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Als je met je ogen open slaapt, is dat slecht? Want je knippert dan toch niet echt, drogen ze dan niet uit of zo?
Oud 16-05-2005, 14:08
Roos
Roos is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 09-05-2005 @ 14:31 :
Als je met je ogen open slaapt, is dat slecht? Want je knippert dan toch niet echt, drogen ze dan niet uit of zo?
Daardoor kunnen wel sneller ontstekingen ontstaan, doordat virusse en bacterieen niet worden weggespoeld door het traanvocht.
Oud 17-05-2005, 13:15
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-05-2005 @ 15:08 :
Daardoor kunnen wel sneller ontstekingen ontstaan, doordat virusse en bacterieen niet worden weggespoeld door het traanvocht.
Ow Maar ja, er valt zeker niets tegen te doen, wel? Als je merkt dat je je ogen open hebt dan is het al te laat
Oud 17-05-2005, 21:45
Roos
Roos is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 17-05-2005 @ 14:15 :
Ow Maar ja, er valt zeker niets tegen te doen, wel? Als je merkt dat je je ogen open hebt dan is het al te laat
Ik zou het niet weten! Misschien helpt het om met zo'n "slaapmaskertje" voor je ogen te slapen, misschien hou je ze dan wel dicht omdat dat maskertje ervoor zit?
Oud 18-05-2005, 10:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Roos schreef op 17-05-2005 @ 22:45 :
Ik zou het niet weten! Misschien helpt het om met zo'n "slaapmaskertje" voor je ogen te slapen, misschien hou je ze dan wel dicht omdat dat maskertje ervoor zit?
Dan kan ik echt niet slapen, hoor En volgens mij deed ik het alleen in de week die ik alleen thuis was, beetje vaag
Oud 20-05-2005, 13:23
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 09-05-2005 @ 14:31 :
ik ken het, doe het zelf ook...
het is heel raar, je wordt wakker maar je komt erachter dat je ogen al open waren *weirrrrddddddd*
maar ja goed, ik denk de enige manier om ervan af te komen dat dat is dat je tege jezelf blijft herhalen dat je je ogen dicht moet doen als je gaat maffen, dan ga je in je onderbewustzijn het automatisch registreren
Oud 20-05-2005, 13:24
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-05-2005 @ 22:43 :
bedoel je in een herinnering of fantasie, of in geval van hallucinaties? Het eerste weet ik niet; het tweede wel ongeveer. Als je iets ziet of hoort, merk je dat, doordat je oren of ogen prikkels doorgeven aan de hersenen. Bij een hallucinatie ontstaan die prikkels spontaan in de hersenen, waardoor je iets hoort of ziet wat niet is opgevangen door je ogen of oren. Iemand die last van hallucinaties heeft, kan het onderscheid tussen echt en niet-echt ook niet maken, omdat diegene geen onderscheid merkt; de hersenen worden immers op dezelfde plaats geprikkeld (als iemand dingen ziet of hoort die zeer onrealistisch zijn kan diegene uiteraard wel zelf bedenken dat het niet echt is, maargoed )
ik bedoelde in herinnering of fantasie
maar toch bedankt voor je antwoord
Oud 20-05-2005, 14:27
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 20-05-2005 @ 14:23 :
ik ken het, doe het zelf ook...
het is heel raar, je wordt wakker maar je komt erachter dat je ogen al open waren *weirrrrddddddd*
maar ja goed, ik denk de enige manier om ervan af te komen dat dat is dat je tege jezelf blijft herhalen dat je je ogen dicht moet doen als je gaat maffen, dan ga je in je onderbewustzijn het automatisch registreren
Mja, het is echt vreemd

Maar ik denk dat dat ook het enige is dat helpt. Soms vergeet ik gewoon mijn ogen dicht te doen
Oud 22-05-2005, 15:55
r.carlos
r.carlos is offline
hoe kan het dat je rugpijn hebt (chronisch) en dat ze niet vinden vanwaar het komt?
Oud 22-05-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:
r.carlos schreef op 22-05-2005 @ 16:55 :
hoe kan het dat je rugpijn hebt (chronisch) en dat ze niet vinden vanwaar het komt?
doordat artsen niet alles weten en kunnen
Je rugpijn heeft ongetwijfeld een oorzaak, maar de medische wetenschap is gewoon nog niet ver genoeg om die oorzaak te vinden.
Oud 25-05-2005, 17:11
steefos
steefos is offline
hoe komt het dat bij sommige mensen na een chemokeur hun haarkleur veranderd?
Topic gesloten

Regels voor berichten