![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De Arabische Wereld die hederdaagse slavernij inderdaad oogluikend toestaat en als een wesp gestoken reageert op elke mogelijke kritiek, hoe verpletterend de terechtheid ervan ook moge zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik wil zeggen is: het is allemaal niet zo zwart-wit. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zulke dingen gebeuren niet alleen in soedan, een zekere doorgedraaide afrikaanse christen ronselt/ontvoert stelselmatig kinderen uit scholen om mee te laten vechten in zijn strijd tegen de regering waarbij ze gedwongen worden te doden en meisjes als seksslaven dienen. Ook een taak voor de christelijke wereld om er wat aan te doen?! Met zo'n interne gelegenheid waarvan niet eens zeker is waar en door wie het plaatsvind en of de autoriteiten een oogje toe knijpen kunnen ze vooralsnog niks doen, de arabische landen hebben hier niks te maken. En de nadruk op moslims slaat nergens op |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind het gewoon propaganda. Ik geloof wel dat die milities mensen hebben verkracht, maar de rest van het verhaal geoof ik niks van. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is inderdaad gruwelijk irritant. Wanneer zien mensen nou eens in dat mensen die gruweldaden plegen zichzelf moslims noemen en dat jij, als willekeurig inwonertje van Nederland, niet het minste recht of zelfs maar de mogelijkheid hebt om bindend vast te stellen dat die mensen 'geen moslims zijn'? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() de meeste prostituees hebben ook liever een normaal leventje/ het is raar dat we praten met een instelling van 'zolang zij het maar willen is er niets mis mee'. Ipv dat men wat doet aan deze eeuwenlange barbaars gebruik, gaan ze klagen over de huishoudsters in Saudi arabie die ook seks hebben met hun huisbaas. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je ziet dat dus ook bij gelovigen. Natuurlijk is een gelovige overtuigd van de goedheid van het eigen geloof en zal de gelovige zelf nooit zulke gruweldaden plegen. Hij kan zich dan ook niet voorstellen dat andere gelovigen, met dat geloof als rechtvaardiging, wel zulke daden plegen. Cognitieve dissonantie leidt de gelovige tot maar één mogelijke conclusie, namelijk dat de dader geen goede of echte gelovige kan zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bij mensenrechtenorganisaties zijn toch wel wat andere verhalen bekend. overigens bestaat prostitutie in Iran bv net zo goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mja, na 1 documentaire denkt men dat er overal in Iran rosse buurten zijn ofzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wie zegt dat ze die verkrachtingen in naam van Allah doen? Ze weten dondersgoed dat ze verkeerd bezigzijn. Verder is er een algemene vorm van Islam, waar een aantal zaken heel duidelijk zijn. En het verkrachten van jongetjes is verboden. |
![]() |
||||
Citaat:
Eritrea bv. Citaat:
waarbij t niet uitzonderlijk is dat ze gedwongen wordt. Citaat:
Liever legaal waarbij het vrouwen zijn die het willen, dan illegaal waarin vrouwen tot prostitutie worden gedwongen.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Weet jij wat er allemaal gebeurd tussen de prostituee en haar klant? - Jij gaat ervan uit dat vrouwen hetzelf willen, maar de meeste vrouwen zien het als enige optie om nog geld te verdienen of wat dan ook. Als de overheid daar nou eens wat aan deed... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jouw vergelijking met prostitutie slaat als een tang op een varken, omdat dat een keuze is van de vrouwen die hun lichaam verkopen en omdat ze die keuze niet gedwongen maken. In Nederland hoeft niemand zijn of haar lichaam te verkopen om in leven te blijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee mijn vergelijking met prostitutie wil zeggen, dat voordat men zich bezighoud met de slavinnen in saudi arabie, er eerst gekeken moet worden naar de vrouwongelijkheid hier. Prostitutees zullen nooit voor de lol dit werk doen (wie wilt er nou elke dag seks met vieze oude mannetjes), en zien dit als enige keuze om zegmaar nog wat te verdienen (het verbaast me niets als er vrouwen in nederland ook worden gedwongen tot prostitutie). ipv dat de men dit soort meisjes stimuleert weer van een opleiding te genieten, zijn ze er trots op. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Ja. Maar is het niet profiteren van de ernstige situatie van een ander land? Ze krijgen nooit dezelfde rechten als een saoedier. Moeten altijd een kasheel hebben en anders moeten ze oprotten. Citaat:
Tot op zekere hoogte zijn ze beschermd. Verkracht kunnen ze altijd worden. Vermoord ook. Maar dat kan ook op een slonsig baantje op het postkantoor. Citaat:
Maar nogmaals: liever het tolereren en een oogje in het zeil houden dan het ondergrond laten rotten.
||
Citaat:
waarom ga je uit van het kennis hebben van deze "vanzelfsprekendheid" lekker voor die vrouw van de huisbaas btw ![]()
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Moet ze maar niet met zon viezerik trouwen ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
als ze vluchten? Citaat:
Vreemdgaan is sowieso ![]()
||||
Citaat:
ze kiezen er vaak voor om te werken, niet om seks te hebben. Citaat:
ik zie prostitutie liever de wereld uit, maar dat zal nooit gebeuren. Aangezien dat nooit zal gebeuren, dan liever via een gecontroleerde weg, dan een ongecontroleerde. Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En dat durft zich moslim te noemen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die vrouwen komen daar meestal om wat extra te verdienen. Ik heb er zelfs een paar gesproken toen ik daar was, zo erg hebben ze het echt niet hoor. Nee niets hypocriet. Ik keur het vreemdgaan niet goed, maar je kan als vrouw beter weten waar je aan toe bent, dan dat iemand dingen voor zich houdt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|