Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2004, 22:54
Ruudje
Ruudje is offline
nee... niet weer... het mag niet... ik wil het... maar nee, ook weer niet... AAAAARGH
Advertentie
Oud 31-12-2004, 00:29
Fade of Light
Fade of Light is offline
aaahaaaah, ik wordt uitgelachen op straat! Ik zal je morgen misschien wel laten zien waarom, maar het is zooo leuk
Oud 31-12-2004, 06:42
Miracle
Miracle is offline
Als je wakker wordt met iets in je hoofd, betekent dat dan dat je daarover gedroomd hebt?
Tis heel irirtant, want dat raak je niet meer kwijt.

En welke idioot komt er op het idee om nú een mega knaller af te steken. Ga slapen man!
Oud 31-12-2004, 08:10
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Miracle schreef op 31-12-2004 @ 07:42 :
En welke idioot komt er op het idee om nú een mega knaller af te steken. Ga slapen man!
Ja... en het mag officieel pas vanaf 10 uur
Oud 31-12-2004, 09:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 31-12-2004 @ 09:10 :
Ja... en het mag officieel pas vanaf 10 uur
Ow, vandaar dat ze bij ons al weken bezig zijn

Oké, ik ben weer bijna beter en ik voel me wel weer oké, dus eigenlijk heb ik niets om te zeuren, behalve dan dat mijn linkerooglid trilt
Oud 31-12-2004, 10:11
zus
zus is offline
Bah, ontzettend verkouden En dat net als ik vanavond bij m'n vriend blijf slapen. Ik kon echt niet slapen vannacht, ik lag overal aan te denken. Half 12 lag ik al op bed en half 3 sliep ik pas en 8 uur was ik weer wakker Bah, geen zin in vanavond, ik blijf hele avond bij m'n vriend, en m'n schoonouders zijn niet echt geweldig, dus dat wordt nog een feest..
Oud 31-12-2004, 12:36
Gothic
Gothic is offline
ik heb de meeste gave snoopy telefoon op aarde
Oud 31-12-2004, 13:12
Nona
Nona is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 31-12-2004 @ 01:29 :
aaahaaaah, ik wordt uitgelachen op straat! Ik zal je morgen misschien wel laten zien waarom, maar het is zooo leuk
Waarom anders niet nu?

Pfff, vanavond eerst lekker eten, dan RSG. Het zal wel leuk worden, ik maak me alleen zorgen om of ik wel zo lang wakker kan blijven. Iedereen wil natuurlik tot laat in de morgen feesten en mijn lichaam wil wat dat betreft meestal niet zo meewerken.

Nou ja, anders gaan we lekker voor de Red Bull en koffie. Dat zal toch zeker wel werken? R. was de laatste keer enorm hyper van de Red Bull (of verwant spul), dus mijn lichaam zou daar ook op moeten kunnen reageren.

En maandag komen een paar vriendinnen eten, want dan ben ik jaaaaarig!!! Heb er wel zin in. Wat zal ik koken?
Oud 31-12-2004, 14:08
WolterB
WolterB is offline
Net minimeetinkje gehad.
Even 2 DVD's wegbrengen en daarna de stad ingeweest. Daar was een stipwinkel waar ze oude Donald Ducks hadden liggen en van '76 tot '78 waren er een aantal die ik nog niet had en die heb ik gekocht.
Heerlijk om je verzameling zo een stukje completer te maken.

Nu wil ik eigenlijk dat t snel avond wordt, want ik heb tot 8 uur niet bijster veel te doen..

Laatst gewijzigd op 31-12-2004 om 15:21.
Oud 31-12-2004, 14:31
zus
zus is offline
Hehe, met het werkstuk schiet het op. Eigenlijk is hij nu klaar, maar ja nu is onze printer leeg. Ik kan alleen nog zwarte tekst printen en aangezien er overal plaatjes bij staan, stuur ik naar iedereen wat. Ik moet nog 2 hoofdstukken opsturen naar iemand, ik heb zelf alleen de conclusie geprint omdat daar geen plaatjes bij staan. Lastig Het zijn ook nog eens 23 pagina's, dus moet helemaal bijhouden wat ik naar wie heb gestuurd en wat ik nog moet sturen, pfff

En ik ben zo verkouden, darrie.
Oud 31-12-2004, 14:32
zus
zus is offline
Citaat:
WolterB schreef op 31-12-2004 @ 15:08 :
Net minimeetingkje gehad.
De N en de K zeggen nee, tussen hen staat nooit een G! Sorry, heb ik van mijn juf in groep 8 geleerd en dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik het las
Oud 31-12-2004, 14:34
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
zus schreef op 31-12-2004 @ 15:32 :
De N en de K zeggen nee, tussen hen staat nooit een G! Sorry, heb ik van mijn juf in groep 8 geleerd en dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik het las
je bent me voor
Oud 31-12-2004, 14:35
zus
zus is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-12-2004 @ 15:34 :
je bent me voor
Oud 31-12-2004, 15:21
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
zus schreef op 31-12-2004 @ 15:32 :
Ik keek er ook al zo vreemd tegenaan toen ik t las

Dankje
Oud 31-12-2004, 16:28
bradio8
bradio8 is offline
ik ben echt wanhopig. ik heb mezelf voor een keuze gesteld. een mail sturen met alles wat ik voel, of niet. simpel ziet het er zo uit. als ik de mail stuur heb ik eindelijk mijn hard gelucht bij de enige die ik ooit echt heb vertrouwd vertel haar hoe ik over alles voel, zij zal het negeren of heel boos op mij worden, of het gewoon weggooien zoals al het andere. dan voel ik me klote, omdat ik of geen contact meer met haar heb dan of zo slecht contact dat ik er niet meer tegen kan. het alternatief is niet versturen. waardoor ik allemaal dingen in mijn hoofd heb die er niet uitkunnen en dat ik helemaal doordraai, wat de laatste dagen al aardig aan het gebeuren is. dan maak ik er zelf een einde aan, vrees ik. ik ga hoe dan ook niet blij het volgende jaar in. ik kan het alleen aan haar vertellen. zij zal het waarschijnlijk ook niet snappen. het stomme is dat als er iemand zou komen (wat niet gebeurd) en vraagt of het wel goed met me gaat, dan zou ik ja zeggen. ook als ze doorvragen. en er komt sowieso niemand. en ik ben de stom om naar iemand toe te gaan, ookal weet ik dat ik dat wel moet doen. ik doe het toch niet. het is meer dan 3 maanden geleden, het lijkt wel of de tijd heeft stil gestaan. ik ben niks wijzer geworden ofzo. ik ben alleen maar dingen verloren. xij heeft zoveel mensen om haar op te vangen, waarom heb ik nou niemand? dat antwoord weet ik al, dat staat hierboven al, maargoed het wordt toch nooit meer zoals toen ook al zou ze die mail helemaal doorlezen en iets heel liefs terugmailen. hoe kwam zij er toch overheen? of waarom ik niet? omdat ik weet dat zij de geweldigste tijd van mn leven bracht en dat dat nooit meer terug komt. en ik weet gewoon dat niemand aan haar kan tippen. laat staan dat iemand mij uberhaupt leuk vindt. ik hoop dat zij nog niemand nieuws heeft ik heb zoveel vragen voor haar. owja het is oudjaar. die hele drukte is aan mij voorbij gegaan dit jaar. ik zat glasachtig de laatste dagen bijna altijd aan haar te denken. hoe kan het na zoveel tijd juist sterker zijn geworden al dat gevoel? ik kan het niet meer aan bah. en ik wil geen zielepoot zijn, wat een best stomme zin is na die klaagmuur die ik net heb getypt. ik wil gewoon weg van alles. weten wat ik moet doen. stomme gevoelens uitschakelen. bedankt dat ik weer mijn hart kon luchten, het lucht op. gelukkig nieuwjaar iedereen
Oud 31-12-2004, 16:38
Miracle
Miracle is offline
Ik ben echt doodop. Dat kan echt niet vanavond. Dan maar niet te lang de stad in... Ik ben veels te moe om nog zo lang wakker te blijven en morgen moet ik echt bepaalde dingen doen, zonder al te moe te zijn.

Zere benen en ik ben chagrijnig. M'n make up wou niet lukken en nu moet ik alweer weg. Dag tijd voor mezelf.
Oud 31-12-2004, 16:40
Verwijderd
Ik heb een beslissing moeten nemen,
een tijdje terug in het verleden.
Maar ik weet dat ik de goede heb genomen,
want er is een heel speciaal persoon in mijn leven gekomen,
en dat ben jij

En hij snapte het niet. Hij snapt het niet. Hij snapt mij niet..
Ik ben zo blij met hem, en zijn vriendschap, en hij ziet het niet.
Ik wil hem niet kwijt, ben hem al eens kwijt geweest, en wil dat niet meer. Maar hij ziet en snapt het niet.

Wou dat ik mensen kon vertellen hoe alles zit, hoe ik me voel en hoe ik denk.
Oud 31-12-2004, 16:54
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-12-2004 @ 13:36 :
ik heb de meeste gave snoopy telefoon op aarde
*kijkt jaloers*

een ´echte´ telefoon ?
Oud 31-12-2004, 17:00
Nijn*
Nijn* is offline
Opgelucht en bang..
Oud 31-12-2004, 17:13
Fainne
Fainne is offline
waaaa ik ben zo blij dat mn bestevvriendin me mee wou maareja ik kan niet mee want ik ben erg besmettelijk. en ik kan niet meer typen.
oh kak nou heb ik een ice tea geopend en die moetik leegdrinken want ik ben besmettelijk maar het doet pijn aan men keeeel

nuja ik kan mensen lekker schrik aanjagen met mijn bloedoorlopen ogen mhoehaha. Spijtig van het feit dat ik geen enkel levend wezen meer zal zien de komende dagen(buiten moeder) en dat ik mezelf er nog het meeste angst mee aanjaag.

dat moest ik eve kwijt omdat ik mezelf maar ene klein beetje zielig voel dat nu ik nieuwjaar mag vieren ik niet kan omdat het de zoveelste vakantie is dat mijn vrienden me in de steek lieten (wat overigens deze keer puur om een misverstand ging ) en dat ik langer dan een week weer ens bedlegerig ben!
Oud 31-12-2004, 17:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
snoopy schreef op 31-12-2004 @ 17:54 :
*kijkt jaloers*

een ´echte´ telefoon ?

Deze maar met een rode telefoon ipv blauwe...

49 dollar op deze site, en ik heb hem voor 9,50
Oud 31-12-2004, 17:50
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-12-2004 @ 18:48 :
[afbeelding]

Deze maar met een rode telefoon ipv blauwe...

49 dollar op deze site, en ik heb hem voor 9,50
Die wil ik ook!!
Oud 31-12-2004, 17:52
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Wendy is oke
Oud 31-12-2004, 17:54
marrel
marrel is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 31-12-2004 @ 18:52 :
Wendy is oke
hoewel ik geen idee heb wie het is, ben ik er best wel blij mee gezien de verhalen overal dus *blij is*
Oud 31-12-2004, 18:15
zus
zus is offline
Citaat:
Wendy is oke
Oke dan! Kan je met een gerust hart het nieuwe jaar in..
Oud 31-12-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Wendy is oke
(Ben ik blij dat ik nog even online ben gekomen, weet ik dat ook. )

Verder: Zometeen warm aankleden en dan weg...als het goed is blijft het droog en wordt het niet al te koud en das wel prettig op het strand. Morgen onverwachts (naja, niet helemaal dus, want ik weet het nu 'al') oppassen en daarna verlaat 'kerst' vieren.
Oud 31-12-2004, 19:02
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Wendy is oke
Gelukkig...ik bedacht me vanmiddag nog dat ik je dat wilde vragen...

Zo...weer even op en neer naar mn kamer geweest om een boekenkast en een paar dozen met boeken en andere spullen weg te brengen...nu lekker kalm aan doen vanavond lekker lui zijn Hoewel ik dat al te vaak ben

Nouja nog even rondneuzen hier en dan moeten mn ouders ook weer wat aandacht hebben
Oud 31-12-2004, 19:59
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Wendy is oke
Super meissie!
Oud 31-12-2004, 20:30
Verwijderd
Godverredomme bel nou.. Ook al is het 6 uur later waar jij zit.. Ik wil je stem even horen
Oud 31-12-2004, 20:30
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Wendy is oke
Oud 31-12-2004, 20:31
Dolores
Dolores is offline
Het gaat toch nog een leuke avond worden.
Oud 31-12-2004, 21:09
metallica
metallica is offline
Net lekker meisjesachtig gedaan

Maar gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!

En ik hoop dat ik komend jaar wel krijg wat ik wil
Oud 31-12-2004, 22:54
Verwijderd
En wat doe ik hier op dit tijdstip?
Idd me kapot ergeren aan dat %$#^ Oud en Nieuw....
Oud 01-01-2005, 01:13
marrel
marrel is offline
k zit er doorheen, k ga maar naar bedje toe

happely 2005 allemaal!
Oud 01-01-2005, 01:39
*ABC*
*ABC* is offline
Ik ben gefrustreerd en boos maar ik weet niet waarom.

Ik weet wel dat ik een hekel heb aan oud&nieuw.

Behalve het vuurwerk afsteken, ff lekker je frustraties wegknallen. Al is het eigenlijk wel geldverspilling.

Ik heb zin om iets te leren ofzo
Oud 01-01-2005, 04:50
Outlaw
Outlaw is offline
Denk aan iets vrolijks.
Oud 01-01-2005, 09:18
Quiana
Quiana is offline
ohh. ik ben thuis.

oudjaarsdienst, film kijken, nieuwjaar, vuurwerkchampagneenz,
op naar J. -> films, spelletjes, de hele groep, ontzettend flauwe
boel en ontzettend leuk.

en <3

(enneh; gelukkig nieuwjaar allemaal. )

Laatst gewijzigd op 01-01-2005 om 09:20.
Oud 01-01-2005, 09:35
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gelukkig nieuw jaar allemaal!

Maar eigenlijk haat ik al dat gelukgewens en zo... Ja, via internet of zo vind ik het wel gaan, maar om iedereen straks weer een hand te moeten geven en zo, blegh

Verder ga ik erg goed het nieuwe jaar in, ben hartstikke verkouden
Oud 01-01-2005, 09:58
WolterB
WolterB is offline
*wenst ook iedereen een gelukkig 2005*

Voor de 4e nacht op rij kort geslapen, maar ik voel me nogsteeds niet bepaald moe ofzo.
Gisteren heb ik me uitstekend vermaakt, was gezellige groep, veel mensen die t ergens anders vierden hebben aan me gedacht, , ik heb me niet verveeld, dus ik mag wel zeggen dat t een redelijk goed geslaagde jaarwisseling was.
Het was alleen een beetje een anticlimax om in een leeg, verlaten huis aan te komen na een gezellige avond.
Vanavond na t eten komt mn moeder terug, maar ik weer niet of ik dan nog hier ben, want ik wil eigenlijk vanavond alweer terug naar mn kamertje.
Oud 01-01-2005, 10:25
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 01-01-2005 @ 10:35 :
Maar eigenlijk haat ik al dat gelukgewens en zo... Ja, via internet of zo vind ik het wel gaan, maar om iedereen straks weer een hand te moeten geven en zo, blegh
Dat is nog wel te doen, maar al dat zoenen.

