Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2005, 23:48
blupp
blupp is offline
Ja je hebt van die lege studiebollen die het door leren leren leren ver schoppen maar verder geen sociale contacten kunnen leggen.... maar dat zijn uitzonderingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2005, 11:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
blupp schreef op 03-02-2005 @ 00:48 :
Ja je hebt van die lege studiebollen die het door leren leren leren ver schoppen maar verder geen sociale contacten kunnen leggen.... maar dat zijn uitzonderingen.
Mwah, ik vind toch dat bijzonder veel mensen domme dingen doen of zeggen. Zowel VMBO leerlingen als uni studenten.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 11:44
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
BizZz schreef op 02-02-2005 @ 18:19 :
Maar ik heb wel eens wat gehad met laag opgeleide, en daar kon ik dus echt geen goed gesprek mee hebben.
Die wisten nog niet eens wat een discussie was
De flexibiliteit om je snel in een andere persoon te verplaatsen en je taalgebruik aan te passen is ook een vorm van intelligentie. Als jij deze eigenschap mist en je wilt het ver wil schoppen in corporate Holland (en een tutje als jij hebt vast die ambitie), dan ga je het nog moeilijk krijgen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 11:50
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Er zullen vast wel vrouwen zijn die op dergelijke mannen vallen, maar dan hoor ik iig niet bij de groepering. Ik vind dat je zelfstandig moet zijn en daar is financiele onafhankelijkheid heel belangrijk bij. Ik wil mijn eigen zaakjes opknappen en ik kan er sowieso niet tegen als een jongen je overlaadt met cadeaus. Dan denk ik echt please, je kan je liefde op andere manier ook wel verwoorden.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 17:28
Chenoah
Chenoah is offline
Niemand zit op een loser te wachten.
Oud 03-02-2005, 17:45
voel_je_vrij
voel_je_vrij is offline
Citaat:
grl schreef op 03-02-2005 @ 12:13 :
Mwah, ik vind toch dat bijzonder veel mensen domme dingen doen of zeggen. Zowel VMBO leerlingen als uni studenten.
Zie je wel, de HAVO is toch het beste.

*mompelt over plannen mbo*
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 18:10
Maija
Maija is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 03-02-2005 @ 12:44 :
De flexibiliteit om je snel in een andere persoon te verplaatsen en je taalgebruik aan te passen is ook een vorm van intelligentie. Als jij deze eigenschap mist en je wilt het ver wil schoppen in corporate Holland (en een tutje als jij hebt vast die ambitie), dan ga je het nog moeilijk krijgen.
Ik verplaats me heus wel, zo ver als mogenlijk is in de andere persoon.
Maarja, na een tijdje begind het te irriteren als ik iets vertel, (met extra simpel taalgebruik,zover ik dat dan kan) en iemand begrijpt het nog steeds niet.

Maar eigen ben ik nog meer verbaast, waarom je nu meteen mij tutje begind te noemen.
En ik concludeer (sorry ik kon geen ander woord vinden) dat je mij niet inteligent vind.
Waarom?
Oud 07-02-2005, 19:27
Marie-Louie
Marie-Louie is offline

Ik vind dat ieder voor zich moet werken voor zijn geld. Ktrouw liever met een lieve aantrekkelijke zwerver dan met een wrek met geld.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 19:37
blupp
blupp is offline
Citaat:
Marie-Louie schreef op 07-02-2005 @ 20:27 :

Ik vind dat ieder voor zich moet werken voor zijn geld. Ktrouw liever met een lieve aantrekkelijke zwerver dan met een wrek met geld.
Lolbroek.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 19:57
Thaise meid
Thaise meid is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 26-01-2005 @ 17:01 :
Na aanleiding van mijn ervaring, vermoed ik dat vrouwen/meisjes gaan voor mannen met veel geld. Bijna alle mannen die redelijk in de was zitten, hebben toch wel een knappe meid aan de haak geslagen. Als actueel voorbeeld noem ik het huwelijk van Donald Trump met een fotomodel. En die Donald is 24 jaar ouder en hij is echt geen lekker ding . En zo zijn er talloze andere voorbeelden te vinden! Dus mijn vraag aan vooral de dames is: kijken jullie bij een jongen vooral naar hoe die is of naar factoren zoals geld en macht????

Hihi hi
Oud 07-02-2005, 20:04
Thaise meid
Thaise meid is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 27-01-2005 @ 10:44 :
dit is echt de iedeale topic om weer offtopic te gaan chatten, maar ik heb net een waarschuwing op zak dus hou me maar in

Ontopic:

er bestaan vrouwen die op geld vallen en er bestaan mannen die alleen maar op super geile vrouwen vallen.

ik denk toch wel dat de meerderheid daar niet toe behoort.

Wel is het iets natuurlijks dat vrouwen graag sex willen met een man die hun goede(gezonde kinderen geeft) maar graag willen samen wonen met een man die hun goed verzorgt, dat heeft niets met de maatschapij te maken, maar met het feit dat elk dier op deze wereld er alles aan zal doen(of bijna alles) om te overleven.

en pier, als je bent uitgekeken op die hentai van vorige keer moet je maar een schreeuw geven, dan posten we wel wat nieuwe
You hansum man Money, yes yes?
Oud 08-02-2005, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Thaise meid schreef op 07-02-2005 @ 21:04 :
You hansum man Money, yes yes?
Deze is cool.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 16:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, sommige vrouwen wel. Ik ken er een paar die willen profiteren van jongens.
Oud 08-02-2005, 16:34
forumfreakie
forumfreakie is offline
Ik denk vrouwen op wat oudere leeftijd wel, maar als je op je 17/18e verkering krijgt zal hun dat neem ik aan niet om het geld gaan.

Anders doet de mijne het wel flink fout.
Oud 08-02-2005, 16:40
Zeenimf
Zeenimf is offline
er zijn vast wel vrouwens die op geld vallen, maar over het algemeen vallen vrouwen op prettig uiterlijk in combinatie met leuk karakter. dat lijkt me nogal logisch.

maar geld is wel handig..om samen leuke dingen te doen.
Oud 08-02-2005, 22:03
Poepkind
Poepkind is offline
Wat denk je zelf?
Ik snap dat model wel hoor, in haar geval had ik hetzelfde gedaan. die Donald is over tien jaar toch wel dood en anders zorgt ze er wel voor. Dan heeft zij een paar miljard en is ze nog superjong! Als ik zou moeten kiezen tussen twee mensen die ik allebei even leuk vond, maar waarvan 1tje rijk was, dan zou ik voor de rijke gaan.
Nu maakt het voor mij op deze leeftijd nog niet zoveel uit maar over tien jaar lijkt me het wel een belangrijk criterium.
Oud 08-02-2005, 22:14
Apomes
Apomes is offline
Mooie (innerlijk als uiterlijk) jongen met veel geld
Mooie (innerlijk als uiterlijk) jongen met weinig geld

Keuze is rap gemaakt .
Geld vind ik semi-belangrijk, ik vind een vast (toekomstig?) beroep veel belangrijker.
Oud 08-02-2005, 22:20
Zup
Zup is offline
Geld kan een bijrol spelen maar volgens mij heeft niets te maken met echte liefde. Als je iemand helemaal te gek vind, maar hij heeft niet zo veel geld.. Jammer dan.. En ander uiterste is iemand ZONDER geld, dat zou in mijn ogen lastig worden, want je hebt nou eenmaal geld nodig in deze maatschappij..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten