![]() |
||
Citaat:
En ja, ik vind Kate Bush op die foto best mooi, mag ik?
||
Citaat:
![]() bah, wat ben jij toch een aansteller. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar misschien had ze dan een BMI van 20. Het kwam er iig op neer dat ze een gezond gewicht had. Wat niet wegneemt dat ze natuurlijk erg slank is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Pfff... doe toch normaal hey! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet niet of ik dit mag zeggen aangezien ik het natuurlijk zogenaamd makkelijk heb omdat ik niet te dik ben (eerder te dun) maar: Ik vind dat sommige mensen enorm zeiken! Oh jeetje, een kilo erbij.. snel naar de sportschool en deze week geen chocola meer. In het vorige lijntopic was iemand met een BMI van 31. Dan kan ik me voorstellen dat je wat wil afvallen. Maar dan heb je ook een gezondheid om rekening mee te houden. Als je een BMI van 24 hebt en je wil 5 kilo afvallen, dan moet je dat vooral doen.. maar doe het dan gewoon rustig en zonder al te veel druk. Nou ja, dan ben je deze maand niet afgevallen, volgende maand beter.
Bij deze mijn bijdrage aan dit topic. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En als ze een ongezond gewicht heeft, dan heet dat 'mager' niet slank. 'Slank' is iemand met een gezond gewicht, aan de ondergrens. Zo iemand als ikkeleerlinge bijvoorbeeld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vergeet niet dat stress een hoop cortisol vrijmaakt en je testosteronspiegel drukt wat ook niet bevorderlijk is voor je progressie. Ik zeg niet dat het al dan niet zo is, maar het is zeker raadzaam het in de gaten te houden. Je wéét toevallig hoe je goed (zou) moet(en) dieeten, als je dat niet wist lag een eetstoornis wel op de loer. Hoe vaak heb ik op Msn al niet gezegd, hou je nou aan de grote lijn en maak je niet zo druk over die kleine shitdingen. Is de kcal inname oke, cycle je moet verbruik en koolhydraat inname. Hou je een nette refeed en is de productkeuze van je dieet verder gevarieerd? Maak je dan niet druk! Het komt dan wel goed. De enigen die ik verder ken die zich zo extreem druk maken om die paar microgram micronutriënten zijn jongens in wedstrijdvoorbereiding. En hét grote verschil is dat zij er een gegronde reden voor hebben en het slechts tijdelijk is. Ik denk dat er nu wel genoeg over gezegd is. Blijf bij de basis, kleine verschilletjes van een paar gram maken heus geen drama. Beter is je af te vragen waaróm je "zondes" begaat. Uit onzekerheid? Uit stress? Uit gebrek aan mentaliteit en/of vertrouwen? Einde verhaal, laten we er over zwijgen. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het best een lekker idee dat ik niet meer echt aan het lijnen ben maar gewoon gezond aan het eten ben en me dus niet meer 'schuldig' voel over iets ongezonds wat ik eet. Ik mag van mezelf zondigen zolang met maar met mate is, zo relaxed
![]() Vandaag gegeten: 11.00 uur (hiervoor geen honger): vier droge crackers (van die Fjord dingen, soort knackebrod) 12.45 uur: vier geroosterde bruine boterhammen met kaas en banaan 15.30 uur: pakje Liga's en een pot perzikthee 17.00 uur: pakje crackertjes. Vanavond nog rosti, tartaar en bloemkool ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die vriendin van mij dronk voor het wegen altijd een paar liter water, zodat de hulpverleners niet doorhadden dat ze was afgevallen... zo zie je maar weer, gewicht zegt wat, maar niet genoeg, vocht kan zoveel uitmaken...
|
Verwijderd
|
Ikkeleerlinge:
Okey, de feiten, voor zover ik ze nou goed heb Een week geleden woog je 50 kg, toch? Met een lengte van 1.59 a 1.60m en een buikomtrek die ik genomen heb voor ongeveer 75 (je zei dat het tussen 72 en 80 varieerd) heb je nu een BMI van 19.5. Met een gewicht van 48 kg wordt dat lager... (overgewicht.nl wil niet lager) Dat is het laatste wat ik even zeggen wou, lol we hebben nou behoorlijk wat pagina's volgepost over, nouja dit o.a. laten we nou kappen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En eerder ontbijten is beter.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik snap je wel, maar ik snap hun ook. Herinner je je jou vraag nog over zalmolie of een omega supplement? It's not a big deal dat in het een 3% meer EPA en in het andere 8% meer DHA dat soort dingen maken echt niks uit, noch voor je gezondheid, noch voor je progressie. Anyway wat doet het er toe. Wie z'n tijd wil verdoen aan mierenneuken moet dat vooral doen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ga wel weer mediteren...al voelt het wel best nutteloos aan. ![]() Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 17:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Heb je nog steeds geen msn trouwens? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon blijven proberen, je kunt niet zomaar als een blad omslaan en ineens een perfect dieet gaan volgen, ten eerste betaat en geen perfect dieet, en ten tweede leer je door vallen en opstaan. Echt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|