Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het is een kwestie van plaatje uitzoeken, klikken met rechtermuisknop, klik dan op eigenschappen, kopieer dat adres dat er staat en dan klik je als je een reactie post op IMG en plak je daar het adres in of [IMG]adres[ /IMG] waar de spatie wel verwijderd moet worden maar anders zie je de vBcode niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder wil ik Everwood en Boston Public wel terug zien, samen met een nieuw seizoen van Alias. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Grim Tales!! Met Rik Mayal in zn pyjama in een wollige stoel met beenderen om hem heen die sprookjes op een lugubere manier verdraait, maar wel erg vet en indrukwekkend (en vaak met vette animaties erbij
![]() http://www.tvtome.com/tvtome/servlet.../showid-10183/
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en dan wil ik ook Johan en Pierewiet of hoe heete dat, dat keek ik vroeger altijd. En Mik Mak en Mon. over 3 jongetjes van een andere planeet. En kent misschien iemand een serie die 'de jongen van Andromeda' heet? Dacht dat het zo heette, dat keken mijn zus en ik altijd vroeger ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
flashback |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Wat een verschrikkelijk programma was dat Cash & Carlo.
||
Citaat:
![]() Check ook www.sitcomsonline.com/happydays.html eens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
die is toch al lang weer terug op de buis op nederland 1
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en allen afleveringen van creatief met kurk moeten herhaald worden en ik wil eindelijk weer eens nieuwe afleveringen van hertenkamp ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Peter Tuinman bedoel je en die ander is Bram v.d. Vlugt. ![]() ontopic: Interflix en Postbus X ![]() Belgische series, maar die heb ik ook uitgebreid gevolgd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat ze in plaats daarvan zo'n nostalgische programma's die je net opnoemt gaan herhalen. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
@ Mr.Oizo: eigenlijk zou Nickelodeon gewoon heel goed kunnen verdienen door zichzelf tot een net te maken dat alleen maar oude populaire programma's uitzendt. En als ze dan nog slim zijn met de programmering zorgen ze dat kindertekenfilms precies 's ochtends en tussen de middag vallen. Grote spelshows op zaterdagavond en overige programma's gewoon rond een uur of 20.30. ![]()
||
Citaat:
"Jongens zijn veel beter! De jongens! (De jongens!) Meiden zijn veel beter! De meiden! (De meiden!) Maar meisjes kunnen niet vechten! Nee? Wacht maar, ik geef je een rechtse! De meiden, de jongens; wie is wie de baas? Wij zijn beter!" En natuurlijk de megablubberpowerrace. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+4 Verwijderd | 500 | 15-05-2011 01:05 | |
De Kantine |
Pose-a-question nr. 3 Verwijderd | 500 | 18-04-2010 10:46 | |
Films, TV & Radio |
Lucille Werner Verwijderd | 34 | 05-03-2003 18:53 |