Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2005, 14:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
over een maand en 2 jaar ongeveer ga ik er pas 1 nemen. deels omdat ik mn ouders wel respecteer die het nu gewoon niet willen hebben en deels omdat ik nu nog niet weet of ik het wel écht wil. als ik er 1 neem wordt het een klein sieraadje in mn septum, of een surface.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2005, 14:23
Rijmende Roemer
Rijmende Roemer is offline
Een tattoo
is heel erotiserend
en hoe!

Als een ordinaire dame
van achter de ramen

opzichtig naar me wenkt

met behaarde armen en benen,
verneukte genen
en wratten op haar tenen

dan is het Roemer die denkt,

een neukpartij ligt in het verschiet
zolang ze maar een ADO-tattoo heeft
op haar linkertiet
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 14:32
Verwijderd
ik ga op mn 18e een tattoo laten zetten, en ook dan pas want dan ben ik iets meer uitgegroeit als nu
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:20
Verwijderd
Citaat:
)Vampje( schreef op 22-01-2005 @ 10:44 :
Laat me raden.. Jij bent zo'n zielig grietje met een waanzinnig stoer vlindertje in haar lies?
het is misschien niet tegen mij bedoelt maar voel me toch aangesproken aangezien ik dat heb
dus bedankt dat je me zielg vind zonder me te kennen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:26
-(L)-
Waarom zou het ordinair zijn? Iedereen moet toch zelf weten wat hij/zij met zijn/haar lichaam doet! Volgens mij is het gewoon een nieuwe rage ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:30
-(L)-
Citaat:
Pierreke schreef op 21-01-2005 @ 16:53 :
Het ligt er ook aan waar je bent opgegroeid en hoe je bent opgevoed, welk milieu je vandaan komt. Ik denk niet dat ik thuis met iemand met een neuspiercing hoef aan te komen...
Ik denk dat het er inderdaad mee te maken heeft waar je bent opgegroeid. Verder vind ik 't niet normaal dat ouders iemand niet accepteren omdat hij/zij toevallig een piercing/tattoo heeft.
Maar ik denk dat jongeren die zelf geen piercing/tattoo hebben, ook niet snel met iemand zullen thuiskomen die helemaal onder zit...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:36
MissTake
MissTake is offline
mijn ouders zijn ook niet blij met me
maar dat hebben ze maar te accepteren!
ik ben oud genoeg om zon dicgen zelf te kunnen beslissen he
Soms zie je wle van die meisjes van 13 met tattoo....dan heb je gewoon ene heeel andere smaak als dat je wat volwassener bent zeg maar....daar moet je dan haast wel spijt van krijgen...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:04
-(L)-
Citaat:
cherry_me schreef op 23-01-2005 @ 16:36 :

Soms zie je wle van die meisjes van 13 met tattoo....dan heb je gewoon ene heeel andere smaak als dat je wat volwassener bent zeg maar....daar moet je dan haast wel spijt van krijgen...
Dat lijkt mij ook, maarja dat moet iedereen maar zelf weten. Ik kijk sowieso heel anders tegen tattoo's aan tov piercings. Een tattoo is er voor altijd, een piercing kan je er nog altijd uithalen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:06
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
~ BlackCat ~ schreef op 23-01-2005 @ 16:20 :
het is misschien niet tegen mij bedoelt maar voel me toch aangesproken aangezien ik dat heb
dus bedankt dat je me zielg vind zonder me te kennen
Jij hebt toch meerdere tattoos? Nou, dat is een heel ander verhaal.
En bovendien ben je ook absoluut niet het type dat ik voor ogen had (=16jarig breezerdoosje met vlinder in dr lies).

Dus no offence.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 12:46
Verwijderd
Ik vind tatoo's/piercings niet ordinair, mits het bij je past

Ben zelf aan het azen op een tongpiercing, moet alleen mijn ouders nog overhalen (a)

En wat vinden jullie eigenlijk van tunnels? Ook ordi, of niet?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 13:04
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 24-01-2005 @ 13:46 :
En wat vinden jullie eigenlijk van tunnels? Ook ordi, of niet?
Same shit, different coating.
(Ik vind 't dope iig, tunnels.)
Oud 24-01-2005, 13:42
innogen
innogen is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 21-01-2005 @ 23:18 :
In dat flapje, ja. En ik liet 'm schieten. Zo van, een of andere nieuwe techniek, wordt niet tot amper gebruikt in piercingshops omdat het.. duur is ofzo? Ik weet niet, maar ik kreeg er een heel verhaal over te horen. Iets met dat je 'm moest piercen omdat die gaspistooltjes die men voor oorgaatjes gebruikt gevaarlijk zouden zijn, maar dat er nu dus speciaal voor tragus-ongein een ander soort pistooltje is.

Hij was ook maar 7,50 door dat schiet-prut. Als je 'm laat piercen is 'ie in de 30/40 euro. Heh.

Als 'ie gepierced wordt gaan ze gewoon met een naald in je oor raggen, duurt het een minuut of vijf voor 'ie er in zit, blabla. En ik wil je d'r niet van af praten maar van horen zeggen - het schijnt de meest pijnlijke piercing te zijn.
Maarrr, waarschijnlijk omdat ik 'm dus liet schieten, deed het amper pijn en heb ik er eigenlijk ook alleen de eerste dag last van gehad.

Punt is dat ik 'm bij de V&D had gezet, en dat ze daar tegenwoordig geen piercingshops hebben zitten omdat het "niet in het beeld van de V&D past". Heel gay. Dus mja, afwachten tot de techniek breder bekend is of specifiek op zoek gaan naar een shop die niet pierced maar schiet.

@eXeau: Tribals zijn alleen vet als het vette tribals zijn en dat zijn er amper.
Ik had gehoord dat je ze juist moest laten piercen omdat je anders meer kans op ontstekingen had ofzo? Maar schieten kan ook gewoon dus? Scheelt in ieder geval in de kosten
Maar het hele 'de meest pijnlijke piercing' schrikt mij een beetje af moet ik zeggen En het feit dat mn ouders al door het dak gaan als ik zeg dat ik een tweede gaatje in mn oor wil laten schieten

En tunnels vind ik cool
Oud 24-01-2005, 14:02
nps
nps is offline
Citaat:
Appert schreef op 22-01-2005 @ 15:37 :
nee maar zo wast niet bedoeld maar, ik vind alleen mensen letten teveel op elkaar, nu ook al met wat mensen dragen om die Lonsdale en Karl Kani, ik vind het allemaal een beetje te ver gaan laat elkaar lekker gaan krijg je ook geen gezeur...
ze duwde die tiet in mijn gezicht. zit ik daarop te wachten? nee.
Oud 24-01-2005, 15:06
Verwijderd
Zou ik niet erg vinden al deed ze dat bij mij

maar oke dat ligt dan niet aan die tattoo of piercing maar dan si dat mens zelf gewoon arrogant bezig...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 15:47
Fog
Fog is offline
mijn ouders boeit het niet gelukkig, ze vinden mn tat mooi en vonden het gewoon okee als ik er zelf goed over na zou denken, zelfde met piercings....mij hou je toch niet tegen
Oud 25-01-2005, 16:00
melkpakje
melkpakje is offline
nee niet perse oridinair, dat ligt aan de persoon en wat voor een tattoo
een tattoo van een draak o.i.d. vind ik dan wel weer behoorlijk ordi
Oud 25-01-2005, 16:03
biep
biep is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 22-01-2005 @ 11:44 :
Laat me raden.. Jij bent zo'n zielig grietje met een waanzinnig stoer vlindertje in haar lies?
wat is daar mis mee dan?!
Sommige mensen (zoals ik) nemen een vlindertje omdat het voor hun een bepaalde betekenis heeft en/of omdat ze het mooi vinden. Die hoeven niet meteen hun hele lichaam vol.
Oud 25-01-2005, 16:21
Gadje
Gadje is offline
ja soms kan t ordi zijn ja, denk aan aso lui als de tokkies
vol goud tattoo's en piercings, maar goed die zijn zonder tattoos en piercings ook ordi.

het hoeft niet ordi te zijn, zelf wil ik ook een tattoo, als ik 18 ben en echt geen grote, want ja over 20 jaar heb ik m nog. dat vind ik wel jammer want ik zou best er een paar op mn pols/arm willen.
en hetzelfde egld voor een piercing, ik wil er 1 en die ga ik ook nemen als ik ga studeren en ander werk heb. en ik vind mezelf niet echt ordi en ik wordt er ook niet ordi door.
ik ben geen breezerslet oid
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 18:41
LovestreetAngie
LovestreetAngie is offline
Ordinair vind ik niet het goede woord, het ziet er gewoon bij sommige personen niet uit, maar ordinair, nee niet echt. Het ligt aan de persoon, het staat je of het staat je niet.
Oud 25-01-2005, 18:47
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
mijn tatoo is lief

foto?
Oud 25-01-2005, 18:54
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
omdat jullie zo aandringen

Tattoo
Oud 25-01-2005, 19:00
Verwijderd
ik vind het meestal wel mooi, mits het bij je past. maar ik hou niet van grote tatoogevallen, van die draken of van die mislukte kronkeldingen die je halve onderrug in beslag nemen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 19:08
Payableondeath
Payableondeath is offline
Citaat:
L_angel schreef op 24-01-2005 @ 14:42 :
Ik had gehoord dat je ze juist moest laten piercen omdat je anders meer kans op ontstekingen had ofzo? Maar schieten kan ook gewoon dus? Scheelt in ieder geval in de kosten
Maar het hele 'de meest pijnlijke piercing' schrikt mij een beetje af moet ik zeggen En het feit dat mn ouders al door het dak gaan als ik zeg dat ik een tweede gaatje in mn oor wil laten schieten

