|
|
Bekijk resultaten poll: Intelligentie brengt Ongeloof met zich mee. | |||
Oneens |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 39.44% |
Neutraal |
10 | 14.08% |
Eens |
33 | 46.48% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
waarneming+logica=wetenschap. (de visie dat de wereld zowel rationeel als contingent is) De griekse wetenschap ging uit van enkel logica. aardig voorbeeldje, aristoteles: Zwaardere voorwerpen vallen sneller dan lichte voorwerpen. Dat is pas heel veel later ontkracht toen waarneming werd gedaan. ik stel: Christendom heeft deze twee zaken bij elkaar gebracht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jij probeert het begrip almacht via de wetenschap als 'onmogelijk' af te doen. Daarbij vergeet je dat almacht een goddelijke eigenschap is die daarom op wetenschappelijkgebied niet meegerekend mag en kan worden. Als je dat wel wilt doen zal je de huidige wetenschap vanaf de grond moeten herbouwen. Inclusief God. Da's een heidens karwei( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
serieus over God zijn kan ik wel, uitspraken doen ook. Ik kan het zelfs allebei als ik niet al te slaperig ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|