![]() |
||
Citaat:
![]() nog nooit gehoord van erfelijkheid, lichte botten, snelle stofwisseling?! nee hoor, bijna iedereen komt altijd aanzetten met opmerkingen als die van jouw. magere mensen hebben ook gevoelens, hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() waarom denk jij dat mensen in dit topic reageren juist jah om jou aan de anorexia te krijgen 1) de topictitel is duidelijk genoeg KIJK DAN NIET! 2) hoe bedoel je 'of wij zijn allemaal zo klein'? lengte staat er toch bij joh 3) jij bent degene die hier aan het zeiken is over zijn (haar) gewicht 4) waarom denk je dat de mensen hier liegen? Wellicht hebben juist alleen de relatief lichte mensen gepost, redenen daarvoor mogen duidelijk zijn. Bovendien moet je niet kijken op een paar kg, weegschalen liegen vaak wel een beetje. 5) ik weet niet of je mij ook dun vindt (herhaal: 1.72 55kg), maar dat vind ik niet en daar heb ik het recht ook toe.
||
Citaat:
http://www.voedingscentrum.nl/body_m...body_mass.html ik wil niet zeuren maar er staat dat je veel te zwaar bent.. voor 1,65 zou je ongeveer 65 kilo mogen wegen..
|
![]() |
Maar dus niet iedereen heeft dezelfde bouw. Klaar. Snap je dat of niet!?
En jij bent net zo ziek om iemand -zonder dat je er verder uberhaupt iets van weet- te vertellen dat ze ziek is omdat ze een geweldige relatie met een man van 44 heeft. Maar goed, ik hecht geen waarde aan dat soort mensen. Kom eerst maar eens wat te weten van diegene, dan kan je verder praten! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik 160 cm ofzo (volgens mij de kortste hier) en 53 kg maar ik schommel gigantisch (moet ik ff mee ophouden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: 1.80 & 54 kilo en JAAAAAAAAAAAAA ik wéét dat dat te licht is *Barreuh*
|
Jemig hou alsjeblieft op met dat gezeik. Wat heeft ze eraan om te weten dat jij het ziek vindt dat ze met een man van 44 heeft? Je weet er helemaal niks vanaf, ik ook niet en ik hoef het ook niet te weten. Als zij er gelukkig mee is...
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Dank je, Tiram. Jij bent tenminste een redelijk persoon die niet bevooroordeeld is.
![]() En Freestyler: Uh... Tja, dat van die botten scheelt idd geen 15 kilo. Maar misschien wel een kilootje of.... Tja... 5? Geen id... Maar heeft dus eigenlijk gewoon met je bouw te maken. En ik ben gelukkig wel tevreden met mezelf. ![]() En ikkeleerlinge: Een pedofiel is iemand die met jonge kindertjes neukt. Niet met (bijna) volwassen vrouwen hoor! En vies issie ook niet! Hij douchet elke dag! ![]() |
![]() |
||
en mensen zeggen dat overgewicht bij jongeren een probleem is, je zou ze haast voor gek verklaren, geen mama tokkies hier
![]() ontopic 1.85 85 kilo Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-01-2005 om 22:26. |
![]() |
||
Citaat:
de dokter - en die zei dat "zware botten" niet een echt groot verschil maken qua gewicht (zeker geen 15 kilo iig, maar 5 kilo lijkt me ook al vrij veel..?). Wel verschilt het 'ideale gewicht' per persoon; sommige mensen hebben nou eenmaal meer nodig dan anderen... Maar dat heeft dus niet veel met 'zware' botten oid te maken, dacht ik.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik 1,76 met 56 kilo. |
![]() |
|||
![]() |
Ikkeleerlinge: Nee, het is niet illegaal. Ik ben 17 en vanaf je 16e kun je daar zelf over beslissen. Dus is niet illegaal.
Metroidminded: Ja, zo is het eigenlijk wel... ![]() Quiana en ikkeleerlinge: Klopt. Kan nooit zo veel schelen. Citaat:
Citaat:
![]() Oja, nog een keer ikkeleerlinge: Bedankt dat je nu wat milder reageert. Misschien toch goed om in vervolg niet meer zo snel een vooroordeel te hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel mag jou lief wegen ? belle_declercq | 17 | 12-05-2012 17:31 | |
Eten & Drinken |
Hoeveel eten jullie per dag? Armoed | 19 | 01-08-2010 17:37 | |
De Kantine |
Wat zijn jullie complexen? Muchacha | 34 | 14-04-2005 13:14 | |
De Kantine |
Hoeveel weeg jij? levi's | 163 | 22-05-2004 13:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
1.65-1.70m=> gewicht? Kill me Ce soir | 206 | 14-02-2004 16:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoeveel wegen jullie en hoe lang zijn jullie 15-angel-15 | 15 | 06-05-2002 15:06 |