Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2005, 06:48
Miracle
Miracle is offline
Na honderd posts toch ook maar weer hier posten. Er moet iets veranderen.

Voel me brak, naar.
Oud 03-02-2005, 07:59
JJ13
JJ13 is offline
me is volgens mij een beetje in love , misschien dat ik nu eindelijk eens een keertje geluk heb.
Oud 03-02-2005, 08:15
cyntha
cyntha is offline
Pff slecht geslapen.. Nu brak en moet straks nog naar het ziekenhuis. Geen zin in.
Oud 03-02-2005, 09:34
leucomelas
leucomelas is offline
GODVERDEGRRRRRRHWWWAAAARGH! heb nergens zin meer in, ze maken het ook niet echt gewel;dig... weer een tussenuur, hier, wat doek op school... alweer een nuttige dag... blaat, ben boos, ben verdrietig, wil janken, wil slaan, wil zuipen, wil weg... godver... dood
Oud 03-02-2005, 10:13
moon
moon is offline
crisis. ik kan toch niet blijven bellen en om hulp blijven vragen. ik voel me net weer zo'n klein kind want nog van iedereen afhankelijk is. maar wat moet ik anders? ik wil niet meer. als anderen wel vinden dat ik het moet volhouden dan zoeken zij het ook maar uit hoor...sorry.
Oud 03-02-2005, 11:29
snoopy
snoopy is offline
yeeaaaaaah! Heb t tentamen gehaald! Nu heb ik tot nu toe alle theorie gehaald. En bijna alle praktijk. Ik ben blij.
Oud 03-02-2005, 11:39
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ilse schreef op 03-02-2005 @ 07:28 :
Hier kan ik eigenlijk alleen om lachen... heb je niet eerst contact met hem gehad voordat je iets met hem begon?
Oud 03-02-2005, 12:04
OceanEye
OceanEye is offline
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik ben zo ongelofelijk blij Verbaasd ook, maar zeker weten blij
Oud 03-02-2005, 12:45
Verwijderd
*zucht*
Oud 03-02-2005, 13:50
Marcade
Marcade is offline
Oh mijn god.

Ik ben 'gepromoveerd' tot lead programmer van het team. Ik ben zenuwachtig. Ik moet nu een 4 man team gaan aansturen waarin mensen van 40+ zitten .. Ik ben zelf nog maar net 24 ..
Oud 03-02-2005, 14:43
leucomelas
leucomelas is offline
wrom moek hem alles 5 keer uitleggen voordat ie het begrijpt/toepast... *wil um zo graag in elkaar slaan* zielig doen, zelfmoord willen plegen... kom maar hier dan trap ik je KO... jezus
Oud 03-02-2005, 14:47
Neiu
Neiu is offline
Pfrt, laat ik in al mijn euforie over mijn successen bij de tentamens per ongeluk de pot teriyaki saus vallen op de theepot. WAT EEN ZOOI! *grmbl* *brombrom*

stiekem nog steeds wel blij over alle tentamens
Oud 03-02-2005, 15:14
Verwijderd
Ik ben moe van het nietsdoen. We doen gewoon absoluut niets op school. Nulkommanul. Morgen weer de 1e 5 uur vrij. Het slaat ook nergens meer op. Iedereen is maar ziek. Ik heb deze week 12 tussenuren. 12 Omdat iedereen ziek is of andere bezigheden heeft. Stelletje idioten op die school.
Pff, gelukkig is de week bijna om. Morgen dus maar 1 uurtje les en dan R&J. Moet zaterdag weer werken, zondag met Jurre mee, maar ik heb maandag wel heerlijk vrij. Dat is wel prettig.
Gisteren tijdens dansen op een klotemanier onderuit gehaald. Niet expres natuurlijk, maar het doet wel pijn.
Dansen was ook niet leuk, eigenlijk. Iedereen is verdeeld en er worden gewoon mensen uitgezet. Het slaat nergens meer op.
Sja, en ik heul natuurlijk met de vijand, volgens sommigen. Maar het kan mij niet schelen, ik vind het wel best allemaal. Anders gaat het toch weer fout straks.
Helemaal niets te doen eigenlijk op het moment. Wel lekker rustig op zich, maar dan ga je weer zo piekeren.
Mijn mama is nog steeds ziek, echt ziek ook. Ze komt al een week bijna haar bed niet uit. Vind ik niet goed, maarja. Gaat wel over, toch?
Alles komt wel weer goed, alles komt wel weer goed...

I didn't mean to hurt
I'm sorry that I made you cry
I didn't mean to hurt you
I'm just a jealous guy

I was swallowing my pain
Oud 03-02-2005, 15:23
Verwijderd
Smerige gore kutklootzak!

Dank U.
Oud 03-02-2005, 15:39
Faerie
Faerie is offline
Ik heb morgen 3 proefwerken..
gym, engels & spaans.. Dat haal ik nooit meer
Heb ook helemaal geen fut om te leren en ik heb heel erg t gevoel dat ik de enigste ben die zo lui is.
Ik ben moe, heb pijn aan mn hand van al dat schrijven en ik haat school.. School lijkt zoveel te verpesten.. Heb je net een superleuk weekend gehad slaat school je goede humeur weer helemaal de grond in..Bah
Dr belde net een vriendin voor Spaans..ik was dr eigenlijk niet mee bezig maja. Ik raak ALLES kwijt.. Alles gewoon.
Ik wordt dr ziek van en van school al helemaal
Wat kunnen mensen trouwens raar doen, denk je dat je ze aardig vind, echt jouw type zijn, doen ze opeens very strange.

Daarom draai ik nou veel muziek, dat helpt wel..
The Stranglers-Golden Brown
Oud 03-02-2005, 15:46
CSN
CSN is offline
"I am vertical,

but I would rather be horizontal."
Oud 03-02-2005, 15:49
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
klote leven
Oud 03-02-2005, 15:54
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Snoopy249 schreef op 03-02-2005 @ 16:39 :
Heb ook helemaal geen fut om te leren en ik heb heel erg t gevoel dat ik de enigste ben die zo lui is.
Nee hoor Heb morgen het laatste tentamen, maar doordat ik van de rest (overige 4) al weet dat ik ze heb gehaald heb ik echt geen zin meer om nog iets te gaan doen en dit tentamen naar juni door te schuiven
Beebop alula, stik d'r ook maar in

Veel succes trouwens.
Oud 03-02-2005, 16:05
Gothic
Gothic is offline
ik werd gister 16 geschat ... een vent op de markt was helemaal verbaasd dat ik m'n rijbewijs al had .
Oud 03-02-2005, 16:11
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Morgen nog 2 uur les, 2 tussenuren en 2 uur schoolexamen en dan vakantie

Ik weet dat we pas geleden ook al vakantie hebben gehad, maar dat lijkt echt al eeuwen geleden en ik ben er echt aan toe.
Ik wil slapen...
Oud 03-02-2005, 16:23
Dolores
Dolores is offline
Ik moet echt eens op tijd naar bed gaan.. Ben al de hele dag doodmoe. Morgen alweer de laatste dag voor de vakantie, echt belachelijk, die vakantie had wel een paar weken later gemogen.
Oud 03-02-2005, 16:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dolores schreef op 03-02-2005 @ 17:23 :
Ik moet echt eens op tijd naar bed gaan.. Ben al de hele dag doodmoe. Morgen alweer de laatste dag voor de vakantie, echt belachelijk, die vakantie had wel een paar weken later gemogen.
Nee nee, we hadden gewoon een extra vakantie moeten hebben tussen deze en de meivakantie

En ik heb honger

Gelukkig heeft mijn moeder boterkoek gemaakt
Oud 03-02-2005, 16:45
Freestyler*
Freestyler* is offline
fack
ik wil nu echt van de aardbodem verdwijnen
can't believe he did this to me

heb geen idee wat ik nu moet doen
Oud 03-02-2005, 16:49
Freestyler*
Freestyler* is offline
dit kan ik nooit meer ongedaan maken
ik wil weg
Oud 03-02-2005, 16:59
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik dacht dat ie aardig was
waarom doet ie dit dan? waarom zorgt hij ervoor dat ik een einde aan mijn leven wil maken
Oud 03-02-2005, 18:19
moon
moon is offline
ik moet nog een keer mijn hart luchten want ik voel me zo klote vandaag. soms zou ik willen dat ik niet zo gewetensvol was want dan voelde ik me nu niet zo schuldig en niet zo onmogelijk klem gezet. Ik wil niet leven omdat ik mensen alleen maar pijn doe met mijn b.stoornis, straks zijn ze er door mijn schuld net zo slecht aan toe als ik. Ik drijf ze soms echt tot wanhoop heb ik het gevoel.Ik wil niet dood want ik denk dat ik ze daar ook pijn mee zou doen. Wat ik ook doe het komt niet in overeenstemming met mijn geweten.Ik zit zo vast, ik moet er niet te veel over nadenken want dan raak ik weer in paniek en dan moet ik weer gekalmeerd worden met oxazepam.
Oud 03-02-2005, 18:20
leucomelas
leucomelas is offline
werken lukte net echt niet iemand hoefde maar iets lulligs te zeggen en ik zou in tranen uitbarsten... en dan net doen alsof je vrolijk bent en de hele tijd glimlachen en aardig doen... gadverdamme, trok het echt niet meer... na afloop was ook nog eens goed te zien dak me niet kon concentreren... had 52 euro kasvershil
Oud 03-02-2005, 19:22
Verwijderd
Ik voel me leeg
Oud 03-02-2005, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 03-02-2005 @ 20:19 :
Ah, ik ben blij
Mijn tentamen is achter de rug, ik heb het gehaald. ik ben niet eens echt ziek geworden, ik kreeg eindelijk een mailtje terug en ik heb een vlindergevoel in mijn buik
Gefelici

Begin t n beetje zat te worden en das heel egoïstisch van mezelf. Nou, zat is iet het goede woord. Wou gewoon dat het over ging, vanzelf. Ik wil helpen, maar tis frustrerend dat ik niet gewoon voor de hele wereld kan zorgen.

Vriendje is gelukkig erg lief. Net zangles, ook leuk. R. was ziek dus alleen gezongen,stiekem wel een keertje lekker. Wel erg moeilijk.
Zou denken dat ik gelukkig moet zijn, voel me toch n beetje leeg. Of vol met leegte, mag dat ook?
Oud 03-02-2005, 19:29
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Malthus schreef op 03-02-2005 @ 16:54 :
Nee hoor Heb morgen het laatste tentamen, maar doordat ik van de rest (overige 4) al weet dat ik ze heb gehaald heb ik echt geen zin meer om nog iets te gaan doen en dit tentamen naar juni door te schuiven
Beebop alula, stik d'r ook maar in

Veel succes trouwens.
Haha ok (gelukkig) ben ik dus niet de enigste
Maar dat heb ik ook hoor, ik heb al 6 proefwerken gehad en nu vind in het wel welletjes.. Wat voor 'n studie doe je nu?
Ik 4havo nog haha.. (Jij ook succes met je tentamen trouwens!)
Dat wil ik ook nog ff kwijt, ik heb n rotschool (heel zacht uitgedrukt). Ik hou dr niet van als leraren tegen me gaan flippen omdat ik door een gang heenloop in de pauze of dat als ik achter een computer zit zonder mijn leerlingenpasje er dat mens van de Mediatheek helemaaal gestoord naar je toe komt lopen omdat het druk is.
Economie is trouwens een klotevak..enne een proefwerk gym is toch niet normaal.. - Ik ben het zat -
Oud 03-02-2005, 19:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
De telefoon gaat, m'n vader neemt op. "Ja, die is er, momentje." Hij geeft hem door aan mij. "Hoi, met mij" zeg ik. "Hoi", hoor ik. Haar stem. Na een kwartier hangen we op. Zaterdag, als we uitgaan, zien we elkaar weer. Zij in haar nieuwe jurk, zei ze. Oh my God. Wat nu?

'Maar ik zie geen hand voor ogen
En het donker maakt me bang
Mama! Mama!
Kan het licht aan op de gang?'

-Stef Bos: Is dit nu later

Oud 03-02-2005, 20:25
Verwijderd
Het was gewoon echt een leuke dag (ook lang...), de hele dag op school geweest en hmm t was gewoon goed, zoals het hoort te zijn.

Maar in vredesnaam waarom weet ik het altijd weer te verpesten als ik thuis ben? Bah bah bah. Stom rot eten ook.

Oud 03-02-2005, 22:32
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
sonho schreef op 03-02-2005 @ 21:25 :
Het was gewoon echt een leuke dag (ook lang...), de hele dag op school geweest en hmm t was gewoon goed, zoals het hoort te zijn.

Maar in vredesnaam waarom weet ik het altijd weer te verpesten als ik thuis ben? Bah bah bah. Stom rot eten ook.

Wat doet 't eten dan?
Oud 03-02-2005, 22:48
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Snoopy249 schreef op 03-02-2005 @ 23:32 :
Wat doet 't eten dan?
gegeten worden?

maar vreetbuien zijn
Oud 04-02-2005, 09:12
Gothic
Gothic is offline
Yeeee ik vertrek zo naar wintersport, tot over een weekje ...
Oud 04-02-2005, 09:48
Freestyler*
Freestyler* is offline
het is allemaal niets waard
Oud 04-02-2005, 11:40
Verwijderd
left outside alone

oftewel: hij heeft me laten zitten..
Oud 04-02-2005, 12:04
Raven
Raven is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-02-2005 @ 12:40 :
left outside alone

oftewel: hij heeft me laten zitten..
zit je daar nu nog over te piekeren ..

meid de jongens staan vast om je te springen

* knuffel*
Oud 04-02-2005, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 04-02-2005 @ 13:04 :
zit je daar nu nog over te piekeren ..

meid de jongens staan vast om je te springen

* knuffel*
Een afspraak is een afspraak. Hij heeft tot nu toe nog niets van zich laten horen.
Natuurlijk dat ik daar mee zit!

Kan mij die andere jongens wat schelen. Die staan ten eerste niet om me te springen en ten tweede moet er wel iemand zijn waar ik verliefd op ben.. Niet gewoon voor de fun..
Oud 04-02-2005, 12:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-02-2005 @ 13:09 :
Kan mij die andere jongens wat schelen. Die staan ten eerste niet om me te springen en ten tweede moet er wel iemand zijn waar ik verliefd op ben.. Niet gewoon voor de fun..
*spring*spring*spring*

Het is inderdaad niet leuk dat-ie je heeft laten zitten. De eikel. *knuf*

On-topic:
God, wat slaap ik de laatste tijd slecht! Ik lig maar te woelen en te woelen en te woelen en m'n gedachten komen maar niet tot rust.
Oud 04-02-2005, 12:41
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-02-2005 @ 13:09 :
Een afspraak is een afspraak. Hij heeft tot nu toe nog niets van zich laten horen.
Natuurlijk dat ik daar mee zit!

Om welke jongen gaat het als ik vragen mag?

En om verliefd te worden op iemand anders, moet je er wel voor open staan.
Oud 04-02-2005, 13:10
Verwijderd
Zenuwen Of zijn het vlinders
Oud 04-02-2005, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 04-02-2005 @ 13:41 :
Om welke jongen gaat het als ik vragen mag?

En om verliefd te worden op iemand anders, moet je er wel voor open staan.
mn ex

juist, en daarvoor moet ik dit met mn ex af kunnen sluiten, door antwoord te krijgen op bepaalde vragen en dat zou vorige week gebeuren, toen was ie ziek, dan vandaag, maar vandaag laat ie me zitten..
Oud 04-02-2005, 13:37
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-02-2005 @ 14:24 :
mn ex

juist, en daarvoor moet ik dit met mn ex af kunnen sluiten, door antwoord te krijgen op bepaalde vragen en dat zou vorige week gebeuren, toen was ie ziek, dan vandaag, maar vandaag laat ie me zitten..
Kun je hem niet bereiken? Of wil je niet zelf bellen?
Oud 04-02-2005, 13:50
Verwijderd
hèèèèhèèè! eindelijk van de drukke periode af. (lees: tentamens) met een beetje geluk 2 herkansingen ipv 3. nagoed. dit is geweest, nu heb ik weer wat meer tijd om me op andere dingen te richten.

eerst t een maar eens oplossen. kan ik daarna meteen door naar mn eigen probleem.

maar er is natuurlijk niemand die zich daarvoor interesseert.
Oud 04-02-2005, 13:52
Verwijderd
Soms haat ik m'n lijf. En de dokter heeft vandaag geen tijd, maandag wel...mjah, hoe kan ik nu weten of ik maandag nog steeds zo'n last heb? Geen afspraak gemaakt dus. Als ik dan nog last heb, dan maak ik dan wel een afspraak. Als ik zoveel last had, dan kon ik beter rust houden (doktersassistente)...mjah, zover kom ik zelf ook wel, ik kwam dus ook niet om dat te horen, ik wilde zeker weten of het een spiertje oid was en niet iets anders.
Verder vandaag een afspraak gemaakt met mijn stagebegeleidster voor volgende week en readers voor dit blok gekocht (voordelig blok: €3,40) en gekeken of ze de hartjespannenkoekenpan hebben, maar die is dus overal uitverkocht.
We gaan het huis waarschijnlijk anders inrichten en het liefst wil ik daar nu eigenlijk al mee beginnen.
Oud 04-02-2005, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-02-2005 @ 14:37 :
Kun je hem niet bereiken? Of wil je niet zelf bellen?
Ik heb gisterochtend gesmst. Gistermiddag op msn gezegd dat ik m had gesmst en dat ik t wel zou horen. Gisteravond/vannacht nog een keer gesmst.
Ik wil hem nu niet opbellen om hem te horen zeggen dat ie t vergeten is en of ik het heel erg vind. Daar heb ik nou niet bepaald veel behoefte aan op het moment..
Oud 04-02-2005, 14:49
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 03-02-2005 @ 20:19 :
Ah, ik ben blij
Mijn tentamen is achter de rug, ik heb het gehaald. ik ben niet eens echt ziek geworden, ik kreeg eindelijk een mailtje terug en ik heb een vlindergevoel in mijn buik
Mooi zo

Ik heb al drie nachten lang angstdromen gehad voor mijn schoolexamen van vandaag, maar ik wist mezelf er toch van te overtuigen dat het goed zou komen. Zegt die tekenleraar nadat ik een half uur mezelf uit de naad had gewerkt: "Komop, werk eens door, zit niet de hele tijd niets te doen en zorg dat je een voldoende haalt. Want dit is echt nog niets."

Ik haat hem, verdomme. Ik probeer heus zelfvertrouwen te hebben, maar hij heeft het gewoon vrolijk de grond in gestampt. En een beetje verbaasd doen dat ik even later huilend de klas uitloop, vuile..

Het is vakantie
Oud 04-02-2005, 15:31
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-02-2005 @ 15:30 :
Ik heb gisterochtend gesmst. Gistermiddag op msn gezegd dat ik m had gesmst en dat ik t wel zou horen. Gisteravond/vannacht nog een keer gesmst.
Ik wil hem nu niet opbellen om hem te horen zeggen dat ie t vergeten is en of ik het heel erg vind. Daar heb ik nou niet bepaald veel behoefte aan op het moment..
Ik weet niet om welke vragen het gaat waar je hem bij nodig hebt om het te kunnen eindigen, maar dit lijkt me wel hèt moment om het af te sluiten. Hoe lang is het inmiddels al je ex?
Oud 04-02-2005, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 03-02-2005 @ 23:48 :
gegeten worden?

maar vreetbuien zijn
Juist.

Geen echte vreetbuien want we hebben geen vreetbui-eten, maar wel het gevoel van tijdens een vreetbui. En eig is dat gewoon kut. (sorry)
En ja; vandaag weer...
Terwijl het net goed ging en ik al beetje was afgevallen.

I can only cry now.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten