![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Euhhhh. Lig dit nou aan mij, maar als je zelf gaat zwemme in een zwembad met weetikwat er in, doe je dat zelf, daar doe je niemand kwaad mee. Vrind ali kwam net terug uit de rechtbank en vond 't tijd om na 4maanden zitten zn hobby tasjesroven weer voort te zetten [volgens vrinden notoire tasjesdief he]. als je gaat doe je er niemand kwaad mee, hij hoort gewoon met zn godvergeten klauwen van iemand anders zn spulle af te blijven Ben benieuwd hoe jij reageert as je erges loopt ofzo en je tas word gejat. wat doe je dan, iet zeggen van: "Blijf staan, gemene boef" Nee, dan wil de persoon ff hardhandig vertellen dat dat nie zo lief is om tasjes of iets anders te jatten.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die stille tocht slaat nergens op. Als er een slachtoffer is door zinloos geweld loopt iedereen te schreeuwen dat mensen moeten ingrijpen, nu doet iemand een keer iets, is het weer niet goed. Ik bedoel overigens niet dat ik het goed vind om elke crimineel gelijk maar te vermoorden, maar af en toe een beetje "voor jezelf opkomen"? Waarom niet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar het is gewoon een feit dat als hij gewoon met zijn poten van de spullen van anderen af was gebleven dat hij nu gewoon nog lekker andere mensen kon lastig vallen. Eigen schuld, dikke bult. Hoe je het ook went of keert, ik kan er geen traan over laten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en nu is het 'hij had het niet verdiend, en het was zon goeie jongen' sorry voor het generaliseren, meer dit soort lui zijn in mijn ogen net zo erg als lonsdalers. misschien wel erger, want lonsdalers zijn gewoon dom volk wat elkaar achterna loopt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() helaaas, da's er dan 1 minder http://www.geenstijl.nl/images/gassen.jpg wat ik nu wel raar vind, is dat de marok. gemeenschap zegt: as je die tas jat, is dat nog geen reden om hem/haar dood te rijden. hebben ze wel een punt.. Maar Als hun zus of vrouw of weetikveel wat vrouwelijk geslacht bonkt voor 't huwelijk, of bonkt buiten de deur, mag ze wel worden afgemaakt, want dan heeft ze de familie-eer geschonden en is eerwraak dus gerechtvaardigd... maar dood om datje iets jat...neej, dat is vel minder erg
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-01-2005 om 21:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Haar reactie is geen natuurverschijnsel, maar een vrij extreme reactie die de meeste mensen niet verwachten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb ik lang voor moeten sparen, en deels geld voor geleend. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat in Amsterdam gebeurd is, was geen opzet. Ik weet zeker dat die vrouw NIET de bedoeling had om bewust die jongen dood te rijden, maarja het is allemaal zo vlug gegaan tijdens die achtervolging dat zij mischien even de macht over de auto was kwijtgeraakt tijdens het achteruitrijden. Ik zou ook de achtervolging inzetten als iemand in mijn auto inbreekt en spullen van mij eruit haald, daarbij zou ik ook verkeersregels ed aan mijn laars lappen. ![]() |
![]() |
|
Mevrouw is vrijgelaten.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo iemand een doodschop geeft in een opwelling, of zoals jij een beugelslot. Helaas doen zulke intrieste gasten dan opeens alsof zijn slachtoffer zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is gelukkig nog allemaal met een sisser afgelopen, en wordt dan ook liever niet meer hieraan herinnerd. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() had het nog beter gevonden als je ze allebeu had geraakt hopenlijk met veel bloed daar leren die klootzakken wel van ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik las een paar dagen terug toevallig dit stukje: Politie vraagt hulp met een boekje De politie zet een nieuw wapen in tegen misdaad in Amsterdam: De inwoner van Amsterdam. Vanaf maandag begint de verspreiding van "Pak 'm", een klein boekje waarin wordt uitgelegd hoe burgers de politie kunnen helpen en hoe ver ze daarbij mogen gaan. Met het boekje hoopt de politie het aantal oren en ogen op straat flink uit te breiden. Volgens het boekje mag je als burger iemand vasthouden om hem aan de politie over te dragen. En daar zou zelfs geweld bij mogen worden gebruikt. Het boekje is vanaf maandag, gratis, op te halen bij de politie. bron: http://www.at5.nl/index.asp?newsid=4241 Mijn idee: verspreid zo'n boekje landelijk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil helemaal niet beweren wat uit de wet volgt altijd 'gerechtigheid' oplevert. Er bestaat geen gerechtigheid. Er bestaat wel zoveel mogelijk recht doen aan alle bij een situatie betrokken belangen. En in een geval als dit hoort daar zowel het belang van het slachtoffer als dat van de dader bij. Overigens, geen enkele jurist 'hardcore' of niet, zal geloven dat het letterlijk volgen van de wet 'rechtvaardigheid' oplevert. Net zomin als een natuurkundige denkt dat hij uit zijn onderzoek kan afleiden 'waarom' het universum is ontstaan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|