Gelukkig ben ik vanaf morgen weg en is iedereen het hopelijk na die tijd vergeten.

Maar toch: gelukkig nieuwjaar allemaal.
Oud 01-01-2005, 10:32
cyntha
cyntha is offline
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Pff, heb het overleefd gisteren. Ben nu alleen stikkapot.. Ontving nog een superlief smsje van hem. Misschien dat ik hem toch wel leuker vind dan gewoon vrienden.. *zucht*
Oud 01-01-2005, 10:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Miracle schreef op 01-01-2005 @ 11:25 :
Dat is nog wel te doen, maar al dat zoenen.

Gelukkig ben ik vanaf morgen weg en is iedereen het hopelijk na die tijd vergeten.

Maar toch: gelukkig nieuwjaar allemaal.
Dat is mijn "en zo"

Mja, dat denk je.. Of heb ik gewoon kei fanatiekelingen in mijn omgeving of zo, bij mij duurt dat echt nog twee weken of zo voordat ik er vanaf ben
Oud 01-01-2005, 11:06
Dolores
Dolores is offline
Pff, brakheid. Maar heb op zich wel een leuke avond/nacht gehad, dus dat is mooi. Straks maar even een wandelingetje maken ofzo, even wat frisse lucht, want k voel mij echt niet goed nu. :/
Oud 01-01-2005, 11:27
Chaucus
Chaucus is offline
De beste wensen voor iedereen voor 2005

Hmm, beetje verveling hier...straks weer lekker boek lezen daar is kerstvakantie toch erg geschikt voor
Miss nog even naar opa en oma...en morgen bij mn broertje op visite ofzo
Mam zit helemaal in een opruimmanie ofzo...maar goed is ook wel logisch...alleen jammer dat we nu steeds moeten beoordelen wat er meot gebeuren met dingen zie ze weg wil gooien (kijken of k er nog wat mee kan enzo)...ach t is wel lief....maar ik ben t nu wel ns n beetje zat ofzo...
Oud 01-01-2005, 11:51
Fainne
Fainne is offline
ah bah ik voel me zo lelijk met mijn koortshuid en etterend hoofd
Oud 01-01-2005, 12:39
Nijn*
Nijn* is offline
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Gisteravond zou ik naar vriendinnen gaan, maar ik kon geen lift terug krijgen, dus toen ben ik maar thuis gebleven. En ik heb tot kwart voor drie op m'n buurkindjes gepast, en ach dat was eigenlijk best leuk

Ondanks alles, mis ik hem toch wel...
Oud 01-01-2005, 12:45
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Waarom zegt ze niks tegen mij en wel tegen een een of ander onbelangrijk iemand? zou ik haar h eel erg gekwetst hebben..
ik durf haar niet te bellen
Oud 01-01-2005, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 01-01-2005 @ 13:39 :
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Even leek er nog hoop, maar nu ben ik zelfs dat laatste beetje hoop kwijt.
Oud 01-01-2005, 12:59
metallica
metallica is offline
JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik geloof het nog steeds niet
Hij heeft me terug gemaild
Oud 01-01-2005, 13:54
burgertrutje
burgertrutje is offline
t was niet leuk gister, met z'n alle jankend op de bank, bij de zoveelste ruzie. Waarom eigenlijk, t ging nergens over. Helemaal nergens. ik heb het gehad

[edit]k ben hier trouwens onder een 2de nick nu, om bepaalde redenen. k weet niet of het iemand boeit wat mijn andere is maar dan moet je maar pmen, k wil niet dat een familielid dit gaat lezen enzo [/edit]

Laatst gewijzigd op 01-01-2005 om 13:56.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten