| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Voor zover mijn bijdrage. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar nú ga ik naar een stel vrienden. Hopelijk kan ik morgen het forum nog op.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
veel plezier!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Oeh, wat ik net toegestuurd kreeg, en _zeer_ toepasselijk is: ![]() *is nu écht weg* |
||
|
|
||
|
Citaat:
wat schattig |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat heeft weinig met rechten te maken, de doodstraf is naar geldend recht natuurlijk verboden (zie art. 114 grondwet, de doodstraf kan niet worden opgelegd, het staat er letterlijk). maar de rechtsfilosofische kant is een heel andere. edit: ik bedoel 114, gvd. Laatst gewijzigd op 11-02-2005 om 23:53. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
de doodstraf is in dit geval gewoon zinloos want hij zal er waarschijnlijk niet mee zitten dat ie doodgaat aangezien hij zich daar al op voorbereid had, als ze m vastzetten heeft ie nog zon gevoel van: kut ik ga niet dood en je stelling is gewoon te boers om serieus te nemen en thnx to je sig kan ik weinig anders dan medelijden hebben |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
of we dwingen hem varkensvlees te eten! jahaaa
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
vandochtend hoorde ik op het nieuws dat ze op guantanomo bay schaars geklede dames gebruiken, om de "verdachten" daar moreel in te laten storten, waardoor ze vragen zouden moeten beantwoorden. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Misschien omdat de doodstraf niet meer in Nederlands word gebruikt? En wat bereikt er je mee? Dan mag hij eerder naar zijn 70x70 maagden, en dat willen we niet . Radicale moslim schrikken echt niet van de doodstraf, ze blazen zichzelf met bossen te gelijk op.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
, maar is het u ook opgevallen dat overal waar greenpeace komt er op walvissen gejaagd wordt? Toch een beetje toevallig vindt u niet?
|
|
|||||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
@ losbreekt.Die kans is er. Maar daar heb je TBS voor, geloof ik. Dan blijf je opgesloten totdat je geen gevaar meer vormt voor de samenleving. Citaat:
. Denk je dat er ook maar 1 land ter wereld is, die dat wél goedkeurd? Overigens zegt Verdonk dat ook altijd, stomme doos Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
||
|
Citaat:
Kijk als ze dat nou bij een Osama doen, denk ik ok. Maar die gasten zijn alleen maar verdachten. ( niet in juridische, maar letterlijke zin). Misschien hebben ze niks gedaan, misschien weten ze echt niks. Maar ja, maak dat Bush maar wijs. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||