En tunnels vind ik cool
[Paranoide hier etc enz]

Ik weet het niet, hoor. Misschien doet het bij jou wel geen pijn, misschien kun je een verdoving krijgen - al denk ik niet, maar goed

Als je 'm laat zetten ben je wel een van de weinigen, omdat bijna niemand het durft

En wat je oren betreft - niet vragen, gewoon doen.

@ Kiss Pookie: Ee. Serieus. Wat is het?
Oud 25-01-2005, 19:37
Mindfields
Mindfields is offline
heb neuspiercing..

..en wil graag nog een wenkbrauwpiercing, maar mijn ouders vinden piercings zwaar lelijk. dus die ga ik zetten als ik 18 word.
wil ook graag een tattoo, watvoor één, is wel te raden denk ik, maar dat doe ik pas als ik ga studeren = huis uit ben
Oud 25-01-2005, 21:46
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Kiss Pookie schreef op 25-01-2005 @ 19:54 :
omdat jullie zo aandringen

Tattoo
wat is t?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 22:06
chlamydia
chlamydia is offline
Een vriendin van mij wilt een navelpiercing en toen heb ik haar uitgescholden voor del.
Oud 26-01-2005, 08:14
infamous
infamous is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 21-01-2005 @ 15:21 :
piercings en tattoos zijn ordinair bij ordinaire mensen
beste reactie van deze thread
Oud 26-01-2005, 08:21
Verwijderd
ja maar dat is ook zo, piercings zijn niet ordinair. Ze worden ordinair gedragen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 08:44
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 26-01-2005 @ 09:21 :
ja maar dat is ook zo, piercings zijn niet ordinair. Ze worden ordinair gedragen
idd.

Piercings kunnen heel leuk zijn als ze leuk gedragen worden en dat door de juiste mensen!.

Hetzelfde geldt voor tattoo's, maar daar heb je ook wel extreem ordinaire tattoo's in .
Oud 26-01-2005, 09:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
biep schreef op 25-01-2005 @ 17:03 :
wat is daar mis mee dan?!
Sommige mensen (zoals ik) nemen een vlindertje omdat het voor hun een bepaalde betekenis heeft en/of omdat ze het mooi vinden. Die hoeven niet meteen hun hele lichaam vol.
Kom op nou, wat heeft een vlinder nou voor betekenis? 'Deze vlinder staat voor een periode in mijn leven waar ik graag op terug kijk'. Ik vind het behoorlijk truttig en vooral afgezaagd.

Edit: daarbij snap ik ook niet waarom mensen altijd maar alles met een 'betekenis' moeten laten zetten. Als iets er toch gewoon stoer uitziet? Een piercing laat je ook niet zetten omdat 'ie een betekenis heeft, en die laat ook mooi een littekentje achter, wat er nog lelijker uitziet dan een tattoo waar je uiteindelijk misschien spijt van hebt.

Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 09:46.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 09:55
biep
biep is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 26-01-2005 @ 10:40 :
Kom op nou, wat heeft een vlinder nou voor betekenis? 'Deze vlinder staat voor een periode in mijn leven waar ik graag op terug kijk'. Ik vind het behoorlijk truttig en vooral afgezaagd.

toevallig vond ik het altijd al mooi en is een maand geleden een vriendin/familielid van me overleden en haar bijnaam was "vlindertje" (de vlinder die ik wil staat ook op haar rouwkaart) dus ja het heeft zeker een betekennis voor me.

Oud 26-01-2005, 10:44
Fog
Fog is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 26-01-2005 @ 10:40 :

Edit: daarbij snap ik ook niet waarom mensen altijd maar alles met een 'betekenis' moeten laten zetten. Als iets er toch gewoon stoer uitziet? Een piercing laat je ook niet zetten omdat 'ie een betekenis heeft, en die laat ook mooi een littekentje achter, wat er nog lelijker uitziet dan een tattoo waar je uiteindelijk misschien spijt van hebt.
waar maak je je nou druk om, smaken verschillen, niks aan te doen...
Oud 26-01-2005, 11:18
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Citaat:
Zaara schreef op 25-01-2005 @ 22:46 :
wat is t?
Het is arabisch voor vrede.. voor sommige misschien niets belangrijks maar voor mij wel meoilijk uit te leggen PUNT
Oud 26-01-2005, 11:30
deringmeester
deringmeester is offline
iedereen mag toch met zun lichaam doen wat hij/zij ook wil. en zijn een hoop dingen die ik niet mooi vind maar dat zal ook anders om wel zo zijn.
zolang je maar achter je keuze staat en het niet doet om ''erbij te horen'' of welke term je daar ook wil neerzetten.
Oud 26-01-2005, 13:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
biep schreef op 26-01-2005 @ 10:55 :
toevallig vond ik het altijd al mooi en is een maand geleden een vriendin/familielid van me overleden en haar bijnaam was "vlindertje" (de vlinder die ik wil staat ook op haar rouwkaart) dus ja het heeft zeker een betekennis voor me.

OK, sorry.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:26
Vice
Vice is offline
Citaat:
Apomes schreef op 26-01-2005 @ 09:44 :
idd.

Piercings kunnen heel leuk zijn als ze leuk gedragen worden en dat door de juiste mensen!.

Hetzelfde geldt voor tattoo's, maar daar heb je ook wel extreem ordinaire tattoo's in .
Daar ben ik het mee eens. Een kleine neus- of wenkbrauwpiercing kan heel charmant staan.
Oud 26-01-2005, 16:40
biep
biep is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 26-01-2005 @ 14:19 :
OK, sorry.
oke

Ik heb mijn tunnels weer kleiner gemaakt, ik vond mijn grotere (8mm) toch niet zo mooi, daarbij werk ik af en toe als gastvrouwe in n heel chique hotel en dan vind ik het niet zo gepast. Heb ze nu weer 4mm, best subtiel zo, heeft wel wat.
Oud 26-01-2005, 18:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
biep schreef op 26-01-2005 @ 17:40 :
oke

Ik heb mijn tunnels weer kleiner gemaakt, ik vond mijn grotere (8mm) toch niet zo mooi, daarbij werk ik af en toe als gastvrouwe in n heel chique hotel en dan vind ik het niet zo gepast. Heb ze nu weer 4mm, best subtiel zo, heeft wel wat.
hoe maak je die kleiner?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:09
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 26-01-2005 @ 19:02 :
hoe maak je die kleiner?
je tunnel er ff uit laten
Oud 26-01-2005, 21:15
MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
brrr ik ga er morgen ook een in me tragus laten zetten. Eigenlijk durf ik niet omdat ik bang ben dat het fucking pijn gaat doen....maar ik wil m al een jaar of 4 dus hij gaat erin ook!

En dat het beter is om te piercen dan te laten schieten schijnt idd met ontstekingen te maken hebben. En bij schieten krijgt je kraakbeen een onwijze klap doordat er met grotere kracht een bot knopje doorheen gejast word en das nie goe lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:17
RockaholiC
RockaholiC is offline
tragus doet geen pijn, in ieder geval minder dan je denkt.
Oud 26-01-2005, 21:17
RockaholiC
RockaholiC is offline
het begint hier wel aardig op een tweede piercingtopic te lijken trouwens
Oud 26-01-2005, 21:21
sorry
sorry is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 26-01-2005 @ 22:17 :
het begint hier wel aardig op een tweede piercingtopic te lijken trouwens
het gaat toch ook over piercings?

zelf zou ik wel graag een tattoo willen hebben maar wel over een tijdje. en echt ordinair is het niet.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:22
MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
ja die kon ik dus niet vinden
want wilde ff ervaring van anderen weten...niet dat dat het gaat beinvloeden maar toch.
Me lip deed helemaal geen pijn...mja das geen kraakbeen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:24
MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
anders ben ik ff scheel.....ik zag het piercing topic al staan....
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:36
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
sorry schreef op 26-01-2005 @ 22:21 :
het gaat toch ook over piercings?
ja of ze ordinair zijn, de rest moet in het piercingtopic ja
Oud 26-01-2005, 21:39
phenyl
phenyl is offline
hoezo nu weer ordinair. dat is toch ieder voor zich.
en ja het is een generatie die hier nu mee opgroeit. maar er was ook al een generatie aan aboriginals die vanalles door hun lichaam haalde en daar op een andere manier als ons tegen aan keken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:43
MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
ik vind het opzich niet ordi maar het moet je wel staan, vind ik....sommige mensen past het gewoon niet bij.
En ik vind het idd niet mooi als je hele gezicht vol zit met piercings of je hele lijf vol met tattoo's. brrr
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:48
xineof
xineof is offline
Na 3 pagina's wordt het woord ordinair echt een verschrikking .

En inderdaad: piercings en tattoes zijn eigenlijik alleen ordinair bij mensen die sowieso al ordinair zijn. Al hangt het natuurlijk ook wel af van de plaats/soort ed.
Oud 26-01-2005, 22:54
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Mooi, mooi, mooi

(behalve tunneltjes )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten