|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
nou en toen heb ik iedereen stil gemaakt... *neemt alles terug* |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Vast.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() en ik verveel me nu op dit moment voor het eerst vandaag niet ![]() snappen jullie mijn zin nog?:^) |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik verveel me nu niet meer ![]() uurtje geleden...wel
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
was dat gemeen bedoeld:^) |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar ook niet altijd. Ik vind het nogal dom om te zeggen: meisjes van 14 zijn altijd te jong voor jongens van 18. Ja, ik weet het.. ik ben niet helemaal objectief. Maar ik denk het echt. Net als dat ik denk dat sommige meisjes van 14 nog niet helemaal rijp zijn voor 4 vwo.. en nee, ik noem geen namen. |
||
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dan kan Nah, ik begrijp ook wel dat heel veel meisjes ontzettende dozen zijn op hun 14e. En dat jongens van 18 daar niet op zitten te wachten. Of er op z'n minst niet op zouden moeten zitten te wachten. (wat een zin ) Maar ik denk wel dat er gevallen zijn waarin het wel kan. Als het niveau niet teveel verschilt, de levensfase niet erg anders is.. en je goed met elkaar kan praten en je op seksueel niveau niet verder gaat dan je werkelijk wil, dan kom je een heel eind. Daar ben ik een van de voorbeelden van. Het zal best dat het niet heel vaak voorkomt, maar ik denk ook niet dat het ontzettend uitzonderlijk is.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En eh, wou je jezelf dan geen trieste geilerd noemen? Direct toegeven nadat een meisje haar cupmaat noemt? |
||
|
|
||
|
Citaat:
1 iets vermakelijks, bestaande uit een geestig gezegde of dartele daad => gebbetje, gekheid, plaisanterie, ui |
||
|
|
||
|
Citaat:
Eh, ja, da's wel vroeg.. |
||
|
|
||
|
Citaat:
was niet voor jou bedoeld foutje moet kunnen baassorriej *knufft*
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
*is nu boos op jij* |
||
|
|
||
|
Citaat:
Jaaaa, doei, he!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
zoek je ruzie ofzo? |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
een 14 jarig jongetje kan zijn 14 jarige vriendinnetje niet laten komen Toen ik 14 was hield ik me bezig met andere dingen school paardrijden etc etc Ik lag ik al om 9 uur in bed En niet achter de pc op scholieren.com advies te vragen over me sexproblemen.Kan je uberhaupt al klaarkomen op je 14e??!
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar dan zie je van die jochies van 14 die de etui van iemand af gaan pakken en door de klas gaan gooien en daar heeeeeel hard om moeten lachen. En het over lekkere wijven hebben en stiekem de playboy kopen. En dan blijkt dat een paar van die jochies ook nog seks heeft. Ik heb altijd meteen medelijden met de meisjes die seks met ze hebben Zo'n jochie wat niet eens volgroeit is, in de meeste gevallen.. bleh.Maar goed.. ik val dan ook wel op oudere mannen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Kan me niets schelen. Ik heb een leuke vriend en die wil ik graag houden. Of het nou uit de mode is of niet
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
In de war, help! Nounou | 6 | 27-06-2015 18:49 | |
| Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 15:54 | |
| Psychologie |
Psychologie Magazine komt met een jongerenspecial en is benieuwd naar jullie vragen Simon | 106 | 24-02-2003 19:22 | |
| Liefde & Relatie |
Vriendin doet enorm vreemd... t68i | 92 | 17-12-2002 09:08 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Waar gaat het naartoe DaDude | 13 | 10-12-2002 13:38 | |
| Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 20:23 | |