![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ongelovigen + joden + Christenen: Nee. Dat is het niet. Okee, topic closed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Okee, niet overtuigd, jammer dan, dan nog hoef je niet erop los te schelden, je kiest er immers zelf voor om de posts te lezen en te reageren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik scheld niet, ik relativeer. (over het algemeen) En je moet toegeven, dat jij, samen met makelville een van de meer zinnige moslims op dit forum, ook begrijpt waarom ik sceptisch tegenover Mujahideen's manier van beargumenteren sta. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
iemand : 'bestaat allah' moslim : 'ja' iemand : 'hoe weet je dat' moslim : 'staat in de koran' iemand : 'en is die koran waar dan' moslim : 'ja' iemand : 'hoe weet je dat' moslim : 'van allah natuurlijk' pffft... vermoeiend hoor, moslims met bekeringsdrang...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik ben het wel mee eens dat het raar is om je eigen cultuur als buitenlander op te dringen en te laten overheersen aan de bestaande cultuur. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat staat ook in de bijbel/koran. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
In de Bijbel staat dat je bepaalde regels niet mag overtreden. Dat staat ook in de forumregels. Waar zit hier de drogredenering? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik twijfel aan de juistheid van de Koran. Off-topic: Nog een FB nodig? Ik ben objectief, actief, rechtvaardig, aardig, (kan) respectvol (wezen), en ik heb genoeg vrije tijd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: en je bent pas nog geband grapjas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het uberhaupt naief om te denken dat een onperfect wezen (de mens) iets totaal perfects (het woord van Allah/God) kan bevatten en dat dan ook perfect kan neerschrijven. (off-topic: Ik heb mijn leven gebeterd. Echt waar! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vroeg niet of het al dan niet verbroken kon worden. Ik vroeg waarom die regel er was.
||
Citaat:
||
Citaat:
Trouwens, die regel is er gewoon. Waarom? Geen idee, maar hij is er. En moet dus gevolgd worden. Laatst gewijzigd op 31-12-2004 om 18:39. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een stukje waarheid over de Islam Kaka8 | 4 | 23-01-2011 10:18 | |
Het kleine vraagjes over geloven topic T_ID | 501 | 29-06-2006 23:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rohit | 501 | 26-12-2005 19:40 | |
De wetenschappelijke wonderen van de Heilige Koran. Verwijderd | 444 | 24-04-2005 09:57 | |
"Heeft de Islam een... Fillastiene | 100 | 17-04-2003 17:26 | |
De islam word een de groot geloof in nederland stampertjuh | 66 | 23-10-2002 09:49 |